Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I FORMACIÓ PROFESSIONAL

Núm. 109835
Resolució del director general de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors de 12 d’abril de 2021 per la qual es convoca la prova específica d’accés als estudis superiors d’Art Dramàtic i es concreta el procés d’admissió i matrícula a aquests ensenyaments per al curs 2021-2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Resolució del director general de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors de 12 d'abril de 2021 aprova les instruccions per regular les proves d'accés i el procés d'admissió i matrícula als ensenyaments artístics superiors d'Art Dramàtic, de Disseny i de Música.

El punt 13.1 de l'annex 1 de la Resolució esmentada especifica que la direcció general competent en matèria d'ensenyaments artístics superiors ha de convocar, almenys una vegada a l'any, una prova específica d'accés a aquests estudis, la qual ha de ser diferent per a cada un dels ensenyaments artístics superiors que s'ofereixen a les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Aprovar les instruccions d'acord amb les quals s'han d'organitzar i desenvolupar la prova específica d'accés als estudis superiors d'Art Dramàtic i el procés d'admissió i matrícula a aquests ensenyaments per al curs 2021-2022 (annexos: 1 Instruccions, 2 Calendari, 3 Prova específica i 4 sol·licitud).

2. Convocar la prova específica d'accés als estudis superiors d'Art Dramàtic en els termes que figuren en les instruccions que s'inclouen en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

3. Disposar que aquesta Resolució entri en vigor l'endemà d'haver-se  publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada davant el conseller d'Educació i Formació Professional en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la data en què es publiqui, d'acord amb l'article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

Palma, 12 d'abril de 2021

El director general de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors Antonio Baos Relucio

 

 

ANNEX 1 Instruccions

I. Instruccions relatives a la prova específica d'accés als estudis superiors d'Art Dramàtic

Primer Objecte i àmbit d'aplicació

Aquestes instruccions regulen els aspectes necessaris per desenvolupar la prova específica d'accés als estudis superiors d'Art Dramàtic que s'ha de dur a terme a les Illes Balears en aquesta convocatòria.

Segon Requisits dels aspirants

1. S'hi poden inscriure les persones que compleixen algun dels requisits acadèmics que permeten accedir als ensenyaments artístics superiors:

a) Tenir el títol de batxillerat o un títol equivalent.

b) Haver superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys.

2. S'hi poden inscriure les persones que no compleixen els requisits acadèmics d'accés als ensenyaments artístics superiors, però es troben en algun dels supòsits següents:

a) Han superat la prova general per a les persones majors de dinou anys, segons figura en el punt quart de l'annex 1 de la Resolució del director general de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors de 12 d'abril de 2021.

b) Accés als ensenyaments artístics superiors per a persones sense requisits acadèmics, amb caràcter d'excepcionalitat.

- L'accés per aquesta via té caràcter excepcional i s'ajusta al que disposa l'article 69.5 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, segons el qual les administracions educatives poden establir l'accés directe dels majors de divuit anys d'edat als ensenyaments artístics superiors en general mitjançant la superació d'una prova específica, regulada i organitzada per les administracions educatives, que acrediti que l'aspirant posseeix els coneixements, habilitats i aptituds necessaris per cursar amb aprofitament els corresponents ensenyaments, així com l'accés directe als estudis superiors de música o de dansa dels majors de setze anys en les mateixes condicions.

- L'alumne haurà d'adjuntar a la sol·licitud d'inscripció la documentació acreditativa que justifiqui aquesta excepcionalitat.

- La direcció del centre resoldrà i aquests efectes podrà sol·licitar els informes pertinents. La notificació es realitzarà mitjançant els procediments ordinaris.

Tercer Termini d'inscripció a la prova

La inscripció a la prova específica d'accés als estudis superiors d'Art Dramàtic s'ha de fer del 19 de maig al 22 de juny de 2021, ambdós inclosos.

Quart Centre que ha de fer la prova

1. La prova específica d'accés als estudis superiors d'Art Dramàtic s'ha de fer a l'Escola Superior d'Art Dramàtic de les Illes Balears (ESADIB), ubicada a Palma, que és l'únic centre que pot fer la prova en aquesta convocatòria.

2. La inscripció s'ha de formalitzar per via telemàtica a través de la pàgina web de l'Escola Superior d'Art Dramàtic de les Illes Balears (ESADIB).

