Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 40784
Convocatòria d’ajudes específiques per al desenvolupament del sector de la caça a l’illa d’Eivissa per a l’any 2021

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 5 de març de 2021, el Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa va aprovar, per unanimitat la següent convocatòria d'ajudes:

Convocatòria d'ajudes específiques per al desenvolupament del sector de la caça a l'illa d'Eivissa per a l'any 2021

I) Disposicions generals

1. Introducció

La present convocatòria es regeix a l'empara del que disposen les bases reguladores de les ajudes per al desenvolupament de l'àmbit rural, ramader, pesquer i cinegètic a l'illa d'Eivissa, publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 51, de 15-04-2008, i la seua modificació publicada en el BOIB núm. 100 EXT., de 30-06-2011, de conformitat amb el vigent pressupost del Consell Insular d'Eivissa per a l'any 2021 (BOIB núm. 2, de 05-01-2021), i amb el Pla estratègic de subvencions del Consell Insular d'Eivissa per als anys 2020-2022 (aprovat per acord del Consell Executiu en data 7 de febrer de 2020 i publicat al BOIB núm. 20, de 15-02-2020), així com supletòriament per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE número 236, de 02-10-2015), per la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic (BOE número 236, de 02-10-2015), pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm. 196, de 31-12-2005), per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE número 276, de 18-11-2003) i pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE número 176, de 25-07-2006), i el Reial decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques.

2. Consignació pressupostària

La quantitat màxima que es destina a la present convocatòria és de 50.000 € (cinquanta mil euros) amb càrrec a l'aplicació pressupostària 4190 4890000.

En el cas que una línia no exhaureixi el pressupost que s'hi estableix, s'imputarà la quantia sobrant a l'altra línia que l'hagi exhaurit.

3. Iniciació, instrucció i resolució dels expedients

a. L'òrgan competent per aprovar la present convocatòria és el Consell Executiu, en virtut del que disposa l'article 15 del Decret legislatiu 2 /2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, la base sisena de les Bases reguladores de les ajudes per al desenvolupament de l'àmbit rural, ramader, pesquer i cinegètic a l'illa d'Eivissa, així com, el Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16 de juliol de 2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 98 EXT., de 17 de juliol de 2019; modificacions al BOIB núm. 175, de 31 de desembre de 2019, BOIB núm. 101, de 4 de juny de 2020, i al BOIB núm. 153, de 5 de setembre de 2020), punt tercer apartat e.

b. El Departament competent en matèria d'agricultura serà el competent per instruir el procediment de tramitació dels expedients de sol·licitud de les ajudes regulades en aquesta convocatòria. Les ajudes es concediran mitjançant Decret de Presidència, per delegació del Consell Executiu, atès que, a més de les facultats pròpies que li són atribuïdes legalment, exerceix la titularitat del Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí

c. Les sol·licituds de subvenció i tota la documentació que es requereixi es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d'Eivissa i es presentaran, dins del termini establert en cadascuna de les línies de la convocatòria, al Registre General d'Entrada al Consell Insular d'Eivissa i als altres llocs previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. També podran registrar-se les sol·licituds via telemàtica a la pròpia seu electrònica d'aquesta Corporació habilitada a tal fi (https://seu.conselldeivissa.es), de conformitat amb el previst a l'article 14 de l'esmentada Llei, on podrà obtenir-se el model de sol·licitud i els annexos corresponents; així mateix, estaran obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb el Consell Insular d'Eivissa per realitzar qualsevol tràmit en relació amb el present procediment administratiu les persones que s'indiquen en el punt 2 de l'esmentat article 14. Si la sol·licitud s'envia per correu postal, la documentació corresponent ha de presentar-se en un sobre obert a fi que l'exemplar destinat al Consell Insular d'Eivissa es dati i se segelli abans de certificar-se; en cas contrari, s'entendrà com a data vàlida la de presentació en el Registre General d'Entrades de la referida Corporació. Si la sol·licitud es presentàs en un lloc diferent del Consell Insular d'Eivissa, les persones sol·licitants de la subvenció hauran d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud amb el segell d'entrada, dins de termini, al correu electrònic del Departament, agricultura@conselldeivissa.es, en les 24 hores següents, com a màxim, de la finalització del termini hàbil. En els mateixos termes, en el cas que s'enviï per correu certificat, s'ha de remetre al correu electrònic abans assenyalat el full de sol·licitud amb el segell de correus en el qual consti la remissió dins de termini. Les sol·licituds presentades fora dels terminis esmentats anteriorment no s'admetran en la present convocatòria. Si la sol·licitud o la documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular d'Eivissa en requerirà la rectificació o els complements necessaris, que hauran d'aportar-se en el termini de deu dies hàbils a comptar des de l'endemà al de la recepció del requeriment corresponent. Si en aquest termini la persona interessada no realitza la rectificació reclamada o no presenta la documentació requerida, el Consell Insular d'Eivissa entendrà que l'interessat desisteix de la seua petició, amb una resolució prèvia, tot això de conformitat amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Les sol·licituds d'ajuda s'hauran de resoldre i notificar en el termini màxim de tres mesos, comptats des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria; transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució expressa, la petició s'haurà d'entendre desestimada. La notificació de la resolució es realitzarà d'acord amb les exigències i en la forma prevista en els articles 40, 41, 42 i 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, aquesta notificació es podrà realitzar mitjançant publicació al BOIB segons el que preveu l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la qual es publicarà al tauler d'anuncis i edictes electrònic del Consell Insular d'Eivissa.

Per raons d'eficàcia i eficiència procedimental cada línia d'ajudes es tramitarà com un subexpedient respecte de l'expedient matriu de la present convocatòria d'ajudes.

4. Règim de les ajudes

Les ajudes regulades en aquesta convocatòria són compatibles amb un altre tipus d'ajuda o de subvenció que pels mateixos conceptes atorgui aquesta o una altra administració pública, o entitats privades, excepte en el cas que la línia estableixi el contrari.

Les ajudes regulades en aquesta convocatòria són incompatibles entre si.

Les ajudes no generen cap dret a l'obtenció d'altres ajuts en exercicis posteriors.

L'import de les subvencions o ajudes que es concedeixen no pot superar en cap cas, de forma aïllada o amb concurrència amb altres ajudes, el cost de l'activitat subvencionada.

