Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 40800
Bases reguladores per a la concessió de cupons de consum per a la promoció i reactivació del comerç local del municipi d’Alcúdia
En sessió ordinària celebrada dia 4 de març de 2021, el Ple de l'Ajuntament de Alcúdia ha aprovat las bases reguladores per a la concessió de cupons de consum per a la promoció i reactivació del comerç local del municipi d'Alcúdia.
D'acord amb l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les bases referides.
Alcúdia, 5 de març de 2021
La batlessa
Bàrbara Rebassa Bisbal
“Bases per a la concessió de cupons de consum per a la promoció i reactivació del comerç local del municipi d'Alcúdia
Preàmbul
La crisi sanitària provocada per la Covid-19 ha suposat un gran recés en l'activitat econòmica d'Alcúdia i ha afectat a tots els sectors de la nostra economia, especialment els del comerç i la restauració.
Moltes empreses s'han vist afectades per la declaració de l'estat d'alarma el passat 14 de març de 2020, i per les mesures preses arran de l'acord del Consell de Govern de 27 de novembre de 2020, en el que s'estableixen els nivells d'alerta sanitària i s'aprova el nou Pla de Mesures Excepcionals de Prevenció, Contenció i Coordinació per front a la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, pel Decret 18/2020, de 27 de novembre, de la presidenta de les Illes Balears, i posteriors modificacions, pel qual s'actualitzen les mesures establertes a conseqüència de de la declaració de l'estat d'alarma i pel Decret 2/2021, d'11 de gener, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'adopten mesures temporals i excepcionals per raó de salut pública a les illes de Mallorca i Eivissa.
L'Ajuntament d'Alcúdia, conscient de la importància del comerç de proximitat i de l'activitat que generen aquestes petites empreses i de les famílies que d'aquestes depenen ha decidit posar en marxa aquest programa de reactivació econòmica per ajudar al petit comerç del municipi.
Una d'aquestes actuacions, que ja es va iniciar dins l'any 2020 amb una molt bona acollida per part de la ciutadania i del sector empresarial i comercial del municipi, es dirigeix a incentivar l'increment del consum local. Es tracta d'una actuació innovadora que té com a objectiu injectar recursos en l'economia local.
L'article 25 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i l'article 25 de la Llei 27/2013, de 27 de setembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració Local, estableix que el municipi, per a la gestió dels seus interessos i en l'àmbit de les seves competències, pot promoure tota classe d'activitats i prestar tots els serveis públics que contribueixin a satisfer les necessitats i aspiracions dels seus veïnats i veïnades.
És objectiu de l'Ajuntament d'Alcúdia ajudar els seus ciutadans i ciutadanes a fer front a aquesta situació econòmica especial amb aquesta ajuda adreçada a consum i, a la vegada, promoure la dinamització de les activitats comercials i de serveis més pròxims als habitants del municipi d'Alcúdia.
Règim jurídic
En tot el que no regulen aquestes bases serà d'aplicació:
La Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i el Reglament General de Subvenció 887/2006 aprovat el 21 de juliol
La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
El Reglament de serveis de les Corporacions Locals de 17 de juny de 1955
El Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel que s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.
Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local
Decret Llei 8/2020, de 13 de maig, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19
Les Bases d'execució del Pressupost Municipal de l'any en curs i la normativa per a la concessió de subvencions públiques així com la resta de normativa que sigui d'aplicació.
La ordenança general reguladora de la concessió de Subvencions de l'Ajuntament d'Alcúdia publicada al BOIB núm. 176 de dia 1 de desembre de 2015.
Pla estratègic de Subvencions de l'Ajuntament d'Alcúdia en vigor
1.- Objecte i finalitat
L'objecte i finalitat d'aquestes bases és regular el procediment i condicions per a l'atorgament de subvencions en règim de concessió directa per raó d'interès públic, social i econòmic als ciutadans i ciutadanes d'Alcúdia majors de 16 anys.
L'objectiu és posar en marxa una campanya de cupons de compra per als ciutadans i ciutadanes del municipi, que es podran emprar als establiments que s'adhereixin a la campanya, per aconseguir fomentar l'impuls de petites i mitjanes empreses per tal de que augmentin les vendes així com també generar un nivell de consum que equilibri la pèrdua econòmica que ha petit el sector empresarial i comercial del municipi des de l'inici de la pandèmia de la COVID-19.
