Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS DE LES ILLES BALEARS
Núm. 47600
Bases generals que han de regir el procés ordinari de selecció per cobrir de manera eventual o interina el lloc de treball que es generi a la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears (d'ara endavant, FBSTIB), en relació amb la categoria professional de metge a l’illa d’Eivissa
Primera
Objecte
L'objecte de les presents bases és regir el procés ordinari selectiu per cobrir de manera eventual o interina el lloc de treball que es generi a la FBSTIB, en relació amb la categoria professional de metge a l'illa d'Eivissa.
La relació actual de llocs de treball de metges a Eivissa són llocs de feina de 20 hores/mensuals (4 dies al mes), en torns de dematí i/o horabaixa.
Aquest procés selectiu s'orienta a la constitució i el manteniment d'una borsa de treball.
Les places s'adjudicaran a les persones aspirants que hagin superat el procés selectiu i figurin en la borsa de treball, d'acord amb la puntuació total obtinguda, seguint l'ordre de prelació, en concordança amb la normativa vigent en la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
L'acompliment de les funcions de la plaça serà, amb caràcter eventual o interí, fins que la mateixa sigui coberta en propietat, s'amortitzi o es produeixin altres supòsits previstos en la legislació vigent.
Reserva per persones amb discapacitat
D'acord amb el que disposa pel article 59 i la disposició addicional primera de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic dels Empleats Públics (EBEP), per a facilitar l'accés dels aspirants amb discapacitat a aquesta borsa, es reserva una quota mínima del 7% de les vacants per persones amb un grau de discapacitat igual o superiors al 33%, sense perjudici de que es tangí que acreditar la compatibilitat amb les funcions de les categories professionals corresponents.
Els criteris per seleccionar les persones aspirants d'aquesta quota de reserva seran els següents:
- les persones amb discapacitat formaran part de la llista general de la borsa, d'acord amb els criteris d'ordenació d'aquesta llista, en situació d'igualtat amb la resta de les persones integrants, en aquesta borsa.
- D'altra banda, quan s'hagi d'efectuar una oferta de treball, aquesta es farà a les persones amb discapacitat, a qui correspongui, d'acord amb la puntuació obtinguda en el procés selectiu, i com mínim, el lloc 10 s'adjudicarà a la primera persona seleccionada de la llista de reserva de les persones amb discapacitat, i a, continuació es seleccionaran les persones aspirants següents per cada 5 places, és dir, la número 15, 20, 25, 30, 35, 40 etc ... i així successivament. No obstant això, s'oferirà el lloc de treball a la persona amb discapacitat que, per la puntuació obtinguda en el procés selectiu, li correspondria un lloc de treball del torn lliure.
Segona
Requisits i condicions generals de les persones aspirants
Per ser admesos a les proves selectives per la borsa de treball, les persones interessades tindran que reunir els següents requisits:
1. Tenir nacionalitat espanyola
2. Tenir nacionalitat d'un Estat Membre de la Unió Europea o d'algun Estat al qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors.
3. Les persones que no estiguin incloses en els supòsits anteriors i es trobin a Espanya en situació de legalitat, han de ser titulars de la documentació que els habilita per residir i accedir sense limitació al mercat de treball.
4. Tenir divuit anys complerts.
5. Estar en possessió del títol o nivell de titulació exigit, o estar en les condicions d'obtenir-lo en la data en les que finalitza el termini de presentació de les sol·licituds.
6. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, s'ha de presentar la corresponent homologació o certificat acreditatiu del reconeixement del títol equivalent, atorgat pel Ministeri d' Educació, Cultura i Esports, atenint-se a la normativa vigent.
7. Acreditar els coneixements de llengua catalana que estableix el Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, assenyalats a l'Annex 1.
Els coneixements s'acreditaran mitjançant l'aportació de un certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per l'Institut d'Estudis Baleàrics (IEB).
8. Acreditar els coneixements de llengua castellana quan no es tingui la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprengui el seu coneixement. En aquest cas, s'acreditarà el coneixement de la mateixa mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el Reial Decret 1137/2002, de 31 d'octubre, o el Certificat d'aptitud en espanyol per a estrangers, expedit per les escoles oficials d'idiomes, o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació espanyola acadèmica expedida pel òrgan oficial competent al territori espanyol.
9. No patir cap malaltia ni estar afectada per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb el desenvolupament de les funcions de la plaça de la que es opti.
