Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 29258
Registre de Personal.
Modificació de la proposta MF-686 relativa a la creació i modificació de llocs de treball del Servei de Registre de personal i informàtica
“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma que figura a la proposta adjunta MF-686 relativa a la creació i modificació de llocs de treball del Servei de Registre de personal i informàtica.
2. Establir com a data d'efectes la del dia següent de la seva aprovació.
3. Publicar el contingut de l'Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
Palma, 22 de febrer de 2021
La cap de secció del Registre de Personal
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 686 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
SJG |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
ÒRGAN: |
SJG000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
UNITAT: |
SJG0001000 |
REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F31340002 |
CAP DE SERVEI DEL REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AG, AE |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) 3052 - SUBESCALA DE GESTIÓ 3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT TÈCNIC/A INFORMÀTIC/A
3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT RELACIONS LABORALS |
200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F31340002 |
CAP DE SERVEI DEL REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL DE 2 ANYS EN MATÈRIA DE PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS O 200 HORES DE FORMACIÓ ESPECÍFICA EN LES MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL. I LLICENCIATURA O GRAU EN DRET, CIÈNCIES JURÍDIQUES DE LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES O CIÈNCIES DEL TREBALL. |
C1 |
|
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F95090028 |
TÈCNIC/A MITJÀ RELACIONS LABORALS |
1 |
G |
22 |
53 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT RELACIONS LABORALS |
|
B2 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
G |
GENÈRIC |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
GR |
GRUP |
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
OBS |
OBSERVACIONS |
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
53 |
14.543,06 € |
83 |
26.349,54 € |