En definitiva es pretén fomentar el desenvolupament econòmic local del municipi d'Alcúdia, d'acord amb les competències atribuïdes a l'art. 29.1.t) de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, per tal d'augmentar la productivitat i competitivitat dels comerços.
2.- Publicació. Publicitat i transparència.
A l'efecte de donar compliment a les obligacions de publicitat i transparència que estableix la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública y bon govern, les bases reguladores i la convocatòria es publicaran en el Butlletí Oficial de les llles Balears (d'ara endavant BOIB), en la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).
3.- Crèdit pressupostari.
El crèdit pressupostari destinat a la campanya de cupons de consum s'indicarà a la convocatòria, segons la disponibilitat pressupostària de l'any en curs una vegada aprovat el pressupost definitivament.
4.- Beneficiaris : Persones físiques i empreses beneficiàries.
Es poden beneficiar d'aquestes ajudes les persones físiques donades d'alta d'autònoms i els comerços, petites empreses i establiments del sector de la restauració, qualsevol que sigui la seva forma jurídica, vàlidament constituïdes en el moment de presentació de la sol·licitud, que compleixin els requisits.
1. Els comerços i petites empreses amb local obert al públic al municipi d'Alcúdia enquadrats en els epígrafs que figuren a l'annex 3 d'aquestes bases.
2. Els establiments de restauració amb local obert al públic al municipi d'Alcúdia enquadrats en els epígrafs que figuren a l'annex 3 d'aquestes bases.
5.- Requisits.
5.1 Requisits de les persones físiques:
a) Estar empadronat al municipi d'Alcúdia
b) Ser major de 16 anys
Aquests dos requisits s'han de complir en la data establerta en la convocatòria.
5.2 Requisits dels establiments adherits
a. Tenir un establiment obert al públic al municipi d'Alcúdia
b. Ha de tenir la consideració d'autònom o, en cas d'empreses, estar donat d'alta en el cens empresarial com a microempresa i/o petita i mitjana empresa (definida en aquesta convocatòria com aquella amb una plantilla contractada de 20 treballadors o treballadores com a màxim per a cada entitat i amb una facturació anual inferior a 1.000.000,00 €).
c. Ha de figurar d'alta a l'Impost d'Activitats Econòmiques i la seva activitat ha d'estar inclosa en algun dels epígrafs de l'impost d'activitats econòmiques que s'enumeren a l'annex 3.
d. Disposar de títol habilitant municipal per exercir l'activitat (llicència d'obertura i funcionament, declaració responsable d'inici i exercici d'activitat, expedit per l'Ajuntament d'Alcúdia, o similar).
e. Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament, així com estar al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions públiques.
f. No estar en cap de les circumstàncies que li impedeixin adquirir la condició de persona beneficiària de l'ajuda econòmica, que estableix l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
En el cas que hi hagués algun incompliment o falta de veracitat en quan a la documentació per part dels establiments adherits, l'Ajuntament d'Alcúdia podrà cancel·lar l'adhesió dels mateixos al programa de cupons de compra d'Alcúdia, i aplicar les mesures derivades de l'incompliment a què pugui donar lloc.
6.- Funcionament dels cupons de compra i obtenció per part de les persones beneficiàries.
Totes les persones empadronades al municipi d'Alcúdia majors de 16 anys, mitjançant una plataforma web i/o acudint a l'àrea de comerç de l'Ajuntament d'Alcúdia (en l'horari establert a tal efecte), poden adquirir els cupons en el següents termes:
a. Un cupó de consum de 20 euros per consumir a establiments de restauració del municipi d'Alcúdia adherits a la campanya
b. Un cupó de consum de 20 euros per consumir en comerços i petites empreses del municipi d'Alcúdia adherides a la campanya
Els cupons es repartiran de forma igualitària entre cada un dels establiments adherits a la convocatòria, de manera que tots disposaran del mateix número de cupons. Les persones que vulguin obtenir un cupó de consum hauran d'escollir a la plataforma en funció dels cupons assignats als establiments i que estiguin disponibles en el moment de l'adquisició.
Per registrar-se, l'usuari ha d'introduir el seu DNI a la plataforma i acceptar els termes del servei. En fer-ho, està declarant responsablement, que és un veïnat o veïnada d'Alcúdia i que és major de 16 anys.
Per poder beneficiar-se dels vals de compra de 20 euros, l'usuari haurà de fer una compra mínima de 20 euros a l'establiment escollit. Els vals de compra s'hauran de consumir durant el període que indiqui la convocatòria i en una única compra.
