Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT SOCIOEDUCATIU S'ESTEL

Núm. 160024
Resolució de la Gerent de la Fundació Institut Socioeducatiu s’Estel per la que s’aproven les bases i la convocatòria per cobrir temporalment llocs de feina de la categoria de Psicòleg/a especialista en atenció a víctimes de maltractament infantil

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

S'ha constatat la necessitat de constituir una borsa de treball per cobrir necessitats de contractació, amb caràcter temporal, de personal de la categoria Psicòleg/a especialista en atenció a víctimes de  maltractament infantil.

Els apartats h i i de l'article 29.1 dels Estatuts de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel estableixen que corresponen al o a la gerent, entre d'altres funcions, “desenvolupar la política de personal dissenyada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, concertar o rescindir relacions laborals, seleccionar el personal laboral, acordar les sancions i executar les actuacions que, en aquesta matèria, li siguin encomanades”, així com “exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir la relació amb els òrgans de representació del personal”.

Per l'anterior, amb l'informe previ favorable de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques i l'aprovació en sessió del Patronat de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel de data 22 de març de 2017, dict la següent

RESOLUCIÓ

1.- Prorrogar la vigència de la convocatòria pública de la borsa de feina que es va constituir dia 23 de març del 2017 per la contractació, amb caràcter temporal, de personal de la categoria Psicòleg/a especialista en atenció a víctimes de maltractament infantil.

2.- Obrir el termini per l'actualització de mèrits d'aquelles persones que ja formaven part de la borsa.

3.- Obrir el termini  per la inscripció a la borsa de feina per a nous candidats.

4.- Aprovar les bases que regiran aquesta convocatòria i que s'adjunten com annex 1 d'aquesta resolució, d'acord amb el barem de mèrits que s'especifiquen a l'annex 2.

5.- Designar els membres de la Comissió Tècnica de Valoració, que figuren en l'annex 3.

6.- Publicar la sol·licitud d'admissió a la borsa de treball temporal de la Categoria de Tècnic de Psicòleg/a especialista en atenció a víctimes de maltractament infantil, que figura a l' annex 4.

7.- Publicar l'autobaremació que han d'emplenar els candidats per l'actualització de mèrits o inscripció de la borsa de nous candidats que figura a l'annex 5.

8.- Publicar la Declaració responsable de l'aspirant que s'especifica a l'annex 6.

9.- Publicar la informació addicional sobre protecció de dades personals que s'especifica a l'annex 7.

10.- Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web de la Fundació.

Interposició de recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

Marratxí, 5 de maig 2021

La gerent

Josefina Tur Marí

  

ANNEX 1 Bases de la convocatòria d'una borsa de feina per cobrir temporalment llocs de feina de la categoria de Psicòleg/a especialista en atenció a víctimes de maltractament infantil de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel

1. Objecte

L'objecte d'aquesta convocatòria és constituir una borsa d'aspirants per cobrir, com a personal laboral, les necessitats de contractació de caràcter temporal de la categoria de Psicòleg/a especialista en atenció a víctimes de maltractament infantil.

2. Forma de selecció

2.1. El sistema selectiu de borsa de treball serà el concurs de mèrits, els quals han de ser objecte de barem pel comitè de selecció en la forma que preveu aquesta convocatòria, tal i com preveu l'annex 2.

2.2. El procediment selectiu es regeix per les regles que preveuen les Normes generals de les borses de feina de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel, aprovades en sessió de Patronat de la Fundació el 31 de març de 2017 i les bases que s'adjunten com a annex 1 d'aquesta resolució.

3.    Reserva per a persones amb discapacitat.

3.1. Es reserva una quota del 7% dels nomenaments que s'ofereixen per a persones amb discapacitat d'un grau igual o superior al 33% sempre que compleixin els requisits de la convocatòria, acreditin el grau de discapacitat indicat i la compatibilitat amb l'acompliment de les funcions i tasques del lloc de treball, i han de figurar en la llista de la borsa general per ordre de puntuació obtinguda per aplicació del barem de mèrits que s'aprovi a cada convocatòria.

3.2. A aquest efecte, se'ls han d'oferir les vacants número 7 i les posteriors de catorze en catorze de la borsa, és a dir, els llocs número 21, 35, 49, 63... i així successivament. No obstant això, se'ls han d'oferir també llocs de treball quan els correspongui per la puntuació obtinguda en el procés selectiu.

3.3. A fi de determinar la capacitat física i funcional dels aspirants que accedeixen a la borsa com a discapacitats i requereixin adaptació, han de presentar juntament amb la sol·licitud els documents que acreditin el grau de discapacitat al·legat, així com la compatibilitat per a l'acompliment de les funcions que té atribuïdes el lloc o els llocs sol·licitats.