3. La taxa d'inscripció a la prova és de 32,00 €, d'acord amb la Publicació dels preus dels serveis acadèmics de l'Escola Superior d'Art Dramàtic de les Illes Balears (ESADIB) i del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i les exempcions i les reduccions d'aquests preus (BOIB núm. 163, de 3 de desembre de 2019).

Cinquè Formalització de la sol·licitud d'inscripció

1. La sol·licitud d'inscripció s'ha de formalitzar per via telemàtica a través de la pàgina web de l'ESADIB (http://www.esadib.com). L'enllaç per accedir-hi també ha d'estar disponible a la pàgina web de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors (http://dgfpieas.caib.es).

 2. A la sol·licitud s'hi han d'adjuntar els documents que calguin dels que figuren en el punt sisè d'aquest annex.

3. Els qui necessitin una adaptació de les condicions en què s'ha de fer la prova han de presentar la sol·licitud disponible en  l'annex 4.

Sisè Documentació per acreditar els requisits per inscriure's a la prova

 1. Els documents que s'han d'adjuntar a la sol·licitud són els següents:

  1.  El justificant del pagament de la inscripció a la prova.
  2.  El document oficial d'identificació (DOI) de què es disposi (DNI, passaport, etc.).
  3.  El document que acrediti els requisits d'accés a aquests ensenyaments establerts en el punt segon d'aquest annex.

2. Els aspirants amb necessitats educatives específiques derivades de discapacitats físiques, psíquiques o sensorials o altres trastorns greus que tenguin reconeixement oficial poden sol·licitar els recursos addicionals o les adaptacions necessaris per participar en les proves d'accés específiques. A aquests efectes, les persones interessades han de presentar la sol·licitud juntament amb l'annex 4 i adjuntar-hi la documentació que consta a continuació:

  1.  Certificat de reconeixement de discapacitat emès per l'equip de valoració i orientació corresponent de l'organisme competent o certificat mèdic oficial.
  2.  Certificat emès per l'organisme acreditat corresponent que informi de les característiques de la discapacitat o trastorn que pateix l'aspirant.
  3.  Informe emès pel departament d'orientació del centre educatiu amb el detall de les adaptacions autoritzades durant els últims estudis cursats en el sistema educatiu.

3. Els centres d'ensenyaments artístics superiors han de revisar la documentació presentada i l'han de posar en coneixement del servei d'orientació per tal de determinar les mesures o recursos addicionals, dels quals s'ha d'informar la comissió avaluadora corresponent.

Setè Actuació amb la documentació necessària per inscriure's a la prova

1. Una vegada emplenada la inscripció en línea, l'aplicació generarà un resguard, que s'ha de presentar a l'Escola en el moment de presentar la documentació. La secretaria del centre s'ha de quedar, una vegada compulsades, les còpies del document oficial d'identificació (DNI, passaport, etc.) i de la resta de documentació presentada i ha de segellar una còpia del resguard, que ha de retornar a la persona interessada.

2. Un cop hagi rebut la sol·licitud d'inscripció per via telemàtica, la Secretaria de l'ESADIB ha de comprovar que s'hagi formalitzat de forma correcta. En cas que l'aspirant sigui adjudicatari d'una plaça i es matriculi a l'ESADIB, quan sigui possible i com a màxim durant la primera setmana de classes presencials, haurà de verificar amb l'alumne que el document oficial d'identificació (DOI), el document acreditatiu dels requisits d'accés i, si escau, el document de sol·licitud d'adaptació de la prova presentats són còpies fidedignes.

Vuitè Admissió a la prova

L'ESADIB ha de comprovar, amb la documentació rebuda, que les persones que sol·liciten fer la prova compleixen els requisits establerts en el punt segon d'aquest annex.

Novè Llista provisional de persones admeses i excloses per fer la prova

La llista provisional de persones admeses i excloses per fer la prova específica d'accés s'ha de publicar el dia 25 de juny de 2021 al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'ESADIB.

Desè Reclamacions

Les reclamacions contra la llista provisional de persones admeses i excloses per fer la prova específica d'accés s'han de presentar davant el director de l'ESADIB del 28 al 30 de juny de 2021.

Onzè Llista definitiva de persones admeses per fer la prova

1. El dia 1 de juliol de 2021, com a màxim, l'ESADIB ha de publicar la llista definitiva de persones admeses i excloses per fer la prova específica d'accés al seu tauler d'anuncis i a la seva pàgina web.

2. Contra la llista definitiva es pot presentar un recurs d'alçada davant el director general de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors en el termini d'un mes comptador des del dia de la publicació.

