Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I FORMACIÓ PROFESSIONAL
Núm. 129798
Resolució del secretari general de la Conselleria d’Educació i Formació Professional de 23 d’abril de 2021 per la qual s’aprova la convocatòria per proveir comissions de caràcter voluntari del personal docent amb funcions d’assessor tècnic docent a la Conselleria d’Educació i Formació Professional
Antecedents
1. La Conselleria d'Educació i Formació Professional, a més dels llocs de feina catalogats per a personal funcionari dels cossos i escales dels serveis generals de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que formen part de la seva relació de llocs de treball (RLT), també té incorporats, amb caràcter temporal i voluntari, funcionaris dels cossos docents no universitaris, als quals s'assignen funcions que impliquen dur a terme tasques de suport i assessorament en aspectes i assumptes directament relacionats amb el servei docent.
2. D'acord amb la Instrucció del conseller d'Educació i Universitat de 8 de febrer de 2018 per la qual es fixen els criteris i les pautes per adjudicar les comissions del personal docent amb funcions d'assessor tècnic docent a la Conselleria d'Educació i Universitat mitjançant concurs públic de mèrits (BOIB núm. 21, de 15 de febrer), modificada el dia 6 d'agost de 2018 (BOIB núm. 21, de 9 d'agost), el secretari general ha de publicar una convocatòria de comissions de caràcter voluntari del personal docent amb funcions d'assessor tècnic docent cada any, com a mínim.
Fonaments de dret
1. La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació.
2. L'article 1, punt 1.a) i punt 3, del Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre, pel qual es regula el concurs de trasllats d'àmbit estatal entre personal funcionari dels cossos docents.
3. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
4. La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
5. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
6. El Decret 8/2021, de 13 de febrer, de la presidenta de les Illes Balears, de modificació del Decret 9/2019, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
7. El Decret 11/2021, de 15 de febrer, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, modificat pel Decret 25/2021, de 8 de març, de la presidenta de les Illes Balears.
8. La Instrucció del conseller d'Educació i Universitat de dia 8 de febrer de 2018 per la qual es fixen els criteris i les pautes per adjudicar les comissions del personal docent amb funcions d'assessor tècnic docent a la Conselleria d'Educació i Universitat mitjançant concurs públic de mèrits (BOIB núm. 21, de 15 de febrer), modificada per la Modificació de la Instrucció del conseller d'Educació i Universitat de dia 8 de febrer de 2018 per la qual es fixen els criteris i les pautes per adjudicar les comissions del personal docent amb funcions d'assessor tècnic docent a la Conselleria d'Educació i Universitat mitjançant concurs públic de mèrits (BOIB núm. 98, de 9 d'agost).
9. La Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 28 de maig de 2018 per la qual s'aproven les funcions del personal assessor tècnic docent de la Conselleria d'Educació i Universitat (BOIB núm. 67, de 31 de maig).
10. La Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 28 de maig de 2019 per la qual s'assignen noves funcions a llocs d'assessor tècnic docent de la Conselleria d'Educació i Universitat i es modifiquen les funcions de determinats llocs d'assessor tècnic docent, aprovades per la Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 28 de maig de 2018 (BOIB núm. 72, de 30 de maig).
11. La Resolució del conseller d'Educació i Formació Professional de 19 de març de 2021 per la qual s'assignen noves funcions a llocs d'assessor tècnic docent de la Conselleria d'Educació i Formació Professional i es modifiquen les funcions de determinats llocs d'assessor tècnic docent (BOIB núm. 41, de 25 de març).
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Aprovar la convocatòria per proveir les comissions de caràcter voluntari del personal docent amb funcions d'assessor tècnic docent a la Conselleria d'Educació i Formació Professional que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
2. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que s'adjunten com a annex 1 d'aquesta Resolució.
3. Aprovar el model de declaració d'acceptació de la comissió de serveis, que s'adjunta com a annex 3 d'aquesta resolució.
4. Establir que totes les denominacions d'òrgans, càrrecs, professions i funcions que apareixen en aquesta Resolució i els seus annexos en gènere masculí s'han d'entendre referides al masculí o al femení segons la identitat de gènere de la persona titular o de la persona concreta de qui es tracti.
5. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el lloc web de la Direcció General de Personal Docent (http://dgpdocen.caib.es).
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, les persones interessades poden interposar un recurs d'alçada davant el conseller d'Educació i Formació Professional en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació en el lloc web de la Direcció General de Personal Docent, d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Palma, 23 d'abril de 2021
El secretari general de la Conselleria d'Educació i Formació Professional Tomeu Barceló Rosselló
ANNEX 1 Bases de la convocatòria
Primer
Objecte
L'objecte de la convocatòria és cobrir, amb caràcter temporal i voluntari, les comissions del personal docent amb funcions d'assessor tècnic docent a la Conselleria d'Educació i Formació Professional que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
Segon
Durada
La durada de les comissions és de dos anys, sens perjudici que es puguin prorrogar d'acord amb el que preveuen els punts 4.1 i 4.2 de la Instrucció.
Tercer
Requisits dels aspirants
S'hi poden presentar tots els docents funcionaris de carrera dels cossos docents no universitaris de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que estiguin adscrits a centres docents públics dependents de la Conselleria d'Educació i Formació Professional. A més, s'han de trobar en la situació administrativa de servei actiu i han de complir els requisits establerts en la Instrucció del conseller d'Educació i Universitat de 8 de febrer de 2018, modificada el 6 d'agost de 2018; en aquesta convocatòria, i en la normativa aplicable.
El personal funcionari està en la situació de servei actiu quan ocupa un lloc de treball dotat pressupostàriament amb caràcter permanent o provisional.
A més, els aspirants també han de complir els requisits que figuren en l'annex 2 per a cada un dels llocs convocats. En el cas que els requisits facin referència al fet de tenir una determinada experiència, aquesta s'ha d'acreditar documentalment mitjançant un certificat emès per l'òrgan competent, el qual s'ha d'adjuntar a la sol·licitud.
La Conselleria d'Educació i Formació Professional comprovarà d'ofici totes les dades que figuren en l'expedient personal dels aspirants.
Quart
Sol·licituds i termini de presentació
Les persones interessades que tenguin un DNI electrònic, un certificat digital vàlid o un codi d'usuari corporatiu o que estiguin donades d'alta en el sistema Cl@ve tenen la possibilitat d'emplenar la sol·licitud per participar en la convocatòria, adjuntar-hi la documentació que correspongui i registrar-la de forma telemàtica.
Per fer-ho, la persona interessada ha d'accedir al lloc web de la Direcció General de Personal Docent (http://dgpdocen.caib.es) i ha de seguir les instruccions de l'assistent de tramitació. Un cop finalitzat el procés, el sistema li assignarà un número de registre vàlid, i la sol·licitud, sense cap més tràmit, constarà com a presentada correctament.
A aquesta sol·licitud, les persones interessades hi poden adjuntar un certificat de l'òrgan competent que acrediti l'experiència i les funcions dels serveis prestats a la Conselleria d'Educació i Formació Professional.
La Conselleria d'Educació i Formació Professional comprovarà d'ofici tots els mèrits que constin en l'expedient personal de la persona sol·licitant que s'hagin de tenir en compte per resoldre la convocatòria.
El termini per presentar les sol·licituds és de deu dies hàbils i comença el primer dia hàbil posterior a la publicació d'aquesta convocatòria en el lloc web de la Direcció General de Personal Docent (http://dgpdocen.caib.es).
Tota la documentació presentada ha de fer referència a dades compreses fins al darrer dia de presentació de sol·licituds.
Cinquè
Límits de sol·licituds i priorització de les places
Cada persona aspirant pot sol·licitar un màxim de tres llocs d'assessor tècnic docent i únicament es baremaran els llocs per als quals l'aspirant compleixi els requisits.
L'ordre en què l'aspirant sol·licita els llocs d'assessor tècnic docent determina la priorització a l'hora d'adjudicar-los.
Sisè
Barem de mèrits
1. La proposta de nomenament es farà a favor de l'aspirant que tengui més punts segons el barem de mèrits que s'indica a continuació.