En cas d'haver sol·licitat subvenció pel mateix concepte a una altra institució pública o privada, s'haurà de comunicar al Consell Insular d'Eivissa aquesta circumstància, tot indicant la quantia concedida.

5. Requisits de les persones sol·licitants

A) Requisits

Les persones (físiques o jurídiques) sol·licitants de les ajudes que es preveuen en la present convocatòria hauran de complir els següents requisits generals:

a. Estar al corrent de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d'Eivissa. El Consell Insular d'Eivissa comprovarà d'ofici aquest requisit una vegada formulada la sol·licitud d'ajuda.

b. Estar al corrent de les seues obligacions tributàries amb l'AEAT i amb la Seguretat Social.

c. L'àmbit territorial de l'activitat de les persones beneficiàries serà l'illa d'Eivissa.

d. Els requisits específics que es detallen en cada línia d'ajuda.

e. No podran ser beneficiàries de les subvencions les persones, les entitats o les agrupacions en les quals concorri alguna de les prohibicions establertes a l'article 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18-11-2003); prohibicions que en el text refós de la Llei de subvencions a l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 196, de 31-12-2005) estan recollides als apartats 1 i 2 del seu article 10. Tampoc, a més, les empreses i entitats que es trobin en els supòsits que preveu l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes (BOIB núm. 99, de 4 d'agost de 2016).

 

B) Obligacions

Les persones (físiques o jurídiques) beneficiàries hauran de complir les obligacions previstes a l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; en cas d'incompliment s'aplicarà el règim sancionador previst al títol IV de l'esmentada llei. Obligacions que en el text refós de la Llei de subvencions a l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 196, de 31-12-2005) estan recollides en el seu article 11, estant previst el règim sancionador en el títol V del text refós. Així mateix, hauran d'acceptar els compromisos i les obligacions establerts en la present convocatòria, així com els previstos amb caràcter genèric a les bases reguladores de les ajudes.

6. Documentació a adjuntar a la sol·licitud

Sol·licitud:

Per a cadascuna de les línies d'ajudes hi ha un imprès de sol·licitud, que consta als annexos I i II, disponibles a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es), en la qual constaran les següents declaracions: declaració responsable de no incórrer en les prohibicions i els supòsits que s'esmenten en el punt 5.e; declaració responsable de sol·licitud i/o concessió de subvenció pel mateix concepte a una altra administració pública o entitat privada (en el cas d'haver-la sol·licitat i/o concedit, s'haurà d'indicar la quantia corresponent), i declaració responsable d'acceptar els compromisos i les obligacions establerts en la present convocatòria, així com els previstos amb caràcter genèric a les bases reguladores de les ajudes.

El període per presentar aquesta sol·licitud és de vint (20) dies des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.

Documentació:

A més de la que s'especifica en cada línia de subvenció, s'aportarà la següent documentació:

a. Sol·licitud. La sol·licitud d'ajuda presentada haurà d'anar signada i suposarà l'assumpció de les declaracions abans esmentades, així com autoritzar al Consell Insular d'Eivissa per a la comprovació del compliment dels requisits establerts a l'apartat 5.b mitjançant certificats telemàtics, sempre que tècnicament sigui possible. No obstant això, la persona sol·licitant podrà denegar expressament el consentiment; en aquest cas s'haurà d'aportar la certificació en els termes previstos. Podrà simplificar-se l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries amb l'AEAT i amb la Seguretat Social mitjançant la presentació de declaració responsable, en els casos que descriu l'article 24 del RD 887/2006, de 21 de juliol, mitjançant el qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En el cas que l'ajuda sol·licitada superi els 3.000 € s'hauran d'incorporar a l'expedient els corresponents certificats que acreditin aquestos aspectes.

En el cas que la sol·licitud d'ajuda es presentàs mitjançant representant, s'haurà d'acreditar fefaentment aquesta representació amb la documentació pertinent.

b. Imprès de sol·licitud de transferència bancària emplenat, segellat i signat pel director o la directora de l'entitat bancària corresponent.

c. En el cas de persones jurídiques, acord de l'òrgan competent en què s'aprova la sol·licitud de subvenció al Consell Insular d'Eivissa.

d. Còpia de la resolució de concessió i/o pagament en el cas d'haver sol·licitat subvenció pel mateix concepte a una altra administració pública o entitat privada.

No serà necessari presentar la documentació o les dades que es puguin obtenir per mitjans telemàtics. D'altra banda, si s'han tramitat o s'estan tramitant altres expedients al Consell Insular d'Eivissa, i ja s'ha presentat algun dels documents que es requereixen, no serà necessari aportar-lo de nou i n'hi ha prou que s'esmenti l'expedient en què consta; no obstant això, l'acreditació de facultats ha de ser vigent a la data en què es presenta la sol·licitud, la qual s'haurà de fer constar i acreditar mitjançant el document corresponent. El Consell Insular d'Eivissa podrà verificar d'ofici el DNI del sol·licitant, o del representant, i en el cas que es vulgui denegar expressament l'autorització al Consell Insular per a l'obtenció d'aquesta identificació així com altres documents escaients, s'haurà d'aportar un document de denegació i la documentació que calgui.

El Consell Insular d'Eivissa podrà demanar tota la documentació complementària que consideri per avaluar correctament la sol·licitud.

7. Selecció de les persones beneficiàries

La selecció de les persones beneficiàries es realitzarà d'acord amb el que s'estableix en cada línia d'ajuda d'aquesta convocatòria. Quan la selecció es dugui a terme mitjançant el procediment de concurrència no competitiva, i en el supòsit que les sol·licituds amb dret a ajuda superin la quantia prevista en cada línia d'ajuda d'aquesta convocatòria, es podrà ampliar la consignació pressupostària sempre que hi hagi crèdit suficient i adequat en la partida corresponent, ampliació que es publicarà en el BOIB. En el cas que no sigui possible l'increment del crèdit, es reduiran totes i cada una de les sol·licituds amb dret a ajuda en el mateix percentatge unitari resultant de l'ajust pressupostari, excepte en el cas d'ajudes a cooperatives agràries i d'ajudes a entitats associatives agràries, en les quals es reduirà la quantia de la subvenció en les actuacions amb dret a ajuda proporcionalment a la puntuació aconseguida segons els criteris de selecció. S'exceptuen de la reducció d'aquest apartat les actuacions considerades prioritàries.

