Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÓMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL

Núm. 26058
Convocatòria de subvencions per a entitats juvenils any 2021

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

ID BDNS 548692

CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A ENTITATS JUVENILS ANY 2021

El conseller executiu del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de  Mallorca, en data 25 de febrer de 2021, va resoldre:

1. Aprovar la convocatòria de subvencions per a entitats juvenils any 2021

2. Autoritzar una despesa de 198.255,37 €, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 65.33410.48900 (RCs amb núm. d'operació  220210000046 i amb núm. D'operació 220210000047), per atendre les subvencions de la convocatòria.

3. Ordenar la publicació en el BOIB de la convocatòria, per conducte de la base de dades nacional de subvencions.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de rebre aquesta notificació. El recurs es pot interposar formalment davant aquest conseller executiu/consellera executiva o davant la presidència del Consell Insular de Mallorca, que és l'òrgan competent per resoldre'l.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada, hi podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.

 Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú.

Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.”   

 

Palma, 3 de març de 2021       

La  secretària tècnica de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local

(Per delegació de resolució de 22 de juliol, BOIB núm. 103 de 27-07-2019)

Rosa M. Cañameras Bernaldo

 

Convocatòria de subvencions per a entitats juvenils per al 2021

El Consell de Mallorca, a través de la Direcció Insular de Participació i Joventut, integrada en el Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, en l'exercici de les competències que té atribuïdes i d'acord amb els objectius fixats en el Pla Estratègic de Subvencions de l'any 2021, ha aprovat aquesta convocatòria pública de subvencions d'acord amb l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017), modificada per acord del Ple de 14 de juny de 2018 (BOIB núm. 96, de 4 d'agost de 2018).

La participació activa de les persones joves és un indicador bàsic de qualitat i vitalitat democràtica de les societats actuals. Per això, és imperatiu que des de les institucions es fomentin i es facilitin els recursos necessaris per a l'organització juvenil i es garanteixi així l'apoderament juvenil i l'exercici de la ciutadania plena de les persones joves.

Aquesta convocatòria té una finalitat doble. D'una banda, es vol fomentar l'associacionisme donant suport econòmic als projectes i activitats habituals o puntuals que organitzin les associacions i entitats juvenils sense ànim de lucre i que formin part de la seva programació anual i, de l'altra, es volen compensar les despeses que es puguin derivar del procés associatiu i del manteniment de les associacions en si mateixes.

D'aquesta manera, s'aconsegueix promoure i enfortir el teixit associatiu en l'àmbit social i cultural del col·lectiu jove en les associacions i entitats de Mallorca.

1.  Finançament i import màxim

1.1 Tenint en compte el Pla Estratègic de Subvencions del Consell Insular de Mallorca per a l'any 2021, es destina per a la línia 1 (L1) un import de seixanta mil euros (60.000,00 €), amb càrrec a la partida pressupostària 65.33410.48900 del pressupost de 2021 (RC núm. 220210000046); i cent trenta vuit mil dos-cents cinquanta-cinc euros  i trenta-set cèntims (138.255,37 €) per a la línia 2 (L2), amb càrrec a la partida pressupostària 65.33410.48900 del pressupost de 2021 (RC. núm. 220210000047).

1. 2. D'acord amb l'article 24.2 de l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca, els projectes se subvencionaran per un import cert equivalent a la quantia sol·licitada fins al màxim establert en els punts 1.3. i 1.6 i, per tant, no s'aplicarà l'ajustament a la baixa de l'import de la subvenció per raó del grau d'execució de l'activitat subvencionada, sempre que això no impliqui superar el cost de l'activitat un cop deduïts els ingressos aliens  o altres subvencions que han finançat el mateix projecte de la present convocatòria, d'acord amb l'article 32 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

1. 3. Les subvencions que s'atorguin s'adjudicaran fins a exhaurir el límit del crèdit pressupostari inicial, sempre que es compleixin els requisits legals d'aquesta convocatòria i de la resta de normes aplicables.

Es preveu que a cada una de les sol·licituds, com a màxim, se li concedeixi un import cert, amb les limitacions següents:

- Per a la L1 cada entitat sol·licitant pot demanar fins a un màxim de cinc mil euros (5.000,00 €).

- Per a la L2 cada entitat sol·licitant pot demanar fins a un màxim de nou mil euros (9.000,00 €). Encara que el règim de concurrència sigui no competitiu, es valoraran les sol·licituds presentades segons els criteris d'avaluació establerts en aquesta convocatòria, per determinar la quantia que es concedirà:

  • Puntuació entre 1 i 10 punts: 3.000 euros.
  • Puntuació entre 11 i 21 punts: 5.000 euros.
  • Puntuació entre 22 i 35 punts: 7.000 euros.
  • Puntuació entre 36 i 50 punts: 9.000 euros.

En ambdues línies s'ha de determinar l'import sol·licitat, que ha de ser igual o inferior a les despeses presentades o al cost de l'activitat.

1. 4. Si la quantia del crèdit de la convocatòria no és suficient per cobrir el 100 % dels imports a concedir i amb els límits establerts en la convocatòria, s'aplicarà l'article 25 de l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca de prorrateig de l'import entre les persones sol·licitants.

Aquest prorrateig es calcularà per a cada línia independentment.

L1 en funció de l'import de l'ajuda sol·licitada i segons tres ítems de les entitats sol·licitants, cada un dels quals tindrà un terç del valor total:

- Ser una associació juvenil, així com està definit en la Llei 10/2006.

- Estar inscrit en el cens d'entitats juvenil.

- Ser una entitat membre del Consell de la Joventut de les Illes Balears.

L2 en funció de l'import de l'ajuda sol·licitada i la puntuació obtinguda amb els criteris de valoració establerts en el punt 3 d'aquesta convocatòria.

1. 5. Si no es concedeixen les quanties inicialment previstes per a les diferents línies, per manca de sol·licituds o per no acreditar la condició de beneficiari, es pot traspassar indistintament el crèdit romanent d'una línia a l'altra, si, d'acord amb les sol·licituds presentades, és convenient incrementar la dotació pressupostària per atendre totes les sol·licituds.

1. 6. Si, una vegada fets tots els tràmits escaients (com un possible traspàs de crèdit d'una línia a l'altra), queda romanent i es considera adequat, es pot ampliar la quantia subvencionada de les sol·licituds d'aquesta línia de manera proporcional entre les que així ho hagin demanat amb la sol·licitud de subvenció i hagin presentat projectes amb pressuposts més alts de la quantia a la qual tenien dret d'acord amb el quadre de subvencions determinat en la present convocatòria.

En aquest supòsit, la quantia que finalment sigui concedida s'ha d'entendre, igualment, com a quantia fixa i hi serà aplicable la normativa referida a aquest tipus de subvenció. Per tant, a l'hora de justificar, s'ha de justificar el total de la quantia concedida.

2. Objecte de la convocatòria i finalitat

2. 1. L'objecte d'aquesta convocatòria és subvencionar despeses per al manteniment de les entitats juvenils i despeses relacionades amb projectes habituals i/o puntuals en matèria de joventut.

Per tant, aquesta convocatòria consta de dues línies:

L1: manteniment d'entitats juvenils

L2: projectes i/o activitats

2. 2. L1: manteniment d'entitats juvenils.

Amb aquesta línia es vol donar suport al manteniment estructural de les entitats juvenils legalment constituïdes radicades a Mallorca.

Als efectes d'aquesta convocatòria, no es consideren entitats beneficiàries: les entitats amb finalitat lucrativa, comercial, mercantil o similar; els col·legis i les associacions professionals; les federacions i entitats esportives; els centres docents; les corporacions locals i les entitats de dret públic, i les entitats de tipus polític o sindical.

Despeses subvencionables de la L1 (manteniment d'entitats juvenils):

a.  Lloguer dels locals i oficines de l'entitat.

No es poden imputar, en el cas de béns immobles, conceptes que, segons la llei o el contracte d'arrendament, no vagin a càrrec de l'arrendatari. Tampoc no s'admet la imputació de l'impost de béns immobles (IBI), llevat que s'hagi pactat així i consti la repercussió en l'arrendatari en els rebuts d'arrendament. Tampoc no s'admet la imputació de retards a l'arrendador, llevat que aquests s'hagin produït durant el període subvencionable. Els interessos de demora no són subvencionables.

Quan en el contracte d'arrendament hi hagi incloses altres despeses, la comunitat de propietaris, aigua, llum o un altre subministrament, seran elegibles sempre que s'hagi pactat així i consti en els rebuts d'arrendament la repercussió en l'arrendatari. Així mateix, s'ha de reflectir en el contracte de lloguer i s'imputarà directament o proporcionalment segons el criteri degudament justificat que hagi considerat l'entitat i sempre que el consum del cost repercutit estigui dins el període d'elegibilitat.

b. Arrendament financer d'un bé moble (rènting), d'equipaments informàtics, fotocopiadores o similars.

Quant a l'amortització del capital d'aquest arrendament financer, només es pot imputar proporcionalment l'import que correspon al període elegible.

L'import màxim subvencionable no ha de sobrepassar el valor de mercat de l'actiu arrendat. Es podran imputar com a despeses els imports corresponents a l'amortització de capital i l'IVA en el cas d'entitats que acreditin estar-ne exemptes.

Els interessos, altres imposts i despeses generals no són subvencionables.

c. Petites reparacions, manteniment i conservació sempre que l'activitat no es consideri inventariable, és a dir, que no impliqui un increment del valor patrimonial dels béns.

S'entenen com a despeses de manteniment les que són necessàries per a la cura i reparació de les instal·lacions o dels recursos de l'entitat (tals com el manteniment dels recursos informàtics, manteniment del web o programari informàtic) i com a despeses de reparació les obres necessàries per al manteniment de les instal·lacions esmentades. En definitiva, es tracta de despeses necessàries per continuar funcionant adequadament.

d. Despeses de subministraments: llum, aigua, calefacció/climatització, telèfon, fax, Internet, i altres subministraments de pagament periòdic.

En els casos de lloguers o d'utilització de locals on no s'ha fet el canvi de titularitat de la persona propietària a l'entitat juvenil usuària davant el subministrador oficial, l'entitat juvenil ha d'aportar el contracte de lloguer o conveni de cessió d'ús de l'espai corresponent, on ha de constar que l'entitat juvenil s'ha de fer càrrec d'aquestes despeses corrents.

