Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 88383
Departament de Personal. Decret del regidor d'Hisenda, Innovació i Funció Pública núm. 21.286, de 30 de desembre de 2020, de prestació de Serveis en Modalitat de teletreball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública mitjançant decret número 21.286, de data 30 de desembre de 2020 va dictar la següent resolució: 

ANTECEDENTS 

1. L'article 18 de l'Acord de la Junta de Govern de l'ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova l'Acord de prestació de serveis en modalitat de teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 contempla la possibilitat de modificar els termes en què va ser concedida.

2. El 14 de desembre de 2020 l'Equip Coordinador de Teletreball es va reunir per tal de supervisar, comprovar i validar les noves propostes de teletreball presentades per les diferents àrees.

3. És per això i d'acord amb la proposta definitiva presentada que es dicta una nova resolució en els termes que va acordar l'Equip Coordinador de Teletreball en la sessió celebrada el 14 de desembre de 2020. 

NORMATIVA APLICABLE 

1. Decret llei 8/2020, de 13 de maig, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19- publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de 15 de maig de 2020.

2. Resolució del Secretari de l'Estat de Política Territorial i Funció Pública del Ministeri de Política Territorial i Funció Pública de 4 de maig, de mesures a adoptar en els Centres de treball amb motiu de l'aprovació del Pla per a la transició cap a una nova normalitat.

3. L'article 69 del Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, que disposa que l'Administració tendirà a contribuir a la consecució de l'eficàcia en la prestació dels serveis i de l'eficiència en la utilització dels recursos econòmics disponibles mitjançant la dimensió adequada dels seus efectius, la millor distribució, formació, promoció professional i mobilitat.

4. Acord sindical de dia 8 de juny de 2020.

5. Acord de la Junta de Govern de l'ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova la reincorporació gradual i asimètrica de les empleades i empleats públics i l l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 (Fascicle 95 - Sec. III. - Pàg. 18958).

Per tot això, i tenint en compte el Decret de Batllia 13051, de 5 de juliol de 2017, relatiu a l'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament de Palma, així com l'Acord de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma en els titulars de les Àrees i Àrees delegades acordat en data 28 d'octubre de 2015, la cap de Secció que subscriu proposa al regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública que emeti el següent: 

DECRET 

1. Aprovar la relació de personal de l'Ajuntament de Palma que, conforme als informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 14 de desembre de 2020, queden autoritzats per prestar serveis en la modalitat de teletreball a partir de l'1 de gener de 2021 d'acord als dies recollits d'acord a la següent llista:

Relació de persones autoritzades a prestar els seus serveis en règim de teletreball

 

DNI

Núm. dies teletreball

Dies teletreball

1

05896460L

1

DT

2

06984719X

1

DJ

3

37340171Q

1

DX

4

42973303B

2

DJ, DV

5

42984387D

2

DT, DV

6

42990849P

1

DV

7

42999853L

1

DV

8

42999996R

3

DT, DX, DV

9

43006884N

3

DL, DT, DJ

10

43007423E

1

DL

11

43014168M

2

DT, DJ

12

43029706H

3

DL, DX, DV

13

43032680W

2

DX, DV

14

43033038S

1

DL

15

43033746X

1

DX

16

43045263G

1

DV

17

43056474Z

2

DL, DJ

18

43082895P

3

DL, DX, DV

19

43116204J

2

DT, DJ

20

43118279H

2

DX, DV

21

43155683R

2

DX, DV

22

75129421J

2

DJ, DV

Establir que, tal i com consta a l'Acord de la Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova la reincorporació gradual i asimètrica de les empleades i empleats públics i l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020), aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o be per l'Àrea de Funció Pública.  

