Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 9269
Convocatòria i models d’instància de concessió de subvencions per al foment del futbol federat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Batle en data 18/02/2021 ha aprovat la convocatòria de subvencions que han de regir la concessió de subvencions per a fomentar el futbol federat, que ha estat enviada a la Base de Dades Nacional de Subvencions amb el número de codi 550073, mitjançant la resolució que seguidament es transcriu:

Vista la Provisió de Batlia de data 8 de gener de 2021 d'acord amb la qual l'Ajuntament vol continuar col·laborant i atorgar ajuts econòmics als Clubs de Futbol de Santa Margalida que amb el futbol federat contribueixen de forma efectiva en la dinamització del terme i que, d'una forma o d'una altre, ajuden a l'Ajuntament en l'exercici de les seves competències, fomentant la participació i el benestar dels ciutadans, així com promovent la pràctica l'esport.

Vist l'informe d'Intervenció de la mateixa data d'acord amb el qual en el Pressupost Municipal per a l'any 2021  de l'Ajuntament de Santa Margalida hi existeix l'aplicació pressupostària 341 48900 "Clubs de Futbol" amb una consignació de 35.000,00.-€.

Atès que l'Ajuntament Ple, reunit en sessió ordinària de dia 29 de gener de 2021 va aprovar les Bases específiques que han de regir la concessió de subvencions per a fomentar el futbol federat de l'any 2021 i també la delegació al Batle de l'aprovació de la convocatòria i dels models d'instància de les subvencions objecte d'aquestes Bases.

Atès que les Bases i la delegació han estat publicades al BOIB Núm. 15 de dia 04/02/2021 i a la seu electrònica d'aquest Ajuntament, en ús de les facultats legalment establertes

RESOLC

PRIMER.- Aprovar la convocatòria que ha de regir la concessió de subvencions per a fomentar el futbol federat  de conformitat amb les bases i els models d'instància de les subvencions objecte de la present Convocatòria que s'adjunten a la present resolució.

SEGON.- Autoritzar la despesa per import de 35.000,00.-€ amb càrrec a l'aplicació pressupostària 341 48900 "Clubs de Futbol".

TERCER- Publicar el present acord, juntament amb la convocatòria a la Base Nacional de Subvencions, en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma i a la seu electrònica de l'Ajuntament.»

 

Santa Margalida, 22 febrer 2021

El batle

Joan Monjo Estelrich

 

 CONVOCATÒRIA  DE SUBVENCIÓ PER A FOMENTAR EL FUTBOL FEDERAT DEL TERME DE SANTA MARGALIDA.

1. OBJECTE I FINALITAT

L'objecte de les presents bases és regular les ajudes econòmiques que l'Ajuntament de Santa Margalida concedirà durant l'any 2021, en règim de concurrència competitiva, per a sufragar les despeses derivades de la pràctica del futbol inscrit a la Federació de Futbol de les Illes Balears en el terme municipal de Santa Margalida.

La finalitat d'aquestes subvencions és fomentar i promoure la pràctica d'aquest esport, així com donar suport a les persones que el practiquen i en promouen la seva pràctica a Santa Margalida.

2. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA

Durant l'exercici pressupostari 2021, es destina la quantitat de 35.000,00.-€ a les subvencions objecte de les presents bases, amb càrrec a l'aplicació pressupostària següent: 341 48900 Clubs Futbol.

3. BENEFICIARIS.

1. Poden ser beneficiaris de les subvencions objecte de les presents bases aquelles persones jurídiques, entitats i associacions esportives legalment constituïdes com a entitats sense ànim de lucre, que tinguin el seu domicili en el terme de Santa Margalida, que tinguin entre les seves finalitats l'objecte de les presents bases i que participin en competicions oficials de futbol de la Federació de Futbol de les Illes Balears.

2. No podran obtenir la condició de beneficiari de les subvencions les persones o entitats en qui concorri alguna de les circumstàncies que s'indiquen en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i en l'article 8 de l'Ordenança general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida.