És elegible el cost del consum únicament i exclusivament del període subvencionable (de l'1 de setembre 2020 al 31 d'agost de 2021), independentment de la data d'emissió de la factura.

e. Despeses de material fungible, béns consumibles i/o despeses derivades de la covid-19.

f. Primes d'assegurances.

Les pòlisses d'assegurances contractades per l'entitat poden ser generals per a l'activitat de tot l'any i, en aquest cas, és elegible únicament i exclusivament la despesa corresponent al període subvencionable independentment de la data d'emissió.

g. Despeses de tasques de coordinació, assessorament, gestió i administració.

Quant a les despeses de personal amb tasques de coordinació, assessorament, gestió i administració que desenvolupa l'entitat, són elegibles les despeses de personal que tenguin caràcter estructural i no es corresponguin amb activitats concretes de durada determinada.

Quan s'imputin retribucions de personal estructural dedicat a aquestes tasques, poden incloure els salaris i les assegurances socials.

Les pagues extraordinàries no poden imputar-se en el mes en què es perceben, sinó que l'import anual s'ha de prorratejar mensualment i s'ha d'imputar la quantitat proporcional corresponent al període subvencionable.                                                                           

No s'accepten les despeses derivades de les baixes laborals, ja que no es consideren treball efectiu; no obstant això, les entitats poden substituir la persona en situació de baixa laboral i imputar les despeses de la persona substituta.

No s'accepten les despeses derivades de la finalització de la relació juridicolaboral entre el treballador i l'empresari.

Quan s'imputin costs d'aquesta naturalesa que no sigui personal estructural de l'entitat, la factura corresponent ha d'indicar el tipus específic de tasques que es remuneren i el preu que correspon a cada una.

2.3. L2: projectes i/o d'activitats.

Aquesta línia de subvenció es destina a projectes i activitats adreçats a la infància i a la joventut.

La línia 2 únicament subvenciona projectes o activitats que s'emmarquin clarament i directament en una de les sis activitats següents:

  • Activitats de lleure: s'inclouen en aquest apartat, el conjunt d'activitats de lleure educatiu adreçades a infants i joves amb la finalitat que adquireixin competències, habilitats socials i hàbits saludables.
  • Activitats de foment de la informació a la joventut en matèria de salut, igualtat, drets dels col·lectius LGTBI i protecció del medi ambient.
  • Activitats de foment de la inclusió social.
  • Activitats de foment de l'oci nocturn saludable.
  • Activitats de foment de l'associacionisme i de la participació.
  • Activitats de foment de la cultura pròpia de Mallorca.

Únicament se subvencionen projectes i activitats adreçats a joves d'entre 14 i 30 anys a excepció de les activitats de lleure, cas en què es poden subvencionar activitats adreçades a infants i joves d'entre 3 i 30 anys.

Els projectes o activitats genèrics no són subvencionables.

En qualsevol cas, en queden exclosos: projectes amb caràcter lucratiu, comercial, mercantil o similar; activitats docents, complementàries o d'ampliació d'estudis; activitats esportives; viatges individuals; activitats turístiques; tot tipus de despeses de menjar i beure que no estiguin inclosos en una activitat de lleure i despeses per a la compra de material inventariable.

 

Despeses subvencionables de la L2:

a. Cost del salari del personal que participa directament en l'activitat.

Quan s'imputin retribucions de personal, es poden incloure els salaris i les assegurances socials. Aquestes despeses s'han d'aportar degudament desglossades pel temps dedicat a les tasques relacionades directament a l'activitat.

Les pagues extraordinàries no poden imputar-se en el mes en què es perceben, sinó que l'import anual s'ha de prorratejar mensualment i s'ha d'imputar la quantitat proporcional corresponent al període subvencionable.

No s'accepten les despeses derivades de les baixes laborals, ja que no es consideren treball efectiu; no obstant això, les entitats poden substituir la persona en situació de baixa laboral i imputar les despeses de la persona substituta.

No s'accepten les despeses derivades de la finalització de la relació juridicolaboral entre el treballador i l'empresari.

En el supòsit de contractar un professional extern a l'entitat, la factura corresponent ha d'indicar les actuacions desenvolupades, el període de l'activitat facturada, així com el preu que correspon a cada una d'aquestes.

b. Lloguer de les instal·lacions on es desenvolupa el projecte, quan sigui directament destinat a aquell projecte concret i no sigui la seu de l'entitat.

c. Materials necessaris per desenvolupar l'activitat. Sempre que estiguin relacionats directament amb l'activitat i que estiguin explicats i justificats en els criteris d'imputació.

d. Despeses de transport de les persones participants que inequívocament responguin a l'activitat i que estiguin explicades i justificades en els criteris d'imputació.

e. Les assegurances d'accidents i de responsabilitat civil que cobreixen l'activitat.

L'assegurança ha de cobrir la responsabilitat civil i els accidents que puguin tenir lloc durant el desenvolupament de l'activitat per a totes les persones participants.

La pòlissa pot ser una pòlissa general contractada per l'entitat per a l'activitat de tot l'any i és elegible únicament i exclusivament el període subvencionable, sempre que doni cobertura a les persones participants de l'activitat subvencionada.

El cost no s'ha d'imputar sobre la base de la data d'emissió de la pòlissa ni de la data de pagament, sinó sobre el període de cobertura que consti en la pòlissa contractada, sempre únicament i exclusivament sobre el període que es correspon amb el període subvencionable.

f. Despeses de publicitat de l'activitat.

Respecte a la difusió de l'activitat, les persones beneficiàries de les subvencions han de complir les obligacions que s'estableixen en l'article 15.1 de l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca.

g. Altres despeses que inequívocament responen a l'activitat i estan degudament explicades i justificades les seves necessitats en els criteris d'imputació, així com les relacionades amb l'activitat derivades de la covid-19.

En cap cas l'import de la despesa subvencionable no pot ser superior al valor de mercat.

2.4. Perquè les despeses siguin subvencionables (ja siguin de la línia 1 o de la línia 2), és un requisit indispensable que el document de despesa comprovant o document anàleg que s'aporti estigui a nom de l'entitat sol·licitant de la subvenció, amb el concepte i la data, i que es compleixin tots els requisits dels articles 39 i 44 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, amb l'excepció feta en l'apartat 2.2. d) despeses de subministrament de la convocatòria.

2. 5. Despeses no subvencionables de la línia 1 i línia 2:

  • Adquisició de béns inventariables.
  • Despeses d'amortització de béns inventariables.
  • Despeses d'obra nova.
  • Interessos deutors dels comptes bancaris.
  • Interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals.
  • Despeses de procediments judicials.

3. Criteris avaluables de la L2

3.1. La Comissió Avaluadora valorarà la documentació presentada de la L2, així com qualsevol altra documentació adient que s'hagi adjuntat a la sol·licitud de participació de la present convocatòria de subvenció, i donarà un punt per cada un dels criteris que compleixi el conjunt de la documentació presentada, d'acord amb els següents criteris enumerats fins a un màxim de cinquanta punts.

El total de punts obtinguts servirà de base per aplicar el que s'estableix en el punt 1.3 de la present convocatòria en relació amb la quantia a concedir de la L2.

3. 2. Criteris respecte a l'entitat:

1. Entitats donades d'alta en el Cens insular d'entitats juvenils i entitats prestadores de serveis a la joventut del Consell de Mallorca. Aquest punt es comprovarà d'ofici.

2. Entitats que han participat en el Consell de Joventut de les Illes Balears. Aquest punt es comprovarà d'ofici.

3. Entitats que tenguin una junta directiva o òrgan de govern format almanco per la meitat o més de persones joves d'entre 14 i 30 anys. Certificat de l'entitat que indiqui el DNI i la data de naixement.

4. Entitats en què més del 25 % dels socis tenguin entre 14 i 21 anys. Certificat de l'entitat que indiqui el DNI i la data de naixement.

5. Entitats amb paritat entre homes i dones en els òrgans de representació i de decisió (es valorarà l'òrgan de representació de l'any 2019). Certificat de l'entitat que indiqui el DNI i el sexe de la persona.

6. Entitats amb més de cinquanta socis. Certificat de l'entitat.

7. Entitats amb transparència en la gestió. Publicació dels pressuposts a Internet, tríptics o documents públics amb àmplia difusió. Cal aportar documentació informativa.

8. Entitats amb un pla anual de treball. S'ha d'aportar una còpia del pla.

9. Entitats amb consciència social. L'entitat haurà d'aportar un document que demostri l'existència d'activitats o de projectes amb consciència social.

10. Entitats amb experiència en la realització de projectes adreçats a infants i/o joves.

3.3.  Criteris respecte al projecte:

11. El projecte té una estructura bona.

12. El projecte presentat té una àmplia fonamentació.

13. El projecte té estudis previs per a la fonamentació.

14. Els objectius del projecte són concrets i clars.

15. El projecte detalla la metodologia emprada.

16. El projecte inclou una previsió dels resultats que es volen aconseguir.

17. El projecte inclou indicadors per avaluar els resultats de l'activitat i l'assoliment dels objectius que es preveien.

18. El projecte inclou una o diverses activitats innovadores.

19. El projecte incideix en diverses temàtiques de la present convocatòria.

20. El projecte inclou una o diverses activitats previstes per a més de cinquanta usuaris directes (es valorarà com a ½ usuari si són usuaris no presencials).

21. El projecte inclou una o diverses activitats que incideixen, encara que sigui indirectament, en un nombre elevat de persones (més de cent cinquanta).

