Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I FORMACIÓ PROFESSIONAL
Núm. 105708
Resolució de la directora general de Personal Docent de dia 12 d’abril de 2021, per la qual s’aprova la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, les places de docents per als camps d’aprenentatge de les Illes Balears
Antecedents
La Conselleria d'Educació i Formació Professional, a través del Servei d'Innovació Educativa de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa, duu a terme diferents programes d'activitats per afavorir l'educació ambiental entre l'alumnat. En aquest àmbit destaca la tasca que desenvolupen els camps d'aprenentatge de les Illes Balears.
Els camps d'aprenentatge donen a tot l'alumnat dels centres docents de les Balears la possibilitat de desenvolupar aspectes del currículum escolar mitjançant l'observació, l'experimentació i el treball de camp en un medi singular i cultural de les Illes Balears, fent especial menció als continguts de l'educació ambiental. Ofereixen un ampli ventall d'activitats relacionades amb el descobriment de l'entorn natural i cultural mitjançant la realització de tallers i itineraris educatius guiats i dinamitzats per entorns singulars de les nostres Illes amb la finalitat educativa de “proporcionar a l'alumne els coneixements, eines i valors per descobrir i integrar-se a l'entorn proper, per aprendre a habitar-lo, respectar-lo, conservar-lo, millorar-lo i, sobretot, estimar-lo” (Calviño i Sampol, 2011).
Els camps d'aprenentatge estan gestionats per docents que ocupen la plaça en comissió de serveis, amb la funció d'administració i gestió del camp, l'elaboració de la programació i el desenvolupament de les activitats educatives durant el calendari escolar, d'acord amb les instruccions que dicti a aquest efecte la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa per a tota la xarxa de camps d'aprenentatge. El docent també ha d'elaborar el material didàctic necessari per al desenvolupament de les activitats educatives, així com el material informatiu i científic de suport a les activitats.
Dins la mobilitat voluntària dels funcionaris, un dels sistemes de provisió és la comissió de serveis. D'acord amb l'article 78.1 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre), els procediments de provisió de llocs de feina s'han de basar en els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.
El Decret 24/2015, de 7 d'agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, atribueix a la Direcció General de Personal Docent la competència en matèria de gestió de personal docent, i a la Direcció General d'Innovació i Comunitat Educativa l'impuls i el foment de la innovació educativa i les activitats complementàries.
Fonaments de dret
El Reial Decret 299/1996, de 28 de febrer, d'ordenació de les accions dirigides a la compensació de desigualtats en educació estableix els mecanismes normatius adequats per regular la creació i funcionament dels Centres Rurals d'Innovació Educativa.
L'Ordre del Ministeri d'Educació i Ciència de 29 d'abril de 1996 de creació i funcionament dels Centres Rurals d'Innovació Educativa (actuals camps d'aprenentatge), estableix, entre d'altres, la finalitat de contribuir a la millora del procés d'evolució personal i de socialització, i a la vegada el desenvolupament del currículum escolar.
L'Ordre conjunta del conseller d'Educació i Cultura i del conseller d'Interior de dia 27 de juny de 2000 per la qual es modifica l'Ordre de 16 de juliol de 1997, sobre la relació de funcions dels llocs de feina del personal funcionari de la Conselleria d'Educació i Cultura, estableix la funció de la coordinació i gestió dels camps d'aprenentatge al Cap de Servei d'Innovació Educativa.
La Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre) estableix els procediments de provisió de llocs de feina.
La Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 29 d'octubre de 2015 (BOIB núm. 163, de 5 de novembre), per la qual delega en la directora general de Personal Docent, la facultat de resoldre les comissions de servei per ocupar llocs de feina docent.
El Decret 115/2001, de 14 de setembre, modificat pel Decret 169/2003, regula l'exigència del coneixement de les llengües oficials al personal docent.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1.Aprovar la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, places de docents en els camps d'aprenentatge de les Illes Balears, les bases de la qual figuren a l'annex 1 d'aquesta Resolució.
2.Aprovar annex 2 (relació de places de docents en els camps d'aprenentatge), l'annex 3 (projecte de treball) i l'annex 4 (barem de mèrits).
3.Publicar aquesta Resolució i els seus annexos en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que la dicta, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà d'haver-se publicat, d'acord amb el que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el BOIB, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 12 d'abril de 2021
La directora general de Personal Docent Rafaela Sánchez Benítez
ANNEX 1 Bases de la convocatòria
Primera
Objecte de la convocatòria
Aquesta convocatòria té per objecte adjudicar, en comissió de serveis, places del cos de mestres i del cos de professors de secundària per als camps d'aprenentatge de les Illes Balears, mitjançant un concurs públic de mèrits.