En el moment del bescanvi del val de compra, el comprador ha de mostrar el seu DNI al comerciant perquè aquest pugui verificar que coincideix amb el DNI del val de compra. Els vals han d'incloure de manera informativa la data límit per al seu consum.
L'establiment, quan un comprador faci ús del val de compra, ha d'introduir el número d'aquest val a la seva àrea privada de la plataforma juntament amb una foto del tiquet de compra. Pot introduir el tiquet amb posterioritat en un termini màxim de 10 dies. En cas contrari, aquest cupó serà anul·lat.
El cupó de consum, una vegada s'hagi descarregat a través de la plataforma informàtica habilitada a tal efecte, s'haurà de consumir en les 15 dies posteriors a la seva emissió. En cas de que no es consumeixi en el termini establert, aquest cupó tornarà a estar disponible a la plataforma per a poder ser utilitzat per una altra persona.
7.- Establiments adherits
Poden tenir la consideració d'establiments adherits els establiments oberts al públic ubicats al municipi d'Alcúdia que compleixin els requisits i que es trobin enquadrats en algun dels epígrafs de l'IAE especificats l'annex 3 d'aquestes bases.
En el cas de que la persona física o jurídica sigui titular de més d'un centre de treball o establiment, es podran adherir a la subvenció un màxim dos establiments.
8.- Termini i forma de presentació de les sol·licituds de les entitats
8.1.- El termini per la presentació de sol·licituds serà l'establert a la convocatòria, a contar des del dia següent de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Els models normalitzats, així com les bases i la resta de documentació associada a l'expedient, estarà disponible en la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia.
8.2.- Les persones jurídiques tindran l'obligació de presentar telemàticament la sol·licitud, segons el que determina l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. L'entrega de la documentació s'ha de registrar a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Alcúdia, mitjançant el tràmit habilitat a tal efecte.
Únicament les persones físiques podran presentar la seva sol·licitud de manera presencial, de qualsevol forma establerta a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
9.- Sol·licitud i documentació
9.1.- El model de sol·licitud és obligatori i no s'admeten altres models de presentació.
Aquesta sol·licitud (annex 1) inclou:
- El nom comercial i la localització de l'establiment
- Declaració i autorització perquè l'ajuntament d'Alcúdia acrediti i verifiqui les circumstàncies d'estar al corrent de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb l'ajuntament d'Alcúdia.
- Declaració responsable amb els termes següents:
o Que la persona física o jurídica es titular d'un establiment obert al públic al municipi d'Alcúdia.
o Que figura d'alta a l'Impost d'Activitats Econòmiques.
o Que es troba al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament, així com estar al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions públiques.
o Que no es troba en cap de les circumstàncies que l'impedeixin adquirir la condició de persona beneficiària de l'ajuda econòmica, previstes a l'article 13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
o Que té la condició de petita empresa, definida en aquestes bases com a aquella amb una plantilla de màxim 20 treballadors i/o treballadores i amb una facturació anual inferior a 1.000.000 d'euros.
o Que disposa del títol habilitant municipal per exercir l'activitat (llicència d'obertura i funcionament, declaració responsable d'inici i exercici d'activitat, expedit per l'Ajuntament d'Alcúdia, o similar).
9.2.- La sol·licitud s'ha de presentar amb la següent documentació:
a. Persones físiques: còpia del DNI o NIE, per les dues cares. Si és una persona jurídica: còpia del CIF i còpia del DNI o NIE de la persona que signa la sol·licitud.
b. Quant s'actuï mitjançant un representant, s'haurà d'aportar qualsevol document admès en dret que acrediti la representació.
c. Certificat de situació en el cens d'activitats econòmiques de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (AEAT) on s'acrediti l'epígraf del cens tributari o registre de l'IAE en el qual està inscrita la persona interessada.
d. Annex 2, Certificat de titularitat bancària emplenat degudament en tots els camps, amb signatura de la persona interessada i signatura i segell de l'entitat bancària.
e. Certificat de Vida Laboral de l'Empresa (VILE) o qualsevol altra document admès en dret on hi figuri el nombre de treballadors.
f. Certificat de trobar-se al corrent de pagament de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l'Agència Tributària.