22. El projecte inclou una o diverses activitats amb més d'un monitor.

23. El projecte inclou una o diverses activitats amb monitors especialitzats.

24. El projecte inclou una o diverses activitats de més de 24 hores de durada.

25. El projecte inclou més de tres accions.

26. El projecte inclou una o diverses activitats de temàtiques d'actualitat.

27. El projecte s'engloba en un programa pluriennal.

28. El projecte s'inclou en un pla de difusió per donar-lo a conèixer.

29. El projecte inclou una o diverses activitats amb mesures concretes per fomentar la igualtat de gènere.

30. El projecte inclou una o vàries activitats dirigides contra la violència de gènere en joves.

31. El projecte inclou una o diverses activitats amb mesures concretes de responsabilitat social.

32. El projecte o alguna de les activitats inclou col·lectius vulnerables.

33. El projecte o alguna de les activitats inclou persones amb diversitat funcional.

34. El projecte inclou una o diverses activitats adreçades a la integració de cultures minoritàries.

35. En el projecte hi participen diverses associacions.

36. El projecte fomenta l'actitud crítica davant qualsevol discriminació.

37. El projecte té com a llengua vehicular el català.

38. El projecte inclou una o diverses activitats desenvolupades a més d'un municipi.

39. El projecte inclou una o diverses activitats cofinançades per més d'una administració o entitat.

40. El projecte inclou una o diverses activitats que empren espais públics per al seu desenvolupament.

41. El projecte inclou una o diverses activitats únicament adreçades a la joventut.

42. En el desenvolupament d'alguna de les activitats del projecte hi participen persones voluntàries.

43. El projecte inclou una o diverses activitats o estratègies encaminades a la conservació d'espais naturals i/o a la reducció de l'impacte ambiental de l'activitat.

44. El projecte inclou una o diverses activitats que promouen la gestió sostenible dels residus.

45. El projecte inclou una o diverses activitats d'integració amb la població del municipi on es du a terme.

46. El projecte inclou una o diverses activitats amb objectius de caràcter intergeneracional.

47. El projecte inclou una o diverses activitats finançades, almanco en un 30 %, amb els recursos propis de l'entitat sol·licitant.

48. El projecte inclou una o diverses activitats que contenen accions capaces de generar grups estables enfront d'actuacions puntuals.

49. El projecte és participatiu i preveu que les persones usuàries contribueixin a crear el projecte o alguna de les activitats.

50. El projecte preveu l'accés gratuït per a les persones usuàries a una o diverses activitats del projecte.

4. Règim de concurrència

4. 1. El procediment per seleccionar les entitats beneficiàries és la concurrència no competitiva, per la qual cosa no es fixa un ordre de prelació si les sol·licituds reuneixen els requisits i si hi ha crèdit suficient. En el cas que el crèdit no sigui suficient per a cada línia independentment, s'aplicarà el prorrateig establert en el punt 1.4 d'aquesta convocatòria, fins que s'exhaureixi el total del crèdit assignat.

5. Període de realització de l'activitat o de les activitats subvencionables

Tenint en compte la situació d'incertesa de l'any 2020 que va obligar a modificar la convocatòria de subvencions adreçades a les entitats juvenils, en la qual, finalment, únicament es va preveure subvencionar despeses de manteniment i no activitats, es considera adequat en aquesta convocatòria establir períodes diferenciats per a la línia 1 i per a la línia 2, de tal manera que no quedi cap període sense subvencionar.

Per aquest motiu, dins la línia 1, de manteniment, el període subvencionable de despeses de manteniment de les entitats és de l'1 de setembre de 2020 al 31 d'agost de 2021 (ambdós inclosos). Les dates de les factures han de correspondre a aquest període, exceptuant el que s'estableix en aquesta convocatòria.

En canvi, dins la línia 2, d'activitats de joventut, el període de realització de l'activitat o de les activitats subvencionables és de l'1 de setembre de 2019 al 31 d'agost de 2021 (ambdós inclosos). Les dates de les factures han de correspondre a aquest període, exceptuant el que s'estableix en aquesta convocatòria.

La data dels justificants de pagament, en ambdues línies, pot ser dins el mes posterior, comptador des de la data de finalització de l'activitat subvencionada, sempre anterior a l'1 d'octubre de 2021.

6. Beneficiaris

6. 1. Poden participar en aquesta convocatòria de subvencions les entitats juvenils o entitats prestadores de serveis a la joventut recollides en l'article 59 de la Llei 10/2006, de 26 de juliol, integral de la joventut i que compleixin tots els requisits següents:

- Tenir la seu de l'entitat a Mallorca.

- Estar constituïdes legalment.

- Ser associacions sense ànim de lucre.

- Adreçar el seu objecte social a infants i/o joves.

6. 2. No poden acollir-se a l'ajuda econòmica les entitats en les quals concorri alguna de les prohibicions de l'article 8 de l'Ordenança de subvencions del Consell de Mallorca.

6.3. Cada entitat només pot presentar una sol·licitud de subvenció per a cada una de les línies, la qual ha d'incloure el projecte o les despeses per subvencionar amb la quantia sol·licitada per a cada modalitat, si escau.

No obstant això, els grups, centres d'esplai, dels agrupaments o moviments escoltes i les entitats que formen part d'associacions, inscrites en el Cens insular d'entitats juvenils del Consell de Mallorca, en relació amb la L2, poden presentar una sol·licitud individualment, sempre que compleixin les tres condicions següents: (annex 8)

- Que l'autonomia d'aquests grups estigui prevista en els estatuts de l'entitat principal.

- Que estiguin reconegudes expressament com a entitats dependents de l'entitat principal en el Cens d'entitats juvenils i entitats prestadores de serveis a la joventut del Consell de Mallorca.

- Que hagin presentat la memòria d'activitats de l'any anterior de manera individualitzada.

Tenint en compte que els grups, centres d'esplai, dels agrupaments o moviments escoltes i les entitats que formen part d'associacions comparteixen el mateix CIF, totes les subvencions de la mateixa entitat matriu s'abonaran a un únic número de compte bancari.

Constitueix un requisit indispensable per adquirir la condició de beneficiari d'aquesta subvenció que tant l'agrupació com l'entitat matriu de la qual depenen no incorrin, cap de les dues, en les prohibicions que s'estableixen en l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions.

Tant en la sol·licitud com en la resolució s'han de fer constar els compromisos d'execució que assumeix cada agrupació, així com l'entitat matriu, i també l'import de la subvenció que s'ha d'aplicar a cada un.

7. Obligacions dels beneficiaris

Les persones beneficiàries de les subvencions han de complir les obligacions que estableix aquesta convocatòria respecte als articles 9 i 15 de l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca i la resta de normativa que hi sigui aplicable.

8. Formalització de les sol·licituds i acreditació dels requisits

1. Les sol·licituds s'han de presentar juntament amb la documentació següent:

Documentació genèrica que s'ha de presentar per a cada línia sol·licitada:

a. Sol·licitud genèrica. (Annex 1)

b. Sol·licitud d'ampliació d'ofici de la quantia sol·licitada, si escau. (Annex 1)

c. Còpia dels estatuts actualitzats de l'entitat sol·licitant, sempre que no s'hagin presentat i actualitzat per a la subvenció de l'any anterior o en el Cens d'entitats juvenils del Consell de Mallorca.

d. Document que acrediti que la persona sol·licitant és la representant legal de l'entitat, sempre que no s'hagi presentat i actualitzat per a la subvenció de l'any anterior o en el Cens d'entitats juvenils del Consell de Mallorca.

e. Fotocòpia del DNI de la persona representant de l'entitat i CIF de l'entitat, sempre que no s'hagin presentat i actualitzat per a la subvenció de l'any anterior o en el Cens d'entitats juvenils del Consell de Mallorca.

f. Declaració responsable de l'entitat de no incórrer en cap de les causes previstes en l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes. (Annex 2)

g. Declaració responsable que tot el personal que du a terme activitats i que treballa a l'entitat, inclòs el personal voluntari, compleix els requisits de l'article 13.5 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, de modificació parcial del Codi civil i de la Llei d'enjudiciament civil, i de l'article 8.4 de la Llei de delinqüents sexuals, regulat pel Decret 1110/2015, d'11 de desembre, i que disposa dels certificats que així ho acrediten. (Annex 2)

h. Declaració responsable de l'entitat de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició de beneficiària de les subvencions públiques recollides en l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions esmentada. (Annex 2)

i. D'acord amb el que s'estableix en l'article 10.3 de l'Ordenança general de subvencions, la sol·licitud de subvenció comporta l'autorització de la persona sol·licitant perquè l'òrgan que concedeix la subvenció obtengui de manera directa l'acreditació de les circumstàncies d'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social a través de certificats telemàtics i, en aquest cas, la persona sol·licitant no ha d'aportar la certificació corresponent. Si la persona sol·licitant denega expressament el consentiment perquè l'òrgan instructor demani aquests certificats, els ha d'aportar ella mateixa juntament amb la sol·licitud. (Annex 2)

j. Declaració que l'entitat és la responsable de la veracitat dels documents presentats, d'acord amb el que s'estableix en l'article 28.7 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. (Annex 2)

k. Sol·licitud de transferència bancària per a pagaments. (Annex 4)

Per a tot el que no preveu aquesta convocatòria, s'ha d'aplicar amb caràcter supletori el que disposa l'article 10 de l'Ordenança general esmentada.

Documentació L1:

a. Pressupost i descripció detallada de l'entitat i del manteniment. (Annex 3 - L1)

b. Còpia del contracte de lloguer o del document de cessió, si es demana una subvenció per l'abonament de mensualitats, subministraments o qualsevol activitat relacionada amb les infraestructures llogades o en cessió.

Documentació L2:

a. Pressupost i descripció detallada del projecte presentat. (Annex 3 - L2)

9. Règim de compatibilitat

Aquesta subvenció és compatible amb altres ajuts o subvencions, sempre que, segons el que es preveu en l'article 16 de l'Ordenança esmentada, la quantia de la subvenció no sigui superior, aïlladament o en concurrència amb altres ajudes, subvencions, ingressos o recursos al cost de l'actuació subvencionada.

10.  Òrgan instructor, procediment de concessió de la subvenció, fiscalització i resolució

10.1. L'òrgan instructor és la Secretaria Tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local o suplent, que ha de dur a terme les actuacions establertes en l'Ordenança general de subvencions i ha de formular la proposta de resolució. L'òrgan instructor pot requerir a l'entitat sol·licitant els informes o els aclariments que consideri convenients.

10. 2. D'acord amb el que es disposa en l'article 18 de l'Ordenança general de subvencions i l'article 25 del Decret llei 8/2020, de 13 de maig, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, l'òrgan col·legiat, que s'anomena Comissió Avaluadora, ha d'emetre un informe en què ha de concretar el resultat de l'avaluació feta. Estarà integrada per:

President: conseller executiu del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local. Suplent: director insular de Participació i Joventut.