Dotzè Comissió Avaluadora de la prova específica d'accés

La composició de la Comissió Avaluadora es regula d'acord amb el que estableix el punt setzè de l'annex 1 de la Resolució del director general de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors de 12 d'abril de 2021 per la qual s'aproven les instruccions per regular les proves d'accés i el procés d'admissió i matrícula als ensenyaments artístics superiors d'Art Dramàtic, de Disseny i de Música.

Tretzè Data i horari en què s'ha de fer la prova específica d'accés

1. La prova específica d'accés als estudis superiors d'Art Dramàtic s'ha de fer del 2 al 8 de juliol de 2021. L'exercici teòric s'ha de dur a terme el 2 de juliol i els exercicis pràctics, del 5 al 8 de juliol.

2. L'horari i l'ordre en què es desenvoluparan les proves s'han de fer públics al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'ESADIB amb una antelació mínima de 24 hores.

Catorzè Verificació de la identitat dels aspirants

Els membres de la Comissió Avaluadora han de verificar la identitat dels aspirants abans de començar la prova.

Quinzè Incidències

1. Quan hi hagi causes justificades que impedeixin a algun aspirant fer la prova o que alterin les condicions en què l'ha de dur a terme, la Comissió Avaluadora ho ha de comunicar a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors, a la qual correspon decidir què cal fer d'acord amb el que consideri procedent.

2. Aquestes incidències s'han de fer constar en l'acta d'avaluació de la prova.

Setzè Expedients de les persones inscrites

L'ESADIB ha de posar a disposició de la Comissió Avaluadora la documentació presentada per les persones inscrites per fer la prova d'accés.

Dissetè Correcció i qualificació de les proves

1. Un cop acabada la prova, la Comissió Avaluadora ha de corregir cadascun dels exercicis que la componen i n'ha de calcular la nota mitjana de conformitat amb el que s'estableix en el punt dissetè de l'annex 1 de la Resolució del director general de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors de 12  d'abril de 2021 per la qual s'aproven les instruccions per regular les proves d'accés i el procés d'admissió i matrícula als ensenyaments artístics superiors d'Art Dramàtic, de Disseny i de Música.

2. L'ESADIB ha de custodiar els exàmens fets pels aspirants fins que no comenci el procés d'admissió i matrícula del curs 2022-2023

Divuitè Contingut de l'acta d'avaluació

En l'acta d'avaluació s'hi ha de fer constar la informació següent:

  1.  Els llinatges i el nom dels aspirants.
  2.  El número del document oficial d'identificació dels aspirants.
  3.  Les qualificacions obtingudes en cadascun dels exercicis de la prova.
  4.  La qualificació mitjana de la prova.

Dinovè Actuació amb les actes d'avaluació

1. Una vegada estesa l'acta d'avaluació amb els resultats de les proves, tots els membres de la Comissió Avaluadora l'han de signar.

2. L'acta original s'ha d'arxivar a l'ESADIB i s'ha de conservar fins que comenci el procés d'admissió i matrícula del curs 2022 -2023

Vintè Resultats provisionals de la prova

El dia 9 de juliol de 2021, l'ESADIB ha de publicar la llista de les persones aptes i no aptes, amb els resultats provisionals de la prova específica d'accés, al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'ESADIB.

 

Vint-i-unè Reclamacions contra la llista provisional de persones aptes i no aptes

1. Els aspirants que vulguin reclamar contra la llista provisional davant la Comissió Avaluadora han de presentar l'escrit de reclamació a l'ESADIB del 12 al 14 de juliol de 2021.

2. La Comissió Avaluadora ha d'estudiar el contingut de la reclamació i, si escau, ha de convocar la persona interessada a una sessió de revisió de l'examen per comentar-li els criteris de correcció i de qualificació que hi ha aplicat.

3. La revisió de les reclamacions s'ha de fer el dia 15 de juliol de 2021.

Vint-i-dosè Llista definitiva de persones aptes

1. El mateix dia 15 de juliol de 2021, la Comissió Avaluadora ha d'estendre i aprovar l'acta de la sessió amb la resolució de les reclamacions presentades.

2. Dia 15 a partir de les 15 h s'ha de publicar la llista amb els resultats definitius de la prova específica d'accés al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'ESADIB.

3. Els qui no estiguin conformes amb el resultat de la revisió poden interposar un recurs d'alçada davant el director general Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació de la llista definitiva.