10. No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitada per l'exercici de la funció pública.
11. Les persones aspirants que al·leguin discapacitat hauran que a presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat dels equips multi professionals de la Direcció General de Dependència que acrediti les condicions personals d'aptitud per l'exercici de les funcions fonamentals de les categories professionals convocades en aquest procés selectiu.
12. No incórrer en causa d'incompatibilitat específica. En aquest sentit, fem menció a l'Acord de Consell de Govern de 14 de maig de 2010, que per raons d'interès públic, que el personal estatutari sanitari, el personal laboral sanitari i el personal funcionari de les escales sanitàries que presten els seus serveis en les institucions sanitàries dependents del Servei de Salut de les Illes Balears o de la Conselleria de Salut, poden ocupar llocs de treball corresponents a professions sanitàries en la Fundació, amb les següents limitacions:
a. La segona activitat només podrà prestar-se en règim laboral a temps parcial i amb una durada determinada, amb les condicions establertes en la legislació laboral
b. Que la jornada de treball no superi les 15 hores setmanals
c. En qualsevol cas, les autoritzacions de compatibilitat s'han de sotmetre als límits establerts en la Llei 53/1984
Tercera
Requisits específics
Les persones aspirants hauran de reunir els requisits establerts en la categoria professional, d'acord amb la plaça a la qual opten, que figuren a l'Annex 1.
Quarta
Sol·licitud, documentació, termini, vigència i lloc de presentació
1. La sol·licitud per formar part en les proves selectives per a la borsa de treball es presentaran amb l'imprès corresponent (veure Annex 2), degudament emplenada i dirigida al Departament de Recursos Humans de la FBSTIB.
a. Metge: Annex 3: Personal sanitari facultatiu
En la sol·licitud, les persones aspirants hauran d'esmentar expressament que reuneixen tots els requisits i condicions exigides en cada cas.
Les persones aspirants que no facin constar les dades exigides a la sol·licitud, podran esmenar les deficiències en un període no superiors a 3 dies, de no ser així seran excloses .
2. Per formar part del procés de selecció per la borsa de treball, les persones aspirants tindran que a presentar obligatòriament la següent documentació:
a. Sol·licitud, d'acord amb el model de l'Annex 2.
b. Fotocòpia del DNI o equivalent o, en cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la identitat, i, si cas, de la residència legal.
c. Titulació exigida, d'acord amb l'annex 1.
d. Certificat del Nivell exigit de Coneixements, Orals i Escrits, de la llengua catalana, d'acord amb l'annex 1, si n'és el cas.
e. Per a les persones aspirants amb discapacitat, un certificat dels equips multi professionals de la Direcció General de Dependència que acrediti la compatibilitat per al exercici de les funcions corresponents a la categoria professional objecte de la convocatòria, i en el que es determinin, en el seu cas, les adaptacions que la persona aspirant necessita per a complir les funcions del lloc de treball.
f. Currículum al que figurin, com mínim les dades personals i de contacte, les dades formatives i acadèmiques i les dades laborals remunerades.
g. Autovaloració de mèrits, d'acord amb el model de l'Annex 3.(no imprescindible)
h. Acreditació documental dels mèrits al·legats en l'autovaloració.
La sol·licitud i la resta de documentació exigida en l'apartat anterior podrà presentar-se de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores, al Registre de la FBSTIB, situat a l'Hospital Can Misses Vell (Edifici J devora Urgències), C/ Corona, s/n de Ibiza o remetre per correu ordinari al carrer de Rosselló i Caçador, nº, 20 (Palma de Mallorca) complint el que estableix l'art.14 de la Llei 43/2010, de 30 de desembre, que regula el servei postal universal, dels drets dels usuaris i el mercat postal.
El termini per presentar les sol·licituds serà des del dia següent a la data de publicació de les bases presents en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) fins a 20 dies hàbils després. Quan l'últim dia del termini sigui inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.
Les presents bases també estaran disponibles al portal web de la FBSTIB, a l'adreça electrònica http://www.fbstib.org
Cinquena
Sistema de selecció i fases del procés selectiu per formar part de la borsa de treball
El sistema de selecció serà el de concurs de mèrits.
En aquesta fase es valoraran els mèrits al·legats en l'autoavaluació de mèrits i d'acord amb els documents presentats degudament acreditats. El concurs està valorat en un màxim de 100 punts, i constitueix el 100% del procés selectiu.
