Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 157548
Departament de Personal. Resolució del regidor d'Hisenda, Innovació i Funció Pública de prestació de serveis en modalitat teletreball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública mitjançant decret número 7677, de data 3 de maig de 2021, va dictar la següent resolució:

 ANTECEDENTS

1. L'article 18 de l'Acord de la Junta de Govern de l'ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova l'Acord de prestació de serveis en modalitat de teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 contempla la possibilitat de modificar els termes en què va ser concedida.

2. El 27 d'abril de 2021 l'Equip Coordinador de Teletreball es va reunir per tal de supervisar, comprovar i validar les noves propostes de teletreball presentades per les diferents àrees.

3. És per això i d'acord amb la proposta definitiva presentada que es dicta una nova resolució en els termes que va acordar l'Equip Coordinador de Teletreball en la sessió celebrada el 27 d'abril de 2021.

NORMATIVA APLICABLE

1. Decret llei 8/2020, de 13 de maig, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19- publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de 15 de maig de 2020.

2. Resolució del Secretari de l'Estat de Política Territorial i Funció Pública del Ministeri de Política Territorial i Funció Pública de 4 de maig, de mesures a adoptar en els Centres de treball amb motiu de l'aprovació del Pla per a la transició cap a una nova normalitat.

3. L'article 69 del Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, que disposa que l'Administració tendirà a contribuir a la consecució de l'eficàcia en la prestació dels serveis i de l'eficiència en la utilització dels recursos econòmics disponibles mitjançant la dimensió adequada dels seus efectius, la millor distribució, formació, promoció professional i mobilitat.

4. Acord sindical de dia 8 de juny de 2020.

5. Acord de la Junta de Govern de l'ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova la reincorporació gradual i asimètrica de les empleades i empleats públics i l l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 (Fascicle 95 - Sec. III. - Pàg. 18958).

Per tot això, i tenint en compte la delegació de competències als regidors i regidores d'Àrea, aprovada per Decret de Batlia núm. 12313, de 18 de juny de 2019, relatiu a l'organització dels Serveis Administratius de l'Ajuntament de Palma, modificat per Decret de Batlia núm. 13026, de 28 de juny de 2019, així com l'Acord de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma en els titulars de les Àrees i Àrees delegades acordat en data 31 de juliol de 2019, la cap que subscriu proposa al Sr. Regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública, tingui a bé emetre el següent:

DECRET 

1. Aprovar la relació de personal de l'Ajuntament de Palma que, conforme als informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 27 d'abril de 2021, queden autoritzats per prestar serveis en la modalitat de teletreball a partir del 16 de maig de 2021 d'acord als dies recollits d'acord a la següent llista:

Relació de persones autoritzades a prestar els seus serveis en règim de teletreball

 

DNI

Núm. dies teletreball

Dies teletreball

1

42985227K

3

DL, DX, DV

2

42987581Y

1

DJ

3

43047018B

3

DL, DX, DV

4

43133250Q

2

DX, DJ

5

43138027D

2

DT, DJ

 Establir que, tal i com consta a l'Acord de la Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova la reincorporació gradual i asimètrica de les empleades i empleats públics i l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o be per l'Àrea de Funció Pública.

2. Aprovar les modificacions del dies de teletreball proposats mitjançant els informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 27 d'abril de 2021, a partir del 10 de maig de 2021, els quals es recullen a la següent llista:

 

DNI

Núm. dies teletreball

Dies teletreball

1

34069724P

2

DX, DV

2

37337593Z

3

DT, DX, DV

3

49484262S

3

DL, DX, DV

3. Ratificar la pèrdua d'efectes de l'autorització per prestar serveis en modalitat de teletreball al treballador amb DNI 43072500D  degut a un canvi de lloc de treball, a partir del dia del canvi de lloc.

Aprovar l'autorització per prestar els seus serveis en la modalitat de teletreball, de dos dies, els dilluns i dimecres, al treballador amb DNI 43072500D a partir del 16 de maig de 2021 i durant 6 mesos prorrogables des de la data d'inici. Tot i que no fa els tres mesos que ocupa aquest nou lloc de feina, aquest requisit es pot flexibilitzar en aquells casos en que els coneixements de les funcions es tinguin assolits en menys temps, sempre i quan es respecti una antiguitat mínima de 15 dies, i mitjançant l'informe favorable emès pel responsable de l'àrea on informa que ja havia ocupat plaça al Departament i coneix perfectament las tasques que desenvoluparà i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 27 d'abril de 2021.

4. Aprovar l'autorització per prestar els seus serveis en la modalitat de teletreball, de dos dies, els dimecres i divendres, a la treballadora amb DNI 44325936Z a partir del 16 de maig de 2021 i durant 6 mesos prorrogables des de la data d'inici. Tot i que no fa els tres mesos que ocupa aquest lloc de feina, aquest requisit es pot flexibilitzar en aquells casos en que els coneixements de les funcions es tinguin assolits en menys temps, sempre i quan es respecti una antiguitat mínima de 15 dies, i mitjançant l'informe favorable emès pel responsable de l'àrea i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 27 d'abril de 2021.

5. Aprovar d'ofici les pròrrogues per 6 mesos més la prestació de serveis en la modalitat de teletreball,  tota vegada que es va acordar a la reunió de l'equip coordinador de dia 9 de novembre de 2020 que en els casos de no remetre's cap proposta de modificació, les condicions actuals s'entendran prorrogades d'ofici i així es va informar a la resta de personal. Tot això, sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució, be pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o be per l'Àrea de Funció Pública.

Aquestes pròrrogues es recullen a la següent llista, data inici de la prórroga 16/05/2021:

 

DNI

Núm. dies teletreball

Dies teletreball

1

18231655S

2

DL, DJ

2

39171348W

2

DL, DX

3

42984880L

4

DL, DT, DJ, DV

4

43035732H

2

DT, DV

5

43044455R

1

DV

6

43090007J

2

DT, DV

7

43096800K

4

DL, DT, DX, DJ

8

43110065S

1

DL

9

43151072J

1

DL

10

43187601H

2

DL, DV

11

44264388Z

1

DL

12

78214518M

1

DJ

6. Esmenar les errades materials del decret 202105418, de 31 de març de 2021, del regidor d'Hisenda, Innovació i Funció Pública que va aprovar la relació de personal de l'Ajuntament de Palma que van modificar els dies assignats a partir de l'1 d'abril de 2021, en els termes següents:

 

DNI

Núm. dies TT

Dies TT

1

43057760N

3

DL, DX, DJ

2

43153857S

3

DL, DT, DJ

7. Acceptar la sol·licitud del treballador amb DNI 42983098P de renúncia a la prestació de serveis mitjançant el règim de teletreball, amb data de finalització 31/03/2021.

8. Ratificar la pèrdua d'efectes de l'autorització per prestar serveis en modalitat de teletreball a les treballadores amb DNIs 34068657E,  43047018B, 43160152P degut a un canvi de lloc de treball, a partir del dia del canvi de lloc.

9. Publicar aquesta resolució al Portal del Personal, a la Intranet Municipal  i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 6 de maig de 2021

El cap de departamento de Personal

p.d. Decret de Alcaldia núm. 3.000/2014

(BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Antoni Pallicer Martorell