2. La puntuació total dels mèrits és de 10 punts, distribuïts de la forma següent:
a. Antiguitat: s'ha de valorar l'antiguitat que es tengui reconeguda com a personal funcionari docent no universitari fins a un màxim de 2 punts, a raó de 0,012 punts per mes.
b. Cursos i accions formatives: s'han de valorar, fins a un màxim de 3 punts, els cursos i les accions formatives que figurin en el Registre oficial de formació del professorat. S'han de valorar de la manera següent:
La Conselleria d'Educació i Formació Professional comprovarà d'ofici els cursos i les accions formatives dels aspirants que figuren en el Registre oficial de formació del professorat.
c. Titulacions oficials: s'han de valorar els estudis o els títols oficials amb validesa a tot el territori nacional sempre que no siguin necessaris com a requisit de la comissió o per exercir la funció docent i s'acreditin documentalment. S'han de valorar amb un màxim de 2 punts, de la manera següent:
d. Experiència: s'ha de valorar, fins a un màxim de 3 punts, l'experiència en funcions iguals o similars a les que s'han de desenvolupar en la comissió de personal docent que es convoca. En aquest sentit, la persona interessada ha d'acreditar, mitjançant un certificat de l'òrgan competent, les funcions dutes a terme, amb indicació del període de temps en què les ha exercides.
L'experiència es valora a raó de 0,042 punts per cada mes de serveis prestats en funcions iguals o similars, fins a un màxim de 3 punts.
e. Entrevista personal: l'entrevista es farà només si la Comissió de Valoració, prevista en el punt setè d'aquesta Resolució, considera necessari aclarir certs aspectes, tant pel que fa a la formació com a l'experiència, per poder valorar més acuradament cada sol·licitud.
Setè
Comissió de Valoració
D'acord amb el punt 7 de la Instrucció del conseller d'Educació i Universitat de 8 de febrer de 2018, s'ha de constituir una comissió de valoració, que ha de comprovar i valorar els mèrits i ha de proposar la selecció dels candidats.
Han de formar part de la Comissió de Valoració funcionaris de carrera del grup A1 que prestin serveis a la Conselleria d'Educació i Formació Professional o personal docent no universitari adscrit a centres docents públics dependents d'aquesta Conselleria. La composició de la Comissió és la següent:
a. Un representant de la Secretaria General designat pel secretari general, que hi actua de president:
b. Un representant de la Direcció General de Personal Docent designat per la directora general de Personal Docent, que hi actua de secretari:
c. Un representant del Departament d'Inspecció Educativa designat per la cap del Departament d'Inspecció Educativa:
Per a la constitució i el funcionament de la Comissió és imprescindible la presència de tres membres, titulars o suplents, entre els quals hi ha d'haver el president i el secretari.
Correspon a la Comissió de Valoració valorar els mèrits dels candidats i elevar al secretari general el resultat d'aquesta valoració.
En cas d'empat en la puntuació final entre dues o més persones sol·licitants de la mateixa comissió, s'ha d'adjudicar la comissió a la persona o a les persones que hagin obtingut més punts en l'apartat d'experiència, 6.2.d). Si l'empat continua, s'ha d'adjudicar a la que hagi obtingut més punts en l'apartat de formació del barem de mèrits acreditats, 6.2.b). Si l'empat continua, s'ha d'adjudicar a qui tengui més antiguitat, 6.2.a).
Vuitè
Resolució provisional i publicació
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Comissió de Valoració disposa d'un termini de deu dies hàbils per presentar el resultat de les valoracions al secretari general, que ha de dictar la resolució provisional de la convocatòria en un termini de tres dies hàbils.
La resolució provisional ha de contenir una llista amb tots els funcionaris que han presentat una sol·licitud, ordenada per mèrits i en la qual s'han d'indicar obligatòriament les puntuacions obtingudes en cada un dels apartats. Al final de la llista hi han de figurar, sense valorar, els sol·licitants que no compleixen els requisits, amb la indicació de la causa d'exclusió. La proposta d'adjudicació de cada comissió ha de ser a favor de l'aspirant que hagi obtingut més punts, sempre que hagi obtingut un mínim de 5 punts.
La resolució provisional s'ha de publicar al tauler d'anuncis de la Conselleria d'Educació i Formació Professional i en el lloc web de la Direcció General de Personal Docent.
Les persones interessades disposen d'un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació, per sol·licitar el tràmit d'audiència i/o formular les al·legacions que creguin oportunes.
