Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 39921
Resolució del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca núm. 18, referent a la correció de les bases de la convocatòria per a la selecció de candidats a formar part d'una borsa d'administratiu-va per a cobrir substitucions i/o vacants de lloc de feina d'administratiu, com a personal laboral temporal del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca
El dia 10 de març de 2021, la presidenta del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca va dictar la resolució núm. 18, per la qual es corregeix l'error detectat en el punt 4, de la base 3, i es modifica el punt 2.1, de la base 7, de les bases de la convocatòria per a la selecció de candidats a formar part d'una borsa d'administratiu-va per a cobrir substitucions i/o vacants de lloc de feina d'administratiu, com a personal laboral temporal del Patronat Municipal de l'Hospital
Antecedents
1. En el Butlletí Oficial de les Illes Balears, núm. 14, del dia 2 de febrer del 2021, es van publicar les Bases de la convocatòria per a la selecció de candidats a formar part d'una borsa d'administratiu-va per a cobrir substitucions i/o vacants de lloc de feina d'administratiu, com a personal laboral temporal del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca.
2. S'ha detectat un error en el punt 4, de la base 3, de les bases esmentades. En aquest punt s'indica que les persones aspirants per poder ser admeses al procediment selectiu han d'estar en possessió de la titulació de graduat escolar o equivalent, i a més, han d'estar en possessió d'un títol tècnic superior en administració i finances o titulació equivalent.
3. En el punt 2.1 «Per estar en possessió d'una altra titulació acadèmica oficial superior a la necessària com a requisit:», de la base 7 «Procediment selectiu per mitjà del concurs oposició». En aquest punt s'indica el següent:
«Per altres titulacions, diferents de la que és requisit per a presentar-se a les proves:
2.1. Per estar en possessió d'una altra titulació acadèmica oficial superior a la necessària com a requisit:
-Títol de doctor, llicenciat (o graduat), enginyer o arquitecte relacionat amb el lloc de feina: 1 punt.
-Títol de diplomat universitari, enginyer tècnic o arquitecte tècnic relacionat amb el lloc de feina: 0,8 punts.
-Títol de tècnic superior relacionat amb el lloc de feina: 0,6 punts.
-Títol de batxiller-LOE, batxiller-LOGSE, batxiller unificat polivalent, de batxiller superior o tenir aprovades les proves d'accés a la universitat per a majors de 25 anys: 0,4 punts.
-Títol de tècnic relacionat amb el lloc de feina: 0,2 punts.
Es valorarà només la titulació de major puntuació. Puntuació màxima per al subapartat 2.1: 1 punt.»
Consideracions jurídiques
1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que les administracions públiques poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.
2. L'article 56.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la revocació dels actes de gravamen o desfavorables i la rectificació dels errors materials, aritmètics o de fet en actes i disposicions administratives corresponen a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Rectificar l'error observat en el punt 4, de la base 3, de les bases de la convocatòria, en què es demana que les persones aspirants per poder ser admeses al procediment selectiu han d'estar en possessió de la titulació de graduat escolar o equivalent, i a més, han d'estar en possessió d'un títol tècnic superior en administració i finances o titulació equivalent, i indicar que la titulació d'accés per a formar part en la convocatòria per a la selecció de candidats a formar part d'una borsa d'administratiu-va per a cobrir substitucions i/o vacants de lloc de feina d'administratiu, com a personal laboral temporal del Patronat Municipal de l'Hospital és títol de batxillerat o tècnic administratiu.
2. Modificar el punt 2.1 «Per estar en possessió d'una altra titulació acadèmica oficial superior a la necessària com a requisit:», de la base 7 «Procediment selectiu per mitjà del concurs oposició», i indicar el següent:
Per altres titulacions, diferents de la que és requisit per a presentar-se a les proves:
2.1. Per estar en possessió d'una altra titulació acadèmica oficial superior a la necessària com a requisit:
-Títol de doctor, llicenciat (o graduat), enginyer o arquitecte relacionat amb el lloc de feina: 1,1 punts.
-Títol de diplomat universitari, enginyer tècnic o arquitecte tècnic relacionat amb el lloc de feina: 0,9 punts.
-Títol de tècnic superior relacionat amb el lloc de feina: 0,7 punts.
-Títol de tècnic relacionat amb el lloc de feina, a més de l'establert com a requisit: 0,3 punts.
Es valorarà només la titulació de major puntuació. Puntuació màxima per al subapartat 2.1: 1,1 punts.»
3. Publicar la resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
4. Obrir un nou termini de 15 dies hàbils per a la presentació de sol·licituds per prendre part en el procés selectiu, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el BOIB.
5. Aprovar que les persones que es van inscriure en la primera convocatòria oberta a través del BOIB núm. 14, del dia 2 de febrer del 2021, es donen per incloses en el nou procés de selecció per a la selecció de candidats a formar part d'una borsa d'administratiu-va per a cobrir substitucions i/o vacants de lloc de feina d'administratiu, com a personal laboral temporal del Patronat Municipal de l'Hospital. Durant aquest període, poden incorporar nova documentació, si és necessari.
6. Ratificar aquesta Resolució en la propera Comissió executiva del Patronat.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la presidenta del Patronat ;Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-ne rebut la notificació, d'acord amb l'article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver rebut la notificació de la Resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol,reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Ciutadella, 10 de març de 2021
La presidenta delegada del Patronat
Laura Anglada Seara
El secretari Josep A. Florit Sastre