4. Requisits d'accés.

1. Per poder participar en aquesta convocatòria les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, i estar-ne en possessió durant tot el procés selectiu, els requisits següents:

a. Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les situacions previstes a les Normes generals de gestió de borses de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel.

b. Tenir 16 anys complerts i no excedir l'edat de jubilació forçosa.

c. Tenir la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les funcions corresponents a la categoria de Psicòleg/a especialista en atenció a víctimes de maltractament infantil.

d. No haver estat separat mitjançant un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari o per exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no estar inhabilitat o en situació equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

e. No incórrer en el moment del contracte en una causa d'incompatibilitat, d'acord amb el que preveu la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats al servei de les administracions públiques.

f. No haver estat condemnat per sentencia ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assajament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució, explotació sexual i corrupció de menors, així com per tracta d'éssers humans. (Certificat negatiu del Registre Central de delinqüents sexuals en aplicació del que preveu l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de 15 de gener, de Protecció jurídica del menor, redactat conforme a la Llei 26/2015, de 28 de juliol, en vigor des del 18 d'agost de 2015).

g. Estar en possessió de la titulació exigida en la convocatòria o en condicions d'obtenir-la dins del termini de presentació de sol·licituds. En el supòsits de titulacions expedides a l'estranger, s'ha d'aportar la corresponent homologació del Ministeri de l'Interior.

El títol exigit per participar en la borsa convocada és el següent:

- Llicenciatura en psicologia o Grau en psicologia.

h. Estar en possessió del títol oficial de Màster o  l'acreditació de psicòleg/a general sanitari.

i. Acreditar formació específica en avaluació i tractament del maltractament infantil.

j. Acreditar una experiència mínima de 3 anys com a psicòleg en un servei sanitari, públic o privat, duent a terme intervenció infantil o adolescent, intervenció familiar i/o amb maltractament infantil.

k. Acreditar el coneixement de la llengua catalana, nivell B2 (nivell avançat) mitjançant un certificat emès o reconegut com a equivalent per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears.

l. Estar en possessió del permís de conduir de classe B.

5. Sol·licituds

5.1. El model normalitzat es troba a disposició de les persones interessades en la pàgina web de la Fundació (<http://fundaciosestel.caib.es>) o a les dependències de RRHH de la Fundació (C/ Francesc Salvà i Pizà, s/n. Pont d'Inca-Marratxí).

5.2. El termini per presentar les noves sol·licituds i actualització de mèrits és de 10 dies hàbils a comptar des del dia següent de la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5.3. Les persones aspirants han d'adjuntar a la sol·licitud, degudament complimentada i signada:

5.3.1. Fotocòpia del DNI/NIE

5.3.2. Original o fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit per formar part de la borsa (anvers i revers). El justificant de pagament dels drets d'expedició d'aquest només té validesa fins a l'expedició del títol. Es presumeix que el títol ha estat expedit quan han transcorregut més de dos anys des de l'emissió del justificant del pagament dels drets d'expedició i, en aquest cas, les persones aspirants queden excloses i han d'acreditar-lo en el termini d'esmenes de les deficiències en la sol·licitud que estableix la base 6, o justificar mitjançant un certificat de la universitat corresponent que el títol encara no ha estat expedit.

5.3.3. Original o fotocòpia compulsada del títol oficial de Màster o  l'acreditació de psicòleg/a general sanitari, nivell de coneixements de llengua catalana i permís de conduir.

5.3.4. Original o fotocòpia de la documentació acreditativa dels mèrits al·legats (experiència professional, formació i/o d'altres que es vulguin aportar).

5.3.5. Una declaració responsable de les persones aspirants que compleixen els requisits dels punts 4.1.c., 4.1.d, 4.1.e i 4.1.f de les bases d'aquesta convocatòria.

5.3.6. Per a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33%, el certificat acreditatiu del grau de discapacitat i el certificat d'aptitud expedit pel Centre Base, depenent de la Direcció General de Dependència, o per un organisme públic equivalent, sobre les condicions personals per exercir les funcions corresponents al lloc de feina, que ha d'expressar que l'aspirant es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del lloc de feina; en el seu cas, amb les pertinents adaptacions.

5.3.7. La indicació d'una adreça electrònica o un telèfon als efectes de notificacions i comunicacions amb la Fundació.

5.4.  La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini per presentar les sol·licituds.

5.5.  Es considera que les persones que presenten una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment a la Fundació per què tractin les seves dades personals als efectes que se'n derivin.

5.6.  Les sol·licituds i la resta de documentació s'ha de presentar a la seu de serveis generals de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel, carrer Francesc Salvà i Pizà, s/n. Pont d'Inca-Marratxí, de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00 hores.

Les sol·licituds també es poden enviar per correu ordinari a la seu de la Fundació (carrer Francesc Salvà i Pizà, s/n. Pont d'Inca-Marratxí ), complint el que estableix l'article 14 de la Llei 43/2010, de 30 de desembre, del servei postal universal, dels drets dels usuaris i del mercat postal.

5.7. Si es necessita un justificant de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada ha d'aportar una fotocòpia.