10.- Procediment, resolució i pagament de la subvenció
10.1 El procediment de concessió es tramita en règim de concessió directa segons el que estableix l'article 22.2 c) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, així com l'ordenança general reguladora de la concessió de Subvencions de l'Ajuntament d'Alcúdia, atenent a raons d'interès públic, econòmic i social ateses les circumstàncies actuals que dificulten la convocatòria pública en règim de concurrència competitiva.
La gestió de les ajudes previstes en aquesta convocatòria se subjecta als principis de publicitat, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació, així com l'eficàcia en el compliment d'objectius i l'eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.
10.2 L'òrgan competent per a l'ordenació i la instrucció del procediment de concessió de l'ajuda prevista en aquesta convocatòria és l'àrea de comerç de l'Ajuntament d'Alcúdia.
Rebudes les sol·licituds, l'òrgan competent ha d'instruir els procediments, comprovar el compliment dels requisits exigits en aquestes bases i en la convocatòria corresponent i, si escau, requerir a les persones sol·licitants que aportin tota la documentació i informació complementària que s'estimi oportuna per fonamentar la seva sol·licitud, o que esmenin els defectes apreciats en la sol·licitud, en el termini de deu dies hàbils.
A més, aquest òrgan pot realitzar d'ofici totes les actuacions que estimi necessàries i convenients per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades que figurin en les sol·licituds, en virtut de les quals s'han de valorar les sol·licituds per a la resolució de l'expedient de concessió d'ajuda.
Atès el procediment de concessió directa esmentat, no és necessari realitzar una comparació i prelació de sol·licituds presentades en un moment concret i únic del procediment. D'acord amb el que disposa l'article 71 de la Llei 39/2015, en la tramitació de sol·licituds s'ha de guardar l'ordre estricte de presentació.
La persona tècnica instructora designada en la convocatòria, una vegada finalitzat el període de presentació de sol·licituds, ha d'emetre un informe proposta de resolució respecte al nombre d'establiments adherits, indicant les persones beneficiàries, així com aquelles que hagin estat desestimades.
10.3 L'òrgan competent per resoldre i concedir la subvenció és la batlia de l'Ajuntament d'Alcúdia. La resolució de concessió ha de determinar la quantia concedida i ha d'incorporar, si és el cas, les condicions i obligacions a què està subjecta la persona beneficiària.
La resolució, la dicta l'òrgan competent i la notifica a les entitats adherides mitjançant un anunci publicitat en la seu electrònica de l'Ajuntament d'Alcúdia. Els terminis de recurs es compten a partir del dia següent al que es produeix aquesta publicació.
La resolució també ha de donar per justificada la subvenció, reconèixer l'obligació (import justificat) a favor de les persones beneficiàries i ordenar el pagament de les obligacions reconegudes mitjançant transferència bancària, en el compte corrent que hagi indicat la persona beneficiària.
No pot realitzar-se el pagament de la subvenció si la persona beneficiària no està al corrent de les obligacions tributàries (AEAT, Agència Tributària de les Illes Balears i Hisenda Local), de la Seguretat Social i de l'Ajuntament d'Alcúdia, o si és deutora per resolució de procedència de reintegrament.
10.4 El pagament d'aquesta subvenció s'ha de fer en un pagament únic a cada entitat adherida per la totalitat de l'import justificat mitjançant els tiquets i vals de compra, mitjançant transferència bancària, a partir de la data de la resolució de concessió, sense que sigui necessària la constitució de garanties.
10.5 La persona sol·licitant pot desistir de la sol·licitud, o renunciar al dret a l'ajuda, en qualsevol moment i mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament d'Alcúdia.
11. Obligacions de les entitats beneficiàries
Son obligacions dels establiments adherits:
a. Verificar el compliment dels requisits de cada venda, tal com s'explica a l'apartat 6 d'aquestes bases
b. Emetre tiquet/factura simplificada on constin les seves dades fiscals i on quedi constància del descompte dels 20€ del val de consum.
c. Acreditar la justificació, tal com s'explica a l'apartat 12 d'aquestes bases
d. Comprometre's a la recepció i col·locació dels materials publicitaris o d'informació donats per l'Ajuntament d'Alcúdia i relatius a la convocatòria en un lloc visible de l'establiment
e. Sotmetre's a les actuacions de comprovació efectuades per l'Ajuntament d'Alcúdia, així com a qualsevol altra de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans competents i aportar la informació requerida en l'exercici de les actuacions
f. Seguir el procediment establert per l'Ajuntament d'Alcúdia per al reemborsament de l'import bonificat.