Vocal o secretari/secretària: tècnic/tècnica del Servei de Joventut. Suplent: tècnic/tècnica del Servei de Joventut.

10. 3. La tramitació i gestió d'aquesta convocatòria se subjecta als principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat, no-discriminació, eficàcia i eficiència que s'estableixen en l'article 5.4 de l'Ordenança general esmentada.

10.4. El procediment de selecció de les entitats beneficiàries es du a terme mitjançant concurrència no competitiva, sempre que les persones interessades reuneixin els requisits i fins que s'exhaureixi el crèdit pressupostari establert en aquesta convocatòria i amb els límits que es recullen en els punts 1.3. i 3.2.

10.5. Presentar la sol·licitud equival a acceptar la subvenció, si es concedeix. L'entitat beneficiària pot desistir de la sol·licitud en qualsevol moment del procés abans que es resolgui la concessió.

10.6. D'acord amb l'article 18 de l'Ordenança general esmentada, la Secretaria Tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local ha d'instruir l'expedient administratiu de concessió de les subvencions i ha de vetlar perquè es compleixin els requisits de la convocatòria, a més d'exercir les facultats que es preveuen en el punt segon de l'article esmentat.

10.7. L'òrgan instructor pot requerir a la persona interessada els informes o els aclariments que consideri convenients.

10.8. El conseller executiu del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local és l'òrgan encarregat d'aprovar la convocatòria i els actes que en deriven: aprovació de la convocatòria, concessió, justificació de les subvencions i reconeixement d'obligacions.

10.9. La Intervenció del Consell de Mallorca s'encarrega de la fiscalització prèvia limitada de la convocatòria i dels actes que en deriven: aprovació de la convocatòria, concessió, justificació de les subvencions i reconeixement d'obligacions.

10.10. L'òrgan instructor ha de formular la proposta de resolució de concessió que s'ha d'enviar a la Intervenció perquè la fiscalitzi. El contingut d'aquesta proposta s'ha d'ajustar al que es disposa en l'article 27 de l'Ordenança general esmentada i s'hi han de fer constar necessàriament les sol·licituds admeses, les subvencions concedides, a més de les desestimades o excloses, les no estimades per exhauriment de crèdit i, també, els desistiments i les renúncies de les persones sol·licitants.

10.11. Així mateix, també s'hi ha d'adjuntar un informe de la Secretaria Tècnica per fer constar que les persones beneficiàries compleixen els requisits necessaris per accedir a la subvenció.

10.12. Una vegada fiscalitzada de conformitat, s'ha d'elevar al conseller executiu del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell Insular de Mallorca, perquè resolgui la concessió de les subvencions.

10.13. El Consell de Mallorca, en compliment del que es preveu en els articles 14 i 19.2 de l'Ordenança general esmentada, ha d'enviar a la Base de dades nacional de subvencions informació sobre l'aprovació d'aquesta convocatòria i de les concessions que en derivin.

10.14. Igualment, aquesta convocatòria s'ha de publicar en el BOIB i en la Seu Electrònica del Consell Insular de Mallorca (www.conselldemallorca.net).

10.15. El termini màxim de resolució és de sis (6) mesos, comptadors des del moment que acaba el termini per presentar les sol·licituds. Si no s'ha dictat la resolució transcorreguts aquests sis mesos, s'ha d'entendre desestimada la sol·licitud, encara que l'Administració n'ha de dictar la resolució expressa.

10.16. La resolució de concessió s'ha de notificar oficialment a les entitats interessades amb la publicació en el BOIB i en la Seu Electrònica del Consell Insular de Mallorca (www.conselldemallorca.net). Qualsevol altra notificació que s'hagi de fer durant la tramitació d'aquesta subvenció a les entitats interessades, es farà de manera electrònica al correu designat a aquest efecte amb la sol·licitud de subvenció.

11.  Termini i llocs de presentació de la sol·licitud

11.1. El termini per presentar les sol·licituds i tota la documentació és de vint (20) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà d'haver-se publicat l'extracte d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Si el darrer dia és inhàbil, el termini s'allarga fins al dia hàbil següent.

11. 2. Les sol·licituds i qualsevol documentació referent a aquesta convocatòria s'han d'adreçar a la Direcció Insular Participació i Joventut, del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament i s'han de presentar a través del registre electrònic del Consell de Mallorca.

11. 3. Si la sol·licitud o la documentació presentada no reuneix els requisits exigits o no l'acompanyen els documents necessaris, no es pot valorar i s'ha d'aplicar el punt 4.2. d'aquesta convocatòria.

En aquest cas, l'òrgan instructor ha de requerir a les persones interessades que esmenin la falta o aportin els documents necessaris en el termini de 10 dies hàbils, a partir de l'endemà d'haver rebut el requeriment corresponent. Si esmenen la documentació, s'ha d'aplicar el que disposa el punt 4.2., si no ho fan, es considerarà que n'han desistit.

12. Pagament de la subvenció

12.1. Per poder percebre la subvenció, les persones beneficiàries han de justificar la realització de l'objecte subvencionat, han d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social de l'Administració de l'Estat, de les obligacions tributàries amb el Consell Insular de Mallorca i els organismes autònoms que en depenen, imposades per les disposicions vigents, com es preveu en l'article 48.4 de l'Ordenança general esmentada.

12. 2. L'import de les subvencions s'ha d'abonar un cop comprovat que s'han complit els objectius i la finalitat per a la qual es concediren, i un cop comprovada la conformitat de les despeses aportades.

12.3. Només s'abonarà l'import concedit i justificat correctament per l'entitat beneficiària. En el cas que la quantia justificada sigui inferior a la quantia concedida, es tramitarà l'expedient corresponent de pèrdua parcial o total del dret a cobrar la subvenció i de reducció de l'import de la subvenció corresponent. El centre gestor podrà cancel·lar d'ofici el romanent de la concessió amb l'acceptació prèvia de la persona beneficiària, com es preveu en l'article 58.2 de l'Ordenança general esmentada.

13.  Justificació de la subvenció

13. 1. El període per presentar la justificació de la subvenció és des de la finalització de l'activitat subvencionada fins al 30 de setembre del 2021, com a màxim. El compte justificatiu de la despesa feta s'ha de fer d'acord amb l'article 39 de l'Ordenança general de subvencions i ha d'incloure els documents enumerats en el punt 14.

En el cas que la concessió de les subvencions sigui en una data posterior al que s'estableix en aquesta convocatòria, el termini per presentar la justificació serà de deu (10) dies, comptadors des de l'endemà de la notificació de la concessió de les subvencions objecte de la present convocatòria.

És necessari, com a requisit per cobrar la subvenció, acreditar que s'han pagat els creditors per raó de la despesa feta.

Es considera despesa feta la que ha estat efectivament pagada abans que acabi el període de justificació establert en aquesta convocatòria. Així mateix, la despesa es considera efectivament pagada amb la cessió del dret al cobrament de la subvenció als creditors per raó de la despesa feta o amb el lliurament als creditors d'un efecte mercantil, garantit per una entitat financera o companyia d'assegurances.

13.2. Un cop acabat el període de realització de l'activitat o activitats subvencionables indicat en el punt 5 d'aquesta convocatòria, l'entitat beneficiària ha de presentar, d'acord amb l'article 39 de l'Ordenança general de subvencions, un compte justificatiu integrat pels documents detallats en el punt 14.

13.3 Si no es presenta la justificació davant l'òrgan administratiu competent en el termini establert, s'ha de requerir a la persona beneficiària que la presenti, en el termini improrrogable de quinze (15) dies hàbils, comptadors des de l'endemà de rebre la notificació.

13.4. Si la documentació que es presenta com a justificació és incompleta o incorrecta, s'ha de requerir a l'entitat beneficiària que la rectifiqui o aporti els documents necessaris en el termini de deu (10) dies hàbils improrrogables, d'acord amb el que s'estableix en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. No fer-ho suposa perdre el dret a cobrar la subvenció que pertoqui totalment o parcialment.

14.  Contingut del compte justificatiu

14.1. Documentació i annexos:

- Annex 5: memòria tècnica del projecte.

- Annex 6:

- Declaració que el projecte i/o activitat s'ha duit a terme.

- Declaració que la subvenció atorgada pel Consell Insular de Mallorca s'ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera —amb les subvencions i altres ingressos concurrents, si n'hi ha— el cost total del projecte subvencionat.

- Declaració que la relació detallada final d'ingressos i de despeses que integren el pressupost executat del projecte assenyalat és la que s'adjunta en els annexos 6 i 7 (annex 9 per a agrupaments) i correspon sense cap dubte a l'activitat subvencionada.

- Declaració que s'adjunten els documents justificatius de les despeses realitzades i que aquests no superen el valor del mercat.

- Declaració que l'entitat és la responsable de la veracitat dels documents presentats. En compliment de l'article 28.7 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

- Declaració responsable de la persona beneficiària que recupera i compensa l'IVA o no, d'acord amb l'article 39.1.2 g) de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.

- Declaració dels ingressos del projecte o activitat.

- Declaració que la persona beneficiària accepta renunciar al romanent de la subvenció concedida, d'acord amb l'article 58.2 de l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca, en el cas que la justificació definitiva presentada sigui d'un import inferior al de la subvenció concedida.

- Declaració que l'entitat no és deutora per resolució de procedència de reintegrament de la subvenció, de conformitat amb el que es disposa en l'article 48.4 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada pel Ple del Consell de Mallorca en la sessió del 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017), i modificada per acord del Ple del 14 de juny de 2018 (BOIB núm. 96, de 4 d'agost de 2018).

Annex 7:

- Relació classificada de les despeses d'execució del projecte o activitat subvencionada i de les desviacions, en què s'han d'identificar la persona creditora i el document, l'import, la data d'emissió i la data de pagament, el concepte de la partida pressupostària en la qual s'ha inclòs la despesa (s'ha de tenir en compte el pressupost presentat en l'annex 3 de la sol·licitud de la subvenció) i el percentatge d'imputació.

- Declaració dels criteris d'imputació. La persona o l'entitat beneficiària ha de justificar la realització de l'operació o de les operacions i de les despeses en què hagi incorregut en fer-les, d'acord amb el model que estableix la convocatòria.