Vint-i-tresè Contingut del certificat d'aptitud

En el certificat d'aptitud per acreditar que s'ha superat la prova específica d'accés, hi ha de constar la informació següent:

  1.  El nom complet i el DOI (document oficial d'identificació) de l'examinand.
  2.  El nom de la prova: «Prova específica per accedir als ensenyaments artístics superiors d'Art Dramàtic per a l'any acadèmic 2021-2022».
  3.  El nom de l'ensenyament i l'especialitat.
  4.  La qualificació.
  5.  La data en què s'ha superat la prova.

Vint-i-quatrè Sol·licitud del certificat d'aptitud

Les persones que han superat la prova específica d'accés poden sol·licitar a l'ESADIB el certificat d'aptitud que ho acredita a partir del 20 juliol de 2021.

II. Instruccions per formalitzar la sol·licitud d'admissió i la matrícula als estudis superiors d'Art Dramàtic

Vint-i-cinquè Sol·licitud per participar en el procés d'admissió i matrícula

La sol·licitud d'admissió s'ha de formalitzar per via telemàtica a través de la pàgina web de l'ESADIB (http://www.esadib.com). L'enllaç per accedir-hi també ha d'estar disponible a la pàgina web de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors (http://dgfpieas.caib.es).

Vint-i-sisè Termini per presentar la sol·licitud

Els aspirants als estudis superiors d'Art Dramàtic han de formalitzar la sol·licitud d'admissió als ensenyaments conjuntament amb la sol·licitud d'inscripció a la prova específica d'accés del 19 de maig al 22 de juny de 2021, ambdós inclosos.

Vint-i-setè Procediment d'adjudicació de les places

Les places s'han d'adjudicar d'acord amb el procediment descrit en el punt vint-i-sisè de l'annex 1 de la Resolució del director general de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors de 12  d'abril de 2021 per la qual s'aproven les instruccions per regular les proves d'accés i el procés d'admissió i matrícula als ensenyaments artístics superiors d'Art Dramàtic, de Disseny i de Música.

Vint-i-vuitè Llista provisional d'adjudicació de places

El dia 15 de juliol de 2021, l'ESADIB ha de publicar la llista amb l'adjudicació provisional de places al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'ESADIB.

Vint-i-novè Reclamacions

Les reclamacions contra la llista provisional d'adjudicació de places s'han de presentar davant la direcció de l'ESADIB del 16 al 20 de juliol de 2021.

Trentè Llista definitiva d'adjudicació de places

1. El dia 21 de juliol de 2021, com a màxim, l'ESADIB ha de publicar la llista definitiva d'adjudicació de places al tauler d'anuncis i a la seva pàgina web.

2. Contra la llista definitiva, s'hi pot presentar un recurs d'alçada davant el director general de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors en el termini d'un mes comptador des del dia de la publicació.

Trenta-unè Matriculació

1. Els dies 26 i 27 de juliol, els aspirants a primer curs que tenguin una plaça adjudicada han de formalitzar la matrícula per via telemàtica.

2. Si l'aspirant no formalitza la matrícula en el període establert, perd la plaça.

3. Un alumne no pot estar matriculat simultàniament a dues especialitats diferents.

4. Quan el centre tengui les dades de matriculació, les ha de comunicar a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors.

5. Els professors de l'ESADIB no poden matricular-se de cap ensenyament impartit al mateix centre.

Trenta-dosè Assignació de vacants

1. En cas que hi hagi més aspirants que hagin superat la prova específica d'accés que places ofertes, i sempre que hi hagi places vacants, el dia 28 de juliol de 2021 l'ESADIB ha de publicar la llista dels aspirants als quals s'ha adjudicat una plaça vacant.

2. El dia 29 de juliol de 2021, els aspirants als quals s'hagi adjudicat una plaça vacant han de formalitzar la matrícula per via telemàtica.

3. En cas que quedin vacants, durant el mes de setembre de 2021 l'ESADIB, una vegada atorgada l'autorització prèvia per part de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors, pot convocar una prova específica d'accés i un procés d'admissió extraordinaris per a aspirants amb els requisits esmentats en el punt segon d'aquest annex.