12.- Plaç i forma de justificació de la subvenció per part de les entitats beneficiàries
La justificació de la subvenció per part dels establiments adherits es realitzarà introduint el número del val de compra a l'àrea privada de la plataforma juntament amb una fotografia del tiquet de compra o factura simplificada on hi constin les dades fiscals de l'establiment beneficiari. Al tiquet de compra o factura simplificada hi ha de constar l'import total de la compra i el descompte dels 20€ del val de consum. Es podrà introduir el tiquet amb posterioritat en un termini màxim de 10 dies. En cas contrari, aquest cupó serà anul·lat.
13.- Compatibilitat amb altres subvencions
Aquesta ajuda és incompatible amb altres ajudes, subvencions, ingressos o recursos per la mateixa finalitat, de qualsevol administració o entitat pública o privada.
En cas d'incompliment, es posarà en marxa un procediment de reintegrament, segons el procediment establert en la Llei General de Subvencions.
Les pròximes convocatòries que aprovi l'Ajuntament d'Alcúdia per la mateixa finalitat no quedaran afectades per la referida incompatibilitat.
14.- Incompliments
L'incompliment de les condicions imposades en aquestes bases pot donar lloc al reintegrament total o parcial de les quantitats percebudes, en els termes que preveu l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre i l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de d'Alcúdia. També es poden imposar les sancions administratives i exigir les responsabilitats previstes en l'Ordenança esmentada.
15.-Recursos
Contra les presents bases, que posen fi a la via administrativa, podrà interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant la Batlessa de l'Ajuntament d'Alcúdia en el termini d'un mes, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. O bé, recurs contenciós administratiu davant els Tribunals competents en el termini de dos 2 mesos, comptats des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les llles Balears, d'acord amb el que disposen els articles 10 i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa-administrativa.
ANNEX 1 SOL·LICITUD/DECLARACIÓ RESPONSABLE
SOL·LICITUD ...................................... Espai per al registre d'entrada si es presenta presencialment ......................
DADES DEL SOL·LICITANT
NIF/NIE ................................................... Nom .......................... Cognom 1 .................... Cognom 2 .................
CIF .................................................................... Raó social ...........................................................................................
Adreça ............................................................... Núm. ...................... Pis .......................... Portal ..........................
Codi postal: ........................................... Localitat: ................................... Alcúdia Municipi: ....................................
Província1: .............................................. País1: .......................................... Espanya.......................................................
Telèfon .................................................... Adreça electrònica ..........................................................................................
DADES DEL REPRESENTANT
NIF/CIF ................................................... Cognom 1 .............................................. Cognom 2 .......................................
Nom ............................................................ Raó social ...................................................
Adreça electrònica ............................................................. Telèfon ................................................................................
D'acord amb l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, consentiu expressament que les dades facilitades siguin recollides i tractades en un fitxer del qual és titular el centre gestor d'aquest procediment, al qual està destinat aquest escrit. Podeu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició davant aquest centre gestor.
EXPÒS:
Que accept les bases reguladores de la convocatòria de subvencions per a la CONCESSIÓ DE CUPONS DE CONSUM PER A LA PROMOCIÓ I REACTIVACIÓ DEL COMERÇ LOCAL DEL MUNICIPI D'ALCÚDIA, EXERCICI 2021
Que tenc la consideració de beneficiari en compliment del punt 2 de les bases d'acord amb la següent línia:
DECLARO
( ) Que tenc un establiment obert al públic al municipi d'Alcúdia
( ) Que figur d'alta a l'Impost d'Activitats Econòmiques
( ) Que em trob al corrent de les obligacions tributàries i amb la seguretat social i amb l'Ajuntament d'Alcúdia
( ) Que no em trob en cap causa de prohibició de les establertes en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions
( ) Que tenc la condició de petita empresa, definida en aquestes bases com a aquella amb una plantilla de màxim 20/treballadors/es de mitjana anual i amb una facturació anual inferior a 1.000.000€
( ) Que dispós del títol habilitant municipal per exercir l'activitat (llicència d'obertura i funcionament, declaració responsable d'inici i exercici d'activitat expedit per l'Ajuntament d'Alcúdia, o similar).
AUTORITZO:
( ) A que l'Ajuntament d'Alcúdia realitzi consultes de les dades sobre el compliment del sol·licitant de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb l'Ajuntament d'Alcúdia.
