Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MENORCA

Núm. 160637
Acord del Consell Executiu del Consell Insular de Menorca de data 26 d’abril de 2021, relatiu a la convocatòria de provisió de sis llocs de treball de Secretari/ària de Conseller del Consell Insular de Menorca per lliure designació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant el Decret de la Presidència del Consell Insular de Menorca núm. 423/2019, de 10 de juliol, es determina l'estructura interna dels departaments.

Per donar cobertura als llocs de treball que es volen proveir, d'acord amb el que estableix el Catàleg de llocs de feina del Consell Insular de Menorca, el procediment és la provisió per lliure designació, regulada per l'article 80 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de l'EBEP; per l'article 79 i següents de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la CAIB, i pel Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el Reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de l'Administració de la CAIB.

A la present provisió de llocs de treball hi poden accedir els funcionaris de carrera.

El Consell Executiu del Consell Insular de Menorca, en data de 19 d'octubre de 2020, va aprovar la convocatòria de provisió de quatre llocs de treball de secretari/ària de conseller del Consell Insular de Menorca per lliure designació, publicada en el BOIB núm. 190 de 5 de novembre de 2020.

Aquests llocs corresponen a:

- Secretari/ària de la conselleria de Medi Ambient i Reserva de Biosfera

- Secretari/ària de la conselleria d'Economia i Territori

- Secretari/ària de la conselleria de Benestar Social

- Secretari/ària de la conselleria de Mobilitat

Un únic aspirant funcionari de carrera es va presentar a la convocatòria de provisió, i hi renuncià mitjançant l'escrit amb registre d'entrada núm. 7444 de 22/03/2021, de manera que la convocatòria quedà deserta.

També s'hi van presentar quatre aspirants funcionaris interins i dos aspirants que no eran funcionaris.

Pel Decret de la Presidència del Consell Insular de Menorca núm. 69/2021, de 26 de febrer, es nomenaren el senyor Josep Pastrana Huguet com a conseller executiu d'Economia i Territori i la senyora Noemí Gomila Carretero com a consellera executiva de Serveis Generals.

En data 23/03/2021 la secretària del Departament de Serveis Generals va presentar un escrit en què manifestava la seva intenció de no seguir ocupant l'esmentat lloc de treball, de manera que ha quedat vacanat el lloc de secretari/ària de la consellera de Serveis Generals.

El lloc de secretari/ària del conseller de Cultura, Educació, Joventut i Esports també quedarà vacant el proper 5 d'abril de 2021.

L'article 87 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la CAIB, de comissió de serveis forçosa, estableix que «La comissió de serveis amb caràcter forçós es procedente quan és urgent proveir un lloc de treball que ha quedat vacant després d'una convocatòria de provisió i no hi ha personal funcionari interí en condicions d'ocupar-lo.»

Per la qual cosa, atès que és urgent proveir aquests llocs de feina, es dóna l'oportunitat al personal interí de manifestar la seva disponibilitat.

Atesa la proposta de la consellera executiva del Departament de Serveis Generals,

El Consell executiu, per unanimitat i en votació ordinària, adopta els següents acords:

Primer. Declarar deserta la convocatòria de provisió de quatre llocs de treball de secretari/ària de conseller del Consell Insular de Menorca per lliure designació, publicada en el BOIB núm. 190 de 5 de novembre de 2020.

Segon. Aprovar les bases i la convocatòria per a la provisió dels llocs de treball de secretari/ària de les conselleries següents:

1. Secretari/ària de la Conselleria de Medi Ambient i Reserva de Biosfera: 1 lloc

2. Secretari/ària de la Conselleria d'Economia i Territori: 1 lloc

3. Secretari/ària de la Conselleria de Benestar Social: 1 lloc

4. Secretari/ària de la Conselleria de Mobilitat: 1 lloc

5. Secretari/ària de la Conselleria de Cultura, Educació, Joventut i Esports: 1 lloc

6. Secretari/ària de la Conselleria de Serveis Generals: 1 lloc

Tercer. Ordenar la publicació de la nova convocatòria i de les bases esmentades que es transcriuen més avall.

BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER PROVEIR LLOCS DE TREBALL DE LLIURE DESIGNACIÓ

Primer. L'objecte d'aquesta convocatòria és el proveïment mitjançant lliure designació, per personal funcionari del Consell Insular de Menorca, dels llocs de treball següents:

1. Secretari/ària de la Conselleria de Medi Ambient i Reserva de Biosfera: 1 lloc

2. Secretari/ària de la Conselleria d'Economia i Territori: 1 lloc

3. Secretari/ària de la Conselleria de Benestar Social: 1 lloc

4. Secretari/ària de la Conselleria de Mobilitat: 1 lloc

5. Secretari/ària de la Conselleria de Cultura, Educació, Joventut i Esports: 1 lloc

6. Secretari/ària de la Conselleria de Serveis Generals: 1 lloc

Amb les característiques següents:

DENOMINACIÓ: Secretari/ària de Presidència o Conselleria

1. Places de plantilla que poden ocupar el lloc:

CLASSE DE PERSONAL: Funcionari

GRUP: C1 / C2

TITULACIÓ: Graduat escolar o equiparable

Batxillerat o equiparable

ESCALA: Administració general

SUBESCALA: Administrativa / auxiliar

CLASSE: Administrativa / auxiliar

2. Requisits per al proveïment del lloc

- REQUISITS D'ACOMPLIMENT: Tenir el certificat del nivell C1 de coneixements de la llengua catalana.

- FORMACIÓ ESPECÍFICA: Formació en treball de base en la prestació de serveis de secretaria a l'Administració pública o al sector privat.

- REQUERIMENTS ESPECÍFICS: Dedicació plena, disponibilitat fora de l'horari habitual de feina.

3. Règim retributiu

- NIVELL DE COMPLEMENT DE DESTINACIÓ: 14 / 12

- COMPLEMENT ESPECÍFIC: 490 / 440 punts

Segon. Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s'han de presentar en el format oficial que el Consell Insular de Menorca posa a l'abast dels candidats.

Les sol·licituds s'han de presentar únicament telemàticament, segons l'article 14.2 e de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, mitjançant DNI electrònic o un certificat digital vàlid. La sol·licitud queda registrada directament.

El termini de presentació de sol·licituds és de quinze dies hàbils comptadors a partir de l'endemà d'haver-se publicat la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

A efectes informatius, també es publicarà en el web del Consell Insular de Menorca i al tauler d'anuncis.

En la sol·licitud s'ha de consignar amb claredat el lloc o els llocs als quals es vol optar i, mitjançant un número, si escau, l'ordre de preferència entre ells. S'hi ha d'adjuntar la documentació que acrediti la titulació o titulacions, el curriculum vitae i els altres requisits exigits en el Catàleg de llocs de feina.

La data de referència per al compliment dels requisits exigits al·legats és el dia que acabi el termini de presentació de sol·licituds.

Tercer. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la consellera executiva de Serveis Generals, després d'escoltar els consellers dels respectius departaments, dictarà una resolució per la qual aprovarà la llista dels aspirants designats i l'assignació específica dels aspirants seleccionats a cada lloc de treball que ha estat convocat.

Quart. Si no hi hagués suficients aspirants funcionaris de carrera, es nomenaran, d'acord amb l'article 87 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la CAIB, els candidats funcionaris interins que hi manifestin la seva disponibilitat.

Cinquè. La incorporació al lloc de treball assignat ha de ser immediata, llevat de raons degudament justificades.

Aquesta incorporació suposa la pèrdua del lloc de treball de procedència.

Contra la convocatòria i bases es pot interposar recurs d'alçada davant la Comissió de Govern en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà d'haver-se publicat.

El termini màxim per dictar i notificar la resolució és de tres mesos. Si, un cop transcorregut aquest termini, no s'ha dictat una resolució, es pot entendre desestimat el recurs, excepte en el supòsit previst a l'article 24.1, tercer paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Davant la desestimació es pot interposar recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos a partir del dia que es publiqui davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears.

 

Maó, 4 de maig de 2021

Per delegació de la presidenta, El secretari del Consell Executiu Octavi Pons Castejón (Decret 427/2019, d'11 de juliol) (BOIB núm. 97 de 16-7-2019)