 

ANNEX 2 Calendari del procés d'admissió i matrícula a l' Escola Superior d'Art Dramàtic de les Illes Balears (ESADIB) per al curs 2021-2022

Convocatòria ordinària

Maig

Del 19 de maig al 22 de juny

Inscripció al procés d'admissió i a la prova específica d'accés

Juny

25

Publicació de la llista provisional d' admesos i exclosos per fer la prova d'accés

Del 28 al 30

Reclamacions contra la llista provisional d' admesos i exclosos per fer la prova d'accés

Juliol

1

Publicació de la llista definitiva d' admesos i exclosos per fer la prova d'accés

2

Prova: exercici teòric

Del 5 al 8

Prova: exercicis pràctics

9

Publicació de la llista provisional de persones aptes i de persones no aptes

Del 12 al 14

Reclamacions contra la llista provisional de persones aptes i de persones no aptes

15

Revisions de les reclamacions contra la llista provisional de persones aptes i de persones no aptes

15

Publicació de la llista definitiva de persones aptes i de persones no aptes i publicació de la llista provisional d'adjudicació de places

A partir del 20 de juliol

Sol·licitud dels certificats que acrediten haver superat la prova

Del 16 al 20

Reclamacions contra la llista provisional d'adjudicació de places

21

Publicació de la llista definitiva d'adjudicació de places

26 i 27

Formalització de la matrícula de primer curs per via telemàtica

28

Publicació de les places vacants i contacte amb la secretaria del centre per formalitzar la matrícula per via telemàtica

29

Formalització de la matrícula per via telemàtica de les places vacants de primer curs

 

Convocatòria extraordinària de setembre

Juliol

De l'1 al 28

Inscripció al procés d'admissió i a la prova específica d'accés

30

Publicació de la llista provisional d' admesos i exclosos per fer la prova d'accés

Agost

Del 2 al 4

Reclamacions contra la llista provisional d' admesos i exclosos per fer la prova d'accés

5

Publicació de la llista definitiva d' admesos i exclosos per fer la prova d'accés

31

Prova: exercici teòric

Setembre

De l'1 al 3

Prova: exercicis pràctics

3

Publicació de la llista provisional de persones aptes i de persones no aptes

Del 6 al 8

Reclamacions contra la llista provisional de persones aptes i de persones no aptes

9

Revisions de les reclamacions contra la llista provisional de persones aptes i de persones no aptes

9

Publicació de la llista definitiva de persones aptes i de persones no aptes i publicació de la llista provisional d'adjudicació de places

A partir de dia 14

Sol·licitud dels certificats que acrediten haver superat la prova

Del 10 al 14

Reclamacions contra la llista provisional d'adjudicació de places

14

Publicació de la llista definitiva d'adjudicació de places

15

Formalització de la matrícula de primer curs per via telemàtica

16

Publicació de les places vacants i contacte amb la secretaria del centre per formalitzar la matrícula per via telemàtica

17

Formalització de la matrícula per via telemàtica de les places vacants de primer curs

 

ANNEX 3 Prova específica d'accés als ensenyaments artístics superiors d'Art Dramàtic

Les proves d'accés per accedir al curs 2021-2022 està previst que es facin presencials a les instal·lacions del centre. En el cas que la situació sanitària no ho permeti, les proves serien en línea. En aquest cas  s'avisarà a través de la pàgina web del centre.

I. Estructura de la prova específica

La prova consta dels apartats següents: un exercici teòric, uns exercicis tècnics i la preparació i presentació d'una representació individual de teatre de text.

Els exercicis tècnics són de caràcter pràctic. S'hi valoren les aptituds específiques en les àrees de moviment, veu, dicció i música. S'ha de proposar als aspirants que executin exercicis individuals per valorar les seves capacitats en aquestes àrees.

Exercici teòric

Es concertarà una cita en amb cada aspirant. La prova serà individual en forma oral i tindrà una durada de mitja hora.

Els aspirants han d'haver llegit prèviament quatre obres teatrals del repertori clàssic i contemporani, que s'hauran determinat amb antelació. L'exercici consisteix en un qüestionari amb preguntes sobre les quatre obres.

La comissió avaluadora ha de valorar la maduresa i els coneixements de l'aspirant pel que fa a la comprensió de conceptes, la utilització del llenguatge i la capacitat per relacionar i sintetitzar, mitjançant l'anàlisi del text, des de la perspectiva del gènere teatral en el qual s'insereixi, la descripció de les característiques més importants que defineixen aquest gènere i la identificació dels aspectes històrics, socials i artístics relacionats amb l'obra.

Exercici de moviment

Els aspirants han de demostrar les seves aptituds corporals mitjançant la presentació d'un exercici de creació corporal proposat per la comissió avaluadora, amb què s'ha de valorar la disponibilitat corporal, el sentit rítmic, la capacitat de coordinació i dissociació i el control del cos.