Per tot això,
SOL·LICIT:
L'adhesió a la campanya que promou l'Ajuntament d'Alcúdia, a l'empara de la convocatòria per a la CONCESSIÓ DE CUPONS DE CONSUM PER A LA PROMOCIÓ I REACTIVACIÓ DEL COMERÇ LOCAL DEL MUNICIPI D'ALCÚDIA
DOCUMENTACIÓ
(Indicau la documentació que adjuntau)
( ) Persones físiques: còpia del DNI o NIE, per les dues cares. Si és una persona jurídica: CIF i DNI o NIE de la persona que presenta la sol·licitud. Ambdós supòsits s'han de poder llegir correctament. (format PDF)
( ) Document admès en dret que acrediti la representació
( ) Certificat de situació en el cens d'activitats econòmiques de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (AEAT) on s'acrediti l'epígraf del cens tributari o registre de l'IAE en el qual està inscrita la persona interessada.
( ) Annex 2: Certificat de titularitat bancària emplenat degudament en tots els camps, amb signatura de la persona interessada i signatura i segell de l'entitat bancària o certificat de titularitat bancària en el qual consti que es tracta d'un compte bancari obert a nom de la persona sol·licitant de l'ajuda. Si és una empresa, a nom d'aquesta empresa i, si és autònom, a nom de l'autònom.
( ) Certificat de Vida Laboral de l'Empresa (VILE) o qualsevol altra document admès en dret on hi figuri el nombre de treballadors
( ) Certificat de trobar-se al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l'Agència Tributària
ANNEX 2 CERTIFICAT DE TITULARITAT BANCÀRIA
DADES DEL PERCEPTOR
NIF/NIE ................................................................. Nom ....................... Cognom 1 ............... Cognom 2 ....................
CIF .......................................................................... Raó social ..........................................................................................
Adreça .................................................................. Núm. ....................... Pis ........................... Portal ...........................
Codi postal: ........................................................... Localitat: .......................... Alcúdia Municipi: ....................................
Província1: ......................................................... País1: .................................. Espanya .................................................
Telèfon ................................................................... Adreça electrònica .............................................................................
DADES BANCÀRIES
Entitat bancària/sucursal ..........................................................................................................................................
BIC/SWIFT ..........................................................................................................................................................
IBAN ........................................................................................................................................................................
Sota la meva responsabilitat, declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta oberta a nom de l'entitat que represent.
CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L'ENTITAT BANCÀRIA: Alcúdia, d de
......................................................................................................
Aquestes dades coincideixen amb les El perceptor,
que consten en aquesta oficina:
El director / el delegat,
Signatura: Signatura
(segell de l'entitat bancària)
ANNEX 3 ACTIVITATS QUE ES PODEN ACOLLIR COM A BENEFICIÀRIES PER SER RECEPTORS DE LES COMPRES AMB CUPONS
Es poden acollir a la convocatòria per ser receptors de les compres amb cupons, les persones físiques o jurídiques, titulars d'establiments oberts al públic emmarcades dins els següents epígrafs de l'Impost d'Activitats Econòmiques:
Agrupació 64. Comerç al per menor de productes alimentaris, begudes i tabac realitzat en establiments permanents.
- GRUP 641. COMERÇ A EL DETALL DE FRUITES, VERDURES, HORTALISSES I TUBERCLES.
- GRUP 642. COMERÇ AL DETALL DE CARNS I DESPULLES; DE PRODUCTES I DERIVATS CARNICS ELABORATS; D'OUS, AUS, CONILLS DE GRANJA, CAÇA; I DE PRODUCTES DERIVATS DELS MATEIXOS.
o Epígraf 642.1.- Comerç al detall de carns i despulles; de productes derivats càrnics elaborats; d'ous, aviram, conills de granja, caça; i de productes derivats dels mateixos.
o Epígraf 642.2.- Comerç al detall, en dependències de venda de carnisseries-xarcuteries, de carns fresques i congelades, despulles i tot tipus de productes i derivats carnis; d'ous, aviram, conills de granja, caça i de productes derivats dels mateixos.
o Epígraf 642.3.- Comerç al detall, en dependències de venda de carnisseries-salsitxeries, de carns fresques i congelades, despulles, productes procedents d'indústries càrnies i productes carnis frescos, crus, adobats, cansalada salat, embotits de sangs (botifarres) i aquells altres tradicionals d'aquestes característiques per als que estiguin autoritzats; així com d'ous, aviram, conills de granja, caça i de productes derivats dels mateixos.
o Epígraf 642.4.- Comerç al detall, en carnisseries, de carns fresques i congelats, despulles i productes i derivats carnis elaborats; així com d'ous, aviram, conills de granja, caça i de productes derivats dels mateixos.
o Epígraf 642.5.- Comerç al detall d'ous, aviram, conills de granja, caça; i de productes derivats dels mateixos.
o Epígraf 642.6.- Comerç al detall de vísceres i despulles procedents d'animals d'abastament, frescos i congelats.
