Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 94754
Resolució de la directora gerent de l’ Hospital Comarcal d’ Inca d’ esmena d’ errades de la Resolució de la directora gerent de l’ Hospital Comarcal d’ Inca de dia 31 de març per la qual es convoca per el procediment de lliure designació el lloc de Supervisora de la Unitat Materno Infantil de l’ Hospital Comarcal d’ Inca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1.En el Boib núm.46/2021, de 6 d' abril, s' ha publicat la “Resolució de la directora gerent de l' Hospital Comarcal d' Inca de dia 31 de març per la qual es convoca per el procediment de lliure designació el lloc de Supervisora de la Unitat Materno Infantil de l' Hospital Comarcal d' Inca.”

2.S' ha observat una errada en el punt 6 (documentació a aportar).

Fonaments de dret

1.L' Article 32 de la Llei 39/2015, de dia 1 d' octubre del procediment administratiu comú, estableix que l' administració excepte precepte en contra,podrà concedir d' ofici o a petició dels interessats, una ampliació dels terminis establerts, que no excedeixi de la meitat dels mateixos.

2.L' article 56.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març de règim jurídic de l' Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que”la renovació dels actes de gravamen o desfavorables i la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l' òrgan que hagi dictat l' acte o disposició”.

Resolució

1.Rectificar les errades observades al punt 6 (documentació a aportar) de la “Resolució de la directora gerent de l' Hospital Comarcal d' Inca de dia 31 de març per la qual es convoca per el procediment de lliure designació el lloc de Supervisora de la Unitat Materno Infantil de l' Hospital Comarcal d' Inca.”

Es modifica el punt 6 documentació a aportar allà on diu:

Les persones aspirants han de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació que es relaciona a continuació:

  1. Fotocòpia acarada del document nacional d'identitat.
  2. Fotocòpia acarada del nomenament de personal estatutari sanitari fix.
  3. Currículum professional del candidat.
  4. Projecte Tècnic de Gestió i Organització de la Unitat. 

En el projecte de gestió i organització, s' hi ha d' incloure els punts següents:

•Introducció.

•Descripció de l'estructura  física del Servei.

•Dades assistencials referents al darrer any.

•Recursos humans de la Unitat:descripció de l'e equip que conforma la Unitat, nombre d' efectius d' ambdues categories, distribució dels efectius segons les àrees de treball i descripció del lloc segons les àrees i els rols dels professionals (s'han d' incloure els documents com a annexos).

•Cartera de serveis d' infermeria de la Unitat.

•Anàlisis interna de la Unitat des de la perspectiva de la gestió d' infermeria, s'han d'especificar els punts forts i els punts febles que s' han detectat. S' han d'incloure també les propostes o les accions de millora que s' han d' implementar en funció de l' anàlisi realitzada.

•Anàlisi de la situació de la Unitat amb relació al procés d' atenció d' infermeria actual i proposar les accions de millora que s' han d' implementar en funció dels punts febles detectats.

•Elaboració d' una proposta del mapa de competències que han de tenir els professionals d' infermeria i els tècnics  en cures auxiliars d' infermeria (TCAI) de la Unitat segons les àrees i els rols professionals.

•Elaboració d' una proposta del pla formatiu per als infermers i per als TCAI de la Unitat en funció de l' anàlisi realitzada i del mapa de competència descrit.

•Enumeració  dels protocols específics d' ús comú de la Unitat (incloure documents com a annexos) i elaboració de noves propostes.

•Conclusions.

L'acreditació dels mèrits s'ha d'efectuar mitjançant documentació original o fotocòpia acarada.

Ha de dir:

  1. Fotocòpia acarada del document nacional d'identitat.
  2. Fotocòpia acarada del nomenament de personal estatutari sanitari fix.
  3. Currículum professional del candidat.
  4. Projecte de Continuïtat de Cures de la Gestant-Puerpara entre el Servei de paritori i la unitat d' hospitalització Materno Infantil.

En el projecte s' han d' enfocar les dificultats i àrees de millora en la continuïtat de cures i la comunicació entre paritori i la unitat d' hospitalització materno infantil.Es proposa aquesta estructura:

•Introducció: El fenòmens del trànsit de la dona gestant/puerpera entre diferents espais assistencials i un anàlisi de la situació.Àrees de millora i fortaleses, perquè és necessari abordar aquest fenomen.

•Objectius del projecte.

•Pla d' Actuació:Eixos del pla(pot esser des d' eix de comunicació entre equips a eix d' acció clínica) i estratègies en cada eix.

•Avaluació:Elements de l' avaluació del pla, que permeti traçar el progrés de les diferents estratègies i vinculats als objectius.Poden ser des d' avaluació de tipus relacional(reunions, comunicació entre comandaments,anàlisis del discurs dels professionals, etc) fins al disseny d' indicadors objectius, tant de procés com de resultat.

 •Conclusions.

Es valorarà positivament:

-Claredat en l' exposició, concreció i factibilitat.

-Caràcter multi disciplinar:Capacitat de tenir en compte la importància dels diferents actors del procés, que puguin tenir influència en ell, tant per capacitat d' aportar valor, com pot esser aliances necessaris o un potencial bloqueig.

-Capacitat d' identificar estratègies de monitorització de la millora del procés.

-Capacitat de superar les potencials tensions entre equips de treball diferents.

L'acreditació dels mèrits s'ha d'efectuar mitjançant documentació original o fotocòpia acarada.

 

Inca, 6 d' abril de 2021

La directora gerent de l' hospital comarcal d' Inca (Boib núm 31 04/03/2021, 39 20/03/2021) Soledad Gallardo Bonet