Els mèrits que es valoraran es divideixen en:
- Titulació acadèmica: 12 punts
- Formació: 28 punts
- Formació complementària i específica relacionada amb el lloc a què s'opta. Publicacions en llibres o revistes científiques. ponent, comunicació verbal o pòster en congressos. Docència i Investigació
- Experiència professional: 50 punts
- Experiència en el lloc de treball de categoria igual o similars en continguts tècnics (en Centres de Transfusió o altres centres hospitalaris o sanitaris)
- Idiomes (català / altres): 10 punts
- Nivells de coneixements orals i escrits, de llengua catalana i de llengües estrangeres.
Tots els documents acreditatius dels mèrits s'aportaran originals o fotocòpies que justifiquin de forma fefaent les dades indicades anteriorment.
Sisena
Desenvolupament del procés selectiu
Aquest es desenvoluparà segons l'article 25 del Conveni Laboral.
1. El procés selectiu s'iniciarà amb la realització de la valoració dels mèrits al·legats en l'autoavaluació de mèrits d'acord amb els documents degudament acreditats.
2. Una vegada finalitzada la valoració de mèrits, es publicarà a la web de la FBSTIB la llista provisional de les persones admeses per formar part de la borsa de treball, amb l'ordre de prelació, i les persones excloses, obrint un termini de 10 dies hàbils per possibles reclamacions.
3. En cas que no es presentin reclamacions dins aquest termini, o un cop esmenades les reclamacions que s'hagin pogut produir, es publicarà la llista definitiva de les persones admeses per formar part de la borsa de treball, amb l'ordre de prelació .
4. L'ordre de prelació obtingut quedarà determinat per la suma de la puntuació obtinguda en la fase del concurs de mèrits (titulació, formació, experiència i llengües).
5. Tot nomenament s'oferirà a la persona candidata amb major puntuació. En cas de que varies persones candidates tinguin la mateixa puntuació a la llista definitiva, s'aplicaran els criteris de desempat següents:
a. Amb caràcter general, tindran prioritat les dones en cas de que estigui infra representat el sexe femení a la categoria i especialitat de conformitat amb l'art. 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.
b. A continuació, qui acrediti a la llista més serveis prestats a la categoria dintre de la FBSTIB i subsidiàriament al sistema nacional de salut.
c. Si persisteix l'empat, el nomenament s'oferirà en primer lloc a qui acrediti major puntuació a l'apartat relatiu a l'experiència professional.
d. Si encara així l'empat continua, tindrà prioritat qui tingui major puntuació a l'apartat de formació continuada.
e. Finalment, si les persones segueixen empatades, el desempat es dirimirà segons l'escala següent: primer, ser candidats majors de 45 anys; després, tenir majors càrregues familiars; a continuació, ser víctima de violència de gènere; i, per últim, qui tingui més edat.
6. En cas de que no es presentin reclamacions dintre d'aquest termini, o una vegada subsanades les reclamacions que s'hagin pogut produir, es dictarà resolució per la que es publicarà la llista definitiva de persones per a formar part de la borsa de feina, amb l'ordre de prelació.
Setena
La comissió de selecció de personal serà anomenat pel gerent de la Fundació i tenen la: consideració d'òrgans dependents de la seva autoritat, corresponent el desenvolupament i valoració dels mèrits professionals de les persones aspirants. Esta constituïda per tres persones titulars, com mínim, i amb el mateix nombre de persones suplents. Tant les persones titulars com les suplents tindran que posseir una titulació acadèmica d'igual o nivell superior que l' exigit als aspirants, i la meitat més tindran que posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixement que l' exigida a les persones aspirants, si aquesta s'especifica.
La determinació de la composició dels tribunals es realitzarà conforme à les següents normes:
- La persona que ocupi la presidència serà designada lliurement pel gerent de la Fundació.
- Les persones designades com a vocals seran nomenades per sorteig entre el personal laboral fix o indefinit no fix en situació de servei actiu a la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears que pertanyin al grup i categoria professional a que es tracti o a una superior. El sorteig es realitzarà amb participació del Comitè d'Empresa.
- La secretaria correspondrà a la persona designada per votació del tribunal entre les persones designades com a vocals.