Segona
Requisits dels candidats
1. Ser funcionari de carrera en servei actiu del cos de mestres o del cos de professors de secundària amb destinació definitiva en centres públics d'ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d'Educació i Formació Professional.
2. Tenir una antiguitat mínima de cinc anys com a funcionari de carrera en actiu del cos a què fa referència el punt anterior.
3. Tenir una experiència docent de cinc anys com a mínim, impartint docència directa a l'aula dels ensenyaments regulats per la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig.
4. Tenir els coneixements de llengua catalana mitjançant la possessió del certificat de capacitació corresponent a cada etapa educativa o alguna titulació homologable.
5. Estar destinat a qualsevol centre de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el moment de la convocatòria.
6. No haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, així com per tràfic d'éssers humans.
La Conselleria d'Educació i Formació Professional comprovarà d'ofici els requisits de la persona sol·licitant.
Aquells sol·licitants que no hagin autoritzat telemàticament la Conselleria d'Educació i Formació Professional perquè sol·liciti la certificació negativa que acrediti que no han estat condemnats per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual, d'acord amb la instrucció 1/2017 de la directora general de Personal Docent, han d'aportar aquest certificat juntament amb la sol·licitud.
Tercera
Funcions dels docents
1. Elaborar l'oferta educativa pròpia del camp: proposta d'activitats i/o itineraris i el seu desenvolupament amb la col·laboració del personal docent del centre que hi acudeix.
2. Atendre les necessitats d'organització de les estades de pernoctació d'alumnat, si s'escau.
3. Dur a terme les tasques que permetin una bona organització i funcionament del camp, entre d'altres: divulgació de l'oferta educativa, comunicació i coordinació amb els centres educatius, gestió de les sol·licituds d'estades i coordinació amb els docents dels altres camps.
4. Elaborar la documentació pròpia i encarregar-se de la gestió econòmica del camp.
5. Gestionar la pàgina web del camp.
6. Elaborar materials didàctics i de divulgació d'educació ambiental, relacionats amb el camp d'aprenentatge i el seu entorn, que siguin útils per a tota la comunitat educativa.
7. Mantenir les instal·lacions, el material i els recursos propis de cada camp i tenir cura dels animals i de l'hort, si s'escau.
8. Col·laborar i coordinar-se amb els altres camps d'aprenentatge de les Illes Balears per dur a terme activitats i propostes educatives conjuntes.
9. Altres funcions que els atribueixi la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa amb relació a la gestió dels camps d'aprenentatge.
Quarta
Condicions generals del lloc de feina
1. La definició de places amb un perfil determinat no implica que les tasques del docent adjudicatari de la comissió de serveis s'hagin de limitar a l'àmbit de l'especialitat al qual opta i accedeix. El docent que opta a una plaça de qualsevol camp d'aprenentatge, encara que sigui especialista en una àrea, matèria o etapa educativa, ha d'atendre la seva tasca des d'una perspectiva interdisciplinària i globalitzadora, donant resposta a qualsevol aspecte curricular i d'organització que es pugui plantejar.
2. El personal docent que obtengui una plaça als camps d'aprenentatges s'haurà d'incorporar al seu lloc de feina dia 1 de setembre i hi haurà de romandre fins el 15 de juliol. L'horari de feina del professorat adscrit podrà ser flexible segons les necessitats de cada camp.
3. El calendari de visites escolars dels centres educatius als camps d'aprenentatge serà des del primer al darrer dia lectiu del curs corresponent.
4. En el cas que finalitzi la comissió de serveis, el docent, durant el mes de juliol, farà el traspàs d'informació al docent que ocuparà la plaça, així com les tasques que puguin quedar pendents.
Cinquena
Presentació de la sol·licitud i del projecte
La sol·licitud només es pot presentar de forma telemàtica, accedint a la pàgina web de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa <http://tn.caib.es/DGPICE>. Per poder accedir al tràmit telemàtic és imprescindible disposar de certificat digital, clau pin o clau permanent (o bé qualsevol sistema d'identificació acceptat pel sistema Cl@ve).
Les persones interessades han d'adjuntar telemàticament a la sol·licitud, en format PDF, el projecte o projectes referits al camp d'aprenentatge sol·licitat segons les indicacions de l'annex 3.