- Explicació de les desviacions respecte al pressupost, si escau.

  • Els justificants de les despeses amb l'acreditació que s'han pagat els creditors.

Una vegada presentat el compte justificatiu de l'operació, no s'admeten justificants de despeses que no s'hagin inclòs inicialment en la relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat.

14.2. Documentació acreditativa del pagament:

- S'ha de presentar un compte justificatiu per a cada línia de subvenció concedida, d'acord amb el que s'estableix en l'article 39 de l'Ordenança general de subvencions.

- Tenint en compte que la documentació es presenta per registre electrònic, l'annex 7 (annex 9 per als agrupaments) s'ha de presentar en format full de càlcul i la resta de documentació en PDF, annexos inclosos amb signatura electrònica vàlida.

14.2.1. La documentació acreditativa del pagament és la que s'estableix en l'article 48.2 de l'Ordenança general de subvencions.

14.2.2. Només es consideren justificats els costs realitzats, efectivament fets, pagats i justificats mitjançant factures o documents comptables de valor probatori equivalent, entenent per aquests qualsevol document presentat per justificar que el que reflecteix la comptabilitat correspon a la imatge fidel de la realitat i és conforme amb les normes vigents en matèria comptable.

14.2.3. Els documents que es presentin per justificar les despeses han de ser perfectament llegibles. No s'admetran documents incomplets o que contenguin modificacions, ratllades o raspades. Qualsevol aclariment o explicació d'aquests documents, s'ha de fer en un escrit que s'ha d'adjuntar al compte justificatiu.

14.2.4. Només són admissibles les factures que s'hagin emès conformement als requisits reglamentaris exigibles i que contenguin una descripció completa i detallada del subministrament del bé o de la prestació del servei a què es refereixen. Si la factura conté claus que facin incomprensible l'objecte de la transacció, s'ha d'aportar l'albarà de lliurament corresponent. Si, tot i així, continua sense ser clara la identificació del bé o servei, s'ha d'acompanyar amb un escrit explicatiu dels béns o serveis adquirits.

14.2.5. Traçabilitat dels pagaments: per acceptar les despeses com a justificades és necessari que s'identifiqui clarament la correspondència entre la factura o nòmina i el justificant de pagament corresponent. Si el justificant inclou el pagament de diverses factures i no s'especifiquen totes en el concepte del justificant bancari, aquest justificant ha d'anar acompanyat del total de les factures que hi estiguin afectades.

14.2.6. Qualsevol document de despesa ha d'anar acompanyat del justificant de pagament corresponent. Com a norma general, s'accepten els extractes bancaris obtinguts per via telemàtica sempre que contenguin la informació suficient de la persona titular del compte bancari, la numeració completa (20 dígits), el perceptor, les dates i els imports dels càrrecs bancaris.

14.2.7. En cap cas no seran vàlids els justificants de pagament corregits manualment, que rectifiquin qualsevol equivocació.

14.2.8. Tots els escrits que acompanyen el compte justificatiu els ha de signar la persona responsable. L'annex 9 ha d'anar signat també pel cap de l'agrupament sol·licitant.

14.3. En relació amb la subvenció de la L2, quan diferents agrupaments d'una mateixa entitat matriu hagin demanat una subvenció de manera independent, a l'hora de presentar la justificació de la subvenció també ho han de fer de manera individualitzada i estan obligats a presentar tota la documentació requerida cada un d'ells.

No obstant això, els justificants d'abonament de les factures presentades han d'estar fets a través d'un compte corrent de l'entitat matriu.

A més, s'ha de presentar una declaració responsable que acrediti de manera fefaent que les factures presentades amb una data anterior a la data de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB, individualitzant-les, corresponen a aquest agrupament, i ha d'anar signada tant pel representant legal o persona autoritzada de l'entitat matriu sol·licitant com pel cap de l'agrupament sol·licitant —no pot ser la mateixa persona (annex 9).

En canvi, totes les factures emeses amb una data posterior a la publicació de la convocatòria, en l'apartat de dades fiscals del receptor, s'ha de fer constar el CIF, així com el nom de l'entitat matriu i el nom de l'agrupament o entitat dependent, de tal manera que quedi totalment acreditat a quina agrupació correspon la despesa.

15.  Infraccions, sancions i pèrdua de dret al cobrament

15.1. El règim d'infraccions i de sancions administratives aplicables és el que s'estableix en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003) i en la resta de la normativa aplicable i, en concret, en els articles 63 i 64 de l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca.

15.2. L'article 58 de l'Ordenança abans esmentada regula la pèrdua del dret a cobrar la subvenció.

16.  Publicitat

16.1. El Consell Insular de Mallorca, en compliment del que es preveu en els articles 17, 18 i 20 de la Llei 38/2003 esmentada i d'acord amb l'article 14 i 19.2 de l'Ordenança general de subvencions, ha d'enviar la informació sobre la convocatòria i sobre les resolucions de concessió a la Base de dades nacional de subvencions.

16.2. L'extracte de la convocatòria de subvencions i la resolució s'han de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i s'han de publicar en la Seu Electrònica del Consell Insular de Mallorca (www.conselldemallorca.net).

17.  Normativa aplicable

Les bases reguladores d'aquesta convocatòria es troben recollides en l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, de 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017), modificada per acord del Ple de 14 de juny de 2018 (BOIB núm. 96, de 4 d'agost de 2018), així com en el Decret llei 8/2020, de 13 de maig, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19.

18.  Ineficàcia sobrevinguda de la convocatòria

Si, per circumstàncies sobrevingudes d'interès públic i general, el Consell de Mallorca no pot dur endavant la tramitació d'aquesta convocatòria, l'òrgan que la va aprovar l'ha de deixar sense efectes amb un informe justificatiu previ de la secretaria tècnica del centre gestor.

19.  Recursos

Contra aquesta convocatòria, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de publicar-se en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. El recurs es pot interposar formalment davant del conseller executiu de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local o davant la Presidència del Consell Insular de Mallorca, que és l'òrgan competent per resoldre'l.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspon, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no s'ha rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

No obstant l'anterior, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que es consideri oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, 13 de gener de 2021

La secretària tècnica de  Promoció Econòmica i Desenvolupament Local

Rosa M. Cañameras Bernaldo

 

ANNEX 1 - L1

SOL·LICITUD DE LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS D'ENTITATS JUVENILS PER L'ANY 2021.

MANTENIMENT D'ENTITATS JUVENILS L1

Període subvencionable de l'1 de setembre de 2020 fins al 31 d'agost de 2021 (art.5)

DADES DE L'ENTITAT SOL·LICITANT

Entitat:

NIF:

Domicili (als efectes de notificacions) 

Carrer o plaça:

Localitat:

CP:

Telèfon:

Fax:

Correu electrònic:

Web:

 

Data fundació de l'entitat:

Nombre de socis totals:

Nombre de socis entre 16 i 30 anys:

Inscrita al Cens insular d'entitats juvenils i entitats prestadores de serveis a la

Joventut del Consell de Mallorca:    __ SI      __ NO  (Marcar amb una creu a la casella corresponent)

Entitat depenent d'una entitat matriu: :    __SI     __ NO  (Marcar amb una creu a la casella corresponent)

DADES DEL REPRESENTANT LEGAL/PERSONA AUTORITZADA

 

Nom i cognoms:

Data naixement:                                                           DNI/NIE:

Telèfon:

Represento l'entitat sol·licitant en qualitat de:

EXPOSA:

I.- Que hem tingut coneixement de la convocatòria subvencions per dur a terme projectes d'activitats en matèria de joventut i per al manteniment de les entitats juvenils corresponents a 2020.

II.- Que l'entitat que represento es vol acollir a aquesta convocatòria atès que compleix tots i cadascun dels requisits i, per això, acompanya la documentació prevista de la convocatòria.

III.- Que de conformitat amb les normes de la convocatòria de subvencions 2020, que acceptem íntegrament

I per això:

 

SOL·LICITAM SUBVENCIÓ:

                                             

 L1: _______________________________QUANTIA*

*  Les entitats dependents no poden sol·licitar L1, únicament la pot sol·licitar l'entitat matriu

SOL·LICITAM LA RECTIFICACIÓ D'OFICI PER L'AMPLIACIÓ DE LA QUANTIA SOL·LICITADA SEGONS ART.1.6 DE LA CONVOCATÒRIA, SI ESCAU:

  ___SI                  ___NO

*Marcar amb una creu a la casella corresponent

Els actes individuals d'aquesta convocatòria es notificaran a través de mitjans electrònics  (art. 14.2 LPAC). El Consell de Mallorca enviarà un avís a l'adreça electrònica que l'entitat sol·licitant comuniqui en aquest annex (Annex I), per informar que disposa d'una notificació en la seu electrònica del Consell de Mallorca  https://seu.conselldemallorca.net/web/guest/notificacions-electroniques. La manca d'aquest avís no impedeix que es consideri plenament vàlida la notificació.

 Adreça electrònica per rebre l'avís de les notificacions:

__________@___________ . __

____________________, ______ de ________________________de 202____

El representant legal o persona                    

autoritzada de l'entitat sol·licitant                            

(signatura)                                                     

 

ANNEX 1 – L2

SOL·LICITUD DE LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS D'ENTITATS JUVENILS PER L'ANY 2021.

PROJECTES I/O ACTIVITATS D'ENTITATS JUVENILS L2

Període subvencionable de l'1 de setembre de 2019 fins al 31 d'agost de 2021 (art.5)

DADES DE L'ENTITAT SOL·LICITANT

Entitat:

NIF:

Nom de l'agrupació (si es presenta sol·licitud per la L2 per diverses agrupacions d'una mateixa entitat matriu):

 

Domicili (als efectes de notificacions) 

Carrer o plaça:

Localitat:

CP:

Telèfon:

Fax:

Correu electrònic:

Web:

 

Data fundació de l'entitat:

Nombre de socis totals:

Nombre de socis entre 16 i 30 anys:

Inscrita al Cens insular d'entitats juvenils i entitats prestadores de serveis a la

Joventut del Consell de Mallorca:    __ SI      __ NO  (Marcar amb una creu a la casella corresponent)

Entitat depenent d'una entitat matriu: :    __SI     __ NO  (Marcar amb una creu a la casella corresponent)

DADES DEL REPRESENTANT LEGAL/PERSONA AUTORITZADA

 

Nom i cognoms:

Data naixement:                                                           DNI/NIE:

Telèfon:

Represento l'entitat sol·licitant en qualitat de:

EXPOSA:

I.- Que hem tingut coneixement de la convocatòria subvencions per dur a terme projectes d'activitats en matèria de joventut i per al manteniment de les entitats juvenils corresponents a 2020.