- GRUP 643. COMERÇ AL DETALL DE PEIXOS I ALTRES PRODUCTES DE LA PESCA I DE L'ACUICULTURA I DE CARGOLS.
o Epígraf 643.1.- Comerç al detall de peix i altres productes de la pesca i de l'aqüicultura i de cargols.
o Epígraf 643.2.- Comerç a al detall de bacallà i altres peixos en salaó.
- GRUP 644. COMERÇ A EL DETALL DE PA, PASTISSERIA, CONFITERIA I SIMILARS I DE LLET I PRODUCTES LACTIS.
o Epígraf 644.1.- Comerç a al detall de pa, pastisseria, confiteria i similars, de llet i productes lactis.
o Epígraf 644.2.- Despatxos de pa, pans especials i brioixeria.
o Epígraf 644.3.- Comerç a al detall de productes de pastisseria, brioixeria i confiteria.
o Epígraf 644.4.- Comerç al detall de gelats.
o Epígraf 644.5.- Comerç al detall de bombons i caramels.
o Epígraf 644.6.- Comerç al detall de masses fregides, amb o sense cobertures o farcits, patates fregides, productes d'aperitiu, fruita seca, llaminadures, preparats de xocolata i begudes refrescants.
- GRUP 645. COMERÇ AL DETALL DE VINS I BEGUDES DE TOTA CLASSE.
- GRUP 647. COMERÇ A EL DETALL DE PRODUCTES ALIMENTARIS I BEGUDES EN GENERAL.
o Epígraf 647.1.- Comerç al detall de qualsevol classe de productes alimentaris i de begudes en establiments amb venedor.
o Epígraf 647.2.- Comerç al detall de qualsevol classe de productes alimentaris i de begudes en règim d'autoservei o mixt en establiments la sala de vendes d'una superfície inferior a 120 metres quadrats.
o Epígraf 647.3.- Comerç al detall de qualsevol classe de productes alimentaris i begudes en règim d'autoservei o mixt, denominats així quan la superfície de la seva sala de vendes es trobi compresa entre 120 i 399 metres quadrats.
- GRUP 651. COMERÇ AL DETALL DE PRODUCTES TÈXTILS, CONFECCIÓ, CALÇAT, PELLS I ARTICLES DE CUIR.
o Epígraf 651.1.- Comerç al detall de productes tèxtils, confeccions per a la llar, catifes i similars i articles de tapisseria.
o Epígraf 651.2.- Comerç al per menor de tota classe de peces per al vestit i tocat.
o Epígraf 651.3.- Comerç al detall de llenceria i cotilleria.
o Epígraf 651.4.- Comerç al detall d'articles de merceria i paqueteria.
o Epígraf 651.5.- Comerç al detall de peces especials.
o Epígraf 651.6.- Comerç al detall de calçat, articles de pell i imitació o productes substitutius, cinturons, carteres, bosses, maletes i articles de viatge en general.
o Epígraf 651.7.- Comerç al detall de confeccions de pelleteria.
- GRUP 652. COMERÇ AL DETALL DE MEDICAMENTS I DE PRODUCTES FARMACÈUTICS; COMERÇ AL DETALL D'ARTICLES DE DROGUERIA I NETEJA; PERFUMERIA I COSMÈTICS DE TOTES CLASSES; I DE PRODUCTES QUÍMICS EN GENERAL; COMERÇ A EL DETALL D'HERBES I PLANTES EN HERBOLARIS.
o Epígraf 652.2.- Comerç al detall de productes de drogueria, perfumeria i cosmètica, neteja, pintures, vernissos, dissolvents, papers i altres productes per a la decoració i de productes químics.
o Epígraf 652.3.- Comerç al detall de productes de perfumeria i cosmètica, i d'articles per a la higiene i la neteja personal.
o Epígraf 652.4.- Comerç al detall de plantes i herbes en herbolaris.
