Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 41624
Resolució de la Directora Gerent de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera per la qual es convoca, pel procediment de lliure designació, el lloc de treball de Supervisor/a d'Unitat d'Infermeria del Servei de Medicina Interna G de l'Hospital Can Misses d'Eivissa (2021_01)
D'acord amb el que s'estableix en el Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les Institucions Sanitàries; amb el Decret 39/2006, de 21 d'abril, pel qual s'aproven els Estatuts de l'ens públic Servei de Salut de les Illes Balears.
En l'exercici de les competències delegades en l'apartat 3 c) de la Resolució de la consellera de Salut i Consum de 3 de novembre de 2020 per la qual es deleguen diferents competències en matèria de personal estatutari en els òrgans del Servei de Salut de les Illes Balears
Resolc
Aprovar la convocatòria pública per a la provisió, pel procediment de lliure designació, d'un lloc de Supervisor/a d'Unitat del Servei de Medicina Interna G de l'Hospital Can Misses d'Eivissa, d'acord amb les bases que es publiquen en l'Annex I d'aquesta resolució.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que esgota la via administrativa— pot interposar-se un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. També pot interposar-se qualsevol altre recurs que es consideri procedent.
No obstant això, els interessats poden optar per interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà a la publicació d'aquesta resolució. En aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que s'hagi dictat una resolució expressa o presumpta sobre el recurs de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Eivissa, 2 de març de 2021
La directora gerent de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera P.D. Consellera de Salut (BOIB núm.191, 7 de novembre de 2020) María Carmen Santos Bernabeu
ANNEX I Bases de la convocatòria
1).- Lloc objecte de la convocatòria i responsabilitats.
La denominació del lloc a cobrir és: Supervisor/a d'Unitat del Servei de Medicina Interna G de l'Hospital Can Misses d'Eivissa i tindrà les funcions previstes en l'article 26 del Reial decret 521/1987, del 15 d'abril, del correcte funcionament de la unitat i de l'activitat del personal a ells adscrits, així com la custòdia i utilització adequada dels recursos materials que tinguin assignats.
2).- Requisits.
2.1 Requisits generals
a) Posseir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea o de l'espai Econòmic Europeu, o ostentar el dret a la lliure circulació de treballadors conforme al tractat de la Unió Europea o a altres ratificats per Espanya, o tenir reconegut tal dret per norma legal.
b) Estar en possessió del corresponent títol oficial que habiliti per a l'exercici professional, amb l'especialitat requerida per a la mena de lloc pel qual s'opta.
c) Tenir el corresponent nivell B1 de coneixements de la llengua catalana, de conformitat amb el que s'estableix en l'art. 3.1. a) del decret 8/2018, de 23 de març.
d) Posseir la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les funcions que es derivin del corresponent nomenament.
e) Tenir complits setze anys i no excedir de l'edat de jubilació forçosa.
f) No haver estat separat del servei mitjançant expedient disciplinari en qualsevol Servei de Salut o Administració Pública en els sis anys anteriors a la convocatòria ni trobar-se inhabilitat amb caràcter ferm per a l'exercici de funcions públiques, ni en el seu cas, per a la corresponent professió.
g) En el cas dels nacionals d'altres Estats esmentats en el paràgraf a) no trobar-se inhabilitat, per sanció o per pena, per a l'exercici professional ni per a l'accés a funcions o serveis públics en el corresponent Estat, ni haver estat separat, per sanció disciplinària, d'alguna de les seves Administracions o serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria.
No obstant això, podrà participar en la present convocatòria, el personal estatutari interí que compleixi amb els requisits establerts en els paràgrafs anteriors a excepció del caràcter de personal estatutari fix, a fi que, de manera subsidiària les candidatures presentades per aquest personal puguin ser valorades.
2.3 Acreditació dels requisits
Els requisits hauran de complir-se l'últim dia de termini de presentació de sol·licituds, i mantenir-se fins a la presa de possessió. L'acreditació es realitzarà en el moment de presentació de la sol·licitud.
3).- Sol·licitud.
Els qui desitgin participar en aquesta convocatòria hauran de presentar la seva sol·licitud d'acord amb el model que figura com a Annex II a aquesta convocatòria.
La sol·licitud per a participar en el procés selectiu s'ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptats a partir de l'endemà al de la publicació de la convocatòria en els taulers d'anuncis i en el BOIB, dirigida a l'òrgan convocant, i s'ha de formalitzar en el registre de la gerència convocant o per mitjà d'alguna de les formes establertes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
4).- Documentació a aportar amb la sol·licitud.
Amb la sol·licitud, els aspirants hauran d'aportar els següents documents:
a) Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat o, en el seu cas, N.I.E.
b) Fotocòpia compulsada del títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que es preveu en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març), corresponent al nivell B1.
c) Historial professional del candidat. Han de figurar, com a mínim, els següents apartats:
- Formació universitària
- Formació especialitzada
- Experiència professional.
- Altres activitats
d) Certificat acreditatiu del nivell de català exigit, expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o l'expedit, el reconegut com a equivalents o l'homologat per a la Direcció General de Política Lingüística que acreditin posseir l'esmentat nivell de coneixements.
Atès que les funcions de la plaça o lloc de treball requereixi una especial qualificació, coneixements i habilitats directives, excepcionalment, si el personal no pot acreditar el nivell de coneixements de llengua catalana corresponent a la plaça o lloc de treball al qual opta, s'admetran les sol·licituds de participació de tots els aspirants, i les persones que resultin adjudicatàries queden obligades a obtenir-ho i a acreditar-ho en un termini màxim de dos anys a comptar a partir de la data d'ocupació de la plaça o lloc de treball.
L'acreditació dels mèrits ha d'efectuar-se en document original o fotocòpia compulsada.
5) Nomenament
La persona designada obtindrà un nomenament per a ocupar la supervisió convocada. La situació de qui resulti nomenat serà la següent:
a) Si té la plaça estatutària fixa en el mateix centre, continuarà ocupant la plaça com a personal estatutari fix de la seva categoria en el propi centre.
b) Si té la plaça estatutària fixa en un altre centre del Servei de Salut de les Illes Balears, passarà a ocupar directament el càrrec en el centre de destí i quedarà en la situació de reserva respecte a la seva plaça estatutària fixa.
c) Si té la plaça estatutària fixa en un altre Servei de Salut o Administració Sanitària, passarà a ocupar directament el càrrec de supervisió convocat, i quedarà respecte a la seva plaça en la situació administrativa que determini l'Administració d'origen.
6) Cessament
De conformitat amb l'article 22 del Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener (BOE Num.8, del 9 de gener), el professional nomenat podrà ser destituït discrecionalment per l'autoritat que va acordar el seu nomenament.
ANNEX II Model de Sol·licitud
DADES PERSONALS
DNI / NIE:
COGNOMS I NOM:
DATA DE NAIXEMENT:
NACIONALITAT:
TELEFONO:
DOMICILI:
MUNICIPI: CODI POSTAL:
Exposo
Que reuneixo tots els requisits que s'exigeixen per a participar en la convocatòria.
Sol·licito
Que sigui admesa la present sol·licitud per a optar al lloc de Supervisor/a d'unitat d'infermeria del Servei de Medicina Interna G en l'Hospital Can Misses d'Eivissa per al que s'acompanyen els documents exigits en les bases.
Lloc i Data Signatura
SRA. DIRECTORA GERENT DE L'ÀREA DE SALUT D'EIVISSA I FORMENTERA