Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE FELANITX

Núm. 41171
Publicitat de les actuacions duites a terme dins el marc del procediment selectiu extraordinari de personal amb motiu de la COVID-19

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per donar compliment a l'establert a l'article 4 del Decret Llei 6/2020 d'1 d'abril, pel qual s'estableixen mesures socials per pal·liar els efectes de la situació creada per la COVID-19 i de foment de la investigació sanitària, es fa pública la contractació temporal de personal que ha realitzat l'Ajuntament de Felanitx per atendre les necessitats urgents dels serveis essencials derivades de l'emergència de salut pública.

La pandèmia ocasionada per la COVID-19 va provocar canvis molt importants alhora de realitzar l'atenció domiciliària de les persones en situació de dependència. Atès que l'Ajuntament de Felanitx no disposava de cap borsa per poder cobrir la necessitat de personal amb la formació i titulació adequada, en base a l'establert a la normativa autonòmica es va aprovar un procediment selectiu extraordinari per incorporar personal al SAD fins que la situació derivada de la COVID ho requerís.

Les diverses fases del procediment selectiu varen ser publicades a la pàgina web municipal, al tauler d'anuncis i al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament, i mitjançant Decret de batlia núm. 2020-0361 de dia 29 de maig de 2020 es va acordar contractar tres treballadores familiars des de dia 1 de juny de 2020 i fins dia 31 de desembre de 2020, amb les quals varen poder ser ateses totes les persones usuàries del Servei amb la màxima intensitat.

 

Felanitx, 10 de març de 2021

El batle

Jaume Monserrat Vaquer