- GRUP 653. COMERÇ AL DETALL D'ARTICLES PER A L'EQUIPAMENT DE LA LLAR I LA CONSTRUCCIÓ.
o Epígraf 653.1.- Comerç al detall de mobles (llevat dels d'oficina).
o Epígraf 653.2.- Comerç al detall de material i aparells elèctrics, electrònics, electrodomèstics i altres aparells d'ús domèstic d'energia diferent de l'elèctrica, així com de mobles de cuina.
o Epígraf 653.3.- Comerç al detall d'articles de parament, ferreteria, adorn, regal o reclam (incloent-hi bijuteria i petits electrodomèstics).
o Epígraf 653.6.- Comerç al detall d'articles de bricolatge.
o Epígraf 653.9.- Comerç al detall d'altres articles per a l'equipament de la llar N.C.O.P.
- GRUP 659. ALTRE COMERÇ Al DETALL.
- GRUP 662. COMERÇ MIXT O INTEGRAT AL DETALL
- GRUP 971. BUGADERIES, TINTORERIES I SERVEIS SIMILARS.
o Epígraf 971.1-Tintoreria, neteja en sec, rentat i planxat de roba feta i de peces i articles de la llar usats.
o Epígraf 971.2.- Neteja i tenyit de calçat.
o Epígraf 971.3.- Sargit i reparació de robes.
- GRUP 972. SALONS DE PERRUQUERIA I INSTITUTS DE BELLESA.
o Epígraf 972.1-Serveis de perruqueria d'home i dona.
o Epígraf 972.2.- Salons i instituts de bellesa i gabinets d'estètica.
- GRUP 973. SERVEIS FOTOGRÀFICS, MÀQUINES AUTOMÀTIQUES FOTOGRÀFIQUES I SERVEIS DE FOTOCÒPIES
o Epígraf 973.1.- Serveis fotogràfics.
- GRUP 975. SERVEIS DE EMMARCACIÓ.
- GRUP 671. SERVEIS EN RESTAURANTS.
o Epígraf 671.1.- De cinc forquilles.
o Epígraf 671.2.- De quatre forquilles.
o Epígraf 671.3.- De tres forquilles.
o Epígraf 671.4.- De dues forquilles.
o Epígraf 671.5.- D'una forquilla.
- GRUP 672. EN CAFETERIES
o Epígraf 672.1.- De tres tasses.
o Epígraf 672.2.- De dues tasses.
o Epígraf 672.3.- D'una tassa.
- GRUP 673. DE CAFES I BARS, AMB I SENSE MENJAR.
o Epígraf 673.1.- De categoria especial.
o Epígraf 673.2.- Altres cafès i bars.
- GRUP 674. SERVEIS ESPECIALS DE RESTAURANT, CAFETERIA, I CAFE-BAR.
o Epígraf 674.1.- Servei en vehicles de tracció mecànica.
o Epígraf 674.5.- Serveis que es prestin en societats, cercles, casinos, clubs i establiments anàlegs.
o Epígraf 674.6.- Serveis establerts en teatres i altres espectacles que únicament romanen oberts durant les hores de l'espectacle, excepte els balls i similars.
o Epígraf 674.7.- Serveis que es presten en parcs o recintes firals classificats en el- Epígraf 989.3 d'aquesta Secció 1) de les Tarifes.
- GRUP 675. SERVEIS EN QUIOSCOS, CALAIXOS, BARRAQUES O ALTRES LOCALS ANÀLEGS, SITUATS EN MERCATS O PLACES DE PROVEÏMENTS, A L'AIRE LLIURE EN LA VIA PÚBLICA O JARDINS.
- GRUP 676. SERVEIS EN XOCOLATERIES, GELATERIES I HORCHATERÍAS.
- GRUP 677. SERVEIS PRESTATS PELS ESTABLIMENTS CLASSIFICATS EN ELS GRUPS 671, 672, 673, 681 I 682 DE LES AGRUPACIONS 67 I 68, REALITZATS FORA D'AQUESTS ESTABLIMENTS. ALTRES SERVEIS D'ALIMENTACIÓ.
o Epígraf 677.1.- Serveis prestats pels establiments classificats en els grups 671, 672, 673 i 682 de les agrupacions 67 i 68, realitzats fora d'aquests establiments.
o Epígraf 677.9.- Altres serveis d'alimentació propis de la restauració.”