Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE FERRERIES

Núm. 148919
Proposta d’acord pel canvi de dia de la realització de la comissió informativa ordinària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament de Ferreries en la sessió de dia 29 d'abril de 2021 va adoptar l'acord següent:

«Atès que la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, així mateix la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears i el Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, preveuen com a complement de l'organització municipal bàsica la possibilitat de crear altres òrgans de govern, en concret, les denominades comissions informatives permanents, que tenen per funció l'estudi, informe o consulta dels assumptes que siguin competència del Ple de l'Ajuntament, amb independència de les possibles delegacions del Ple en la Junta de Govern o bé en la Batlessa quan aquest així ho cregui convenient.

Atès que tot i que és un òrgan complementari d'estudi i proposta, és important que existeixi aquesta comissió informativa per tal que les propostes que es facin al Ple hagin estat profundament debatudes i enriquides amb l'aportació dels diferents grups amb representació municipal, ja que les comissions informatives han de respectar la proporcionalitat de representació d'aquest grups polítics en la corporació.

Atès que en el Ple de 4 de juliol de 2019 es va acordar la creació d'una Comissió Informativa de gestió ordinària, així com la composició i el règim de sessions.

Atès que en el Ple es va acordar que la sessió de la C. Informativa es realitzaria el dilluns de la setmana abans del Ple ordinari, a les 19.00 h.

Atès que pel bon funcionament i per l'organització dels serveis jurídics i també dels regidors es veu necessari disposar de més dies per a la preparació dels expedients, i que entre la CI i el Ple no hi hagi tants de dies.

Normativa d'aplicació

Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local

Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears

Art. 123-127 i 134-138 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals

Per tot això, propòs al Ple de l'Ajuntament que adopti el següent

Acord

1. Modificar el dia de realització de la Comissió Informativa de gestió ordinària i passar-la al dijous abans del Ple, a les 19.00 h.

2. Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

 

Ferreries, en la data de signatura electrònica d'aquest document (4 de maig de 2021)

La batlessa Joana Febrer Rotger