Novè
Resolució definitiva
Després d'haver resolt les al·legacions presentades de forma motivada i, si escau, d'haver modificat les puntuacions atorgades als aspirants, el secretari general ha de dictar la resolució definitiva.
La resolució definitiva s'ha de publicar al tauler d'anuncis de la Conselleria d'Educació i Formació Professional i en el lloc web de la Direcció General de Personal Docent.
Les persones interessades poden interposar un recurs d'alçada contra aquesta resolució davant el conseller d'Educació i Formació Professional, d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Desè
Acceptació
Una vegada publicada la resolució definitiva d'adjudicació, els aspirants disposen d'un termini de tres dies hàbils per signar la declaració d'acceptació de la comissió de personal assessor tècnic docent que figura en l'annex 3 de la present convocatòria.
ANNEX 2 Comissions del personal docent amb funcions d'assessor tècnic docent que es convoquen
Codi |
ATD0110001-4 |
Nom del lloc |
Assessor en informàtica d'ECOIB |
Requisits |
Llicenciatura, grau o enginyeria en Informàtica |
Centre directiu |
Secretaria General |
Servei |
|
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0130001-2 |
Nom del lloc |
Assessor en processos de selecció del professorat de centres públics |
Requisits |
Quatre anys d'experiència com a membre d'un equip directiu d'un col·legi d'educació infantil i primària |
Centre directiu |
Direcció General de Personal Docent |
Servei |
Servei de Provisió |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0130001-6 |
Nom del lloc |
Assessor en informàtica |
Requisits |
Llicenciatura, grau o enginyeria tècnica en Informàtica amb formació acreditada en gestió de nòmines |
Centre directiu |
Direcció General de Personal Docent |
Servei |
Servei d'Informàtica de Gestió |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0130001-25 |
Nom del lloc |
Assessor en logopèdia preventiva |
Requisits |
Diplomatura o grau en Logopèdia |
Centre directiu |
Direcció General de Personal Docent |
Servei |
Servei de Prevenció de Riscs laborals de Personal Docent |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0140001-2 |
Nom del lloc |
Assessor en programes de promoció de la formació professional i de relació amb les empreses |
Requisits |
Professor de formació professional amb experiència en coordinació TIC |
Centre directiu |
Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors |
Servei |
Servei de Planificació i Participació |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0140001-5 |
Nom del lloc |
Assessor en equipaments de formació professional |
Requisits |
Llicenciatura o grau en Dret o en Econòmiques que imparteixi o hagi impartit docència en un cicle de formació professional durant almenys dos anys |
Centre directiu |
Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors |
Servei |
Servei d'Oferta Formativa i Infraestructures |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0140001-8 |
Nom del lloc |
Assessor en matèria d'ensenyaments artístics superiors |
Requisits |
Llicenciatura, grau o enginyer tècnic en Informàtica amb experiència en gestió de formació en centres de treball |
Centre directiu |
Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors |
Servei |
Servei d'Oferta Formativa i Infraestructures |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0140001-11 |
Nom del lloc |
Assessor en matèria d'ensenyaments artístics superiors |
Requisits |
Professor que hagi impartit docència en un centre on s'imparteixen estudis artístics superiors o hagi estat membre de l'equip directiu d'un centre, com a mínim durant 2 anys |
Centre directiu |
Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors |
Servei |
Servei d'Educació de Persones Adultes i Ensenyaments Artístics Superiors |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0140001-12 |
Nom del lloc |
Assessor en orientació acadèmica |
Requisits |
Exercir o haver exercit com a orientador o professor de Formació i Orientació Laboral en un centre on s'imparteixen cicles de formació professional |
Centre directiu |
Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors |
Servei |
Punt d'Orientació Acadèmica i Professional |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0140001-13 |
Nom del lloc |
Assessor en orientació professional |
Requisits |
Exercir o haver exercit com a orientador o professor de Formació i Orientació Laboral en un centre on s'imparteixen cicles de formació professional |
Centre directiu |
Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors |
Servei |
Punt d'Orientació Acadèmica i Professional |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0140001-20 |
|
Nom del lloc |
Assessor en matèria d'educació d'adults i ensenyaments artístics superiors |
|
Requisits |
Orientador educatiu amb una experiència mínima de dos anys en equips directius |
|
Centre directiu |
Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors |
|
Servei |
Servei d'Educació de Persones Adultes i Ensenyaments Artístics Superiors |