Es poden sol·licitar un màxim de dos llocs de feina entre els que s'assenyalen a l'annex 2 d'aquesta convocatòria, sempre que reuneixin els requisits exigits.
Els requisits i mèrits de les persones interessades han de complir-se en la data d'acabament del termini de presentació de la sol·licitud, excepte els apartats 2 i 3 dels requisits i els mèrits de l'apartat d'experiència professional de l'annex 4, que es computaran a 31 d'agost de 2021. Només es valoraran els requisits i els mèrits recollits al Portal de Serveis al Personal i als registres de la Conselleria d'Educació i Formació Professional.
La sol·licitud s'ha d'emplenar telemàticament, en el termini de vint dies naturals comptadors des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta Resolució en el BOIB.
Sisena
Comissió de Valoració
Es constituirà una comissió de valoració formada pels membres següents:
Per a la constitució i el funcionament de la Comissió és imprescindible la presència d'un mínim de tres membres, entre els quals hi han de ser el president i el secretari.
Una vegada constituïda la Comissió es publicarà a la pàgina web de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa <http://tn.caib.es/DGPICE> la relació dels integrants.
La publicació a la pàgina web de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa d'aquesta Resolució i de tots els altres documents lligats a aquest procediment, s'ha de considerar com a notificació als interessats d'acord amb el que preveu l'article 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
La Comissió pot sol·licitar el parer de persones expertes en relació amb les funcions dels docents dels camps d'aprenentatge.
Les funcions de la Comissió són:
Els membres de la Comissió s'han d'abstenir d'intervenir, i ho han de notificar a l'autoritat competent, quan hi concorrin les circumstàncies previstes en l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Igualment els participants podran recusar els membres de la Comissió quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes en el precepte esmentat.
Setena
Procediment de selecció
El procediment de selecció constarà de dues fases. Una primera fase en la qual es comprovaran els requisits i es valoraran els mèrits, i una segona en la qual es valorarà el projecte o projectes presentats i es realitzarà una entrevista als aspirants admesos a la primera fase.
1. Primera fase: comprovació dels requisits i valoració dels mèrits.
2. Segona fase: projecte i entrevista.
a) La Comissió valorarà en aquesta segona fase les persones aspirants que no hagin estat excloses de la primera fase.
b) La Comissió ha de valorar el projecte de cada candidat, d'acord amb el guió que figura a l'annex 3, i l'ha de puntuar de 0 a 6 punts.
c) La no presentació del projecte és equivalent a valorar-lo amb 0 punts.
d) En cas d'optar a dues places, s'ha de presentar un projecte diferenciat per a cada una d'elles.
e) Per optar als camps d'aprenentatge en què es convoquen dues places, es pot elaborar un projecte individual o un projecte conjunt entre els dos participants, que han de presentar cada un d'ells juntament amb la seva sol·licitud. En el cas de projecte conjunt, els aspirants el defensaran junts a la fase d'entrevista, i obtendran un increment de 2 punts afegits a la puntuació final obtinguda en aquesta segona fase de selecció.
f) La Comissió ha de convocar els aspirants que hagin superat la primera fase, mitjançant notificació a la pàgina web de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa <http://tn.caib.es/DGPICE> amb un mínim de 48 hores d'antelació, a una entrevista amb les finalitats següents:
g) Si l'aspirant no es presenta a l'entrevista, aquesta es valorarà amb 0 punts.
h) La Comissió determinarà si aquesta entrevista personal s'ha de dur a terme telemàticament, en funció de les condicions sanitàries derivades de la COVID-19.
i) Per superar aquesta segona fase, és imprescindible obtenir una puntuació mínima de 3 punts sobre 6 a la valoració del projecte, i una puntuació de 3 punts sobre 6 a l'entrevista. En el cas de projectes conjunts, els dos aspirants han de superar aquesta puntuació.
j) La Comissió ha de publicar la relació provisional de les persones aspirants amb les puntuacions provisionals obtingudes en aquesta fase, indicant la puntuació del projecte, de l'entrevista i la puntuació total, que serà la suma de la del projecte i la de l'entrevista. Aquesta informació es farà pública a la web de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa <http://tn.caib.es/DGPICE>.
k) Els aspirants poden presentar una reclamació, fonamentada en les al·legacions que estimin convenients, contra les puntuacions provisionals, adreçada a la Comissió, en el termini de quatre dies naturals comptadors a partir de l'endemà que es facin públiques, en un dels registres habilitats per la Conselleria d'Educació i Formació Professional, a les delegacions territorials o a qualsevol altra dependència referida en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Una còpia de les al·legacions en què consti la data d'entrada al registre també s'ha de trametre a l'adreça de correu electrònic sie@dgpice.caib.es dins el mateix termini.