Les diferents actuacions objecte de subvenció, presentades per un sol·licitant en una mateixa línia d'ajuda, es consideraran independents, tant per a la seua valoració, com per a la quantia d'ajuda a percebre, sense que es pugui fer una transferència entre les actuacions dins d'una mateixa sol·licitud.

En el cas de procediment individual de selecció de beneficiaris, i en el supòsit d'exhaurir el crèdit abans de finalitzar el termini de presentació de les sol·licituds, també es podrà ampliar la consignació pressupostària sempre que hi hagi crèdit suficient i adequat a l'ampliació corresponent; en el cas que no sigui possible l'increment del crèdit, s'emetrà acord de suspensió de la concessió de noves ajudes, acord que haurà de publicar-se en el BOIB.

Les persones beneficiàries hauran d'adoptar les mesures de difusió de la subvenció atorgada pel Consell Insular d'Eivissa, segons s'especifiqui en cada una de les línies de subvenció. L'incompliment d'aquesta obligació constitueix un dels supòsits de reintegrament de la subvenció atorgada.

8. Justificació i pagament de la subvenció

Les persones beneficiàries comunicaran i justificaran al Departament competent en matèria d'agricultura l'acabament de les actuacions realitzades en el termini establert, juntament amb els corresponents justificants de pagament, així com una relació detallada de les factures esmentades o altres documents acreditatius de les despeses (Annex III), disponible a la Seu Electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es), en què constin el número de factura, el proveïdor, la data, l'import, l'IVA, la data de pagament i l'actuació subvencionada a la qual s'imputa la despesa, sense perjudici del que disposi cada línia d'ajuda. A més, s'aportarà justificant de les mesures de publicitat relatives al finançament públic per part del Consell Insular, segons disposa cada línia d'ajuda; tot això un vegada finalitzada l'actuació i fins al 15 de setembre de 2021.

El pagament de la subvenció es tramitarà una vegada que s'hagi presentat tota la documentació requerida com a justificant i que s'hagi comprovat el compliment de les actuacions objecte de la subvenció, mitjançant la corresponent resolució de pagament emesa per la Presidència del Consell Insular, la qual es notificarà en la forma establerta en cada una de les línies d'ajuda d'aquesta convocatòria, i d'acord amb la forma que es preveu al punt 3 d'aquestes disposicions generals.

9. Criteris de gradació dels possibles incompliments de les condicions imposades per a la concessió de la subvenció

Si les actuacions o les despeses finalment realitzades i justificades resulten inferiors al pressupost acceptat com a base per a la concessió de la subvenció, es reduirà proporcionalment la quantia de l'ajuda de la manera següent:

- Si la reducció és de fins al 20 % (inclòs) del pressupost acceptat com a base per a la concessió de la subvenció, es reduirà la subvenció proporcionalment a la reducció del pressupost no justificat.

- Si la reducció és superior al 20 % i fins al 60 % (inclòs) del pressupost acceptat com a base per a la concessió de la subvenció, es reduirà la subvenció proporcionalment a la reducció del pressupost no justificat i addicionalment es reduirà un 10 % del pressupost no justificat.

- Si la reducció és de més del 60 % del pressupost acceptat com a base per a la concessió de la subvenció, es considerarà que l'objectiu de l'actuació per a la qual s'ha concedit l'ajuda no s'ha realitzat.

10. Revocació de la subvenció, reintegrament i règim sancionador

Serà procedent la revocació de la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, la persona beneficiària incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos adquirits als quals es troba condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. Com a conseqüència de la revocació de la subvenció queda sense efecte, totalment o parcialment, l'acte de concessió i és procedent el reintegrament de les quantitats indegudament rebudes, així com, si escau, l'interès de demora corresponent, tot d'acord amb el que estableix l'article 36, 37 i 38 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i, en la correlativa autonòmica.

De conformitat amb l'art. 44 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, quan el compliment per part de la persona beneficiària s'aproximi de manera significativa al compliment total, d'acord amb la documentació justificativa aportada per aquesta per a la liquidació de la subvenció, l'eventual reintegrament parcial que resulti de l'aplicació dels criteris a què es refereix la clàusula anterior, no caldrà l'exigència d'interessos de demora.

Les possibles infraccions en matèria de subvencions que puguin ser comeses per les persones beneficiàries es graduaran i se sancionaran d'acord amb l'establert al Títol V del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions i, amb caràcter supletori amb el que preveu el Títol IV, capítols I i II de l'esmentada Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

El procediment s'adequarà a les previsions establertes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i en la 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

11. Publicitat i vigència

L'acord d'aprovació d'aquesta convocatòria es comunicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS), així com el seu extracte, tal com estableixen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i a la vista del que disposa el Reial decret 130/2019, de 8 de març, pel que es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques. Així mateix, aquest acord es publicarà en el BOIB, s'exposarà al tauler d'anuncis i edictes electrònics del Consell Insular d'Eivissa, i s'anunciarà en dos diaris locals, tot d'acord amb el que estableixen el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm. 196, de 31 de desembre de 2005) i les bases reguladores de les ajudes per al desenvolupament de l'àmbit rural, ramader, pesquer i cinegètic a l'illa d'Eivissa. Entrarà en vigor l'endemà de la seua publicació en el BOIB.

Quant a la publicitat de les subvencions atorgades, tot d'acord amb el que estableixen l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE número 276, de 18-11-2003) i l'article 34 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm. 196, de 31 de desembre de 2005), es remetrà a la BDNS informació sobre les resolucions recaigudes en els termes que exigeix l'article 20 de la llei general de subvencions esmentada.