6. Llista de persones aspirants

6.1. Una vegada processada la sol·licitud i registrats els mèrits, en el termini màxim de dos mesos, la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel, mitjançant una resolució, ha de fer pública la relació provisional d'aspirants admesos a la borsa de treball amb la puntuació obtinguda de la valoració dels mèrits i d'aspirants exclosos indicant les causes de l'exclusió. La publicació s'ha de fer a la pàgina web de la Fundació, al tauló d'anuncis dels centres de treball de la Fundació i al tauló d'anuncis dels serveis generals de la Fundació.

6.2. Les persones aspirants excloses o  omeses poden formular al·legacions contra la resolució del Gerent o la Gerent, en el termini de 5 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació, per esmenar el defecte o esmenar la deficiència. Els escrits s'han d'adreçar al departament de RRHH de la Fundació i es poden presentar en la forma prevista en el punt 8.f. de les Normes generals de gestió de borses de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel. S'entén que la Fundació considerarà que es desisteix de la sol·licitud si no es compleix el requeriment.

6.3. Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, es dictarà resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses. La publicació de la resolució s'ha de fer en els mateixos llocs que s'han indicat per a la publicació de la resolució provisional.

7. Acreditació dels mèrits

Els mèrits que al·leguin les persones candidates s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original o de la còpia compulsada de la documentació següent:

7.1. Experiència professional:

- En el cas de serveis prestats a l'administració pública (incloses les entitats autònomes), juntament a la sol·licitud s'ha d'aportar el certificat lliurat per l'administració pública corresponent amb indicació de la categoria professional i del lloc ocupat.

- En el cas de serveis prestats a entitats públiques empresarials (entitats de dret públic sotmeses al dret privat), consorcis, fundacions del sector públic, empreses societàries del sector públic i empreses privades, juntament a la sol·licitud s'ha d'aportar el certificat de vida laboral (expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social o l'òrgan equivalent d'altres països de l'Unió Europea) i l'acreditació de la categoria i de les funcions fetes mitjançant el contracte laboral o un certificat d'empresa, del consorci o de la fundació corresponent, o d'una altra manera en què quedin acreditades la categoria i les funcions que s'han exercit. En el cas que la documentació acreditativa s'hagi emès en llengua estrangera, perquè es pugui valorar com a mèrit, la persona interessada n'ha de presentar una traducció jurada.

7.2. Coneixements orals i escrits de català: una còpia compulsada de certificats expedits o reconeguts com a equivalents per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o per l'Escola Balear de l'Administració Pública.

7.3. Coneixements orals i escrits d'idiomes: una còpia compulsada de certificats expedits per l'Escola Oficial d'Idiomes o organisme públic reconegut.

7.4.  Titulació acadèmica oficial: una còpia compulsada del títol (anvers i revers). Només es valoraran aquells títols diferents del que s'exigeix com a requisit per participar a la convocatòria. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es poden valorar el de nivell inferior necessaris per obtenir-ho, excepte en el supòsit del títol de doctor o màster oficial en què si que es podrà valorar la llicenciatura o equivalent.

7.5. Cursos, seminaris, beques, etc.: una còpia compulsada dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos oficials que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

S'entén per certificat oficial els diplomes o certificats expedits per una entitat pública o organismes dependents, per organitzacions sindicals i empresarials o qualsevol entitat privada sempre que tenguin autorització expressa de l'organisme públic competent per a la realització de cursos i sempre que aquestes circumstàncies constin en el propi títol o diploma.

7.6. Publicacions: un exemplar de la publicació o referències bibliogràfiques identificatives  de la publicació i de la seva autoria.

7.7. Participació a congressos: Certificació de la secretaria de l'organització del Congrés on consti el tipus de participació, com a ponent o participant amb una comunicació.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds.

En el supòsit que la documentació acreditativa d'un mèrit consti en llengua estrangera, la persona interessada té la càrrega d'aportar una traducció jurada. Sense aquesta traducció, el mèrit no es pot considerar acreditat , per tant, no s'ha de valorar.

Les persones candidates han de presentar tots els documents  acreditatius dels seus mèrits ordenats per apartats del barem de mèrits i numerats correlativament.

8. Òrgan de selecció

8.1. L'òrgan encarregat de la selecció és la Comissió Tècnica de Valoració que figura en l'annex 3.

8.2. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració s'han d'abstenir d'intervenir en el procés quan hi concorrin les circumstàncies que preveu l'article 23.2 de la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

8.3. Tots els membres de la Comissió han de posseir una titulació acadèmica de nivell igual o superior que l'exigit a les persones aspirants.

8.4. Poden assistir a les reunions de la Comissió, amb veu però sense vot, un membre del comitè d'empresa. Únicament no podran assistir a aquelles reunions on s'hagin de tractar determinats assumptes que per raó de la seva naturalesa siguin declarats confidencials, on únicament podran ser presents a la sessió els membres del Tribunal. A tal efecte, se comunicarà al comitè amb antelació suficient les dates de les reunions.

8.5.  Actuarà com a Secretari/a de la Comissió un treballador del departament de Serveis Generals de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel, amb veu sense vot.

8.6. Les funcions bàsiques de la Comissió són les següents:

- Comprovar que les persones aspirants compleixen els requisits que s'estableixen a la convocatòria.

- Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, de conformitat amb el barem establert en aquesta convocatòria i entrevistar a les persones candidates.

- Requerir, si s'escau, les persones aspirants per tal que esmenin els defectes de forma en l'acreditació dels mèrits, o bé, per tal que aclareixin algun dels mèrits, sempre que s'hagin acreditat en termini i en la forma escaient.

- Resoldre les reclamacions presentades per les persones candidates en el termini establert i en la forma escaient.

- Elaborar una llista de totes les persones que formen part de la borsa, ordenades d'acord amb la puntuació per mèrits que hagin obtingut.

- Elaborar una llista específica de les persones aspirants amb discapacitat, per ordre de puntuació obtinguda.

- Elevar la llista definitiva de persones valorades i ordenades d'acord amb la puntuació que han obtingut al Gerent o la Gerent de la Fundació, perquè dicti una resolució per la qual s'aprova la composició definitiva de la borsa i la llista específica de les persones que han acreditat una discapacitat igual o superior al 33%.

8.7. La Comissió queda autoritzada per resoldre tots els dubtes que puguin sortir i adoptar els acords precisos per al bon funcionament de la convocatòria en tot el que no s'hagi previst en les presents bases.

9. Publicació de les valoracions

9.1. Conclosa la valoració dels mèrits, la Comissió Tècnica ha de fer pública a la pàgina web de la Fundació, al tauló d'anuncis dels centres de treball de la Fundació i al tauló d'anuncis dels serveis generals de la Fundació, una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants. Aquesta llista s'ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.

9.2. Les persones aspirants disposaran d'un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions que considerin pertinents sobre la valoració provisional de mèrits del concurs.

9.2. Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits, es publicarà la llista definitiva en els mateixos llocs que s'han indicat per a la publicació de la resolució provisional.

10. Resolució de la convocatòria

El termini per a la resolució de la convocatòria és de tres mesos comptadors des del dia en què finalitzi el termini de presentació sol·licituds.

11. Cridada a les persones aspirants

La cridada a les persones aspirants s'ha de fer de conformitat amb les Normes generals de les borses de feina de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel, aprovades el 22 de març de 2017.

12. Vigència de la borsa

Aquesta borsa de feina estarà vigent durant un termini de tres anys des de la data de publicació de les valoracions definitives i es farà anualment una convocatòria d'actualització de mèrits.

 

ANNEX 2

Barem de mèrits

1. Experiència professional

- Serveis prestats en una empresa privada exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a l'especialitat de la plaça: 0,05 punts per mes, fins un màxim de 5 punts.

- Serveis prestats en una empresa pública societària exercint funcions de naturalesa de contingut tècnic anàlogues a les de l'especialitat que se convoca: 0,10 punts per mes, fins un màxim de 10 punts.

- Serveis prestats en entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat, o en consorcis del sector públic, o en fundacions del sector públic, exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les de la plaça que es convoca: 0,10 punts per mes, fins a un màxim de 10 punts.

- Serveis prestats en qualsevol administració pública, sempre que es trobin dintre de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració Pública, exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les de l'especialitat de la plaça: 0,10 punts per mes, fins a un màxim de 10 punts, excepte els serveis prestats en els organismes públics que es regeixen en general pel dret privat, que es tenen que valorar d'acord amb el que disposa l'apartat anterior.

La puntuació màxima d'aquests apartat és de 20 punts.

2. Coneixements orals i escrits de català

S'han de valorar els certificats relacionats amb els tipus de coneixements següents:

- Nivell C1(abans nivell C) o equivalent: 2 punts

- Nivell C2 (abans nivell D) o equivalent: 3 punts

- Nivell LA, coneixements de llenguatge administratiu (abans nivell E): 1 punt

S'ha de valorar només el certificat que correspongui al nivell més alt que aporta la persona interessada, sempre que sigui superior al que constitueix un requisit per participar en la borsa a la qual opta, tret del certificat de coneixements de  llenguatge administratiu (la puntuació del qual es pot acumular a la de l'altre certificat que s'acredita).

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4 punts.

3. Mèrits acadèmics

Només s'han de valorar les titulacions acadèmiques o la docència dels estudis acadèmics que estan directament relacionades amb les funcions de l'especialitat objecte de la convocatòria i sempre que siguin diferents de la titulació que s'exigeix com a requisit per participar-hi. Per tant, no s'han de valorar com a mèrit aquells estudis que són una passa prèvia i necessària per cursar els estudis que es valoren o que constitueixen el requisit per participar en la convocatòria.

a. Titulacions acadèmiques

Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques (inclosos els cursos de postgrau) el caràcter oficial o l'equivalència de les quals hagi reconegut i hagi establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau de les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyament propis.

- Per cada titulació acadèmica oficial de grau, segon cicle universitari, llicenciatura o equivalent: 3 punts

- Per cada títol propi de grau: 2 punts

- Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, primer cicle universitari o equivalent: 2 punts

- Per cada títol de doctor: 4 punts

- Máster: Els títols de màster universitaris oficials i els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari i curs d'actualització universitària) es valoren a raó de 0,050 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració de les ensenyances introduït pel Real Decret 1497, de 27 de novembre) o per cada 10 hores lectives i a raó de 0,125 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives amb un màxim de 4 punts.