l) Un cop estudiades i resoltes les reclamacions presentades, la Comissió ha de publicar, a la pàgina web de la Direcció General d'Innovació i Comunitat Educativa <http://tn.caib.es/DGPICE>, la relació definitiva d'aspirants amb les puntuacions definitives obtingudes en aquesta segona fase, indicant la puntuació del projecte, de l'entrevista i la suma d'ambdues puntuacions per a cada una de les places a les quals es presenten.
m) Així mateix, s'indicarà la puntuació final de cada aspirant, que estarà conformada per la suma de la puntuació obtinguda en la fase de valoració de mèrits i la suma de la puntuació obtinguda en la fase de projecte i entrevista.
Vuitena
Adjudicació de les places
1. Les places convocades s'adjudicaran d'acord amb la major puntuació total obtinguda per l'aspirant i respectant l'ordre de prelació de les places seleccionades. En cas d'empat en la puntuació final entre dos o més sol·licitants de la mateixa plaça, s'adjudicarà la plaça a la persona que hagi obtingut més puntuació en la segona fase de concurs; si l'empat continua, s'adjudicarà a la persona que hagi obtingut més puntuació a l'apartat 2 (Formació) del barem de mèrits al·legats.
2. La Comissió publicarà la relació provisional de persones amb indicació de la plaça adjudicada en comissió de serveis a la pàgina web de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa <http://tn.caib.es/DGPICE>.
3. A partir de l'endemà de la publicació de l'adjudicació provisional de places, s'obrirà un termini de quatre dies naturals perquè les persones interessades puguin reclamar en un dels registres habilitats per la Conselleria d'Educació i Formació Professional, a les delegacions territorials o a qualsevol altra dependència referida en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Una còpia de les al·legacions en què consti la data d'entrada al registre també s'ha de trametre a l'adreça de correu electrònic sie@dgpice.caib.es dins el mateix termini.
4. Un cop estudiades i resoltes les reclamacions presentades, la Comissió publicarà la relació definitiva de persones amb indicació de la plaça adjudicada en comissió de serveis a la pàgina web de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa <http://tn.caib.es/DGPICE>.
5. En cas que un docent renunciï a la plaça adjudicada, ho ha de fer mitjançant escrit presentat en un dels registres habilitats per la Conselleria d'Educació i Formació Professional, a les delegacions territorials o a qualsevol altra dependència referida en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques en el termini de tres dies hàbils a partir de la publicació de la relació definitiva dels adjudicataris de les comissions. Una còpia de l'escrit en què consti la data d'entrada al registre també s'ha de trametre a l'adreça de correu electrònic sie@dgpice.caib.es dins el mateix termini. En aquest cas, ocuparà la plaça la persona o persones següents segons la puntuació.
Novena
Proposta, nomenament i presa de possessió
1. Un cop publicada l'adjudicació definitiva de les places, la directora general de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa proposarà a la directora general de Personal Docent que nomeni, en comissió de serveis, les persones adjudicatàries en les places corresponents.
2. La comissió de serveis té una durada de quatre cursos escolars. En finalitzar el segon curs escolar, una comissió de seguiment avaluarà el docent. El docent ha de redactar i lliurar una memòria que descrigui el desenvolupament de les actuacions duites a terme sobre el projecte presentat fins a la data de lliurament de la memòria. Les característiques de l'avaluació es dictaran mitjançant unes instruccions de la directora general de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa.
Si l'avaluació és positiva, es pot prorrogar fins a dos cursos més. La Comissió de Seguiment farà servir una rúbrica per a l'avaluació:
3. La presa de possessió de la plaça i la incorporació efectiva al camp d'aprenentatge s'ha de produir l'1 de setembre de 2021.
4. Les persones a les quals se'ls adjudiqui una plaça en comissió de serveis en un camp d'aprenentatge hauran de participar en les activitats docents previstes en el seu centre fins que finalitzi el curs acadèmic 2020-2021.
5. La Comissió de Seguiment per a l'avaluació de la continuïtat del funcionari al servei especialitzat la formen:
Desena
Proposta i nomenament extraordinari
En el cas que no s'hagin cobert la totalitat de les places convocades, la directora general de Personal Docent, a proposta de la directora general de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa, nomenarà un docent per un període d'un any, en règim de comissió de serveis, per a la qual cosa seleccionarà, en primer lloc, un funcionari de carrera que compleixi els criteris de la convocatòria o, si no és possible, seguirà el procés ordinari d'adjudicació de funcionaris docents interins, per al període comprès entre l'1 de setembre de 2021 al 31 d'agost de 2022.
