Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 33679
Departament de Personal. Negociat de Selecció i Provisió. Convocatòria en comissió de serveis pel sistema de concurs de cap de Negociat d’Informació Urbanística de l’Ajuntament de Palma
El regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública, per resolució número 3.566 de 5 de març de 2021, va acordar el següent:
Convocar pel sistema de CONCURS en comissió de serveis, el lloc de treball que es relaciona a continuació, la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable, d'acord amb les determinacions i entre el personal que reuneixi els requisits que s'indiquen a continuació:
Lloc de treball.
1.- CAP DE NEGOCIAT D'INFORMACIÓ URBANÍSTICA, Departament de Planejament i Gestió Urbanística, de l'Àrea de Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat.
CODI: F22030061
NÚMERO DE LLOCS A COBRIR: 1
ES/SUB/CLASSE:
REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS:
FUNCIONS: Són funcions genèriques dels caps de negociat:
A més a més de les funcions genèriques de cap de negociat:
- Emetre informes corresponents a l'aplicació de la normativa urbanística jurídica i tècnica vigent al municipi de Palma.
- Resoldre consultes urbanístiques, escrites o verbals, ja sigui de manera analògica o telemàtica a través de l'Administració electrònica.
- Trobar-se al corrent de les darreres novetats en matèria de legislació urbanística i participar en la conformació dels criteris interpretatius del servei d'Informació Urbanística.
- Tenir empatia per relacionar-se directament amb els administrats i capacitat per coordinar l'equip de treball.
- Tenir iniciativa, capacitat d'anàlisi i síntesi per presentar propostes que millorin i agilitzin la resolució dels expedients, donada l'experiència diària en el coneixement d'assumptes.
- Donar resposta adequada i proporcionada davant situacions inesperades que es puguin presentar en el desenvolupament de les seves funcions diàries.
- Capacitat d'adaptació a les noves condicions de treball que sorgiran quan s'implementi efectivament l'administració electrònica en els procediments administratius.
Durada. La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol dels següents supòsits:
La limitació temporal prevista a l'apartat b) no serà aplicable a les comissions de serveis en llocs de treball reservats a personal en situació de serveis especials o en qualsevol altra situació administrativa que comporti la reserva del lloc de treball.
Les persones en situació de comissió de serveis tindran dret a la reserva del seu lloc de feina de procedència i percebran les retribucions corresponents al lloc de treball efectivament ocupat.
Publicitat. Aquesta convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la web municipal.
Sol·licituds i termini de presentació. Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria en el Registre General d'aquest Ajuntament, sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.
El termini de presentació de sol·licituds serà de SET DIES HÀBILS, comptats a partir de l'endemà que es publiqui al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
FASE DE CONCURS.
Els requisits i els mèrits corresponents al personal funcionari de l'Administració de la l'ajuntament de Palma, s'han d'acreditar en la forma següent:
Els documents acreditatius del mèrits presentats podran ser retirats pels aspirants en el termini de tres mesos comptadors des de l'endemà d'adquirir fermesa la resolució definitiva del procediment. En cas contrari seran destruïts.
- Experiència professional.
Per cada any o fracció superior a 6 mesos de serveis prestats a l'Administració Pública, 0,50 punts.
La puntuació màxima és de 8 punts.
- Cursos de formació.
Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. La valoració d'aquest criteri es du a terme d'acord amb el següent barem:
Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Escola Municipal de Formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. Es valoren en tots els casos els següents:
Els cursos poden tenir qualsevol durada. Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència; és a dir, no són acumulatius l'assistència i l'aprofitament.
No es valoren els cursos específics de capacitació per a l'accés al lloc de feina ni el curs teoricopràctic que es realitza durant el procés de selecció del concurs oposició d'administratius per a promoció interna d'auxiliars administratius, o qualsevol altre de similar.
Tampoc es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques.
L'hora d'aprofitament o impartició es valora amb 0,02 punts
L'hora d'assistència es valora amb 0,01 punts
La puntuació màxima és de 5 punts.
- Titulacions acadèmiques.
1. Estudis que es valoren.
1.1 Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques el caràcter oficial o l'equivalència de les quals tingui reconegut i establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau establerts per les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, quan estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça convocada.
1.2 La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el 1er cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctor, màster oficial o títol propi de postgrau en que si es pot valorar la llicenciatura o equivalent.
1.3 Es valoraran les titulacions del mateix nivell acadèmic o superior, a les exigides com a requisits, sense que en cap cas es pugui valorar l'acreditada com a requisit.
2. Puntuació.
- Per cada títol de doctor/a: 4 punts.
- Per cada títol de màster universitari oficial: 2 punts.
- Títols propis de postgrau: màxim 1,5 punt per cada títol
- Màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d'actualització universitària, es valoren a raó de 0,015 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel RD 1393/2007, de 27 d'octubre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,025 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 1,5 punt (PER CADA TÍTOL PROPI)
En el supòsit que el títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han de computar, d'acord amb els paràgrafs anteriors, a raó de 0,025 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives, si són títols oficial, ó 0.015 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives si es tracta de títols propis.
No es tindrà en compte com a mèrit el títol de màster que habilita per a l'exercici de la professió objecte d'aquesta convocatòria, en el supòsit de presentar el títol de grau, en ser-ne requisit.
- Estudis universitaris.
- Per cada titulació acadèmica oficial de segon cicle universitari, llicenciatura, arquitectura, enginyeria o equivalent: 4 punts.
- Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, grau, primer cicle universitari, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3,5 punts.
- Per cada títol propi de grau: 3 punt.
- Estudis no universitaris:
- Per cada titulació acadèmica de tècnic/a superior de formació professional (cicle formatiu) o equivalent: 2,5 punt.
- Per cada titulació acadèmica de tècnic/a de formació professional, de batxillerat o equivalent: 2 punts.
- Pel títol de graduat en educació secundària obligatòria o equivalent: 1,5 punts.
La puntuació màxima és de 6 punts.
Coneixement de la llengua catalana.
Acreditar el coneixement de la llengua catalana que correspongui mitjançant: certificat:
La puntuació d'aquest apartat serà la següent:
La puntuació màxima és de 2 punts
Comissió de serveis forçosa i en atribució temporal de funcions.
En aquest apartat es valora la prestació de serveis mitjançant una comissió de serveis forçosa o una comissió de serveis en atribució temporal de funcions.
Al personal funcionari a qui s'adjudiqui una d'aquestes comissions se li valorarà el temps que romangui en aquesta situació amb 0,025 punts per mes complet.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 0,6 punts.
Total puntuació fase de concurs: 21,6 punts
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, conformement el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s'ha de presentar al registre general d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s'hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l'article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 8 de març de 2021
El cap del Departament de Personal p.d. decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Antoni Pallicer Martorell