Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 136220
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 27 d’abril de 2021 per la qual s’aprova la convocatòria per cobrir, pel procediment de promoció interna temporal, una plaça vacant del grup de gestió de la funció administrativa (A2) de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d’Atenció a Urgències 061 Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

És necessari cobrir, pel procediment de promoció interna temporal, una plaça vacant del grup de gestió de la funció administrativa (A2) que està sense ocupar i està adscrita a la unitat administrativa de recursos humans de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears.

Fonaments de dret

1. L'article 35.1 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, determina que per necessitats del servei —i en els supòsits i sota els requisits que a l'efecte s'estableixin a cada servei de salut— es pot oferir al personal estatutari fix acomplir temporalment i amb caràcter voluntari les funcions corresponents a places d'una categoria del mateix nivell de titulació o d'un nivell superior, sempre que es tingui el títol corresponent. Aquests procediments han de ser negociats en les meses corresponents.

2. En el BOIB núm. 31, de 28 de febrer de 2012, es va publicar el Pacte pel qual es regulen els criteris generals de la promoció interna temporal del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (corregit en el BOIB núm. 36, de 8 de març de 2012). L'objecte principal del Pacte és establir els criteris generals per a la promoció interna temporal i l'ordre de finalització o cessament d'aquest personal.

3. D'acord amb el Pacte esmentat, la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears és considerada una gerència diferenciada. En la plantilla orgànica la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears hi ha una plaça del grup de gestió de la funció administrativa (A2).

Per tot això dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria per cobrir, pel procediment de promoció interna temporal, una plaça del grup de gestió de la funció administrativa (A2) que està sense ocupar i està adscrita inicialment a la unitat administrativa de recursos humans de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears.

2. Aprovar les bases que regeixen el procés selectiu (annex 1), el model de sol·licitud (annex 2) i el barem de mèrits (annex 3).

3. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. També s'hi pot interposar qualsevol altre recurs que es consideri procedent.

No obstant això, s'hi pot interposar un recurs de reposició davant el mateix òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació de la resolució. En aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi dictat una resolució expressa o presumpta sobre el recurs de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

 

​​​​​​​Palma, 27 d'abril de 2021

El director de la Gerencia de Atención a Urgencias 061 Baleares

P.D del director general del Servei de Salut de les Illes Balears

(Resolució de 11 de març de 2021, BOIB nº39/2021, de 20 de març )

Antonio Bellver Juliá

 

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

1. Plaça convocada i funcions que cal acomplir

Es convoca una plaça del grup de gestió de la funció administrativa (A2), que està vacant i sense ocupar i està adscrita inicialment a la unitat de recursos humans de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears. Té assignades les funcions pròpies de la categoria; així mateix, mentre duri l'assignació també ha d'acomplir les funcions següents:

  • Gestionar i tramitar, mitjançant  el sistema de liquidació directa (SILTRA), la conciliació de dades d'afiliació i cotització de les quotes de la seguretat social del personal depenent de la GAU 061 Balears, mitjançant la emissió dels pertinents esborranys i liquidacions.
  • Gestionar les incidències i transmetre la informació pertinent a la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS) amb la finalitat de corregir les errades observades en les liquidacions del personal depenent de la GAU 061 Balears, en relació al sistema de liquidació directa (SILTRA).
  • Comprovar la correcte emissió de la facturació de la Seguretat Social respecte a les quotes i, si procedeix, gestionar les reclamacions corresponents.
  • Gestionar els procesos d'incapacitat temporal i accidents de treball mitjançant els sistemes de comunicación Acredit@ i DELTA i la correcte incorporació al sistema de liquidació directa (SILTRA).
  • Gestionar i tramitar tots els processos de risc d'embaràs i lactància materna.
  • Gestionar i tramitar les ajudes d'Acció Social.
  • Totes aquelles funcions que li siguin encomanades en l'àmbit de les seves competències.

2. Característiques de la plaça

2.1. Lloc i centre de treball: Unitat administrativa de recursos humans de la Gerència d´Atenció a Urgències 061 Balears (c/ Calçat, 2A, 1º, 07011 de Palma).

2.2. Tipus de nomenament: a la persona seleccionada se li expedirà un nomenament de personal estatutari en la modalitat de promoció interna temporal d'una plaça del grup de gestió de la funció administrativa (subgrup A2) que està vacant.

