Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA, FUNCIÓ PÚBLICA I IGUALTAT
Núm. 54324
Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, de 16 de març de 2021, per la qual se sotmet a informació pública el Projecte de decret pel qual s'aprova el Reglament del procediment sancionador de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Antecedents
1. En data 8 de maig de 2020, la Resolució de la consellera de Presidència, Cultura i Igualtat, ordenà l'inici de la tramitació del Projecte de decret pel qual s'aprova el Reglament del procediment sancionador de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i es va designar com òrgan responsable del procediment la Secretaria General de la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat.
2. Atesa la naturalesa de la matèria regulada, la Secretaria General ha proposat sotmetre a informació pública l'Avantprojecte de llei, publicar-ne l'anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i facilitar la participació ciutadana.
Per tot això, i atesa la naturalesa de la disposició, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Sotmetre el Projecte de decret pel qual s'aprova el Reglament del procediment sancionador de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a informació pública i posar-lo a disposició de les persones interessades, per consultar-lo, a les oficines de la Secretaria General de la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat (passeig de Sagrera, 2, Palma), i també a la pàgina web de la mateixa Conselleria (<http://cpresidencia.caib.es/>) i al portal de Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini d'informació pública fins dia 9 d'abril de 2021. Les al·legacions s'han de presentar a la seu de la Conselleria de Presidència (passeig de Sagrera, 2, Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i s'han d'adreçar a la Secretaria General de la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat.
3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions per mitjans telemàtics al portal de Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears, en el termini que estableix l'apartat anterior, d'acord amb l'article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s'han d'incloure en l'expedient d'elaboració normativa, tot i que no constin en el registre electrònic de l'Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, l'òrgan responsable de tramitar l'Avantprojecte de llei n'ha d'emetre la diligència corresponent.
4. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 16 de març de 2021
La consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat Mercedes Garrido Rodríguez