12. Règim de recursos

L'acord del Consell Executiu pel qual s'aprova aquesta convocatòria i els acords que adopti la Presidència del Consell Insular (per delegació d'aquest òrgan) en virtut d'aquesta convocatòria d'ajudes no exhaureixen la via administrativa i es podrà interposar recurs d'alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d'Eivissa en el termini d'un mes a comptar, en el cas d'impugnació de l'esmentat acord, a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB, i en el cas dels acords dictats referents a les línies d'ajudes de la present convocatòria, aquest mes comptarà des de l'endemà de la seua notificació, tot això d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE número 236, de 02-10-2015), en relació amb l'article 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars i amb l'article 147.1 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa. El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

II) Línies d'ajuda

a) Ajudes per a la millora de vedats

1. Objecte

L'objecte d'aquesta línia d'ajudes és establir un règim d'ajudes per donar suport actiu als vedats de caça a l'àmbit d'Eivissa donant suport a les activitats que promoguin la millora ambiental i en conseqüència la millora dels aprofitaments cinegètics.

2. Consignació pressupostària

La quantitat màxima destinada a línia de subvenció és de 25.000 € (vint-i-cinc mil euros), a càrrec de l'aplicació pressupostària 4190 4890000.

3. Sol·licitants

Podran sol·licitar la subvenció les persones físiques o jurídiques titulars de vedats de caça, sempre que reuneixin els següents requisits:

a.- Que siguin vedats de caça ubicats a l'àmbit territorial d'Eivissa.

b.- Que estigui al corrent de les obligacions administratives del vedat: pagament de la taxa anual de la matrícula i la presentació de la memòria anual de captures, així com tenir el pla tècnic de caça aprovat i compliment de les obligacions que se'n deriven.

c.- Que accepti els compromisos i les obligacions establerts a la present convocatòria, així com els establerts amb caràcter genèric a les bases reguladores de les ajudes.

S'estimarà procedent la selecció dels expedients tenint en compte l'adequació de la sol·licitud a l'objectiu i les condicions d'aquesta convocatòria.

4. Actuacions objecte de l'ajuda

Les actuacions objecte de l'ajuda són les especificades a continuació executades entre l'1 d'agost de 2020 i el 31 de juliol de 2021:

a.- Sembres per a la fauna i altres activitats agrícoles de gestió cinegètica (llaurar, sembrar, adobar, repartir gra...) que compleixin la seua funció biològica durant el període de reproducció i criança de les espècies cinegètiques. No es pot utilitzar llavor tractada i tampoc no es permet l'aplicació de productes fitosanitaris. No es podrà alçar el cultiu o s'hauran de deixar dos metres de voreres per a la fauna cinegètica fins al 30 de setembre. Si s'han de tornar a sembrar, es podran llaurar aquestes parcel·les entre el 15 d'agost i el 15 de setembre, però sempre comunicant-ho prèviament a l'òrgan administratiu competent en tramitar la sol·licitud de subvenció. Tan sols en aquestos casos podrà entrar-hi el ramat quinze dies abans de la propera sembra.

b.- Millora d'hàbitats dels vedats i desbrossament de zones arbustives per afavorir la proliferació de les espècies cinegètiques.

c.- Instal·lació de menjadores i abeuradors per a les espècies cinegètiques en èpoques de penúria alimentària o de climatologia adversa així com infraestructures diverses associades a la millora de la població cinegètica.

d.- Control selectiu de predadors i espècies invasores.

5. Sol·licituds i documentació

El termini de presentació de les sol·licituds serà el que s'estableix al punt 6 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria.

Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància normalitzada (Annex I), segons el que preveuen les bases reguladores i aquesta convocatòria, disponible a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es) i en la qual s'especificaran les dades necessàries per identificar correctament la persona beneficiària. Caldrà subministrar totes i cadascuna de les dades que s'indiquen en l'annex esmentat; així com l'assumpció dels compromisos, atorgament de les autoritzacions i fer les declaracions que aquest conté.

A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar, a més de la documentació que s'esmenta a les disposicions generals, un projecte de les activitats a realitzar amb indicació dels objectius, les actuacions, el calendari d'execució i pressupost de les despeses i ingressos previstos per realitzar les actuacions. En el cas d'activitats agrícoles de gestió cinegètica i/o millora d'hàbitats, s'inclourà, a més, una llista de les parcel·les identificades cadastralment, amb indicació de la superfície on s'hagin realitzat aquestes activitats.

6. Règim d'ajudes

S'atendran totes les sol·licituds que compleixin els requisits establerts en les presents bases i que presentin la corresponent documentació en els terminis i les condicions estipulats.

La concessió de les ajudes per a la millora dels vedats de caça es durà a terme mitjançant règim de concurrència no competitiva.

En general, una subvenció de 400 € per vedat de caça.

En el supòsit que la partida pressupostària no s'exhaureixi, la quantitat restant es repartirà proporcionalment a la superfície total del vedat, de la següent manera:

Per al repartiment proporcional s'establirà com a 100 % la superfície del vedat de caça amb més hectàrees, i a partir d'aquí es calcularà el percentatge relatiu de la resta de vedats. Segons el percentatge relatiu de cadascun s'assignarà la quantia de subvenció corresponent, afegint aquesta quantitat als 400 € esmentats al paràgraf anterior, amb un límit màxim de 2.500 € (dos mil cinc-cents euros); això ens donarà la quantitat de subvenció màxima per vedat.

Poden ser subvencionades les actuacions realitzades i pagades entre l'1 d'agost de 2020 i el 31 de juliol de 2021.

7. Requisits de selecció

Criteris a tenir en compte:

a. Que la sol·licitud s'adeqüi als objectius i les condicions d'aquesta convocatòria.

b. Que les despeses previstes guardin relació amb les activitats que es realitzin al vedat de caça i siguin les efectives per desenvolupar-les.

 

​​​​​​​8. Obligacions de les persones beneficiàries

A part de les obligacions establertes al punt 5.B de les disposicions generals, les persones titulars dels vedats de caça que hagin obtengut aquesta ajuda estan obligades a:

a.- Dur a terme les actuacions per a les quals se'ls ha concedit l'ajut.

b.- Acreditar davant el Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí el compliment dels requisits, les condicions i els compromisos adquirits que s'exigeix per a la concessió d'ajudes.

c.- Facilitar en qualsevol moment la informació que li sol·liciti el Consell Insular d'Eivissa sobre les tasques que es desenvolupin.

d.- Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la realització de les activitats subvencionables de la present línia d'ajudes i adjuntar la documentació requerida (factures i declaracions responsables), per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria i dins el termini de presentació de les sol·licituds.

e.- Sotmetre's a les actuacions de comprovació i de control procedents del Consell Insular d'Eivissa i aportar la documentació per tal de comprovar el compliment dels compromisos adquirits a tots els punts d'aquesta convocatòria.

f.- Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud i l'obtenció de subvencions i ajudes per a la mateixa finalitat.

g.- Donar publicitat del caràcter de finançament públic per part del Consell Insular d'Eivissa per a la realització de les activitats subvencionades.

h.- Totes aquelles que resultin de l'aplicació de les disposicions d'aquesta convocatòria, de les bases reguladores i de la resta de normativa aplicable.

i.- Presentar una única sol·licitud.