Exercici de veu, dicció i música

Per comprovar les aptituds de veu i de dicció, els aspirants han de llegir dos textos en llengua catalana proposats per la comissió avaluadora, un en prosa i un en vers , amb què s'ha de valorar la dicció, el ritme i l'entonació.

Per comprovar les aptituds de veu i de música, els aspirants han d'interpretar una cançó melòdica de lliure elecció, que es pot acompanyar amb un instrument o amb un enregistrament, mitjançant la qual s'han de valorar les aptituds musicals i les condicions de la veu. Si hi ha alguna irregularitat vocal, la comissió avaluadora pot exigir un certificat mèdic o una prova de foniatria per verificar si l'aspirant pateix alguna patologia.

Exercici d'interpretació

L'aspirant ha de preparar i presentar un exercici interpretatiu d'un text en llengua catalana proposat per la comissió avaluadora. L'aspirant ha de memoritzar el text per fer aquest exercici. Pot utilitzar vestuari i utillatge, que, en qualsevol cas, han de ser molt simples. La comissió avaluadora ha de valorar:

  • La capacitat d'observació, d'estructuració i d'anàlisi.
  • L'aptitud per executar les tècniques pròpies de la interpretació.
  • La capacitat d'aprenentatge progressiu en el sentit d'entendre i d'integrar indicacions.
  • La comprensió de les situacions dramàtiques i la creativitat en les respostes als estímuls que es proposen.

II. Qualificació final de la prova específica d'accés

Cada exercici s'ha de qualificar amb una valoració d'entre 0 i 10 punts, amb dos decimals. Per superar-los s'ha d'obtenir una puntuació igual a 5 punts o superior. La qualificació final de la prova d'accés resulta de la mitjana aritmètica de les qualificacions obtingudes en els quatre exercicis (a, b, c i d) expressada en termes numèrics del 0 al 10 amb dos decimals. Per superar la prova d'accés es requereix que la qualificació dels quatre exercicis (a, b, c i d) sigui igual a 5 punts o superior.

Els textos proposats per als exercicis s'han de publicar durant el període d'inscripció al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'ESADIB (http://www.esadib.com).

 

ANNEX 4 SOL·LICITUD D'ADAPTACIÓ DE LA PROVA D'ACCÉS ALS ENSENYAMENTS ARTÍSTICS SUPERIORS DE L'ESCOLA D'ART DRAMATIC DE LES ILLES BALEARS

Destinació

Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors

Codi DIR3

A04026924

Sol·licitant

DNI/NIE

 

Nom

 

Llinatge 1

 

Llinatge 2

 

Adreça electrònica

 

Telèfon

 

Estudis que sol·licita

 

Centre de procedència

 

 

EXPÒS:

 

 

 

SOL·LICIT:

 

 

Documentació justificativa presentada

(  ) Certificat de reconeixement de discapacitat emès per l'equip de valoració i orientació corresponent de l'organisme competent o certificat mèdic oficial.

(   ) Certificat emès per l'organisme acreditat corresponent que informi de les característiques de la discapacitat o trastorn que pateix l'aspirant.

(    ) Dictamen d'escolarització de la Conselleria d'Educació i Formació Professional.

(   ) Informe emès pel departament d'orientació del centre educatiu amb el detall de les adaptacions autoritzades durant els últims estudis cursats en el sistema educatiu.

Altres: (especificau la documentació)

  1. _________________________________________________________________________________________

  2. _________________________________________________________________________________________

  3. _________________________________________________________________________________________

  4. _________________________________________________________________________________________

 

 

Informació sobre protecció de dades personals

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), i amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s'informa del tractament de dades personals que conté aquesta sol·licitud.

Tractament de dades. Les dades personals que conté aquesta sol·licitud seran tractades per la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors.

Exercici de drets i reclamacions. La persona afectada pel tractament de dades personals pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i, fins i tot, de retirada del consentiment, si escau, en els termes que estableix l'RGPD) davant el responsable del tractament, mitjançant el procediment «Sol·licitud d'exercici de drets en matèria de protecció de dades personals», previst en la Seu Electrònica de la CAIB (seuelectronica.caib.es).

Una vegada rebuda la resposta del responsable o en el cas que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, la persona afectada pel tractament de les dades personals pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

Delegació de Protecció de Dades. La Delegació de Protecció de Dades de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears té la seu a la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat (pg. de Sagrera, 2, 07012 Palma; a/e: protecciodades@dpd.caib.es).

__________________________ , ___ d _______________________ de ______

[rúbrica]