ANNEX 2 Relació de places
Mallorca
- Camp d'Aprenentatge Es Palmer (Campos): dues places
Perfil:
—Biologia i geologia
—Geografia i història
—Educació física
- Camp d'Aprenentatge Orient (Bunyola): una plaça
Perfil:
—Biologia i geologia
—Geografia i història
—Educació física
- Camp d'Aprenentatge Binifaldó (Escorca): una plaça
Perfil:
—Biologia i geologia
—Geografia i història
—Educació física
- Camp d'Aprenentatge Son Ferriol (Palma): dues places
Perfil:
—Biologia i geologia
Menorca
- Camp d'Aprenentatge Far de Cavalleria (Es Mercadal): una plaça
Perfil:
—Biologia i geologia
—Geografia i història
—Educació física
- Camp d'Aprenentatge Es Pinaret (Ciutadella): dues places
Perfil:
—Biologia i geologia
—Geografia i història
Eivissa
- Camp d'Aprenentatge Sa Cala (Sant Joan de Labritja): dues places
Perfil:
—Biologia i geologia
—Geografia i història
Formentera
- Camp d'Aprenentatge Formentera (Sant Francesc): una plaça
Perfil:
—Biologia i geologia
—Geografia i història
—Educació física
ANNEX 3 Projecte
1. Requisits per a l'elaboració del projecte:
2. Guió del projecte:
- Portada:
Projecte individual |
|
Projecte compartit |
|
- Índex.
- Proposta d'organització general del camp que se sol·licita.
- Proposta de projecte específic d'actuació al camp d'aprenentatge. Metodologia, organització i seqüenciació.
- Proposta de programa d'un dia de treball al camp amb alumnat segons la proposta del projecte.
- Propostes de preparació de la visita amb els tutors responsables dels grups d'alumnes visitants.
- Mesures previstes per afavorir l'aplicabilitat dels aprenentatges a l'aula i la transferència a l'alumnat.
- Avaluació, criteris i eines.
- Bibliografia i bibliografia web.
ANNEX 4 Barem dels mèrits al·legats
1. Experiència professional |
Fins a 5 punts |
Documentació justificativa |
1.1 Per cada any complet d'experiència docent directa (que superi els cinc exigits com a requisit) com a funcionari de carrera: |
0,25 punts (màxim 2 punts) |
No és necessari aportar cap document. Només es comptabilitzaran aquelles activitats amb dret a certificació que estiguin a l'expedient personal que es pot consultar al Portal del Personal en el moment de la finalització de la presentació de sol·licituds. |
1.2 Per cada any complet com a docent en un camp d'aprenentatge: |
0,50 punts (màxim 3 punts) |
|
2. Formació |
Fins a 3 punts |
Documentació justificativa
|
2.1 Per l'assistència a activitats de formació permanent del professorat reconegudes per la Conselleria d'Educació i Formació Professional relacionades directament amb les funcions dels camps d'aprenentatge. Per cada 10 hores completes: |
0,10 punts (màxim 1,5 punts) |
No és necessari aportar cap document. Només es comptabilitzaran aquelles activitats amb dret a certificació que estiguin a l'expedient personal que es pot consultar al Portal del Personal en el moment de la finalització de la presentació de sol·licituds. |
2.2 Titulacions universitàries |
Màxim 1 punt |
|
- Títol de doctor |
1 punt |
|
- Títol de màster |
0,75 punts |
|
- Títol de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, arquitectura o enginyeria |
0,75 punts |
|
- Titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent |
0,50 punts
|
|
- Títol d'especialista universitari |
0,30 punts |
|
- Títol d'expert universitari |
0,20 punts |
|
Per cada títol universitari valorat en aquest apartat que estigui relacionat amb les funcions dels camps d'aprenentatge (medi ambient, geografia, biologia) se li sumarà 1 punt |
|
No és necessari aportar cap document. Només es comptabilitzaran aquelles publicacions amb dret a certificació que estiguin a l'expedient personal que es pot consultar al Portal del Personal en el moment de la finalització de la presentació de sol·licituds.
|
2.3 Publicacions |
Màxim 0,50 punts |
|
Per cada publicació amb ISBN o ISSN |
0,10 punts |
Podeu descarregar aquesta informació des de la pàgina <http://tn.caib.es/DGPICE>