En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han que computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,050 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives.

No s'ha de tenir en compte com a mèrit el títol de màster que habilita com a psicòleg general sanitari, atès que n'és un requisit.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es poden valorar els de nivell inferior o el primer cicle necessaris per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctorat, màster oficial o títol propi de postgrau, en què si es pot valorar la llicenciatura o l'equivalent.

La valoració màxima d'aquest apartat 3 a) és de 9 punts

b. Docència impartida d'estudis acadèmics

Es valora la docència impartida d'estudis acadèmics oficial de les titulacions incloses  en la lletra a) d'aquest apartat, això com dels ensenyaments propis de les universitats espanyoles:

- Per cada crèdit LRU o, si n'és el cas, per cada 10 hores de docència: 0,15 punts

- Per cada crèdit ECTS o, si n'és el cas, per cada 25 hores de docència: 0,375 punts

En el supòsit que el certificat no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'ha d'entendre que són LRU i s'han de computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,15 punts per cada crèdit o per cada 10 hores de docència.

La docència d'una mateixa matèria o contingut només s'ha de valorar una vegada.

La valoració màxima d'aquest apartat 3 b) és de 2 punts

4. Formació

Cursos relacionats amb el lloc de feina a desenvolupar

Per valorar els cursos de formació i de perfeccionament cal atenir-se als criteris següents:

1. S'inclouen els cursos que s'imparteixen en el marc dels acords de formació continua amb l'Administració, sigui quin sigui el promotor del curs.

2. S'inclouen els cursos el promotor dels quals sigui una administració pública, una entitat de dret públic sotmesa amb caràcter general al dret privat, un consorci del sector públic, una fundació del sector públic o que estiguin homologats per una escola de l'administració pública.

3. S'inclouen també els cursos realitzats en el marc de convenis de col·laboració en la Fundació s'Estel i col·legis oficials de professionals i/o universitats, sobre formació específica en matèries de justícia juvenil.

4. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional que imparteix o promou el Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

5. Els cursos de l'àrea jurídica administrativa, els de l'àrea de qualitat (gestió de persones i gestió de l'organització), els de igualtat de gènere, els d'aplicacions d'informàtica per a usuaris (Open Office, Microsoft Office, correu electrònic Internet), els de llengües estrangeres i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals s'han de valorar en qualsevol cas.  A aquest efecte s'ha de considerar que les primeres 30 hores de qualsevol curs de prevenció de riscs laborals es corresponen amb el curs bàsic.

6. Els altres cursos no inclosos en el punt 5 s'han valorar quan el contingut està directament relacionat amb les funcions de l'especialitat corresponent a la plaça a la qual s'opta.

7. En tots els casos s'han de valorar una sola vegada les accions formatives relatives a un mateix contingut o a un mateix programa, encara que se n'hagi repetit la participació.

8. La valoració dels cursos és la següent:

8.1. Cursos rebuts:

A. Cursos de matèries directament relacionades amb les funcions de l'especialitat corresponent a la plaça a la qual s'opta o de matèries de contingut específic de justícia juvenil:

1. Cursos amb certificat d'aprofitament: 0,10 punts per cada crèdit CFC (Comissió de Formació Continua) o LRU equivalent a 10 hores de durada i 0,25 punts per cada crèdit ECTS, equivalent a 25 hores de durada. Si no se n'especifica la durada, s'ha de valorar amb 0,05 punts.

En el supòsit de que el diploma o el certificat no indiquin els crèdits o no s'especifiqui si es tracten de crèdits LRU, CFC o ECTS, se n'entén que són LRU i s'han de computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,10 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives. En el supòsit que figurin simultàniament crèdits i hores cal atenir-se als crèdits.

2. Cursos amb certificat d'assistència: 0,05 punts per cada 10 hores, o proporcionalment en cas de durada inferior. Si no se n'especifica la durada, es tenen que valorar amb 0,025 punts.

B. Altres cursos no inclosos en el punt A:

1. Cursos amb certificat d'aprofitament: 0,05 punts per cada crèdit CFC (Comissió de Formació Continua) o LRU equivalent a 10 hores de durada i 0,125 punts per cada crèdit ECTS, equivalent a 25 hores de durada. Si no se n'especifica la durada, s'ha de valorar amb 0,025 punts.

En el supòsit de que el diploma o el certificat no indiquin els crèdits o no s'especifiqui si es tracten de crèdits LRU, CFC o ECTS, se n'entén que són LRU i s'han de computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,05 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives. En el supòsit que figurin simultàniament crèdits i hores cal atenir-se als crèdits.

2. Cursos amb certificat d'assistència: 0,03 punts per cada 10 hores, o proporcionalment en cas de durada inferior. Si no se n'especifica la durada, es tenen que valorar amb 0,015 punts.