2.3. El règim jurídic durant el temps que la persona seleccionada ocupi la plaça serà el següent:

  1. Es mantindrà en la situació de servei actiu i amb reserva de plaça en la categoria d'origen.
  2. Percebrà les retribucions corresponents a les funcions acomplertes, excepte els triennis, que seran els corresponents a la categoria d'origen.
  3. No suposarà consolidar cap dret de caràcter retributiu o amb relació a l'obtenció d'un nou nomenament, sense perjudici que es pugui considerar com a mèrit en els procediments selectius i de provisió.

3. Requisits per optar a la plaça

3.1 Tota persona aspirant ha de complir els requisits següents:

  1. Tenir la capacitat funcional necessària per acomplir les funcions que es derivin del nomenament corresponent. Aquest requisit s'ha d'acreditar abans de prendre possessió de la plaça.
  2. Tenir els coneixements de català que exigeixen la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública, i el Decret 8/2018, 23 de març, pel qual es regula la capacitació lingüística del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears.
  3. Tenir la titulació oficial de grau, o bé una diplomatura, una enginyeria tècnica, una diplomatura universitària, d'arquitectura tècnica, de formació professional de 3r grau (o una d'equivalent), o estar en condicions d'obtenir-la abans que venci el termini per presentar sol·licituds. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger, cal acreditar que estan homologades pel Ministeri d'Educació.
  4. Estar en la situació de servei actiu en la categoria en la qual ocupa la plaça fixa.
  5. Pertànyer a algun grup de classificació inferior o a una categoria o especialitat diferent del mateix grup que la plaça a la qual s'opta.
  6. Tenir la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut i prestar servei a la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears. Si la convocatòria es declara deserta perquè no s'hi hagi presentat ningú que compleixi els requisits, es preveu expressament que s'estengui al personal que compleixi els requisits de les altres gerències de la mateixa àrea de salut.

3.2. Aquests requisits s'han de complir el darrer dia del termini per presentar sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procés selectiu. Les persones aspirants els han d'acreditar de manera fefaent en el moment de presentar la sol·licitud, a excepció del requisit del darrer punt.

4. Presentació de sol·licituds

4.1. Tota persona aspirant ha de presentar la sol·licitud corresponent seguint el model que s'adjunta com a annex 2.

4.2.  El termini per presentar sol·licituds és de 20 dies naturals comptadors des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

4.3. Les sol·licituds per participar en el procés selectiu s'han de presentar en el Registre de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears (c/ Calçat, 2A, 1º, de Palma) o en el registre de qualsevol de les gerències del Servei de Salut, o bé per qualsevol de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Les sol·licituds presentades mitjançant les oficines de Correus han d'anar dins d'un sobre obert perquè el funcionari de Correus les dati i les segelli abans de certificar-les.

4.4. Cada persona aspirant ha de conservar el seu exemplar de la sol·licitud per si l'hi requereixen en qualsevol moment del procés selectiu.

5. Documentació

5.1. A la sol·licitud cal adjuntar l'original o una còpia compulsada de la documentació que acrediti els requisits i els mèrits al·legats.

5.2. A més, cal adjuntar l'original o una còpia compulsada d'aquests altres documents:

  1. Document d'identitat (DNI o NIE).
  2. Títol acadèmic exigit (anvers i revers del document) o bé el justificant de pagament dels drets d'expedició del títol acompanyat d'un certificat de la institució educativa corresponent que acrediti que el títol encara no s'ha expedit.

5.3. Consignar dades falses en la sol·licitud o en els mèrits al·legats implica l'exclusió definitiva de la persona aspirant o seleccionada.

5.4. Els títols o els mèrits expedits en una llengua que no sigui el català o el castellà s'han d'entregar traduïts convenientment a un d'aquests idiomes per un organisme oficial competent.

6. Procediment de selecció i resolució de la convocatòria

6.1. La selecció es farà pel sistema de concurs de mèrits i amb una prova teòrica o pràctica específica de les funcions que cal acomplir.

6.2. Llistes provisionals de persones aspirants:

  1. Tota persona aspirant tindrà un termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les llistes, per formular reclamacions o al·legacions contra aquesta resolució i/o esmenar deficiències; si no les esmena es considerarà que ha desistit de la sol·licitud. Tots els documents s'han d'adreçar a la Gerència d´Atenció a Urgències 061 Balears i es poden presentar per qualsevol de les vies que preveu la normativa vigent.
  2. Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds, es publicarà en el web del Servei de Salut la resolució del director gerent de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears amb les llistes provisionals que contindran el nom de les persones aspirants admeses, de les excloses —indicant-ne la causa de l'exclusió— i de les que han d'esmenar les deficiències de la sol·licitud.