II.- Que l'entitat que represento es vol acollir a aquesta convocatòria atès que compleix tots i cadascun dels requisits i, per això, acompanya la documentació prevista de la convocatòria.

III.- Que de conformitat amb les normes de la convocatòria de subvencions 2020, que acceptem íntegrament

I per això

 

SOL·LICITAM SUBVENCIÓ:

                                             

 L2: _______________________________QUANTIA*

SOL·LICITAM LA RECTIFICACIÓ D'OFICI PER L'AMPLIACIÓ DE LA QUANTIA SOL·LICITADA SEGONS ART.1.6 DE LA CONVOCATÒRIA, SI ESCAU:

  ___SI                  ___NO

*Marcar amb una creu a la casella corresponent

Els actes individuals d'aquesta convocatòria es notificaran a través de mitjans electrònics  (art. 14.2 LPAC). El Consell de Mallorca enviarà un avís a l'adreça electrònica que l'entitat sol·licitant comuniqui en aquest annex (Annex I), per informar que disposa d'una notificació en la seu electrònica del Consell de Mallorca  https://seu.conselldemallorca.net/web/guest/notificacions-electroniques. La manca d'aquest avís no impedeix que es consideri plenament vàlida la notificació.

 Adreça electrònica per rebre l'avís de les notificacions:

__________@___________ . __

_________________, ______ de ________________________de 202____

El representant legal o persona                    

autoritzada de l'entitat sol·licitant                            

(signatura)                                                     

 

ANNEX 2

DECLARACIONS

(D'aquest document s'ha de presentar un per cada una de les línies sol·licitades de manera independent)

___L1                                  ___L2      

 (Marcar amb una creu a la casella corresponent)

___________________________________________________, com a representant de l'entitat________________________________________________________________,amb DNI/NIE__________________________, en relació al projecte __________________________________ presentat a la convocatòria de subvencions de les entitats juvenils corresponent a l'any 2021.

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:

1) Que accepto les bases i normes que regeixen aquesta convocatòria

2) Que n'adjunto la documentació exigida

3) Que en relació amb l'IVA suportat en la despesa subvencionable de l'execució del projecte, d'acord amb l'article 8 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca:  (Marcar amb una creu a la casella corresponent)

___    No recuperarà ni compensarà l'IVA suportat de la despesa subvencionable

___    Sí recuperarà i/o compensarà l'IVA suportat de la despesa subvencionable

4) Que  l'entitat que represento no incorre en cap de les prohibicions que estableixen els apartats 2, 3 i 4 de l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017),

5) En compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016 de 28 de juliol (BOE de dia 22 d'agost de 2016) d'igualtat de dones i homes, declar que l'entitat que represento NO ha estat sancionada o condemnada, en els darrers tres anys, per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o per sentència judicial ferma.

6) En compliment als requisits  de l'article 13.5 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, de modificació parcial del Codi Civil i de la Llei d'Enjudiciament civil, i de l'article 8.4 de la Llei de delinqüents sexuals, regulat pel Decret 1110/2015, d'11 de desembre declar que tot el personal que duu a terme activitats i que treballa a l'entitat, inclòs el personal voluntari disposa de certificat negatiu de delictes sexuals.

7) Que la presentació de la sol·licitud de subvenció comporta l'autorització del sol·licitant perquè l'òrgan que concedeix la subvenció obtingui de manera directa l'acreditació de les circumstàncies d'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social a través de certificats telemàtics i, en aquest cas, el sol·licitant no ha d'aportar la certificació corresponent.

8)  En compliment de l'article 28.7 de  la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques declaro que l'entitat es la responsable de la veracitat dels documents presentats.

DENEGACIÓ EXPRESSA DE L'AUTORITZACIÓ PER SOL·LICITAR CERTIFICATS TELEMÀTICS DE L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA I DE LA SEGURETAT SOCIAL

(Marcar amb una creu a la casella corresponent, si escau)

 ____ Denego expressament l'autorització que preveu l'art. 10.3 de l'Ordenança General de Subvencions del que el Consell Insular de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017, modificada per Acord del Ple de 14 de juny de 2018 BOIB núm. 96, de 4 d'agost de 2018), perquè aquest sol·liciti i obtingui, davant de l'Agència Tributària de l'Administració de l'Estat i la Tresoreria General de la Seguretat social, la informació rellevant necessària per comprovar que l'entitat a qui represento està al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

Nota: En el cas de denegar l'esmentada autorització, el sol·licitant haurà d'aportar les corresponents certificacions juntament amb la sol·licitud.

____________________, ______ de ________________________de 202____

El representant legal o persona                    

autoritzada de l'entitat sol·licitant                            

(signatura)                                                     

CLÀUSULA INFORMATIVA SOBRE LES DADES DE CARÀCTER PERSONAL

En compliment del que estableix la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, us informem que:

1. Les dades que contingui la sol·licitud d'admissió, la documentació que s'hi adjunti o la documentació que es generi a partir d'aquesta convocatòria, únicament es tractaran dins aquest expedient. I aquestes dades serveixen, per una banda, per concedir les subvencions previstes en aquesta convocatòria per tal d'assolir els objectius i les finalitats recollits en la base tercera i, per altra banda, si n'és el cas, per dur a terme la tramitació dels expedients sancionadors per haver-se comès les infraccions recollides en la normativa de subvencions.

2. Cessions de les dades previstes: a les publicacions previstes en la convocatòria (BOIB, pàgina web del Consell de Mallorca, www.conselldemallorca.net i base de dades nacional de subvencions http://www.infosubvenciones.es), segons el que preveu l'article 14 de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca i l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; a les persones interessades en els termes prevists en l'esmentada llei; i a la Intervenció General de l'Estat en els termes prevists en l'article 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, bàsica de subvencions.

3. L'òrgan administratiu davant del qual podeu exercitar, si escau, els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i els altres que reconegui la llei orgànica esmentada és la Secretaria Tècnica del Departament de Promoció  Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca (Llar de la Joventut, c/ del General Riera, 111. 07010 Palma).

 

ANNEX 3 -  L1

PRESSUPOST I DESCRIPCIÓ DETALLADA DEL MANTENIMENT DE L'ENTITAT - L1

(Aquest document s'ha de presentar per la línia 1)

_____________________________________________________________, amb DNI/NIE__________________________, com a representant de l'entitat______________________________________________________________,amb CIF____________________  en relació al projecte i/o activitat presentat a la convocatòria subvencions per entitats juvenils corresponents a l'any 2021.

Declar:

Descripció breu de l'entitat sol·licitant i de l'activitat que desenvolupa en matèria de Joventut:

Detall de les accions de manteniment a realitzar relacionades amb el pressupost presentat:

Pressupost que ha de servir de base. El pressupost total del sol·licitat ha d'estar format pel conjunt de partides o conceptes subvencionables (presentar desglossat per partida pressupostària):

· Lloguer dels locals i oficines de l'entitat

..............€

· Arrendament financer d'un bé moble (renting), d'equipaments informàtics, fotocopiadores o similars

..............€

· Petites reparacions, manteniment de recursos  i conservació

..............€

· Despeses de subministres: llum, aigua, calefacció/climatització, telèfon, fax, Internet, i altres subministraments de pagament periòdic

..............€

· Despeses de material fungible i béns consumibles i/o derivats del COVID-19

..............€

· Primes d'assegurances

...............€

· Despeses de tasques de coordinació, assessorament, gestió i administració que desenvolupa l'entitat:

................€

            

(    ) Import total del pressupost:

QUANTITAT QUE SOL·LICIT: _______________________€

* Si no cap la descripció del projecte en aquest apartat es pot presentar document adjunt.

* Les partides pressupostàries que no s'hagin inclòs en aquest annex, no es podran imputar en el compte justificatiu.

* S'acceptaran desviacions entre una despesa pressupostada i una altre també pressupostada sempre que es pugui justificar.

____________________, ______ de ________________________de 202__

El representant legal o persona                    

autoritzada de l'entitat sol·licitant                            

(signatura)                                                     

 

ANNEX 3 - L2

PROJECTE-PRESSUPOST DEL PROJECTE L2

(Aquest document s'ha de presentar per la línia 2)

_____________________________________________________________, amb DNI/NIE__________________________, com a representant de l'entitat______________________________________________________________,amb CIF____________________  en relació al projecte i/o activitat ______________________ presentat a la convocatòria subvencions per entitats juvenils corresponent a l'any 2021.

Declar:

Descripció breu de l'entitat sol·licitant:

Projecte i/o activitat que es presenta:

Objectius a assolir:

Detall de cada acció que com a mínim inclogui,  dates, descripció, nombre i tipologia dels destinataris (si són presencials o no), horari, lloc de realització i altres dades d'interès, recursos humans i materials que es destinaran, data d'inici i de finalització de l'activitat subvencionada, etc...

Metodologia de treball de l'entitat que com a mínim inclogui, programació d'activitats, col·laboració amb altres entitats, seguiment i avaluació de les activitats que es realitzen, dades rellevants que s'han tingut en compte per a la programació de les activitats, indicadors, etc...

Pressupost que ha de servir de base. El pressupost total del sol·licitat ha d'estar format pel conjunt de partides o conceptes subvencionables (presentar desglossat per partida pressupostària):

· Cost del salari del personal que participa directament a l'activitat

...............€

· Lloguer de les instal·lacions on es desenvolupa el projecte

...............€

· Materials necessaris per desenvolupar l'activitat

...............€

· Despeses de transport de les persones participants

...............€

· Les assegurances d'accidents  i de responsabilitat civil

...............€

· Despeses de publicitat de l'activitat

...............€

· Altres despeses que inequívocament responguin a l'activitat i/o derivades del COVID-19

...............€

(    )  Import total del pressupost:

QUANTITAT QUE SOL·LICIT: _______________________€

* Si no cap la descripció del projecte en aquest apartat es pot presentar document adjunt.