4. ACTIVITATS SUBVENCIONABLES.

Són objecte de la present subvenció les despeses derivades del funcionament ordinari dels clubs de futbol del terme de Santa Margalida inscrits a la Federació de Futbol de les Illes Balears durant la temporada 2020-2021 (des d'agost de 2020 fins a juny 2021).

5. ACTIVITATS NO SUBVENCIONABLES.

En cap cas seran despeses subvencionables:

  1. Despeses de les temporades 2018-2019 i 2019-2020.

  2. Els interessos deutors dels comptes bancaris.

  3. Interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals.

  4. Despeses de procediments judicials.

  5. Els tributs, excepte que el beneficiari de la subvenció els aboni de manera efectiva.

  6. Els imposts indirectes quan son susceptibles de recuperació o compensació, ni els imposts personals sobre la renda.

  7. Despeses d'avituallament, sopars i dinars d'inauguracions, cloendes o altres celebracions.

  8. Premis en metàl·lic per a participants.

  9. Despeses de personal de l'entitat que desenvolupi funcions generals de gestió o administratives (gerent, director, personal administratiu...).

6. RÈGIM DE LA CONCESSIÓ. COMPATIBILITAT O INCOMPATIBILITAT AMB ALTRES SUBVENCIONS.

1. Les subvencions objecte de les presents bases es concediran en règim de concurrència competitiva de totes les sol·licituds que compleixin els requisits exigits en aquestes bases i en la seva convocatòria.

2. Les subvencions, tal i com permet la Base d'Execució Núm. 37 del Pressupost Municipal de 2021 podran cobrir el 100% del cost del projecte subvencionat, tenint en compte les limitacions pressupostàries i les contingudes en aquestes bases.

3. Els ajuts econòmics objecte de les presents bases són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altre administració pública o entitat privada, sempre que l'import dels ajuts concedits sigui de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres, no superi el cost de l'activitat subvencionada.

7. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. TERMINI, LLOC I FORMA.

1. El termini per presentar les sol·licituds serà de 20 dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria d'aquesta subvenció en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Si el darrer dia fos inhàbil, s'ha d'entendre prorrogat fins el primer dia hàbil següent.

2. Les sol·licituds s'hauran de formular mitjançant instància, s'hauran de dirigir al Sr. Batle-President de l'Ajuntament i s'hauran de presentar en el Registre Electrònic de l'Ajuntament de Santa Margalida o a qualsevol dels llocs assenyalats en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Les sol·licituds es formularan d'acord amb els models d'instància que siguin aprovats amb la convocatòria. Juntament amb la sol·licitud, que anirà signada pel legal representat de l'entitat, s'haurà de presentar la següent documentació:

  1. Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona que signa la sol·licitud.

  2. Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S'ha d'acreditar el nomenament i la vigència del càrrec.

  3. Fotocòpia dels Estatuts o Acta Fundacional inscrits en el Registre Oficial Corresponent. No serà necessari presentar aquest document si l'entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l'Ajuntament de Santa Margalida i no s'ha produït cap modificació des de llavors.

  4. Projecte explicatiu de les activitats o actuacions per a les quals se sol·licita l'ajuda econòmica. Entre d'altres aspectes, hi han de constar, una breu descripció de l'activitat per la qual es sol·licita la subvenció, el pressupost (on s'indicaran les despeses i els ingressos, desglossant, si escau, la part corresponent a imposts) i les dates de realització.

  5. En el cas de que a la data de sol·licitud ja s'hagi realitzat el projecte pel qual es sol·licita la subvenció, s'adjuntarà una memòria descriptiva de les actuacions realitzades. En ella hi han de constar, en la mesura en que sigui possible, els aspectes indicats en el paràgraf anterior.