6.3. Llista definitiva de persones candidates

En els 10 dies hàbils següents, el director gerent de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears dictarà una resolució amb la llista definitiva de persones candidates i la llista definitiva de persones excloses, que es publicaran en el web del Servei de Salut.

6.4. Llista provisional de mèrits de les persones candidates

En els 10 dies hàbils següents, la Comissió de Selecció baremarà els mèrits de les persones candidates, i per mitjà d'una resolució del director gerent de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears es publicaran en el web del Servei de Salut les puntuacions provisionals dels mèrits reconeguts. Tota persona candidata tindrà un termini de 5 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la resolució per formular-hi reclamacions o al·legacions en contra, adreçades a la Comissió de Selecció, que es poden presentar per qualsevol de les vies que preveu la normativa vigent.

6.5. Puntuacions definitives de mèrits, i lloc, dia i hora de la prova:

  1. En els 10 dies hàbils següents, per mitjà d'una resolució del director gerent de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears es publicaran a el web del Servei de Salut les puntuacions definitives dels mèrits de cada persona candidata; també s'hi establirà el lloc, el dia i l'hora en què es farà una prova teòrica o pràctica per acreditar davant la Comissió de Selecció els coneixements i la capacitat professional amb relació a les funcions específiques que cal acomplir.
  2. La prova teòrica o pràctica pot valer com a màxim 45 punts i consistirà a n'el cas de la teórica en un examen tipus test de 20 preguntes (més 2 de reserva), on es puntuarà amb 2,25 punts cada resposta encertada i es descomptaran 0,75 punts per cada resposta incorrecta. En el cas de la pràctica consistirà en un cas pràctic  plantejat per part del tribunal i relacionat amb  les funcions de la plaça convocada on es valorarà la formació general, els coneixements sobre els temes desenvolupats, la claredat i l'ordre de les idees i la qualitat de l'expressió.

6.6. Puntuacions provisionals de la prova teòrica o pràctica:

  1. Per mitjà d'una resolució del director gerent de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears es publicaran en el web del Servei de Salut  les puntuacions provisionals de la prova.
  2. Tota persona candidata tindrà un termini de 5 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la resolució per formular-hi reclamacions o al·legacions en contra, adreçades a la Comissió de Selecció, que es poden presentar per qualsevol de les vies que preveu la normativa vigent.

6.7. Llista definitiva de persones candidates amb la puntuació total

A proposta de la Comissió de Selecció, el director gerent de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears dictarà una resolució per la qual estimarà o desestimarà les al·legacions formulades contra les puntuacions provisionals de la prova teòrica i pràctica i establirà la llista definitiva de persones candidates amb la puntuació total, que es publicarà en el web del Servei de Salut.

7. Comissió de Selecció

7.1. La Comissió de Selecció està formada per tres membres, que tenen la condició de personal funcionari de carrera o estatutari fix del Servei de Salut, del mateix grup professional (o d'un de superior) que el de la plaça convocada, tots amb veu i vot:

  1. Secretari: Francisco Crespí Alemany.
  2. Vocal: Gabriel Gala del Río
  3. President: Alfonso Macías Aymar

7.2. Els membres de la Comissió de Selecció s'han d'abstenir d'intervenir en el procés —i ho han de notificar a l'autoritat que els hagi designat— si hi concorre alguna de les circumstàncies previstes per l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

7.3. Les funcions de la Comissió de Selecció són les següents:

  1. Valorar els mèrits al·legats i acreditats per cada persona candidata segons el barem que la convocatòria estableix.
  2. Proposar, elaborar i valorar la prova teòrica o pràctica.
  3. Requerir —si cal— a les persones candidates que esmenin en el termini establert i en la forma oportuna els defectes formals dels mèrits al·legats o que aclareixin en el termini establert i en la forma oportuna algun dels mèrits al·legats.
  4. Confeccionar una llista de les persones candidates per ordre de prelació.
  5. Resoldre les reclamacions presentades per les persones candidates en el termini establert i en la forma oportuna.
  6. Elevar a l'òrgan de selecció la llista definitiva de persones candidates amb la puntuació obtinguda per cadascuna.

