Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 44187
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica superior de suport a la investigació metodològica i estadística per a la Unitat d'Investigació de l'Hospital Universitari Son Llàtzer

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un tècnic o tècnica superior de suport a la investigació metodològica i estadística per a la Unitat d'Investigació de l'Hospital Universitari Son Llàtzer, de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (veure annex adjunt).

 

Palma, 12 de març de 2021

El director gerent de la Fundació

José Lladó Iglesias

 

ANNEX I Convocatòria per a la contractació d'una tècnica o tècnic superior de suport a la investigació metodològica i estadística per a la Unitat d'Investigació de l'Hospital Universitari Son Llàtzer, de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per a poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la convocatòria per a la contractació d'un tècnic o tècnica superior de suport en investigació metodològica i estadística per a la Unitat d'Investigació de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés per a la contractació d'un tècnic o tècnica superior de suport a la investigació metodològica i estadística per a la Unitat d'Investigació de l'Hospital Universitari Son Llàtzer, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Grau en Ciències de la Salut (Bioquímica o afí).
  • Estar en possessió del nivell B2 de llengua catalana.
  • Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del TREBEP es permeti l'accés a l'ocupació pública.
  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
  • Formulari d'autoavaluació degudament emplenat (annex III de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Suport metodològic al personal investigador de l'hospital en la redacció de projectes d'investigació.
  • Suport metodològic al personal investigador de l'hospital: anàlisi de dades d'investigació clínica i elaboració de resultats.
  • Gestió de la Comissió d'Investigació de l'HUSLL (elaboració d'informes, actes, convocatòries d'ajuts a la investigació i gestió d'activitats pròpies de la Comissió d'Investigació).
  • Gestió i manteniment del laboratori i biobanc de la Unitat d'Investigació.
  • Gestió del quiròfan experimental.
  • Suport en les activitats formatives que duu a terme la Unitat d'Investigació.

III. Presentació de sol·licituds

Es poden presentar al registre físic o mitjançant el correu electrònic del Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es)1, o bé de qualsevol altra manera prevista en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d'enviar a l'IdISBa per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins de les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud, datada i segellada per l'oficina de correus en què consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.

V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat

Existeix en el IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons la Llei 5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Tribunal qualificador

  • Dr. Joan Bargay Lleonart, cap del Servei d'Hematologia de l'HUSLL i de la Unitat d'Investigació.
  • Dra. Maria Fiorella Sarubbo, responsable del suport metodològic i estadístic de la Unitat d'Investigació de l'HUSLL.
  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació dels candidats i les candidates.

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa

Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una llista definitiva de totes les persones aspirants que formin part del procés selectiu, per ordre de puntuació obtinguda. Aquesta llista serà publicada a la web de la Fundació.

La contractació de la persona aspirant més idònia es realitzarà d'acord amb l'ordre de prelació.

VIII. Modalitat de contractació

Contracte per obra i servei a temps complet per un any prorrogable en el projecte de suport metodològic d'investigació Hospital Universitari Son Llàtzer.

Remuneració: 24 500 € bruts anuals.

Centre de treball: Hospital Universitari Son Llàtzer.

VII. Acreditació de requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació:

a. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria.

b. Titulació acadèmica: còpia confrontada de les dues cares del títol.

c. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

d. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

e. Publicacions: un exemplar de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

IX. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal:

1. Experiència professional en tasques pròpies del lloc de treball (4 punts màx.)

1.1. Experiència laboral en tasques relacionades amb la metodologia i disseny de projectes d'investigació biomèdica i l'estadística aplicada en aquest tipus de projectes. (0.1 punts per mes treballat; 2 punts màx.)

1.2. Experiència laboral en tasques relacionades amb la gestió de la investigació (participació a comissions d'investigació, comitès d'investigació, gestió de documentació amb comitès d'ètica). (0.05 punts per mes treballat; 1 punt màx.)

1.3. Experiència laboral a laboratoris d'investigació o laboratoris d'anàlisis clíniques, públics o privats. (0.025 punts per mes treballat; 0.5 punts màx.)

1.4. Experiència en activitats docents relacionades amb la temàtica de metodologia i estadística per a la investigació. (0.02 p./hores; 0.5 punts màx.)

2. Publicacions d'articles d'investigació, presentació de resums o conferències científiques i participació en projectes d'investigació (1 punt màx.)

(No es consideraran presentacions les reunions científiques de caràcter universitari)

2.1. Articles publicats o acceptats per a la seva publicació a revistes indexades relacionats amb la investigació. (Primer autor o de correspondència: 0.25 punts primer decil i 0.10 primer quartil; altres autors: 0.10 primer decil i 0.05 primer quartil; 0.25 punts màx.)

2.2. Presentacions en congressos relacionades amb la investigació. (0.20 punts per comunicació oral en congressos internacionals i 0.10 en nacionals; 0.10 punts per pòster en congressos internacionals i 0.05 en nacionals; 0.25 punts màx.)