  6. Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s'ha d'ingressar l'import de la subvenció. No serà necessari presentar aquest certificat bancari si l'entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l'Ajuntament de Santa Margalida i no s'ha produït cap modificació des de llavors.

  7. Declaració què l'entitat sol·licitant no rep cap més ajuda pel mateix concepte, o l'import de l'ajuda rebuda o sol·licitada amb relació al total i declaració responsable davant autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

  8. Declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant la Tresoreria General de la Seguretat Social, davant l'Agència Tributària i davant aquest Ajuntament. Si la quantia a atorgar és superior a 3.000,00.-€ la presentació de la declaració responsable no substituirà la presentació la certificació. No obstant, la presentació de la sol·licitud de la subvenció implicarà, excepte que expressament es manifesti el contrari, l'autorització del sol·licitant per a que l'òrgan atorgant obtingui de forma directa l'acreditació del compliment d'aquestes obligacions.

  9. Documentació acreditativa dels criteris que es tindran en compte a l'hora de quantificar l'import de la subvenció d'acord amb les present bases. És a dir, inscripcions a la Federació Balear de Futbol dels equips i dels jugadors del futbol base.

4. D'acord amb l'establert en l'article 28.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el cas que la documentació exigida ja estigui en poder de l'Ajuntament, els sol·licitants, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment de que formin part, podran fer ús del seu dret a no presentar-la, fent constar la data, el procediment i l'òrgan o dependència en que varen ser presentats o emesos. En els supòsits d'impossibilitat material d'obtenir el document, l'òrgan competent podrà requerir al sol·licitant la seva presentació, o, en defecte d'això, l'acreditació per altres mitjans dels requisits al fet que es refereix el document, amb anterioritat a la formulació de la proposta de resolució.

5. Són d'ús obligatori els models específics que s'aprovaran i adjuntaran com a annexos a la convocatòria. La manca de presentació d'aquest models implicarà l'aplicació del que disposa l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6. Si la sol·licitud no reuneix els requisits que s'estableixin en la convocatòria, es requerirà a la persona interessada perquè en el termini màxim de 10 dies esmeni les deficiències, advertint-la que si no ho fa se la tindrà per desistida de la seva petició, prèvia resolució que es dictarà en els termes previstos en l'article en l'article 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

7. Qualsevol dels òrgans que intervenen en el procediment de concessió podrà, en qualsevol moment del procés, sol·licitar a l'interessat la informació complementària, les dades i les acreditacions que estimi necessàries.

8. L'Ajuntament podrà exigir la presentació de documentació original i expressament s'estableix l'obligació de presentar els documents originals justificatius de les despeses.

8.- PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ. INICI, INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ.

1. El procediment de concessió de la subvenció objecte de les presents bases s'iniciarà d'ofici, mitjançant acord de l'Ajuntament Ple, que aprovarà les bases, que després seran publicades en el BOIB i a la seu electrònica de l'Ajuntament. Posteriorment serà aprovada la convocatòria que també haurà de ser publicada al BOIB, a la seu electrònica de l'Ajuntament i a la Base Nacional de Subvencions.

2. L'òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la Regidoria d'Esports 

Una Comissió Avaluadora es reunirà per examinar si els beneficiaris compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions i avaluar les sol·licituds conforme als criteris establerts en aquestes Bases i en la Convocatòria. De tot l'actuat en aquesta reunió s'aixecarà acta.

La Comissió Avaluadora estarà integrada pels següents membres:

Sr. Joan Monjo Estelrich, batle de l'Ajuntament que actuarà com a President de la Mesa.

Suplent: Sra.Joana Llull Molinas

Sra. Maria Magdalena Vicens Pons, Vocal (Secretari de la Corporació).

Suplent: Sra. Isabel Mas Vanrell.

Sra. Margalida Quetglas Ferragut, Vocal (Interventora de la Corporació).

Suplent: Sra. Francisca Seguí Serra.

Sr. Martí Àngel Torres Valls, Vocal.