9. Instrucció

L'òrgan instructor d'aquesta ajuda serà el Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí, tot d'acord amb el que s'estableix al punt 3 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria, que seleccionarà i avaluarà les sol·licituds que opten a l'ajut, sempre que compleixin els requisits establerts en aquesta convocatòria i en les bases generals, i emetrà els informes corresponents.

10. Justificació i pagament de la subvenció

Quant a la justificació i el pagament s'ajustarà al que disposa el punt 8 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria.

Són despeses justificables:

- Les despeses necessàries per a la realització de sembres per a la fauna i altres activitats agrícoles de gestió cinegètica objecte de subvenció. Inclou la compra de la llavor i de l'adob, per sembrar farratge/cereal així com les despeses derivades de la sembra (honoraris dels professionals que la duen a terme, lloguer de maquinària i/o equipament necessari). Les sembres hauran d'assenyalar-se en un plànol amb els recintes d'ús agrari SIGPAC.

- Honoraris de les persones que duen a terme les diferents actuacions de treballs forestals com podes, neteja i recuperació de marges i camins, recuperació de rotes, així com el lloguer de maquinària i/o equipament necessari per a la realització d'aquestes tasques. Les activitats hauran d'assenyalar-se en un plànol que es lliurarà amb la sol·licitud, en el qual també constaran les parcel·les on es realitzi l'activitat i hauran de ser identificades amb els recintes SIGPAC i fotografies de l'estat abans i després de l'actuació. S'hauran de realitzar d'acord amb les instruccions tècniques de la Direcció General competent del Govern de les Illes Balears.

- L'import de l'adquisició de material no inventariable per a la implantació, manteniment i reparació de menjadors, abeuradors, caus i altres equipaments i infraestructures diverses associades a la millora de la població cinegètica, així com l'import dels honoraris derivats d'aquestes actuacions.

- L'import de l'adquisició de material no inventariable necessari per actuacions per reduir la pressió de predació de fauna cinegètica, així com l'import dels honoraris de les persones que realitzen aquestes actuacions.

Per comprovar la despesa realitzada es demanarà al beneficiari que presenti els justificants que es creguin oportuns per tal d'obtenir una evidència raonable sobre l'adequada aplicació de la subvenció.

El pagament de la subvenció es tramitarà únicament una vegada que s'hagi presentat tota la documentació requerida com a justificant i que s'hagi comprovat el compliment dels requisits establerts, la qual cosa es constatarà mitjançant informe emès per l'òrgan instructor.

11. Mesures de difusió

Els beneficiaris hauran de fer difusió de la subvenció atorgada pel Consell Insular d'Eivissa, mitjançant almenys un dels mitjans següents: xarxa social, pàgina web, premsa i altres mitjans de divulgació ja sigui de forma individual o a través de tercers.

12. Notificació de resolucions de concessió i pagament

Tant les resolucions de concessió de subvenció com les del seu pagament es notificaran mitjançant publicació en el tauler d'anuncis i edictes electrònics del Consell Insular d'Eivissa, i de conformitat amb el que s'estableix al punt 3 de les disposicions generals.

b) Ajudes a les societats de caçadors

1. Objecte

L'objecte d'aquesta línia d'ajuda és donar suport a determinades activitats sense ànim de lucre dutes a terme al territori de l'illa d'Eivissa en matèria cinegètica.

D'acord amb el principi de gestió sostenible del patrimoni faunístic i dels seus hàbitats, gestió qualificada d'interès públic per la Llei 6/2006, modificada per la Llei 3/2013, de 17 de juliol, de modificació de la Llei 6/2006, de 12 d'abril, balear de caça i pesca fluvial, i modificada per la Llei 6/2007, de 27 de desembre, de mesures tributàries i economicoadministratives, la finalitat d'aquestes ajudes és socioambiental i va destinada a fomentar iniciatives sense afany de lucre que promoguin la millora ambiental i, en conseqüència, la millora del potencial cinegètic.

2. Consignació pressupostària i quantia màxima

La quantitat màxima destinada a aquesta línia de subvenció és de 25.000 € (vint-i-cinc mil euros), a càrrec de l'aplicació pressupostària 4190-4890000.

3. Beneficiaris/àries

Podran sol·licitar la subvenció les societats de caçadors previstes a la Llei 6/2006 balear de caça i pesca fluvial, modificada per la Llei 3/2013, de 17 de juliol, que siguin de l'àmbit territorial d'Eivissa i sense caràcter lucratiu, i altres entitats sense ànim de lucre relacionades amb la caça.

4. Actuacions subvencionables

Són objecte de subvenció diverses activitats dins el marc de l'activitat cinegètica dutes a terme pels beneficiaris i sense ànim de lucre que impliquin la millora dels recursos cinegètics i el seu ús racional i sostenible.