Les persones integrants dels tribunals o de comissions de selecció de personal s'han d'abstenir de formar part dels mateixos quan concorrin les circumstàncies que preveu l'article 28 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, notificant-ho a l'autoritat convocant. Les persones aspirants a les places convocades podran recusar-les
Tampoc podrà formar part de les mateixes el personal laboral que tingui assignat un crèdit horari per fer funcions sindicals o de representació de personal.
De conformitat amb l'article 61.7 de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, el Comitè d'Empresa podrà designar una persona, amb veu i sense vot, que participarà com a observadora en el desenvolupament de tot el procés selectiu.
La comissió queda facultada per interpretar aquestes bases, resoldre dubtes que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst en les bases.
Vuitena
Publicació de l'ordre de prelació de la borsa de feina.
Una vegada s'hagin incorporat les persones seleccionades a la borsa de feina, es publicarà al portal web de la FBSTIB la llista de persones amb l'ordre de prelació, d'acord amb les puntuacions que hagin obtingut les persones que integren la borsa.
Novena
Vigència de la borsa de treball
La borsa de treball estarà integrada per les persones aspirants que hagin participat en el procés selectiu.
La vigència de la llista que conforma la borsa de treball tendra una vigència màxima de 36 mesos, a comptar des del dia següent al de la resolució de publicació de la borsa de treball o una vegada que aquesta s'hagi esgotat (segons el que passi abans).
Desena
Protecció de Dades Personals
En compliment de lo disposat al REGLAMENT (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques en el que respecta al tractament de dades personals i la lliure circulació d'aquestes dades i per el que es deroga la directiva 95/46/CE (RGPD) y la llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia del drets digitals, els informem que les seves dades seran tractades per la FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS DE LES ILLES BALEARS (FBSTIB) amb la finalitat de dur a terme els processos de selecció de personal atenent als principis de mèrit i capacitat, així como també els criteris de idoneïtat, competència professional i experiència, mitjançant procediments que garanteixin la publicitat i concurrència, tal como es requereix a l'article 30 del IV Conveni Col·lectiu de la FBSTIB de 6 de novembre de 2014.
Les dades seran conservades durant un termini de 3 anys des de la seva participació en el procés selectiu
Les dades no seran cedides a tercers, llevat d'obligació legal de comunicació
Pot exercitar els seus drets de rectificació, accés, supressió, oposició, limitació i portabilitat en els termes legals mitjançant un correu electrònic dpd@fbstib.org o per escrit a la següent direcció; Rosselló i Caçador, nº, 20, Palma de Mallorca, (Illes Balears).
S`haurà de identificar a la pròpia comunicació de sol·licitud, per correu electrònica o direcció física, així com indicar la següent informació:
- Dret que sol·licitar exercitar
- Nomi i llinatge del sol·licitant
- Fotocopia del DNI o document identificatiu equivalent del sol·licitant
Per mes informació pot accedir a la nostra política de privacitat de la nostra pàgina web: www.fbstib.org/proteccion-de-datos/
Onzena
Incidències
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.
Dotzena
Gestió de la borsa
1. La persona que obtingui un nomenament interí o eventual com a conseqüència de formar part de la borsa serà donada de baixa temporalment, sempre i quan no es produeixi una interinitat per vacant que millori les seves condicions de treball. Una vegada que deixi de prestar els serveis a la Fundació pels que va ser nomenada com interí o personal eventual, es reincorporarà a la borsa en l'ordre de prelació que li correspongui, excepte si manifesta la seva voluntat en sentit contrari.
2.Es considera motiu d'exclusió de la borsa la persona que en el moment en que li ofereixi un contracte d'interinitat o eventual renunciï expressa o tàcitament, a no ser que al·leguin qualque de les circumstàncies descrites al punt 3, que hauran de acreditar documentalment en els 3 dies següents a la renuncia.
3.Els aspirants poden estar en situació de NO DISPONIBLE si concorren qualcuna de les causes següents :
1. estar en període d'embaràs, maternitat, paternitat o situacions similars.
2. patir una malaltia o incapacitat temporal.