8. Valoració dels mèrits

8.1 La Comissió de Selecció ha de fer la valoració dels mèrits de cada persona candidata, desglossada d'aquesta manera i d'acord amb el que la convocatòria estableix:

  1. Experiència professional: màxim, 30 punts.
  2. Formació, docència i activitats científiques i de difusió del coneixement: màxim, 20 punts.
  3. Coneixements addicionals de català: màxim, 5 punts.

8.2. Els mèrits que es valoraran en aquesta convocatòria figuren en l'annex 3.

9. Resolució de la convocatòria

9.1. Es publicarà en el web del Servei de Salut i en els taulers d'anuncis de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears la llista definitiva de persones candidates amb la puntuació corresponent i el nom de la persona proposada per al nomenament.

9.2. El nomenament s'oferirà a la persona candidata amb la puntuació més alta. Si n'hi ha que tenguin la mateixa puntuació en la llista definitiva, s'hi aplicaran els criteris de desempat següents:

  1. Amb caràcter general, tindran prioritat les dones en cas que el sexe femení estigui infrarepresentat en la categoria i en l'especialitat, de conformitat amb l'article 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.
  2. A continuació, tindrà prioritat qui hagi acreditat en la llista més serveis prestats en la categoria dins del Servei de Salut i subsidiàriament en el Sistema Nacional de Salut.
  3. Si l'empat persisteix, el nomenament s'oferirà en primer lloc a qui acrediti la puntuació més alta en l'apartat relatiu a l'experiència professional.
  4. Si tot i així l'empat es manté, hi tindrà prioritat qui tengui la puntuació més alta en l'apartat de formació continuada.
  5. Finalment, si les persones candidates continuen empatades, el desempat es dirimirà segons l'escala següent: primer, tenir més de 45 anys; després, tenir més càrregues familiars; a continuació, ser víctima de violència de gènere; i, per últim, qui tengui més edat.

9.3. La resolució d'adjudicació definitiva de la plaça es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

10. Nomenament i presa de possessió

La persona seleccionada tindrà un termini de tres dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la resolució d'adjudicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears per prendre possessió de la plaça.

 

ANNEX 2 Model de sol·licitud

Sol·licitud per participar en el procés selectiu de promoció interna temporal per cobrir una plaça del grup de gestió de la funció administrativa (A2) de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears , convocada per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 23 de març de 2021.

Dades de la persona aspirant

Primer llinatge: ...............................................................................  Segon llinatge:................................................................................               

Nom:                                                                                                Núm. doc. identitat:.......................................................................

Domicili i altres dades a l'efecte de rebre notificacions

Nom de la via:........................................................................................................................................................................................

Núm.:                Pis: .............. Porta:............ Localitat:...........................................................................................................................

Codi postal:                                  Municipi:..........................................................................................................................................

Telèfons: .................................... Adreça electrònica:..................................................................................

EXPÒS:

1. Que el _____ de ________________________ de 2021 es va publicar en el BOIB Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per convocar una plaça del grup de gestió de la funció administrativa de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears (A2).

2. Que complesc els requisits exigits en la convocatòria.

Per això SOL·LICIT:

Ser admès/admesa en la convocatòria, per a la qual cosa adjunt a aquesta sol·licitud la documentació exigida i l'autobaremació dels mèrits.

............................................................. , ................ de ...............  de 20       

[firma]

 

 

DIRECTOR GENERAL DEL SERVEI DE SALUT

 

 ANNEX 3 Autobaremació

REGISTRE

​​​​​​​Grup de gestió de la funció administrativa

 (BOIB núm. ___, de ___ de __________________ de 20___)

Nom

 

Primer llinatge

 

Segon llinatge

 

Núm. doc. identitat

 

Experiència professional (màxim, 30 punts)

A) Experiència professional general (màxim, 20 punts)

Es computa el temps de serveis prestats que la persona aspirant tengui reconeguts fins a la data de publicació de la convocatòria, llevat dels serveis que es valoren en l'apartat B, d'acord amb el barem següent:

Autobaremació

Comissió

1. Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria que aquella a la qual s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,14 punts.

 

 

2. Per cada mes de serveis prestats a centres públics no sanitaris de la Unió Europea com a personal funcionari o laboral en la mateixa categoria que aquella a la qual s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,105 punts.

 

 

3. Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la categoria de grup administratiu de la funció administrativa o en places amb el mateix contingut funcional: 0,105 punts.