* Les partides pressupostàries que no s'hagin inclòs en aquest annex, no es podran imputar en el compte justificatiu.

* S'acceptaran desviacions entre una despesa pressupostada i una altre també pressupostada sempre que es pugui justificar.

_____________________, ______ de ________________________de 202__

El representant legal o persona                    

autoritzada de l'entitat sol·licitant                            

(signatura)                  

 

ANNEX 4

SOL·LICITUD D'ALTA DE LA TITULARITAT DEL COMPTE BANCARI

(Només en cas d'alta de nous tercers, de modificació de dades de tercers o d'aportació de nous comptes corrents)

1. DADES DEL TITULAR DEL COMPTE CORRENT

N.I.F.:   

 Nom i llinatges / raó social:

Domicili:

Núm.:

Pis:

Municipi:

  Codi Postal:

Telèfon:

Fax: 

Correu electrònic:

2. DADES DEL REPRESENTANT (Emplenar només si és diferent al sol·licitant. En aquest cas s'ha d'acreditar la representació)

N.I.F.:   

 Nom i llinatges / raó social:

Domicili:

Núm.:

Pis:

Municipi:

Codi Postal:

Telèfon:

Fax: 

Correu electrònic:

3. DADES BANCÀRIES DEL TITULAR:

 

 

ENTITAT BANCÀRIA

/ SUCURSAL

 

 

 

 

IBAN

ENT

ITAT

OFICINA

D

C

NÚMERO DE COMPTE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. DOCUMENTACIÓ A APORTAR

-Fotocòpia del NIF / NIE

-En el cas de persona jurídica, fotocòpia del DNI del representant i dels poders o escriptura on s'acrediti la representació.

CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE

L'ENTITAT BANCÀRIA*                      

Aquestes dades coincideixen amb les que

consten en aquesta oficina

El/La director/a – El/La delegat/ada

Signatura  ---------------------------------

(Segell de l'entitat bancària)

*Aquesta signatura es pot substituir pel certificat bancari telemàtic

Sota la meva responsabilitat declaro que les dades anteriors són certes.

__________, _____ de________________ de 2021

El / la titular o representant

                 Signatura _____________________

D'acord amb el que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals (BOE núm. 294, de 06 de desembre de 2018), les dades facilitades en aquest document s'incorporen en fitxers propietat del Consell de Mallorca. L'òrgan administratiu davant el qual es poden exercitar els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat, oposició i d'altres que reconegui la Llei esmentada, és la Secretaria Tècnica del Departament d'Hisenda i Funció Pública de la Corporació.

 

MEMÒRIA TÈCNICA DEL PROJECTE L1

(Aquest document s'ha de presentar per a la L1)

_____________________________________________________________, amb DNI/NIE__________________________, com a representant de l'entitat______________________________________________________________,amb CIF____________________  en relació al projecte i/o activitat presentat a la convocatòria subvencions per entitats juvenils corresponent a l'any 2021.

Declar sota la meva responsabilitat:

1. Que el projecte s'ha realitzat

2. Que els resultats obtinguts per l'execució del projecte són els següents:

Accions de manteniment realitzades:

 

Nota: Si l'espai establert no fos suficient es pot presentar la informació amb un full adjunt d'aquest document

_____________________, ______ de ________________________de 202__

El representant legal o persona                    

autoritzada de l'entitat sol·licitant                            

(signatura)                                                     

 

ANNEX 5-  L2

MEMÒRIA TÈCNICA DEL PROJECTE L2

(Aquest document s'ha de presentar per a la L2)

_____________________________________________________________, amb DNI/NIE__________________________, com a representant de l'entitat______________________________________________________________,amb CIF____________________  en relació al projecte i/o activitat presentat a la convocatòria subvencions per entitats juvenils corresponent a l'any 2021.

Declar sota la meva responsabilitat:

1. Que el projecte s'ha realitzat

2. Que l'avaluació dels resultats obtinguts per l'execució del projecte esmentada són els següents:

Grau de consecució dels objectius plantejats:

 

Explicació detallada de l'activitat:

 

Grau de compliment del pla de treball de l'activitat:

 

Avaluació del projecte:

 

Assistents a l'activitat del projecte, així com participants o col·laboradors en el projecte:

 

Valoració de la difusió realitzada de l'activitat (abast territorial, mitjans de comunicació, suports utilitzats, etc.):

 

Explicació relativa a l'organització d'activitats relacionades amb el projecte (acte de presentació, conferències, exposicions, ....), si escau,:

 

Explicació relativa a la trajectòria, continuïtat i consolidació del projecte executat, si escau:

 

Valoració de la innovació, originalitat i creativitat del projecte:

 

 

Data d'inici i d'acabament d'execució del projecte (d'acord amb el punt cinquè de la convocatòria):

 

Nota: Si l'espai establert no fos suficient es pot presentar la informació amb un full adjunt d'aquest document

_____________________, ______ de ________________________de 202__

El representant legal o persona                    

autoritzada de l'entitat sol·licitant                            

(signatura)                                                     

 

ANNEX 6

DECLARACIÓ RESPONSABLE SOBRE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT I DEL SEU PRESSUPOST

(Si s'ha sol·licitat subvenció per a la L1 i L2 s'ha de presentar un annex 6 per cada la línia)

    ___ L1            ___L2

(Marcar amb una creu la casella corresponent)

_____________________________________________________________, amb DNI/NIE__________________________, com a representant de l'entitat______________________________________________________________,amb CIF____________________  en relació al projecte i/o activitat presentat a la convocatòria subvencions per entitats juvenils corresponent a l'any 2021.

Declar sota la meva responsabilitat :

1. Que el projecte / activitat  s'ha realitzat.

2. Que la subvenció atorgada pel Consell Insular de Mallorca s'ha aplicat a la finalitat per la qual es va concedir i que no supera – amb les subvencions i altres ingressos concurrents, si n'és el cas – el cost total del projecte subvencionat.

3. Que la relació detallada final d'ingressos i despeses que integren el pressupost executat del projecte assenyalat és la que s'adjunta a l'annex 6 i 7 (annex 9 per agrupaments) i correspon sense cap dubte a l'activitat subvencionada.

4. Que s'adjunten els documents justificatius de les despeses realitzades i que aquests no superen el valor del mercat

5. Que en relació amb l'IVA suportat en la despesa subvencionable de l'execució del projecte i, d'acord amb l'article 39.1.2 g) de l'Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca:

____ És recuperat i compensat

____ No és recuperat ni compensat

            (Marcar amb una creu a la casella corresponent)

6. Que els ingressos del projecte o activitat indicat han estat els següents:

- Sol·licitud al Consell de Mallorca

Projecte:          ......................................           Quantia:          ........................

- Altres subvencions o ajuts, si escau:

Entitat: ......................................           Quantia:          ........................

Entitat: ......................................           Quantia:          ........................

- Recursos propis, si escau:

Concepte:       ......................................           Quantia:          ........................

Concepte:       ......................................           Quantia:          ........................

            TOTAL INGRESSOS ..............................

7. D'acord amb l'article 58.2 de l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca, en el cas que la justificació definitiva presentada sigui d'un import inferior al de la subvenció concedida

 ___ Accepto renunciar al romanent de la subvenció concedida.

       (Marcar amb una creu)

8. D'acord amb el que es disposa en l'article 48.4 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada pel Ple del Consell de Mallorca en sessió de dia 23 de desembre de 2016, (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017), i modificada per Acord del Ple de dia 14 de juny de 2018, (BOIB núm. 96, de 4 d'agost de 2018). Que l'entitat que represento és deutora per una resolució de reintegrament de subvencions:       

    ___ SI          ___NO

(Marcar amb una creu la casella corresponent)

9. Que l'entitat és la responsable de la veracitat dels documents presentats. En compliment de l'article 28.7 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

____________________, ______ de ________________________de 202__

El representant legal o persona                    

autoritzada de l'entitat sol·licitant                            

(Nom i llinatges i signatura)                         

 

ANNEX 7 –L1

RELACIÓ CLASSIFICADA DE LES DESPESES D'EXECUCIÓ I DE LES DESVIACIONS

___________________________________________________, amb DNI/NIE__________________________, com a representant de l'entitat____________________________________________________________________________, en relació amb la subvenció concedida mitjançant la convocatòria de subvencions de les entitats juvenils corresponent a l'any 2021.

DECLAR:

Que la relació detallada classificada de les despeses del projecte executat és la que s'adjunta i correspon sense cap dubte a l'activitat subvencionada.

N. ORDRE

PERCEP-TOR

N.

FACTURA

DATA EMISSIÓ

NIF

CIF

CONCEPTE

IMPORT BASE

IMPORT IVA

DATA PAGAMENT

%

IMPUTACIÓ

TOTAL IMPORT IMPUTAT

 LLOGUER LOCALS I OFICINES  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

 LLOGUER DE BENS MOBLES (equipaments informàtics, fotocopiadora...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

 PETITES REPARACIONS DE MANTENIMENT I REPARACIONS DE BENS NO INVENTARIABLE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

 SUBMINISTRAMENTS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

MATERIAL D'OFICINA/MATERIAL FUNGIBLE i DERIVAT COVID-19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

ASSEGURANCES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

 COORDINACIÓ-GESTIÓ  I/O ADMINISTRACIÓ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

 

 

 

 

 

 

 

 

SUMA TOTAL EXECUTAT FACTURES

Nota: Si l'espai establert no és suficient afegir línies

 

 

 

 

 

N. OR-DRE

NOM I LLINATGES

LIQUID NÒMINA

DATA PAGAMENT NÒMI-NA

BASE DE COTIT-ZACIÓ SS

APORTA-CIÓ SS TREBA-LLADOR/A

APORTA-CIÓ SS  EMPRE-SA

SS

BONI-FICA-CIONS SS

DATA PAGA-MENT

SS

IMPORT IRPF

DATA

PAGAMENT

IRPF

% IMPU-TACIÓ

TOTAL

IMPORT IMPUTAT

PERSONAL COORDINACIÓ- GESTIÓ I/O ADMINISTRACIÓ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUMA TOTAL EXECUTAT DESPESES DE PERSONAL

Nota: Si l'espai establert no és suficient afegir línies

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUMA TOTAL EXECUTAT FACTURES + EXECUTAT DESPESES DE PERSONAL

La relació de despeses s'ha d'estructurar d'acord amb les partides del pressupost presentat.