Suplent: Sra. Rocío Romero Galera.

Sra. Alícia Payeras Pascual, que actuarà com a Secretari amb veu però sense vot.

Suplent: Sr. Bartomeu Fiol Obrador

L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'acta de la reunió de la Comissió, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament, obrint-se un termini de 10 dies naturals per presentar al·legacions. L'instructor incorporarà a l'expedient una diligència signada per la persona responsable en que consti lloc i data de publicació.

Pel que fa a la presentació d'al·legacions s'estarà a allò que s'ha establert per la presentació de sol·licituds.

Si no es presenten al·legacions dins del termini concedit, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiva. En altre cas, una vegada examinades les al·legacions presentades pels interessats, l'òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar el sol·licitant o la relació de sol·licitants pels que es proposa la concessió de la subvenció, la seva quantia, especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

La proposta de resolució definitiva es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament atorgant als beneficiaris un termini de 10 dies naturals perquè comuniquin la seva acceptació. S'entendrà acceptada si dins d'aquest termini no s'expressa el contrari.

3. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s'atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un cop dictada la proposta de resolució definitiva i emès informe de fiscalització per la Intervenció Municipal.

La resolució es publicarà a la web de l'Ajuntament de Santa Margalida.

9.- CRITERIS QUE HAN DE REGIR L'ATORGAMENT I QUANTIA DE LES SUBVENCIONS.

 1. La concessió de les subvencions d'aquestes bases es regeix pels principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació.

2. Amb la finalitat de resoldre l'import de l'ajut a atorgar, s'estableixen els següents criteris:

a. S'atorgaran 1.000.-€ per cada equip de futbol inscrit a la Federació Balear de Futbol i que participi en alguna competició oficial de futbol.

b. S'atorgarà 60.-€ per cada jugador de futbol inscrit a la Federació Balear de Futbol, excepte que el crèdit consignat no fos suficient per a atendre totes les sol·licituds, en aquest cas, l'import del crèdit consignat una vegada descomptat l'import corresponent als equips, es dividiria entre la xifra resultant de la suma del número de jugadors total pels que es justifiquen les sol·licituds de subvenció, el resultat seria l'ajut atorgat per a cada jugador.

3. La quantia de la subvenció tindrà com a límit màxim el crèdit consignat contemplat en aquestes bases.

10.- TERMINI DE RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ.

1. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis mesos, a comptar des de la publicació de la convocatòria.

2. El venciment del termini màxim sense que s'hagi notificat la resolució legitima als interessats per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de la subvenció.

11.- OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS.

Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions establertes en les disposicions normatives que hi són d'aplicació i, en concret, de l'Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 de 29/09/2012), i de les següents:

  1. Acceptar i complir la normativa de l'Ajuntament de Santa Margalida.

  2. Dur a terme l'objecte de la subvenció d'acord amb les condicions establertes.

  3. Acreditar davant l'Ajuntament que han executat o realitzat l'activitat subvencionada amb la documentació corresponent.

  4. Comunicar a l'òrgan competent per resoldre d'acord amb l'article 6.3 de la present convocatòria l'obtenció de subvencions o ajudes per la mateixa finalitat no previstes inicialment, així com qualsevol eventualitat que alteri el desenvolupament de l'activitat subvencionada.

  5. Facilitar tota la informació complementària que requereixi l'Ajuntament.

  6. Fer constar que l'activitat està subvencionada per l'Ajuntament de Santa Margalida mitjançant el logotip o les identificacions corporatives de l'Ajuntament.

  7. Informar i convidar a les autoritats de l'Ajuntament a la presentació, inauguració i cloenda de l'activitat subvencionada.

  8. Fer la publicitat de l'activitat subvencionada amb llengua catalana.

  9. Presentar, una vegada conclosa l'activitat subvencionada, la documentació justificativa requerida en base següent.

12.- JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ.