|
Destinació |
Palma |
|
Funcions:
|
||
Codi |
ATD0140001-24 |
|
Nom del lloc |
Assessor en programes de promoció de la formació professional i de relació amb les empreses |
|
Requisits |
Professor amb experiència acreditada en gestió de recursos del Fons Social Europeu destinats a la formació professional |
|
Centre directiu |
Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors |
|
Servei |
Servei de Planificació i Participació |
|
Destinació |
Palma |
|
Funcions:
|
Codi |
ATD0140001-31 |
Nom del lloc |
Assessor en acreditació de competències professionals |
Requisits |
Haver participat com a president o secretari en una comissió d'acreditació de competències professionals |
Centre directiu |
Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors |
Servei |
Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-1 |
Nom del lloc |
Assessor en administració de servidors d'informàtica educativa |
Requisits |
Nivell B2 de llengua anglesa |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Servei de Tecnologies de la Informació a l'Educació |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-3 |
Nom del lloc |
Assessor en programes d'innovació educativa |
Requisits |
Quatre anys d'experiència en un equip directiu d'un col·legi d'educació infantil i primària |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Servei d'Innovació Educativa |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-6 |
Nom del lloc |
Assessor en coordinació de serveis externs de suport educatiu |
Requisits |
Mestre de suport o d'audició i llenguatge |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Servei d'Atenció a la Diversitat |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-8 |
Nom del lloc |
Assessor en coordinació de l'EADISOC i del circuït TDAH |
Requisits |
Orientador educatiu |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Servei d'Atenció a la Diversitat |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-9 |
Nom del lloc |
Assessor en coordinació de les altes capacitats i els serveis d'orientació d'educació infantil i primària |
Requisits |
Orientador educatiu |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Servei d'Atenció a la Diversitat |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-10 |
Nom del lloc |
Assessor en coordinació dels programes d'intervenció socioeducativa |
Requisits |
Professor tècnic de serveis a la comunitat |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Servei d'Atenció a la Diversitat |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-15 |
Nom del lloc |
Assessor en coordinació d'equips d'atenció primerenca |
Requisits |
Orientador educatiu amb dos anys d'experiència en un equip d'atenció primerenca |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Institut per a l'Educació de la Primera Infància |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-16 |
Nom del lloc |
Assessor en convivència escolar |
Requisits |
Dos anys d'experiència en un equip d'orientació o de coordinador de convivència |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Institut per la Convivència i l'Èxit Escolar |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-17 |
Nom del lloc |
Assessor en convivència escolar |
Requisits |
Dos anys d'experiència en un equip d'orientació o de coordinador de coeducació |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Institut per la Convivència i l'Èxit Escolar |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-20 |
Nom del lloc |
Assessor en gestió i suport TIC dels centres educatius |
Requisits |
Llicenciatura, grau o enginyeria superior en Informàtica |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Servei de Tecnologies de la Informació a l'Educació |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-24 |
Nom del lloc |
Assessor en programes internacionals |
Requisits |
Nivell C1 de llengua anglesa |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Servei de Llengües Estrangeres i Projectes Internacionals |
Destinació |
Palma |
Funcions: 1. Coordinar les actuacions del programa de la Unió Europea per a l'educació i formació per al període 2021-2027 entre els centres educatius, així com altres iniciatives que s'hi vinculin: eTwinning, «Segell Europeu de les Llengües» i Portafolis Europeu de les Llengües. 2. Coordinar el programa «Erasmus+» i altres programes europeus i assessorar els centres docents. 3. Coordinar les activitats de la plataforma eTwinning i organització de les formacions adreçades al professorat. 4. Coordinar les actuacions dels programes d'immersió lingüística del MEFP de tardor i primavera. 5. Organitzar i coordinar la formació dirigida a docents especialistes d'anglès i d'alemany. 6. Promoure i dinamitzar l'alemany com a segona llengua estrangera i gestionar el conveni amb el Goethe-Institut. 7. Tramitar i fer el seguiment de la convocatòria del programa d'experiència formativa «Sprechen Wir Deutsch – On va parler français!». |
Codi |
ATD0160001-31 |
Nom del lloc |
