Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
AGÈNCIA DE LA QUALITAT UNIVERSITÀRIA DE LES ILLES BALEARS
Núm. 14219
Resolució del president de l’Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears de 18 de febrer de 2021 per la qual s’aproven la convocatòria i les bases per a la selecció d’un ajudant tècnic de qualitat
De conformitat amb els principis constitucionals rectors de l'accés a l'ocupació pública recollits en l'article 55 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (EBEP), es convoca la selecció d'un ajudant tècnic de qualitat.
De conformitat amb l'article 9 dels Estatuts de l'Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears, l'Agència, per exercir les funcions que li corresponen i complir els objectius que té encomanats, i com a suport tècnic i administratiu, pot contractar el personal necessari, d'acord amb els criteris que fixi el Consell de Direcció.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
Primer
Aprovar la convocatòria d'un procés selectiu per cobrir una plaça d'ajudant tècnic de qualitat com a personal interí en lloc vacant, dotat pressupostàriament.
Segon
Aprovar les bases específiques que han de regir aquesta convocatòria i el procés selectiu, les quals s'adjunten com a annex a aquesta Resolució.
Tercer
Designar la Comissió de Selecció d'aquest procés selectiu, el qual està constituït pels membres que s'indiquen en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
Quart
Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Agència.
Aquesta Resolució es pot impugnar davant la jurisdicció social, sense que sigui necessari formular cap reclamació prèvia a la via judicial davant l'Agència.
Palma, 18 de febrer de 2021
El president de l'Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears
José Luis Pons Hinojosa
ANNEX 1
Bases de la convocatòria
1. Requisits i condicions generals que les persones interessades han de complir en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds per ser admeses en aquest procés selectiu:
I. Tenir la nacionalitat espanyola, o alguna altra nacionalitat en els casos que, d'acord amb l'article 57 de l'EBEP, permetin accedir a l'ocupació pública com a personal laboral.
II. Tenir més de 18 anys d'edat i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
III. No haver estat separades, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni haver estat inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacionals d'un altre estat, no han d'estar inhabilitades o en una situació equivalent ni han d'haver estat sotmeses a una sanció disciplinària o equivalent que els impedeixi, en el seu estat, accedir a l'ocupació pública.
IV. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions següents:
- Donar suport en la gestió de programes de garantia de qualitat institucional i en els processos d'avaluació i mantenir les relacions de caràcter tècnic que se'n derivin.
- Participar en els processos d'avaluació de la qualitat (seguiment dels ensenyaments universitaris oficials, renovació de l'acreditació dels ensenyaments universitaris oficials, professorat, centres i altres avaluacions externes) i gestionar i participar en l'elaboració d'informes sobre el desenvolupament d'aquests processos.
- Col·laborar en la consolidació de la cultura de l'assegurament de la qualitat a l'Agència.
- Contribuir al manteniment i al desenvolupament de la garantia de qualitat interna.
- Dur a terme altres tasques similars encomanades.
V. Tenir un títol universitari oficial (diplomatura, llicenciatura, grau o equivalent) i d'un certificat de nivell de coneixements de llengua catalana, mínim nivell B2.
2. Sol·licituds i documentació
I. La sol·licitud per prendre part en aquest procés selectiu s'ha d'ajustar al model que s'adjunta com a annex a aquesta Resolució, que es pot descarregar de la pàgina web de l'Agència (www.aquib.org).
II. Les sol·licituds s'han de presentar al Registre General de l'Agència (carrer salvà, 14, planta baixa. 07013 Palma) o en la forma establerta per l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
III. El termini per presentar les sol·licituds és de 15 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia de presentació de sol·licituds és inhàbil, el termini s'entendrà ampliat fins al dia hàbil següent.
IV. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones interessades han de presentar la documentació següent:
a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat o, en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la nacionalitat.
b) Un currículum actualitzat, en el qual s'ha de fer constar la informació següent: les dades personals (adreça, telèfon i adreça electrònica); la formació (titulacions acadèmiques, estudis, cursos, seminaris, publicacions, idiomes, etc.), i l'experiència professional (amb descripció d'entitats, llocs ocupats i temps que s'han ocupat). Els coneixements i l'experiència professional s'han d'acreditar mitjançant els títols i els certificats corresponents (originals o fotocòpies compulsades).