3. estar en situació de incompatibilitat
Palma, 15 de març de 2021
El director-gerent de la FBSTIB
Ismael Gutiérrez Fernández
ANNEX 1
Requisits específics
Metge Unitat Mòbil (personal sanitari facultatiu)
a. Estar en possessió, com mínim, d'un dels següents títols: Llicenciat en medicina
b. Estar en possessió, com mínim Nivell B2 de català o equivalent
ANNEX 2
Model de sol·licitud
SOL·LICITUD PER AL PROCES SELECTIU PER A LA BORSA DE TREBALL DE LA FBSTIB
DADES DE LA PERSONA SOLICITANT
Nom i cognoms:
DNI:
Domicili: Núm.:
Localitat:
Població:
Codi postal:
Telèfon fix:
Telèfon mòbil:
Correu electrònic:
Borsa a la que opta:
Plaça sol·licitada:
Titulació al·legada:
Nivell de coneixements de català:
Carnet de conduir (tipus):
Reserva discapacitat (=/>33 %):
DECLARACIÓ
DECLARO:
1. Que reuneixo tots els requisits i condicions per a aquesta plaça.
2. Sota la meva responsabilitat, que són certes i comprovables les dades d'aquesta sol·licitud, així com les del currículum i les de l'autovaloració que s'adjunta.
En compliment de lo disposat al REGLAMENT (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques en el que respecta al tractament de dades personals i la lliure circulació d'aquestes dades i per el que es deroga la directiva 95/46/CE (RGPD) y la llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia del drets digitals, els informem que les seves dades seran tractades per la FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS DE LES ILLES BALEARS (FBSTIB) amb la finalitat de dur a terme els processos de selecció de personal atenent als principis de mèrit i capacitat, així como també els criteris de idoneïtat, competència professional i experiència, mitjançant procediments que garanteixin la publicitat i concurrència, tal como es requereix a l'article 30 del IV Conveni Col·lectiu de la FBSTIB de 6 de novembre de 2014. La base jurídica per el tractament de les seves dades es el consentiment.
Les seves dades seran conservades durant un termini de 3 anys des de la seva participació en el procés selectiu
Les seves dades no seran cedides a tercers, llevat d'obligació legal de comunicació
Pot exercitar els seus drets de rectificació, accés, supressió, oposició, limitació i portabilitat en els termes legals mitjançant un correu electrònic dpd@fbstib.org o per escrit a la següent direcció; Rosselló i Caçador, nº, 20, Palma de Mallorca, (Illes Balears).
S`haurà de identificar a la pròpia comunicació de sol·licitud, per correu electrònica o direcció física, així com indicar la següent informació:
- Dret que sol·licitar exercitar
- Nomi i llinatge del sol·licitant
- Fotocopia del DNI o document identificatiu equivalent del sol·licitant
A més, te la possibilitat de presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades mitjançant la seva seu electrònica.
La finalitat del tractament es dur a terme els processos de selecció de personal.
…………...............……, ……… de …………………………… de 20…...
[firma]
Destino: COMISIÓ SEL.LECCIÓ FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS
ANNEX 3
AUTOBAREM PER A PERSONAL SANITARI FACULTATIU
1. TITULACION ACADÈMIQUES: Puntuació màxima 12 punts. |
Especialitat: 5 punts
Títol de doctor: 5 punts (+ 2 si s'ha obtingut amb qualificació “cum laude”)
|
TOTAL RESULTAT 1
|
2. FORMACIÓ CERTIFICADA I ACREDITADA: Puntuació màxima 28 punts Inclou la valoració de la formació postgrau, la formació especialitzada i altres mèrits. |
2.1. Aportacions Científiques: |
2.1.1. Publicacions en llibres científics, relacionats directament amb el contingut de la categoria a la que s'opta i que tinguin ISBN i depòsit legal: |
Llibre complet: primer autor 3 punts: 2º-3º autor 1 punto |
Cada capítol (màxim 3 capítols /llibre): primer autor 1 punt; 2º-3º autor 0,5 punts |
2.1.2. Publicacions en revistes científiques recomanades en «index medicus», relacionats directament amb el contingut de la categoria a la que s'opta |
Internacionals: primer autor 2 punts por article; 2º-3º-4º-5º autor 1 punt article. |
Nacionals: primer autor 1 punt; 2º-3º-4º-5º autor 0,5 punts por article. |
2.1.3. Ponent/ Comunicació oral/ Pòster en Congressos o reunions científiques relacionades directament amb el contingut de la categoria a la que s'opta |