Les activitats objecte de subvenció són les següents:

a.- Sembres per a la caça amb varietats vegetals d'interès per a la fauna cinegètica amb parcel·les identificades cadastralment que compleixin la seua funció biològica durant el període de reproducció i criança de les espècies cinegètiques, amb un màxim del 5 % de la superfície del vedat fins a un màxim de 50 ha. No es pot utilitzar llavor tractada i tampoc no es permet l'aplicació de productes fitosanitaris. No es podrà alçar el cultiu o s'hauran de deixar dos metres de voreres per a la fauna cinegètica fins al 30 de setembre. Si s'han de tornar a sembrar, es podran llaurar aquestes parcel·les entre el 15 d'agost i el 15 de setembre, però sempre comunicant-ho prèviament a l'òrgan administratiu competent en tramitar la sol·licitud de subvenció. Tan sols en aquestos casos podrà entrar-hi el ramat quinze dies abans de la propera sembra.

b.- Millora d'hàbitats dels vedats i desbrossament de zones arbustives per afavorir la proliferació de les espècies cinegètiques. Les tasques s'hauran de realitzar d'acord amb les instruccions tècniques de la Direcció General competent del Govern de les Illes Balears.

c.- Vigilància i gestió de vedats: servei de guarderia; control de predadors; manteniment de la senyalització; manteniment de menjadores i abeuradors així com de les infraestructures diverses associades a la millora de la població cinegètica; serveis administratius.

d.- Estudis tècnics aplicables a les espècies cinegètiques o protegides que tenguin relació amb l'activitat cinegètica, i dels seus hàbitats, realitzats per tècnics competents en la matèria, i plans tècnics de gestió cinegètica.

e.- Organització d' activitats de formació i promoció de l'activitat cinegètica.

Poden ser subvencionades les actuacions realitzades i pagades entre l'1 d'agost de 2020 i el 31 de juliol de 2021.

5. Sol·licituds i documentació

El termini de presentació de les sol·licituds serà el que s'estableix al punt 6 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria.

Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància normalitzada (Annex II), segons el que preveuen les bases reguladores i aquesta convocatòria, disponible a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es) i en la qual s'especificaran les dades necessàries per identificar correctament la persona beneficiària. Caldrà subministrar totes i cadascuna de les dades que s'indiquen en l'annex esmentat; així com l'assumpció dels compromisos, atorgament de les autoritzacions i fer les declaracions que aquest conté.

A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar, a més de la documentació que s'esmenta a les disposicions generals, la següent documentació:

a. Còpia de l'escriptura de constitució o modificació, dels estatuts o del reglament intern de funcionament, inscrits en el registre corresponent.

b. Acreditació de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud.

c. Document que acrediti que l'entitat sol·licitant gestiona els terrenys de caça per als quals sol·licita l'ajut, en el cas que aquestos no estiguin a nom de la societat de caçadors.

d. Projecte de les activitats a realitzar per a les quals es demana la subvenció que inclogui els objectius, les actuacions, el calendari d'execució i pressupost de les despeses i ingressos previstos per realitzar les actuacions. En el cas d'activitats agrícoles de gestió cinegètica i/o millora d'hàbitats, s'inclourà a més, una llista de les parcel·les identificades cadastralment, amb indicació de la superfície on s'hagin realitzat aquestes activitats.

6. Règim d'ajudes

S'atendran totes les sol·licituds que compleixin els requisits establerts en la present convocatòria i que presentin la corresponent documentació en els terminis i les condicions estipulats.

Es podrà sol·licitar l'ajuda per als següents conceptes, amb un màxim d'ajuda de 15.000 € per societat de caçadors:

a.- Subvenció del 100 % de l'import fixat per l'administració per a les actuacions 4.a i 4.b. fins a un màxim de 10.000 €.

b.- Subvenció del 80 % del cost de les actuacions 4.c, 4.d i 4.e fins a un màxim de 5.000 €. En tot cas, per beneficiar-se d'aquesta part d'ajuda per a la realització d'estudis tècnics i/o activitats de formació, el programa corresponent haurà d'estar informat favorablement pel Servei de Caça basant-se en criteris d'interès de l'actuació proposada.

La concessió de les ajudes a les societats de caçadors federades es durà a terme mitjançant règim de concurrència no competitiva, amb l'aplicació de la següent prelació de les diferents actuacions:

- 1r Millora d'hàbitats dels vedats.

- 2n Sembra per a la caça.

- 3r Vigilància i gestió de terrenys cinegètics.

- 4t Estudis tècnics.

- 5è Organització d'activitats de promoció de l'activitat cinegètica.

En el supòsit que les sol·licituds amb dret d'ajuda superin la quantitat prevista al punt 2 d'aquesta línia d'ajudes, es reduiran proporcionalment totes i cadascuna de les sol·licituds amb dret a ajut.

Poden ser subvencionades les actuacions realitzades i pagades entre l'1 d'agost de 2020 i el 31 de juliol de 2021.

7. Requisits de selecció

Criteris a tenir en compte:

a. Que la sol·licitud s'adeqüi als objectius i les condicions d'aquesta convocatòria.

b. Que les despeses previstes guardin relació amb les activitats que es realitzin i siguin les efectives per desenvolupar-les.

 

​​​​​​​8. Obligacions

A part de les obligacions establertes al punt 5.B de les disposicions generals, les societats beneficiàries estan obligades a:

a.- Dur a terme les actuacions per a les quals se'ls ha concedit l'ajut.

b.- Acreditar davant el Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí el compliment dels requisits, les condicions i els compromisos adquirits que s'exigeix per a la concessió d'ajudes.

c.- Facilitar en qualsevol moment la informació que li sol·liciti el Consell Insular d'Eivissa sobre les tasques que es desenvolupin.

d.- Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la realització de les activitats subvencionables de la present línia d'ajudes i adjuntar la documentació requerida (factures i declaracions responsables), per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria i dins el termini de presentació de les sol·licituds.

e.- Sotmetre's a les actuacions de comprovació i de control procedents del Consell Insular d'Eivissa i aportar la documentació per tal de comprovar el compliment dels compromisos adquirits a tots els punts d'aquesta convocatòria.

f. Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud i l'obtenció de subvencions i ajudes per a la mateixa finalitat.

g.- Donar publicitat del caràcter de finançament públic per part del Consell Insular d'Eivissa per a la realització de les activitats subvencionades.

h.- Totes aquelles que resultin de l'aplicació de les disposicions d'aquesta convocatòria, de les bases reguladores i de la resta de normativa aplicable.

i.- Presentar una única sol·licitud.

9. Instrucció

L'òrgan instructor d'aquesta ajuda serà el Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí, tot d'acord amb el que s'estableix al punt 3 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria, que seleccionarà i avaluarà les sol·licituds que opten a l'ajut, sempre que compleixin els requisits establerts en aquesta convocatòria i en les bases generals, i emetrà els informes corresponents.

10. Justificació i pagament de la subvenció

El termini per acreditar la realització de les activitats subvencionables és el mateix termini de presentació de les sol·licituds.