Això no obstant, la valoració dels cursos d'aplicacions d'informàtica per a usuaris que indica el punt 5, ha d'ésser la següent:

- Nivell bàsic: 0,1 punts

- Nivell intermedi: 0,2 punts

- Nivell superior: 0,3 punts

En el cas que els certificats no indiquin el nivell, la valoració ha d'ésser la següent:

- Cursos de durada de 10 a 19 hores: 0,1 punts

- Cursos de durada de 20 a 29 hores: 0,2 punts

- Cursos de duració de 30 hores o més: 0,3 punts

Només s'ha de valorar el nivell més alt o el certificat de més hores de cada una de les aplicacions.

La resta dels cursos d'informàtica s'han de valorar amb els criteris generals de puntuació, si estan relacionats amb les funcions de l'especialitat corresponent a la borsa a la qual s'opta.

Pel que fa al coneixement de llengües estrangeres al que també fa referència l'apartat 5, la valoració serà la següent:

- Nivell A: 0,5 punt

- Nivell B-1: 1 punt

- Nivell B-2: 1,5 punts

- Nivell C: 2 punts

- Nivell C-2: 2,5 punts

De cada idioma diferent, s'ha de valorar només el certificat que correspongui al nivell més alt que aporta la persona interessada.

8.2. Cursos impartits

Haver impartit cursos s'ha de valorar a raó de 0,10 punts per cada crèdit CFC o LRU, equivalent cada crèdit a 10 hores de durada, i 0,25 punts per cada crèdit ECTS, equivalent a 25 hores de durada. Si no se n'especifica la durada, s'ha de valorar amb 0,05 punts.

En el supòsit que el certificat no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU,CFC o ECTS, s'ha d'entendre que són LRU i s'han de computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,10 punts per cada crèdit o per cada 10 hores de docència.

9. Puntuació màxima:

- Cursos inclosos en l'apartat 4.5 (cursos de l'àrea jurídica administrativa, àrea de qualitat, igualtat de gènere, aplicacions d'informàtica, llengües estrangeres i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals): 3 punts.

- Cursos inclosos en l'apartat 4.6 (directament relacionat amb les funcions de l'especialitat corresponent a la plaça): 5 punts.

La valoració màxima d'aquest apartat 4 és de 8 punts.

 

5. Publicacions/Participacions a Congressos/Conferències

a. Publicacions

Es valoren les publicacions amb ISBN o ISSN, o dipòsit legal, sobre estudis o treballs en mitjans especialitzats, científics, tècnics o professionals sobre matèries o temes relacionats directament amb les funcions de la plaça de la borsa sol·licitada, d'acord amb els criteris que s'expressen a continuació:

- Per articles en revistes i publicacions periòdiques: 0,2 punts per coautoria i 0,5 punts per autoria individual.

- Per l'autoria de llibres o reculls normatius comentats o edicions equivalents en altes suports audiovisuals: 0,7 punts per coautoria i 0,9 punts per autoria individual.

b. Congressos i/o Conferències

S'ha de valorar la presentació de comunicacions a congressos així com la impartició de conferències o ponències a congressos, seminaris o jornades, sempre i quan la temàtica estigui directament relacionada amb les funcions de la plaça de la borsa sol·licitada, d'acord amb els criteris que s'expressen a continuació:

- Presentació de comunicacions a Congressos: 0,2 punts per coautoria i 0,5 punts per autoria individual.

- Impartició de conferències o ponències: 0,10 punts per cada 10 hores, o proporcionalment en cas de durada inferior a 10 hores. Si no se n'especifica la durada, s'han de valorar amb 0,05 punts.

La valoració màxima d'aquest apartat és de 2 punts

6. Entrevista personal

A l'entrevista personal es comprovaran i valoraran els coneixements dels aspirants en relació al lloc de feina convocat, així com l'aptitud, eficàcia, capacitat d'iniciativa i resolució de conflicte, productivitat i nivell de responsabilitat, així com quantes circumstàncies siguin necessàries per a un millor desenvolupament de les funcions.

La valoració màxima d'aquest apartat és de  5 punts.

 

​​​​​​​ANNEX 3

COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA PER COBRIR TEMPORALMENT LLOCS DE FEINA DE CATEGORIA PSICÒLEG/A ESPECIALISTA EN ATENCIÓ A VÍCTIMES DE MALTRACTAMENT INFANTIL

Comissió Tècnica Titular

President/a: Elena González Hernández

Vocal 1er/a.: Elisa Ribas Galumbo

Vocal 2on/a.: Mª Magdalena Martínez Andreu

Comissió Tècnica Suplent

President/a: Carolina Moñino Bermejo

Vocal 1er/a.: Enric Xavier Rado Roca

Vocal 2on/a.: Maria del Mar Calleja Font

  

 

​​​​​​​ANNEX 4

SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A LA BORSA DE TREBALL TEMPORAL DE CATEGORIA DE TÈCNIC DE PSICÓLEG/A ESPECIALISTA EN ATENCIÓ A VÍCTIMES DE MALTRACTAMENT INFANTIL

 

Llinatges

Nom:

 

DNI:

Data naixement:

Nacionalitat:

Domicili:

Núm:

Pis/porta:

Codi postal:

Localitat:

Telèfons:

Correu electrònic

Discapacitat:                            (   )          SI                                         (   )            NO

D'acord amb la base 5.3.6 les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33% , han d'aportar el certificat acreditatiu del grau de discapacitat i el certificat d'aptitud expedit pel Centre Base, depenent de lqa Direcció General de Dependència, o per un organisme públic equivalent, sobre les condicions personals per exercir les funcions corrponents a lloc de feina, que ha d'expressar que l'aspirant es troba en condicions de compñir les tasques fonamentals del lloc de feina; en el seu cas, amb les pertinents adaptacions.