Assessor/a en formació del professorat |
Requisits |
Professor de secundària amb dos anys d'experiència en un equip directiu docent i experiència com a assessor de formació en un centre de professorat |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Servei de Normalització Lingüística i Formació |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0160001-33 |
Nom del lloc |
Assessor en reconeixement de formació externa |
Requisits |
Formació acreditada en gestió d'activitats o assessorament de formació del professorat |
Centre directiu |
Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
Servei |
Servei de Formació Homologada i Capacitació |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0610001-2 |
Nom del lloc |
Assessor en planificació educativa |
Requisits |
Mínim de quatre anys d'experiència en un equip directiu d'un centre docent i amb experiència en la coordinació TIC d'un centre docent |
Centre directiu |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Servei |
Servei de Planificació Educativa |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0610001-4 |
Nom del lloc |
Assessor en ensenyaments esportius |
Característiques específiques |
Plaça a mitja jornada |
Requisits |
Llicenciatura o grau en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport |
Centre directiu |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Servei |
Servei d'Ensenyaments de Règim Especial |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0610001-10 |
Nom del lloc |
Assessor en coordinació de les oficines d'escolarització i adjudicació de places escolars |
Requisits |
Professor de secundària amb experiència mínima de dos anys en la gestió de processos d'escolarització |
Centre directiu |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Servei |
Servei d'Escolarització, Títols i Legalitzacions |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0610001-12 |
Nom del lloc |
Assessor en ordenació de secundària |
Requisits |
Professor d'educació secundària amb una experiència mínima de quatre anys en un equip directiu |
Centre directiu |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Servei |
Servei d'Ordenació Educativa |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0610001-16 |
Nom del lloc |
Assessor en anàlisi de dades i estadístiques |
Requisits |
Llicenciatura o grau en Matemàtiques o en Estadística, amb un nivell mínim de C1 en llengua anglesa |
Centre directiu |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Servei |
Institut d'Avaluació i Qualitat del Sistema Educatiu |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0610001-18 |
Nom del lloc |
Assessor en programació del GESTIB/SEDEIB |
Requisits |
Llicenciatura, grau o enginyeria en informàtica i amb experiència de dos anys en un equip directiu |
Centre directiu |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Servei |
GESTIB |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0610001-19 |
Nom del lloc |
Assessor en anàlisi de dades i correcció lingüística |
Requisits |
Llicenciatura o grau en Filologia Catalana |
Centre directiu |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Servei |
Institut d'Avaluació i Qualitat del Sistema Educatiu |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0610001-30 |
Nom del lloc |
Assessor en programació i suport informàtic |
Requisits |
Professor d'educació secundària amb un nivell C1 de llengua anglesa i amb un mínim de 100 hores de formació acreditada en aplicacions web, Java i J2EE |
Centre directiu |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Servei |
Institut d'Avaluació i Qualitat del Sistema Educatiu |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0610001-41 |
Nom del lloc |
Assessor en tramitació d'obres menors |
Requisits |
Titulació superior o grau d'Arquitectura |
Centre directiu |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Servei |
Servei de Centres Educatius |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATD0610001-42 |
Nom del lloc |
Assessor en tramitació d'obres menors |
Requisits |
Arquitectura tècnica i 100 hores de formació acreditada en direcció de projectes |
Centre directiu |
Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres |
Servei |
Servei de Centres Educatius |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATDIBISEC00-1 |
Nom del lloc |
Assessor de la gerència |
Requisits |
Formació acreditada en gestió econòmica de fons del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) / BEI (Banc Europeu d'Inversions) |
Centre directiu |
Institut Balear d'Infraestructures i Serveis Educatius |
Servei |
Institut Balear d'Infraestructures i Serveis Educatius |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|
Codi |
ATDIBISEC00-2 |
Nom del lloc |
Assessor de la gerència |
Requisits |
Quatre anys d'experiència en un equip directiu d'un centre docent |
Centre directiu |
Institut Balear d'Infraestructures i Serveis Educatius |
Servei |
Institut Balear d'Infraestructures i Serveis Educatius |
Destinació |
Palma |
Funcions:
|