Quant a la justificació i el pagament, llevat dels ajuts per a la sembra de caça i la millora dels hàbitats dels vedats, que es justificaran per controls realitzats per l'administració competent, s'ajustarà a allò disposat al punt 8 de les disposicions generals d'aquesta convocatòria.

Són despeses justificables:

- Les despeses de la realització de les sembres per a caça. Per justificar les sembres, l'administració competent realitzarà controls en aquelles parcel·les indicades a la llista adjunta a la sol·licitud. La despesa es comptabilitza a 180 €/ha de sembra.

- Les despeses de la realització dels desbrossaments i la neteja de zones. Per justificar aquestes activitats l'administració competent realitzarà controls en aquelles parcel·les assenyalades en un plànol amb recintes SIGPAC i fotografies de la zona de l'estat d'abans adjunt a la sol·licitud. La despesa es comptabilitza a 1.400,00 €/ha. En el cas que la superfície coberta sigui inferior al 100 %, el preu estipulat es veurà afectat per un coeficient reductor equivalent a la proporció de superfície coberta expressat en tant per u.

- El salari i les despeses de Seguretat Social corresponent a personal contractat per a la realització de les tasques de gestió ambiental dins els terrenys cinegètics (manteniment d'abeuradors, menjadores, control de trampes de predadors, vigilància de l'exercici de la caça, manteniment de la senyalització, etc.).

- L'import de l'adquisició de material no inventariable per a la implantació, manteniment i reparació de menjadors, abeuradors, caus i altres equipaments i infraestructures diverses associades a la millora de la població cinegètica, així com l'import dels honoraris derivats d'aquestes actuacions.

- L'import de l'adquisició de material no inventariable necessari en actuacions per reduir la pressió de predació de la fauna cinegètica, així com l'import dels honoraris de les persones que realitzen aquestes actuacions. Inclou també les despeses de maneig, transport i gestió dels predadors.

- L'import de l'adquisició de material no inventariable per a la delimitació i senyalització de vedats de caça i camps autoritzats d'ensinistrament de cans. Inclou també els honoraris de les persones que duen a terme les tasques de la delimitació i la senyalització així com el lloguer de maquinària i utensilis necessaris.

- L'import d'honoraris per a la realització d'estudis tècnics i científics d'espècies cinegètiques o protegides que tenguin relació amb l'activitat cinegètica i dels seus hàbitats, i per a la realització de plans tècnics de gestió cinegètica dels vedats de caça.

- L'import de les despeses derivades de l'organització de jornades, seminaris, cursos i activitats de promoció de l'activitat cinegètica. Inclou les despeses de l'edició de materials divulgatius, en qualsevol suport, i les despeses de producció, realització i edició de materials gràfics, informàtics i audiovisuals. També s'inclouen els honoraris de ponents que imparteixen cursos i conferències amb finalitat formativa sobre temàtica cinegètica i gestió ambiental, així com l'import del trasllat i allotjament d'aquells ponents que resideixen fora del lloc de la impartició del curs o conferència.

En la fase de comprovació de la despesa realitzada es demanarà al beneficiari que presenti els justificants que es creguin oportuns per tal d'obtenir una evidència raonable sobre l'adequada aplicació de la subvenció.

11. Mesures de difusió

Els beneficiaris hauran de fer difusió de la subvenció atorgada pel Consell Insular d'Eivissa, mitjançant almenys un dels mitjans següents: xarxa social, pàgina web, premsa i altres mitjans de divulgació ja sigui de forma individual o a través de tercers.

12. Notificació de resolucions de concessió i pagament

Tant les resolucions de concessió de subvenció com les del seu pagament es notificaran de conformitat amb el que s'estableix al punt 3 de les disposicions generals.

 

Eivissa, 10 de març de 2021

El secretari general accidental

Antoni Riera Buforn

 

ANNEX I.

SOL·LICITUD D'AJUDA PER A LA MILLORA DE VEDATS DE CAÇA, ANY 20....

DADES PERSONALS

Nom del vedat:

Matrícula del vedat:                                                                                                                Superfície (ha):

 

Titular:

DNI/CIF/NIF:

 

Representant:

DNI:

 

Adreça a efectes de notificacions:

 

Població:                                                                                                                                  Telèfon:

Correu electrònic:

DECLAR

1. Que compleix amb els requisits d'accés a la convocatòria, em compromet a mantenir-los durant el període inherent al reconeixement del dret i dispòs de la documentació que així ho acredita.

2. Que (marcau només una opció):

(   ) NO rep ni tenc sol·licitada i/o concedida cap altra ajuda i/o subvenció a una altra institució, pública o privada, pel mateix objecte de la present sol·licitud de subvenció.

(    ) SÍ he rebut o sol·licitat altres subvencions o ajudes:

PROCEDÈNCIA

OBJECTE

DATA SOL·LICITUD

DATA CONCESSIÓ

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Que conec les condicions establertes per la normativa vigent per a la concessió d'ajudes que deman.

4. Que no incorr en cap causa d'incompatibilitat segons la legislació vigent per rebre la subvenció ni en cap de les prohibicions establertes a l'article 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; prohibicions recollides als apartats 1 i 2 de l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions a l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat per Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i a l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

5. Que compleix amb les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat i davant de la hisenda autonòmica, i em compromet a mantenir el compliment d'aquest requisit durant el període de temps inherent al reconeixement o l'exercici del dret al cobrament de la subvenció.

6. Que totes les dades contingudes en aquesta sol·licitud són vertaderes.

EM COMPROMET A:

- Dur a terme les actuacions objecte d'aquesta convocatòria amb subjecció a les disposicions que s'hi estableixen, a les bases reguladores i a la resta de normativa aplicable.

- Facilitar la documentació i/o les inspeccions que es duguin a terme des del Consell Insular d'Eivissa per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria.

- Acreditar davant el Departament el compliment dels requisits i les condicions que s'exigeixen per concedir els ajuts.

- Adoptar les mesures necessàries per proporcionar informació al públic i donar-ne publicitat.

ADJUNT a aquesta sol·licitud d'ajuda, d'acord amb el que s'estableix a la normativa vigent, la documentació exigida que figura a continuació i que marc amb una X:

(    ) Document legal de representació, si escau.