2.3. Participació en projectes públics d'investigació. (0.10 punts per projecte competitiu; 0.5 punts màx.)

3. Formació relacionada amb el lloc de treball (3.5 punts màx.)

3.1. Màster oficial en Investigació en Ciències de la Salut o temàtiques afins. (1.5 punts per titulació; 1.5 punts màx.)

3.2. Títol de tècnic o tècnica de laboratori. (1 punt per titulació; 1 punt màx.)

3.3. Cursos de metodologia d'investigació, bioinformàtica i estadística (SPSSS...). (0.05 punts per cada 10 hores acreditades; 1 punt màx.)

4. Coneixement d'idiomes (0.5 punts màx.)

4.1. Certificat de català C1. (0.15 punts)

4.2. Certificat de català C2. (0.25 punts)

4.3. Certificat d'anglès B2. (0.15 punts)

4.4. Certificat d'anglès C1. (0.25 punts)

(Només es valorarà el nivell més alt de cada idioma)

5. Fase d'entrevista (1 punt màx.)

Es farà una entrevista personal o una demostració pràctica d'habilitats on es valorarà l'adequació al lloc de treball de cada candidatura. El dia i l'hora es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es.

La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. La no realització de l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.

El tribunal podrà acordar que la celebració de l'entrevista sigui de forma virtual. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per a poder acarar-los en cas de no haver-los aportat acarats juntament amb la sol·licitud. No presentar-se a l'entrevista és motiu d'exclusió.

 

X. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

​​​​​​​1Els documents adjunts al correu electrònic hauran de ser en format PDF i, si és possible, comprimits en un únic ZIP.

​​​​​​​

Palma, 12 de març de 2021

El director gerent de la Fundació

José Lladó Iglesias

 

ANNEX II ​​​​​​​Formulari d'inscripció per a la contractació d'un tècnic o tècnica superior de suport a la investigació metodològica i estadística per a la Unitat d'Investigació de l'Hospital Universitari Son Llàtzer de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

Nom:

Cognoms:

DNI:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria per al procés selectiu per a la contractació d'una tècnica o tècnic superior de suport a la investigació metodològica i estadística per a la Unitat d'Investigació de l'Hospital Universitari Son Llàtzer de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

Titulació exigida com a requisit. (Document 1)

- Títol de grau.

- Certificat oficial de nivell B2 de català.

Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)

CV actualitzat normalitzat i complet en format Fecyt. (Document 3)

Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR

Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per a formar part del procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica superior de suport a la investigació metodològica i estadística per a la Unitat d'Investigació de l'Hospital Universitari Son Llàtzer de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Palma, _____________________

Signatura

 

ANNEX III AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Tècnica o tècnic superior de suport en investigació metodològica i estadística per a la Unitat d'Investigació de l'HSLL

NOM

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

4

 

 

Treballs en metodologia i disseny de projectes d'investigació biomèdica i estadística aplicada en aquest tipus de projectes (0.1 p./mes)

2

 

 

Treballs en gestió de la investigació (participació a comissions d'investigació, comitès d'investigació, gestió de documentació amb comitès d'ètica). (0.05 p./mes)

1

 

 

Laboratoris d'investigació o laboratoris d'anàlisis clíniques, publics o privats (0.025 p./mes)

0.5

 

 

Experiència en activitats docents relacionades amb la temàtica de metodologia i estadística per a la investigació. (0.02 p./hores)

0.5

 

 

PUBLICACIONS, PRESENTACIÓ DE RESUMS O CONFERÈNCIES CIENTÍFIQUES

1

 

 

Articles publicats o acceptats per a publicació a revistes indexades relacionades amb la investigació (1r autor o de correspondència 0.25 p./1er decil i 0.10 p./1er quartil; altres autors 0.10 p./1er decil i 0.05 p./1er quartil)

0.25

 

 

Presentacions en congressos relacionades amb la investigació (0.20 p. per comunicació oral en congressos internacionals i 0.10 en nacionals; 0.10 p. per póster en congressos internacionals i 0.05 en nacionals)

0.25

 

 

Participació en projectes públics d'investigació (0.10 p./projecte)

0.5

 

 

FORMACIÓ

3.5

 

 

Màster oficial en Investigació en Ciències de la Salut o temàtiques afins. (1.5 punts per titulació)

1.5

 

 

Títol de tècnic/a de laboratori (1 p./titulació)

1

 

 

Cursos de metodologia d'investigació, bioinformàtica i estadística (SPSSS) (0.05 p./10 hores)

1

 

 

CONEIXEMENT D'IDIOMES

0.5

 

 

Català C1 o anglès B2 (0.15 p./certificat)

0.30

 

 

Català C2 o anglès C1 (0.25 p./certificat)

0.50

 

 

ENTREVISTA

1

X

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (Ej.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma)

 


1Els documents adjunts al correu electrònic hauran de ser en format PDF i, si és possible, comprimits en un únic ZIP.