 

 

4. Per cada mes de serveis prestats ocupant un lloc directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut (només es valoren els serveis prestats si hom té el títol requerit per accedir a la categoria): 0,14 punts.

 

 

5. Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea en una categoria diferent d'aquella a la qual s'opta i que no s'hagi valorat en cap punt anterior: 0,07 punts.

 

 

 

Total de l'apartat A

 

 

 

B) Experiència professional en les funcions que figuren en la base 1 (màxim, 10 punts)

Es computa el temps de serveis prestats que cada persona aspirant tengui reconeguts fins a la data de la publicació de la convocatòria, d'acord amb el barem següent:

(En el cas dels centres estatutaris, el certificat acreditatiu de les funcions l'ha d'expedir el director o directora gerent o el director o directora de gestió i serveis generals del centre, o l'òrgan equivalent.)

Autobaremació

Comissió

1. Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries públiques com a personal estatutari, funcionari o laboral: 0,14 punts.

 

 

2. Per cada mes de serveis prestats a centres públics no sanitaris com a personal funcionari o laboral: 0,105 punts.

 

 

Total de l'apartat B

 

 

Total d' “Experiència professional”

 

 

Per valorar aquests apartats es tenen en compte els aspectes següents:

  • La puntuació màxima que es pot obtenir per la totalitat dels subapartats que l'integren és de 30 punts.

  • Un mateix període de temps no pot ser valorat per més d'un dels subapartats que l'integren.

  • El còmput de serveis prestats es calcula aplicant la fórmula següent: se sumen tots els dies de serveis prestats a cada un dels subapartats anteriors i el resultat es divideix entre 365. El quocient resultant es multiplica per 12, es menyspreen els decimals del resultat obtingut i s'hi aplica el valor assignat al mes complet en el subapartat corresponent.

Tenen la consideració d'institucions sanitàries públiques els serveis centrals o perifèrics dels serveis autonòmics de salut, de l'INGESA i de l'extint INSALUD, i els organismes equivalents de la Unió Europea.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Formació (màxim, 20 punts)

  1. Es valoren els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos, les jornades, les reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb les funcions de la plaça convocada (10 punts) i d'acord amb els criteris següents:

  • Han d'haver estat organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, cosa que ha de constar en el certificat corresponent. Si l'activitat ha estat organitzada per una entitat de dret públic conformement amb l'article 2.2 de la Llei 39/2015, la persona aspirant ha d'acreditar aquesta condició.
  • Han d'haver estat organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i que s'hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i/o subvencionatss per aquelles, cosa que ha de constar en el certificat corresponent.
  • Han d'haver estat realitzats en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

Els diplomes o els certificats es valoren així:

  • Si acrediten l'assistència o l'aprofitament: 0,1 punts per cada crèdit.

  • Si acrediten la impartició: 0,2 punts per cada crèdit.

  • Si en el diploma o certificat figura el nombre d'hores en lloc del de crèdits, s'atorga un crèdit per cada deu hores. Si hi figuren simultàniament crèdits i hores, la valoració es fa sempre pels crèdits certificats. Si no s'hi especifiquin hores ni crèdits, no es valora l'activitat.

Autobaremació

Comissió

 

 

 

 

Total de “Formació”

 

 

Coneixements de català (màxim, 5 punts)

Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública i els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports relacionats amb els nivells de coneixements que s'indiquen a continuació:

Autobaremació

Comissió

  1. Certificat C2 (nivell de domini): 4 punts

 

 

  1. Certificat LA (llenguatge administratiu): 1 punt

 

 

Total de “Coneixements de català”

 

 

Es valora només el certificat amb el valor més alt, però el valor del certificat LA se suma al de l'altre certificat acreditat. Si hi ha dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que cal atorgar-hi, es pot sol·licitar un informe a la Direcció General de Política Lingüística.

La documentació aportada ha de ser original o una fotocòpia compulsada, i s'ha d'adjuntar a aquest model seguint el mateix ordre que l'establert en l'autobaremació.

Marcau la casella de la documentació aportada:

(   ) Experiència professional

(   ) Formació continuada

(   ) Coneixements de català

La persona aspirant manifesta que totes les dades aportades són certes i sol·licita participar en la fase de concurs del procés selectiu.

................................................. , ................  de/d' .....................................  de 20  

[firma]

​​​​​​​