2. Aprovar les modificacions del dies de teletreball proposats mitjançant els informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 14 de desembre de 2020, a partir de l'1 de gener de 2021, els quals es recullen a la següent llista:  

 

DNI

Núm. dies teletreball

Dies teletreball

1

03881067R

5

DL, DT, DX, DJ, DV

2

05243427W

1

DV

3

18218933N

2

DL, DJ

4

20825651W

2

DT, DX

5

32793139S

2

DL, DV

6

34064844G

2

DL, DT

7

34066583H

2

DJ, DV

8

34068657E

3

DL, DX, DV

9

34069435H

2

DT, DV

10

37342531F

2

DL, DV

11

39362789Z

2

DJ, DV

12

41538896E

2

DL, DT

13

42956296R

2

DT, DV

14

42970178Z

1

DJ

15

42984891F

2

DL, DV

16

42988228D

1

DV

17

42989972M

1

DL

18

42999843D

2

DX, DV

19

43001768W

2

DT, DX

20

43005312G

2

DT, DV

21

43007782J

5

DL, DT, DX, DJ, DV

22

43011559H

2

DL. DX

23

43011576N

2

DL, DJ

24

43014217P

2

DT, DV

25

43014562P

2

DL, DT

26

43017387G

1

DV

27

43018180S

2

DT, DV

28

43019290K

3

DL, DJ, DV

29

43019935E

1

DL

30

43020761C

2

DJ, DV

31

43022622H

1

DV

32

43027965W

2

DT, DV

33

43033446D

2

DL, DJ

34

43033830W

1

DL

35

43035603G

2

DL, DJ

36

43037217P

1

DJ

37

43045991L

2

DJ, DV

38

43047018B

1

DV

39

43049527J

2

DT, DX

40

43050086C

2

DT, DV

41

43050300G

2

DJ, DV

42

43050300G

2

DJ, DV

43

43050407L

2

DL, DX

44

43050975N

2

DL, DV

45

43051215E

2

DT, DV

46

43051703G

2

DL, DT

47

43052482R

1

DL

48

43052971F

2

DL, DV

49

43054586N

1

DL

50

43056917C

2

DL, DV

51

43057159D

3

DL, DX, DV

52

43058562D

2

DL, DV

53

43059790H

2

DT, DV

54

43067109T

2

DX, DJ

55

43069248T

2

DL, DJ

56

43069525R

2

DL, DT

57

43069836J

1

DJ

58

43070151Y

2

DT, DV

59

43071337L

2

DX, DJ

60

43076319X

4

DL, DT, DX, DJ

61

43077493B

2

DL, DT

62

43077522V

2

DL, DT

63

43078838E

2

DL, DT

64

43080962F

2

DJ, DV

65

43087679P

2

DL, DT

66

43088763B

2

DT, DV

67

43093881T

2

DX, DV

68

43096497V

2

DJ, DV

69

43096603P

3

DT, DJ, DV

70

43100913V

2

DL, DV

71

43103611R

2

DL, DV

72

43105138X

2

DT, DV

73

43105460X

2

DL, DT

74

43106738T

2

DL, DJ

75

43111546R

2

DL, DV

76

43112434S

2

DT, DJ

77

43112922C

2

DT, DJ

78

43112962Z

2

DT, DV

79

43113150H

3

DL, DJ, DV

80

43113541H

2

DL, DJ

81

43115644M

2

DT, DX

82

43116450Y

2

DL, DT

83

43117681H

2

DT, DJ

84

43118720E

2

DJ, DV

85

43118723W

2

DT, DJ

86

43122409P

2

DL, DJ

87

43122896N

2

DL, DV

88

43123413T

2

DX, DV

89

43124587R

1

DL

90

43126502F

3

DL, DX, DV

91

43128762J

2

DT, DV

92

43129169Y

2

DJ, DV

93

43133806C

2

DT, DX

94

43137224B

2

DL, DJ

95

43139979Y

2

DT, DV

96

43143996K

2

DL, DJ

97

43152237M

2

DL, DJ

98

43161381H

1

DX

99

43163346M

1

DX

100

43164239R

2

DL, DJ

101

43165334S

2

DL, DX

102

43167073Y

2

DT, DV

103

43544408A

2

DT, DJ

104

44135117A

1

DV

105

44328538V

2

DL, DV

106

44853376H

1

DL

107

46143178A

2

DX, DV

108

48420337R

5

TOTS

109

78206990K

1

DL

110

78210079M

2

DJ, DV

111

78213941A

2

DJ, DV

112

78214952W

3

DL, DX, DV

113

78220169K

2

DL, DV

3. Aprovar d'ofici les pròrrogues de la relació del personal recollit a l'annex 1 a partir de l'1 de gener de 2021 i per 6 mesos més la prestació de serveis en la modalitat de teletreball  d'acord als dies recollits al document adjunt d'aquest decret tota vegada que es va acordar a la reunió de l'equip coordinador de dia 9 de novembre que en els casos de no remetre's cap proposta de modificació, les condicions actuals s'entendran prorrogades d'ofici i així es va informar a la resta de personal. Tot això, sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució, be pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o be per l'Àrea de Funció Pública.  

