Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 153798
Secció de Transports.- Expedició de factures simplificades per la prestació de serveis pels vehicles de la flota municipal d'autotaxi

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El regidor de l'Àrea de Mobilitat Sostenible, per delegació del batle, ha dictat el Decret núm. 7185 de 27 d'abril de 2021:

Decret

1. Quan es prestin serveis d'autotaxi procedirà l'expedició de factura simplificada segons s'estableix en la normativa estatal sobre obligacions de facturació aplicables al transport de persones i els seus equipatges, matèria actualment incorporada pel Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació, aprovat mitjançant Reial decret 1619/2012, publicat en el BOE núm. 289 de 01/12/2012.

2. Les factures simplificades inclouran les següents dades identificatives, temporals i descriptius, segons es deriva de l'esmentada norma estatal:

• Número i, en el seu cas, sèrie.

• Data d'expedició.

• Número d'identificació fiscal, així com nom i cognoms del titular de la llicència.

• Servei prestat.

• Tipus impositiu aplicat o l'expressió “IVA inclòs”.

• Contraprestació total.

3. Comunicar aquesta resolució a les entitats representatives dels interessos professionals del sector del taxi, adquirint eficàcia immediata segons l'article 39.1 de la llei 39/2015 del procediment administratiu comú, sense perjudici de la seva publicació en el BOIB, per l'amplitud dels seus efectes, de conformitat amb l'article 45.1 de l'esmentada llei.

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat  quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 29 d'abril de 2021

El regidor de l'Àrea de Mobilitat Sostenible

p.d. Decret de Batlia 201913026 de 28/06/2019

BOIB 94 de 11/07/2019

Francesc Josep Dalmau Fortuny

p.d. Decret de Batlia 201912198 de 17/06/2019

BOIB 85 de 27/06/2019