Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 83426
Resolució del conseller executiu d’Hisenda i Funció Pública de 26 de març de 2021, per la que s’aprova la llista definitiva de persones aspirants seleccionades per constituir dues borses urgents i extraordinàries de la subescala, classe o categoria d’auxiliar d’administració general, pel procediment extraordinari i pel procediment específic de selecció, mitjançant el sistema de concurs de mèrits per cobrir amb caràcter d’interinitat places vacants del Consell Insular de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. El 25 de gener de 2021, d'acord amb la proposta de la Junta Qualificadora, es publica la llista provisional de mèrits de les persones aspirants per constituir dues borses urgents i extraordinàries de la subescala, classe o categoria d'auxiliar d'administració general, pel procediment extraordinari i pel procediment específic, i es donen dos dies per formular al·legacions o reclamacions.

2. El 18 de març de 2021, una vegada revisades les al·legacions i ateses les peticions d'audiència, la Junta Qualificadora ha acordat:

1. Estimar les al·legacions de les persones interessades relacionades a l'annex I, i, en conseqüència, modificar la puntuació atorgada a la llista provisional de mèrits.

2. Desestimar total o parcialment les al·legacions de les persones relacionades a l'annex II, fonamentant els motius mitjançant codis, atès el nombre d'al·legacions.

3. Aprovar la proposta de la llista definitiva de persones seleccionades per constituir dues borses urgents de la subescala, classe o categoria d'auxiliar d'administració general, pels procediments extraordinari i específic de selecció, amb indicació de la puntuació obtinguda i del número d'ordre de prelació, que s'adjunta a l'annex III.

3.  El 10 de març de 2021, el senyor G.A.S.F., amb DNI ***6907**, presenta una sol·licitud (amb núm. de registre 5810) mitjançant la qual renuncia pertànyer a la borsa convocada.

Fonaments jurídics

1. L'article 15 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat autònoma de les Illes Balears, regula el nomenament de funcionari interí.

2. Els articles 4 i 6 del Decret 30/2009 de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de funcionaris interins al servei de l'Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

3. L'article 5.g) del Decret de la presidenta del Consell Insular de Mallorca, de 9 de desembre de 2019, pel qual es determina l'organització del Consell Insular de Mallorca, modificat pel decret de dia 6 de març de 2020, pel decret de dia 22 de maig de 2020, pel decret de dia 9 de juliol de 2020, pel decret de dia 10 de novembre de 2020, pel decret de 3 de desembre de 2020 i pel decret de dia 26 de gener de 2021 (BOIB núm. 167, de 12 de desembre de 2019; BOIB núm. 29, de 7 de març de 2020; BOIB núm. 95, de 28 de maig de 2020; BOIB núm. 131, de 25 de juliol de 2020; BOIB núm. 196, de 17 de novembre de 2020, BOIB núm. 208, de 15 de desembre de 2020 i BOIB núm. 12, de 28 de gener de 2021).

4. La resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública, de 5 d'agost de 2020, per la qual s'aprova l'Acord de la Mesa conjunta de personal funcionari i laboral del Consell de Mallorca de 23 de juliol de 2020, que té per objecte regular les bases específiques que han de regir els processos selectius per a la formació de dues borses urgents i extraordinàries del personal funcionari interí i laboral temporal, de les categories auxiliar d'administració general i d'administratiu/iva d'administració general de l'Administració del Consell de Mallorca.

5. La Resolució de la consellera executiva de Modernització i Funció Pública, publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 125, de dia 1 d'octubre de 2016, (i les successives modificacions publicades al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 47 de 20 d'abril de 2017 i al núm. 83 de 5 de juliol de 2018) que aprova l'Acord de Mesa conjunta de personal funcionari i laboral del Consell de Mallorca, de dia 21 de juliol de 2016, i que estableix les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de personal interí i laboral al Consell de Mallorca.

Per tot això, dict la següent

Resolució

 

Aprovar, de conformitat amb la proposta de 18 de març de 2020 efectuada per la Junta Qualificadora, la llista definitiva de persones seleccionades per constituir dues borses urgents de la subescala, classe o categoria d'auxiliar d'administració general, pels procediments extraordinari i específic de selecció, amb indicació de la puntuació obtinguda i del número d'ordre de prelació, que s'adjunta a l'annex III.

Adjuntar com a annex I els acords de la Junta Qualificadora referits a les al·legacions presentades per les persones interessades, que han estat estimades.

Adjuntar com a annex II els acords de la Junta Qualificadora referits a les al·legacions presentades per les persones interessades, que han estat desestimades total o parcialment, fonamentant els motius mitjançant codis.

Admetre la sol·licitud del senyor G.A.S.F., amb DNI ***6907**, i, en conseqüència, eliminar-lo de la borsa extraordinària i de la borsa específica de la subescala, classe o categoria d'auxiliar administració general.

Donar trasllat a la Junta de personal i al Comitè d'empresa.

Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la Seu electrònica del Consell Insular de Mallorca.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada davant la Presidència del Consell Insular de Mallorca, en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de rebre aquesta notificació.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, 29 de març de 2021

El secretario

Antonio Benlloch  Ramada

Documents adjunts