REQUISITS:

(   ) DNI/NIE

(   ) Permís de conduir

(   ) Titulació (compulsada/acarada)

(   ) Acreditació psicòleg general sanitari( compulsada/acarada)

(   ) Nivell de català (compulsat/acarat)

(   ) Annex VI declaració responsable punt 4.1.c, 4.1.d, 4.1.e i 4.1.f

La persona sota signant sol·licita ser admesa a la selecció a què es refereix aquesta sol·licitud i declara que són certes les dades, que reuneix les condicions exigides en la convocatòria per ingressar a la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel, i dóna el consentiment perquè la Fundació tracti les seves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria.

Marratxí,

(Signatura)

 

​​​​​​​

FUNDACIÓ INSTITUT SOCIOEDUCATIU S'ESTEL c./ Francesc Salvà, s/n.  07141 Marratxí

 

 

ANNEX 5

RELACIÓ MÈRITS

 

NOM DEL CANDIDAT: 

 

 

 

CATEGORIA:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL  (PUNTUACIÓ MÀXIMA 20 PUNTS)

                                       Justificar amb vida laboral i contracte / certificat d'empresa

Núm. Ordre

Document

Núm. Mesos

Valor per mes

Puntuació del mèrit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

 

 

 

 

3. CONEIXEMENTS ORALS I ESCRITS DE CATALÀ (PUNTUACIÓ MÀXIMA 4 PUNTS )

Núm. Ordre

Document

Nivell Certificat

Valor del nivell

Puntuació del mèrit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

3. MÈRITS ACADÈMICS ( Titulacions acadèmiques i docència impartida )

                                      PUNTUACIÓ MÀXIMA 11 PUNTS

Núm. Ordre

Titulacions acadèmiques

 

Puntuació del mèrit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Màsters

Núm. crèdit

Valor Crèdit

Puntuació del mèrit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Docència impartida

 Núm. hores

 Valor ora

Puntuació del mèrit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

 

 

 

 

4. FORMACIÓ ( PUNTUACIÓ MÀXIMA 8 PUNTS )

Núm. Ordre

Document

 Núm. hores/ crèdits

Valor ora

Puntuació del mèrit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

5. PUBLICACIONS I PARTICIPACIONS EN CONGRESSOS I CONFERÈNCIES

        (PUNTUACIÓ MÀXIMA 2 PUNTS)

Núm. Ordre

Document

Coautoria

Punts

Puntuació del mèrit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Document

 Autoría individual

 Punts

 Puntuació del mèrit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Document

Núm. hores

Valor hora

 Puntuació del mèrit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

6. ENTREVISTA PERSONAL (PUNTUACIÓ MÀXIMA 5 PUNTS)

Entrevistador

Puntuació

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

​​​​​​​ANNEX 6

DECLARACIÓ RESPONSABLE DE L'ASPIRANT, EN REFERÈNCIA ALS PUNTS 4.1.c, 4.1.d, 4.1.e, 4.1.f DE LES BASES DE CONVOCATÒRIA PER COBRIR TEMPORALMENT LLOCS DE FEINA DE LA CATEGORIA DE PSICÒLEG/A ESPECIALISTA EN ATENCIÓ A VÍCTIMES DE MALTRACTAMENT INFANTIL.

El senyor/senyora  ...............................................................................................................................................

amb domicili a     ..............................................................................................................................................

amb el DNI    .......................................................................

(   ) Punt 4.1.c   declara sota jurament/promesa als efectes de ser contractat/contractada tenir la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les funcions corresponents a la categoria de psicòleg/a especialista en atenció a víctimes de maltractament infantil.

(   ) Punt 4.1.d   declara sota jurament / promesa als efectes de ser contractat/contractada no haver estat separat mitjançant un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució  judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari o per exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no estar inhabilitat o en situació equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

(   ) Punt 4.1.e   declara sota jurament / promesa als efectes de ser contractat/contractada no incórrer en el moment del contracte en una causa d'incompatibilitat, d'acord amb el que preveu la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats al servei de les administracions públiques.

(   ) Punt 4.1.f   No haver estat condemnat per sentencia ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assajament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució, explotació sexual i corrupció de menors, així com per tracta d'éssers humans. (Certificat negatiu de Registre Central de delinqüents sexuals en aplicació del que preveu l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de 15 de gener, de Protecció Jurídica del menor, redactat conforme a la Llei 26/2015, de 28 de juliol, en vigor des del 18 d'agost de 2015).