Internacionals: ponent 1 punto; comunicació o pòster (primer autor) 0,25 punts |
Nacionals: ponent 0,5 punts; comunicació o pòster (primer autor) 0,15 punts |
Autonòmics: ponent 0,3 punts; comunicació o pòster (primer autor) 0,08 punts |
Sessions clíniques relacionades directament amb el contingut de la categoria a la que s'opta, degudament acreditades i de durada superior a una hora: 0.06 punts por sessió clínica. |
2.1.4. Docència en Ciències de la Salut e Investigació |
Docència: - Tutoritzar practiques o impartir docència acreditada: 0,005 punts per cada 10 hores |
Investigació: Premis d'Investigació atorgats per societats científiques u organismes oficials d'investigació: 1 punt en l'àmbit internacional, 0,6 en l'àmbit nacional, 0,3 en l'àmbit autonòmic. Per cada participació en projectes d'investigació finançades por organismes públics: Investigador principal : 1 punt; Investigador col·laborador: 0,5 punts. |
2.2. Formació Postgraduada: Si els cursos o màster estan acreditats, es comptabilitzarà per a la puntuació els crèdits en lloc de les hores o qualsevol altre concepte. Es consideraran els cursos o màsters avalats per certificats oficials relacionats amb: |
2.2.1. Especialitat de Hematologia i Hemoteràpia : |
- Amb acreditació CFC- Comissió de Formació continua o sistema de implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària (LRU): : 0,25 punts el crèdit/10 hores lectives : |
- Amb acreditació ECTS – Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits : 0,75 punts el crèdit / 25 hores lectives. |
2.2.2. a altres especialitats de Ciències de la Salut |
- Amb acreditació CFC- Comissió de Formació continua o sistema de implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària (LRU): 0,125 punts el crèdit/10 hores lectives |
- Amb acreditació ECTS – Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits : 0,36 punts el crèdit / 25 hores lectives. |
2.2.3. a altres especialitats no versades en Ciències de la Salut però relacionades indirectament amb el lloc al que s'opta: prevenció de riscs laborals, assegurament de la qualitat, … |
- Amb acreditació CFC- Comissió de Formació continua o sistema de implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària (LRU): : 0,10 punts el crèdit/10 hores lectives |
- Amb acreditació ECTS – Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits : 0,30 punts por crèdit/ 25 hores lectives. |
2.2.4. Per tenir altres títols sanitaris de superior o inferior categoria a la categoria a la que s'opta: 1 punt/títol |
TOTAL RESULTADO 2 |
3. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL: Puntuació màxima 50 punts. Es valorarà la experiència al lloc de feina de categoria igual o similar en continguts tècnics. |
3.1. A Centres de Transfusió en l'àmbit de la Unió Europea: 0,20 punts por mes complet treballat. |
3.2. A banc de sang hospitalari (experiència en hemoteràpia) en l'àmbit de la Unió Europea: 0,15 punts por mes complet treballat |
3.3. A altres centres hospitalaris o sanitaris (exceptuant experiència en Hemoteràpia): 0,10 punts por mes complet treballat. |
3.4. A altres Centres de Transfusió en l'àmbit de la Unió Europea, a una categoria diferent a aquella a la que s'opta i per a la qual s'exigeix tenir títol de la categoria: 0,10 punts por mes complet treballat |
TOTAL RESULTADO 3 |
4. CATALÀ /altre idioma: Puntuació màxima 10 punts. |
4.1. Català: se estarà a lo que determini la Direcció General de Política Lingüística (BOIB num 53 de 09/04/2011, o el vigent en cada moment). Si es té més d'un Nivell, tan sols es valorarà el de nivell més alt. |
- Nivell C1 o equivalent: 2 punts. |
- Nivell C2 o equivalent: 4 punts. |
- Certificat de coneixement de llenguatge administratiu LA: se li sumarà 3 punto al Nivell que se presentin. |
4.2. Altre idioma: tots els certificats han de estar expedits per la Escola Oficial de Idiomes o un certificat oficial reconegut pel Ministeri competent en matèria de educació. Del mateix idioma tan sols es valorarà el nivell més alt. |
- Nivell B1 o equivalent: 0,75 punts. |
- Nivell B1 + o equivalent: 1 punt. |
- Nivell B2 o equivalent: 1,5 punts. |
- Nivell B2 + o equivalent: 2 punts. |
- Nivell C1 o equivalent: 2,5 punts. |
- Nivell C2 o equivalent: 3 punts. |
TOTAL RESULTAT 4 |
PUNTUACIÓ TOTAL |