Si escau, especificació dels criteris de repartiment dels costs generals incorporats en la relació classificada de despeses  què posi de manifest que la part que ha imputat és la que raonablement correspon d'acord amb els principis i les normes de comptabilitat generalment admeses i que aquests costs corresponen al període en què efectivament es va dur a terme l'activitat.

DESCRIPCIÓ I EXPLICACIÓ DELS CRITERIS D'IMPUTACIÓ  DE LES DESPESES PRESENTADES

 

DESVIACIONS Indiqueu les desviacions esdevingudes, increments o disminucions respecte del pressupost presentat, i expliqueu el motiu:

1._______________________________________________________________________

2._______________________________________________________________________​​​​​​​

Les factures relacionades abans no podran emprar-se,en la quantia imputada a la subvenció, com a justificants per al cobrament d'una altra ajuda i compleixen sense cap dubte, l'objecte de la subvenció.

_____________________, ______ de ________________________de 202__.

El representant legal o persona                    

autoritzada de l'entitat sol·licitant                            

(signatura)                             

 

ANNEX 7 –L2

RELACIÓ CLASSIFICADA DE LES DESPESES D'EXECUCIÓ I DE LES DESVIACIONS

___________________________________________________, amb DNI/NIE__________________________, com a representant de l'entitat_____________________________________________________________________, en relació amb la subvenció concedida mitjançant la convocatòria de subvencions de les entitats juvenils corresponent a l'any 2021.

DECLAR:

Que la relació detallada classificada de les despeses del projecte executat és la que s'adjunta i correspon sense cap dubte a l'activitat subvencionada.

N. ORDRE

PERCEP-TOR

N.

FACTURA

DATA EMISSIÓ

NIF

CIF

CONCEPTE

IMPORT BASE

IMPORT IVA

DATA PAGAMENT

%

IMPUTACIÓ

TOTAL IMPORT IMPUTAT

 LLOGUER DE LES INSTAL·LACIONS ON ES DESENVOLUPA L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

 MATERIALS NECESSARIS PER DESENVOLUPAR L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

DESPESES DE TRANSPORT DE LES PERSONES PARTICIPANTS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

ASSEGURANCES D'ACCIDENTS  I DE RESPONSABILITAT CIVIL QUE COBREIXEN L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

DESPESES DE PUBLICITAT DE L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

ALTRES DESPESES QUE INEQUÍVOCAMENT RESPONGUIN A L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

PERSONAL QUE PARTICIPA DIRECTAMENT A L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

 

 

 

 

 

 

 

 

SUMA TOTAL EXECUTAT FACTURES

*Nota: Si l'espai establert no és suficient afegir línies

N. OR-DRE

NOM I LLINATGES

LIQUID NÒMINA

DATA PAGAMENT NÒMI-NA

BASE DE COTIT-ZACIÓ SS

APORTA-CIÓ SS TREBA-LLADOR/A

APORTA-CIÓ SS  EMPRE-SA

SS

BONI-FICA-CIONS SS

DATA PAGA-MENT

SS

IMPORT IRPF

DATA

PAGAMENT

IRPF

% IMPU-TACIÓ

TOTAL

IMPORT IMPUTAT

PERSONAL QUE PARTICIPA DIRECTAMENT A L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUMA TOTAL EXECUTAT DESPESES DE PERSONAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Nota: Si l'espai establert no és suficient afegir línies

SUMA TOTAL EXECUTAT FACTURES + EXECUTAT DESPESES DE PERSONAL

La relació de despeses s'ha d'estructurar d'acord amb les partides del pressupost presentat.

Si escau, especificació dels criteris de repartiment dels costs generals incorporats en la relació classificada de despeses  què posi de manifest que la part que ha imputat és la que raonablement correspon d'acord amb els principis i les normes de comptabilitat generalment admeses i que aquests costs corresponen al període en què efectivament es va dur a terme l'activitat.

 

DESCRIPCIÓ I EXPLICACIÓ DELS CRITERIS D'IMPUTACIÓ  DE LES DESPESES PRESENTADES

 

DESVIACIONS Indiqueu les desviacions esdevingudes, increments o disminucions respecte del pressupost presentat, i expliqueu el motiu:

1._______________________________________________________________________

2._______________________________________________________________________

Les factures relacionades abans no podran emprar-se,en la quantia imputada a la subvenció, com a justificants per al cobrament d'una altra ajuda i compleixen sense cap dubte, l'objecte de la subvenció.

_____________, ______ de ___________de 202__.

El representant legal o persona             

autoritzada de l'entitat sol·licitant                                 

(signatura)          

 

ANNEX 8

(Aquest annex només s'ha d'emplenar i presentar si en la L2 els grups, centres d'esplai, dels agrupaments o moviments escoltes i les entitats que formin part d'associacions presentin diverses sol·licituds de subvenció de manera individual)

DECLARACIÓ RESPONSABLE EN RELACIÓ AL COMPLIMENT DELS REQUISITS ESTABLERTS A L'APARTAT 6.3 DE LA CONVOCATÒRIA DE LA SUBVENCIÓ

__________________________________________________, amb DNI/NIE______________________, com a representant de l'entitat______________________________________________________________________________________, en relació amb la subvenció concedida pel Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte ____________________________________________________________________, de l'agrupament ______________________________________________

Declar sota la meva responsabilitat :

1. Que els estatuts de l'entitat mare preveu l'autonomia funcionarial dels grups que la conformen.

2. Que en el Cens Insular d'entitats Juvenils estan reconeguts expressament com entitats depenents de l'entitat principal.

3. Que l'any passat presentàrem memòria d'activitats de manera individualitzada de l'entitat mare.

_____________________, ______ de ________________________de 202__

El representant legal de l'entitat sol·licitant (signatura)

 

ANNEX 9 –L2

RELACIÓ CLASSIFICADA DE LES DESPESES D'EXECUCIÓ I DE LES DESVIACIONS

(Aquest annex només s'ha d'emplenar i presentar si en la L2 els grups, centres d'esplai, dels agrupaments o moviments escoltes i les entitats que formin part d'associacions presentin diverses sol·licituds de subvenció de manera individual)

___________________________________________________, com a representant de l'entitat matriu______________________________________________________________________________,amb NIF/NIE__________________________, de la qual depèn l'agrupament _______________________________ i_________________________________, com a cap de l'agrupament__________________________________________________________________, amb NIF/NIE__________________________, en relació amb la subvenció concedida pel Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte _______________________________________________, de la L2 en relació amb la subvenció concedida mitjançant la convocatòria de subvencions de les entitats juvenils corresponent a l'any 2021.

DECLAR:

Que la relació detallada classificada de les despeses del projecte executat és la que s'adjunta i correspon sense cap dubte a l'activitat subvencionada.

N. ORDRE

PERCEP-TOR

N.

FACTURA

DATA EMISSIÓ

NIF

CIF

CONCEPTE

IMPORT BASE

IMPORT IVA

DATA PAGAMENT

%

IMPUTACIÓ

TOTAL IMPORT IMPUTAT

 LLOGUER DE LES INSTAL·LACIONS ON ES DESENVOLUPA L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

 MATERIALS NECESSARIS PER DESENVOLUPAR L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

DESPESES DE TRANSPORT DE LES PERSONES PARTICIPANTS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

ASSEGURANCES D'ACCIDENTS  I DE RESPONSABILITAT CIVIL QUE COBREIXEN L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

DESPESES DE PUBLICITAT DE L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

ALTRES DESPESES QUE INEQUÍVOCAMENT RESPONGUIN A L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

PERSONAL QUE PARTICIPA DIRECTAMENT A L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBTOTAL

*Nota: Si l'espai establert no és suficient afegir línies

 

 

 

SUMA TOTAL EXECUTAT FACTURES

 

N. OR-DRE

NOM I LLINATGES

LIQUID NÒMINA

DATA PAGAMENT NÒMI-NA

BASE DE COTIT-ZACIÓ SS

APORTA-CIÓ SS TREBA-LLADOR/A

APORTA-CIÓ SS  EMPRE-SA

SS

BONI-FICA-CIONS SS

DATA PAGA-MENT

SS

IMPORT IRPF

DATA

PAGAMENT

IRPF

% IMPU-TACIÓ

TOTAL

IMPORT IMPUTAT

PERSONAL QUE PARTICIPA DIRECTAMENT A L'ACTIVITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Nota: Si l'espai establert no és suficient afegir línies

 

 

 

 

 

SUMA TOTAL EXECUTAT DESPESES DE PERSONAL

SUMA TOTAL EXECUTAT FACTURES + EXECUTAT DESPESES DE PERSONAL

 

 

 

 

 

La relació de despeses s'ha d'estructurar d'acord amb les partides del pressupost presentat.

Si escau, especificació dels criteris de repartiment dels costs generals incorporats en la relació classificada de despeses  què posi de manifest que la part que ha imputat és la que raonablement correspon d'acord amb els principis i les normes de comptabilitat generalment admeses i que aquests costs corresponen al període en què efectivament es va dur a terme l'activitat.

 

DESCRIPCIÓ I EXPLICACIÓ DELS CRITERIS D'IMPUTACIÓ  DE LES DESPESES PRESENTADES

 

DESVIACIONS Indiqueu les desviacions esdevingudes, increments o disminucions respecte del pressupost presentat, i expliqueu el motiu:

1.__________________________________________________________________________

2.__________________________________________________________________________ 

Les factures relacionades abans no podran emprar-se,en la quantia imputada a la subvenció, com a justificants per al cobrament d'una altra ajuda i compleixen sense cap dubte, l'objecte de la subvenció.

Declar que les factures relacionades abans  corresponen únicament a l'agrupament determinat en l'encapçalament d'aquest escriu, que depèn de l'entitat matriu.

_____________________, ______ de ________________________de 202__

El representant legal o persona                                                    El cap de l'agrupament

autoritzada de l'entitat sol·licitant                                         sol·licitant                            

(signatura)                                                                               (signatura)