Marratxí, ...........................................................

(Signatura)

  

 

​​​​​​​ANNEX 7

Informació addicional sobre protecció de dades personals

Responsable del tractament de les dades

Identitat: Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel

Adreça postal: carrer de Francesc Salvà i Pizà, s/n (es Pont d'Inca), 07141 Marratxí

Adreça de correu electrònic: protecciodades@fsestel.caib.es

Contacte amb la Delegació de Protecció de Dades

La Delegació de Protecció de Dades de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel té la seu a l'avinguda del Brasil, 17, 7è C, 28020 Madrid.

Finalitat

Les dades seran tractades amb la finalitat de realitzar el procediment selectiu per a l'accés a la borsa de treball regulada en aquesta convocatòria i l'adjudicació posterior de les places que s'han de cobrir.

​​​​​​​Legitimació

El tractament de les dades és necessari per complir una obligació legal i per aconseguir l'interès públic, com és la selecció del personal al servei de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel com a part del servei públic instrumental de la CAIB, d'acord amb els principis constitucionals d'igualtat, mèrit i capacitat.

La legislació aplicable és la següent:

  • El text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

  • La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

  • Les lletres c) i e) de l'article 6.1 del Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques en el que respecta al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.

Categories de dades personals

Dades de caràcter identificatiu

Nom, DNI, domicili, data de naixement, telèfon i adreça de correu electrònic

Dades acadèmiques i professionals

Mèrits, notes en proves, formació, experiència i col·legiació professional

Dades relatives a la salut

Percentatge i tipus de discapacitat

Dades jurídiques

Certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals

D'acord amb l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, llevat que consti l'oposició expressa de la persona interessada, la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel, mitjançant una consulta a les plataformes d'intermediació de dades o altres sistemes habilitats a l'efecte, pot obtenir les dades de caràcter identificatiu que consten en el DNI, els certificats de llengua catalana, les titulacions acadèmiques oficials, el certificat acreditatiu de discapacitat (si escau), el certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals i els mèrits. Aquestes dades s'obtindran de l'Administració General de l'Estat i d'altres òrgans de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Consentiment per al tractament de dades relatives a la salut

La presentació de la sol·licitud per a la convocatòria suposa el consentiment i l'acceptació inequívocs de la persona aspirant al tractament de les dades de caràcter personal que farà l'òrgan competent únicament per a les finalitats establertes.

Destinataris

  • Comissió Tècnica de Valoració del procés: per al desenvolupament i la valoració de les diverses proves i fases del procés selectiu previstes en la convocatòria.

  • Serveis Generals de la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel: per a tots els tràmits relatius a la contractació com a personal laboral.

  • Butlletí Oficial de les Illes Balears: en aplicació de les obligacions previstes en la normativa per seleccionar treballadors públics amb les previsions que estableix la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

  • Altres participants en el procediment selectiu: en virtut del principi de transparència que regeix els procediments selectius d'accés a la funció pública, les persones aspirants poden sol·licitar la consulta dels exercicis realitzats i dels mèrits al·legats per altres participants per comprovar el funcionament correcte del procediment selectiu. En cap cas, no poden obtenir les dades de contacte d'altres aspirants, com l'adreça postal, el número de telèfon o l'adreça electrònica.

  • Administració de justícia: en cas que algun jutjat o tribunal requereixi l'expedient del procediment, la Fundació ha de trametre les dades personals que constin a l'Administració de justícia.

Criteris de conservació de dades

Els terminis de conservació de les dades són els necessaris per complir la finalitat del procediment i els que preveu la legislació vigent d'arxius per a les administracions públiques, d'acord amb l'article 26 de la Llei orgànica 3/2018.

Drets

Les persones aspirants tenen dret a sol·licitar a la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel la confirmació que les seves dades són objecte de tractament, l'accés a les seves dades personals, la rectificació o supressió de les dades o la limitació del tractament de les dades, o a oposar-se'n al tractament. També tenen dret a la portabilitat de les seves dades en els termes que l'exercici d'aquests drets pugui afectar el procés selectiu.

Les persones aspirants tenen dret a retirar el consentiment del tractament de les seves dades. No obstant això, és lícit tot el tractament de les seves dades personals anterior a la retirada del consentiment.

L'exercici d'aquests drets es pot sol·licitar davant la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel.

Reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades

Les persones que considerin que el tractament de les dades personal no s'ajusta al que es preveu en la normativa aplicable o que les peticions fetes a la Fundació Institut Socioeducatiu s'Estel i a la Delegació de Protecció de Dades no han estat degudament ateses en el termini d'un mes, poden presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (hhtp://www.aepd.es/).

Conseqüències de no facilitar les dades personals

No presentar les dades necessàries implica que la persona interessada no pot formar part del procés selectiu.

Decisions automatitzades

No es produiran decisions automatitzades, inclosa l'elaboració de perfils, amb les dades personals dels aspirants.