(    ) En el cas de persones jurídiques, estatuts o reglaments inscrits en el registre corresponent.

(    ) Full de transferència bancària, si escau.

(    ) En el cas d'entitats, acord de l'òrgan competent en què s'aprova la sol·licitud de subvenció al Consell Insular d'Eivissa.

(   ) Còpia de la resolució de concessió i/o pagament en el cas d'haver sol·licitat subvenció pel mateix concepte a una altra administració pública o entitat privada.

(   ) Projecte de cada una de les activitats a subvencionar i pressupost de les despeses que inclourà una llista de les parcel·les identificades cadastralment, amb indicació de la superfície on s'hagin realitzat activitats agrícoles de gestió cinegètica i/o de millora d'hàbitats.

(    ) Altra documentació. _______________________________________________________

La documentació següent està vigent i ja s'ha aportat a l'expedient _______ /20__:

- _______________________________________________________________

- _______________________________________________________________

- _______________________________________________________________

SOL·LICIT:

Que es doni per presentada tota la documentació requerida i es tramiti favorablement la sol·licitud a què es fa referència per un import de _____________ €.

Data: ....................................................... Signatura

 

​​​​​​​

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

 

ANNEXII.

SOL·LICITUD D'AJUDES A LES SOCIETATS DE CAÇADORS. ANY 20....

DADES PERSONALS

Societat de caçadors:

CIF:

Domicili a efectes de notificacions:

Població:                                                                          Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

Representant autoritzat:

DNI:

Núm. de matrícules dels vedats per als quals sol·licita la subvenció:

DECLAR

1. Que compleix amb els requisits d'accés a la convocatòria, em compromet a mantenir-los durant el període inherent al reconeixement del dret i dispòs de la documentació que així ho acredita.

2. Que (marcau només una opció):

(   ) NO rep ni tenc sol·licitada i/o concedida cap altra ajuda i/o subvenció a una altra institució, pública o privada, pel mateix objecte de la present sol·licitud de subvenció.

(    )SÍ he rebut o sol·licitat altres subvencions o ajudes:

PROCEDÈNCIA

OBJECTE

DATA SOL·LICITUD

DATA CONCESSIÓ

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Que conec les condicions establertes per la normativa vigent per a la concessió d'ajudes que deman.

4. Que no incorr en cap causa d'incompatibilitat segons la legislació vigent per rebre la subvenció ni en cap de les prohibicions establertes a l'article 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; prohibicions recollides als apartats 1 i 2 de l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions a l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat per Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i a l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

5. Que compleix amb les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat i davant de la hisenda autonòmica, i em compromet a mantenir el compliment d'aquest requisit durant el període de temps inherent al reconeixement o l'exercici del dret al cobrament de la subvenció. Si el Consell Insular d'Eivissa en algun moment del procediment volgués comprovar o consultar aquests documents (marcau només una opció):

(   ) Autoritz la consulta.

(   ) NO autoritz la consulta (en aquest cas haureu de presentar la corresponent documentació).

6. Que totes les dades contingudes en aquesta sol·licitud són vertaderes.

EM COMPROMET A:

- Dur a terme les actuacions objecte d'aquesta convocatòria amb subjecció a les disposicions que s'hi estableixen, a les bases reguladores i a la resta de normativa aplicable.

- Facilitar la documentació i/o les inspeccions que es duguin a terme des del Consell Insular d'Eivissa per tal de comprovar el compliment de tots els punts d'aquesta convocatòria.

- Acreditar davant el Departament el compliment dels requisits i les condicions que s'exigeixen per concedir els ajuts.

- Adoptar les mesures necessàries per proporcionar informació al públic i donar-ne publicitat.

ADJUNT a aquesta sol·licitud d'ajuda, d'acord amb el que s'estableix a la normativa vigent, la documentació exigida que figura a continuació i que marc amb una X:

(    ) Document legal de representació, si escau.

(    ) Estatuts o reglaments inscrits en el registre corresponent.

(    ) Full de transferència bancària, si escau.

(    ) Acord de l'òrgan competent en què s'aprova la sol·licitud de subvenció al Consell Insular d'Eivissa.

(   ) Còpia de la resolució de concessió i/o pagament en el cas d'haver sol·licitat subvenció pel mateix concepte a una altra administració pública o entitat privada.

(   ) Projecte de cada una de les activitats a subvencionar i pressupost de les despeses que inclourà una llista de les parcel·les identificades cadastralment, amb indicació de la superfície on s'hagin realitzat activitats agrícoles de gestió cinegètica i/o de millora d'hàbitats.

(    ) Altra documentació. _______________________________________________________

La següent documentació està vigent i ja s'ha aportat a l'expedient _______ /20__:

- _______________________________________________________________

- _______________________________________________________________

SOL·LICIT:

Que es doni per presentada tota la documentació requerida i es tramiti favorablement la sol·licitud a què es fa referència per un import de _____________ €.

Data: ....................................................... Signatura

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

 

ANNEX III

LLISTA DETALLADA DE FACTURES 

Sr./Sra. ..................................., amb DNI núm. ........................., representant legal, en el seu cas, de l'entitat ........................................................., amb CIF núm. ...............................,

COMUNIC que:

(    ) He sol·licitat / Se m'ha concedit una subvenció pel mateix concepte:

- Entitat pública o privada:

- Per import de:

(    ) No he sol·licitat / No se m'ha concedit cap subvenció pel mateix concepte per part d'una altra entitat pública o privada.

Que s'ha complert la finalitat de la subvenció rebuda, que les dades que s'aporten són certes i que l'actuació s'ha realitzat dins del termini d'execució concedit, acreditant la despesa realitzada, que es detalla a continuació:

LLISTA DE DESPESES:

Núm. doc.

Núm. fra.

Data fra.

DNI/CIF

Proveïdor

Concepte

despesa

Motiu

despesa

Base imposable

IVA

Total

Data de pagament

Import

subv.

Elegible (*)

No elegible

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL COST

 

 

 

 

 

 

 

 

* a emplenar pel Consell Insular d'Eivissa

Lloc i data,                                                                                           La qual cosa CERTIFIC com a secretari/ària de l'entitat:

Signatura del sol·licitant/representant legal                                                                                     Nom, DNI i signatura:​​​​​​​