3. L'òrgan competent per a la selecció s'ha d'ajustar al que determina l'article 60 de l'EBEP. En aquest procediment selectiu, la Comissió de Selecció està integrada pels membres següents:
Presidenta: la senyora Paula Ramis de Ayreflor García-Gutiérrez, directora tècnica de l'Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears.
Vocal: la senyora María Jesús Mairata Creus, directora del Servei d'Estadística i Qualitat Universitària de la Universitat de les Illes Balears.
Secretària: la senyora Olga Uría Guerrero, cap del Servei d'Universitat de la Conselleria d'Educació i Universitat.
Aquesta Comissió no pot actuar sense l'assistència de la majoria dels membres i, en qualsevol cas, hi han de ser presents la presidenta i la secretària.
4. Els mèrits que s'han de valorar han de correspondre a les funcions i a les competències pròpies del lloc de feina d'ajudant tècnic de qualitat convocat. Els mèrits s'han de valorar d'acord amb el que s'estableix en l'annex 2.
5. Es farà una entrevista personal obligatòria als aspirants que compleixin els requisits de la convocatòria i hagin obtingut una puntuació, dels mèrits presentats, major o igual a 4,5 punts. L'única finalitat d'aquesta entrevista és valorar si la persona candidata s'ajusta al perfil del lloc, als requisits objectius i a les competències específiques que determinen l'adaptació al lloc i l'acompliment de les tasques corresponents.
6. A l'hora de valorar els candidats, la Comissió de Selecció ha d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit i capacitat en relació amb la idoneïtat, la competència professional i l'experiència, d'acord amb l'activitat que s'ha d'exercir. Una vegada s'hagin entrevistat tots els candidats admesos, la Comissió ha de presentar un informe d'avaluació de tots aquests candidats a l'òrgan competent per a la contractació de l'ajudant tècnic de qualitat, el qual ha de resoldre el procediment de forma motivada.
7. Els resultats es publicaran a la pàgina web de l'Agència (www.aquib.org). El termini per presentar una reclamació serà de set dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació. Si el darrer dia de presentació és inhàbil, el termini s'entendrà ampliat fins al dia hàbil següent.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el president de l'Agència de Qualitat Universitària de les Illes Balears en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà al de la seva publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú.
ANNEX 2
Valoració de mèrits
El requisit del lloc de feina és tenir un títol universitari oficial (diplomatura, llicenciatura, grau o equivalent) i d'un certificat de nivell de coneixements de llengua catalana, mínim nivell B2.
Els mèrits del lloc de feina que s'han de valorar són els següents:
BAREM DE MÈRITS |
||
Mèrit |
Puntuació màxima (10) |
Valoració de la puntuació |
Experiència professional prèvia, en matèria de sistemes de qualitat, en elaboració d'estudis i informes, i en qualitat universitària |
4 punts |
P = 0,09 per mes treballat. |
Coneixements sobre sistemes de gestió de qualitat |
2 punts |
Es valoraran els certificats acreditatius de coneixements de gestió de qualitat expedits per escoles d'Administració pública o per altres institucions públiques o privades acreditades o homologades (P = 0,02 per hora). |
Coneixements d'anglès |
1 punt |
- Nivell B1= 0,25 punts. - Nivell B2= 0,5 punts. - Nivell C1 o superior= 1 punt. |
Coneixements de català, superiores al nivel B2 |
1 punt |
- Nivell C1 = 0,5 punts. - Nivell C2 = 0,75 punts. - Nivell LA = 0,25 punts. |
Altres titulacions universitàries oficials |
0,5 punts |
- Una segona diplomatura universitària: 0,2 punts. - Una segona llicenciatura universitària, grau o equivalent: 0,3 punts. - Un màster universitari oficial: 0,4 punts. - Un doctorat universitari oficial: 0,5 punts. |
Entrevista personal |
1,5 punts |
|