4. Ratificar la pèrdua d'efectes de l'autorització per prestar serveis en modalitat de teletreball al personal següent degut a un canvi de lloc de treball, a partir del dia del canvi de lloc:

 

DNI

1

43079545Q

2

43157396N

5. Ratificar la finalització de l'autorització per prestar serveis en modalitat de teletreball al personal següent per motius del servei, proposats mitjançant els informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 14 de desembre de 2020, a partir de l'1 de gener de 2021:  

 

DNI

1

43011128R

2

43119009N

3

43138670P

6. Ratificar el cessament de l'autorització per prestar serveis en modalitat de teletreball a la treballadora amb DNI 43132224W, proposat mitjançant l'informe emès pel responsable de l'àrea i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 14 de desembre de 2020, a partir de l'1 de desembre de 2020. 

7. Aprovar la continuació del teletreball amb les mateixes condicions de la treballadora amb DNI 43115228A tot i que no fa els tres mesos que ocupa aquest nou lloc de feina, ja que aquest requisit es pot flexibilitzar en aquells casos en que els coneixements de les funcions es tinguin assolits en menys temps, sempre i quan es respecti una antiguitat mínima de 15 dies, i mitjançant l'informe favorable emès pel responsable de l'àrea i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 14 de desembre de 2020. 

8. Aprovar l'autorització per prestar serveis en la modalitat de teletreball a partir de l'1 de gener de 2021 i durant 6 mesos prorrogables des de la data d'inici d'acord als dies recollits d'acord a la següent llista:

Relació de persones autoritzades a prestar els seus serveis en règim de teletreball

 

DNI

Núm. dies teletreball

Dies teletreball

1

43132476R

1

DJ

2

78209577D

1

DV

Tot i que no fa els tres mesos que ocupen aquests nous llocs de feina, aquest requisit es pot flexibilitzar en aquells casos en que els coneixements de les funcions es tinguin assolits en menys temps, sempre i quan es respecti una antiguitat mínima de 15 dies, i mitjançant l'informe favorable emès pel responsable de l'àrea i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 14 de desembre de 2020. 

9. Recordar a tot el personal que presta serveis en modalitat de teletreball i als seus i a les seves caps el següent:  

- D'acord a l'art. 9.4 de l'Acord de teletreball, les persones teletreballadores hauran de tenir actiu el programa de comunicació TEAM per tal de facilitar la comunicació amb la resta de l'equip i mitjançant el qual, haurà d'estar disponible, com a mínim, durant el temps que dura la jornada mínima obligatòria o bé durant la franja horària que s'acordi amb la persona responsable de la seva supervisió. 

- Sempre que sigui possible, s'aconsella que les persones teletreballadores tenguin desviades les cridades del telèfon de la feina al seu particular com a mínim, durant el temps que dura la jornada mínima obligatòria o bé durant la franja horària que s'acordi amb la persona responsable de la seva supervisió. 

- Les condicions recollides a n'aquest Decret no substitueixen el requeriment que es va fer en data 22 de desembre de 2020 mitjançant el qual es va demanar que mentre la illa de Mallorca es trobés en el Nivell 4 d'alerta sanitària, sempre que sigui possible, les diferents àrees s'organitzessin de manera que es fomentés la continuïtat del teletreball per als treballadors i les treballadores que puguin dur a terme l'activitat laboral a distància. 

10. Establir que contra aquest resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació d'aquest Decret. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.  

11. Publicar aquesta resolució al Portal del Personal, a la Intranet Municipal  i al Butlletí Oficial de les Illes Balears. 

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.  

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 25 de març de 2021

El cap de departamento de Personal

p.d. Decret de Alcaldia núm. 3.000/2014

(BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Antoni Pallicer Martorell  

Documents adjunts