1. La justificació de les despeses subvencionades haurà de realitzar-se amb anterioritat a dia 30 de juliol de 2021.

2. L'abonament de la subvenció es farà prèvia justificació per part de l'entitat beneficiària de la realització de l'activitat subvencionada, del compliment de la finalitat i de la despesa en els termes que s'indiquen a continuació.

3. Per justificar la subvenció s'ha de presentar un compte justificatiu simplificat integrat per la documentació següent: Relació classificada de les despeses de l'activitat subvencionada, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d'emissió i data de pagament.

4. L' Ajuntament de Santa Margalida comprovarà, mitjançant una tècnica de mostreig, els justificants que estimi oportuns i que permetin obtenir una evidència raonable sobre l'adequada aplicació de la subvenció. A tal efecte, requerirà al beneficiari perquè remeti els justificants de despesa que es seleccionin i que com a mínim hauran de ser equivalents a l'import de subvenció a atorgar.

5. No obstant això, l'Ajuntament de Santa Margalida podrà demanar qualsevol altre documentació que consideri adient, ateses les circumstàncies i característiques del cas.

6. Si la documentació presentada és incompleta o incorrecta, l'Ajuntament de Santa Margalida requerirà a l'entitat beneficiària perquè la completi o esmeni la deficiència en el termini improrrogable de 10 dies naturals.

7. Si de la documentació presentada per a la justificació de la subvenció es desprèn que no s'han complert les previsions d'aspectes que s'han tingut en compte, es modificarà la quantia de la subvenció concedida en funció de la que efectivament hauria obtingut. L'import corresponent a la minoració retornarà a l'aplicació pressupostària corresponent.

13.- REVOCACIÓ I REINTEGRAMENT.

Les subvencions són de concessió voluntària, revocables i reductibles si l'entitat beneficiària es veu afectada per alguna de les causes previstes a la Llei, a l'Ordenança Municipal, així com en el cas de que incompleixi alguna de les obligacions previstes en aquestes bases.

En aquests casos, prèvia tramitació del corresponent procediment administratiu, l'entitat beneficiària haurà de reintegrar les quantitats percebudes i els interessos de demora que corresponguin.

14.- INFRACCIONS O SANCIONS.

L' incompliment dels requisits establerts en aquestes bases, en la convocatòria o a la normativa d'aplicació, donarà lloc a l'aplicació del règim d'infraccions i sancions establert al Títol V de l'Ordenança Municipal.

15.- NORMATIVA APLICABLE.

Es d'aplicació a aquestes bases la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 877/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003; l'Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 29/09/2012); la Llei 39/2015, 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals; les Bases d'Execució del Pressupost Municipal per a l'any 2021; la Convocatòria de la subvenció i demés normativa que hi resulti d'aplicació.

16.- RECURSOS.

La resolució que recaigui en aquest procediment no posa fi a la via administrativa. Contra ella es pot interposar el recurs de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seva notificació. Alternativament i en el termini de dos mesos es pot interposar davant el Jutjat de lo Contenciós - Administratiu recurs contenciós administratiu Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs que hi procedeixi.

 

 

ANNEX I

SOL·LICITUD SUBVENCIÓ

 ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom o raó social:___________________________________________________________

NIF.:_____________________________________________________________________

Domicili:__________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:______________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:_________________________

REPRESENTANT DE L'ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom i llinatges:_____________________________________________________________

NIF.:_____________________________________________________________________

Domicili:__________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:______________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:_________________________

Qualitat en la que intervé:____________________________________________________

SOL·LICITA:

L'atorgament de la subvenció per import de ____________ .

MITJÀ DE NOTIFICACIÓ (de totes les actuacions relacionades amb aquest procediment)

(   )   Vull rebre notificació electrònica. Es rebrà l'avís a l'E-mail indicat en aquesta sol·licitud.

(    )  Vull rebre notificació per correu certificat (en paper) al Domicili indicat en aquesta sol·licitud.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA:

1.- Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona que signa la sol·licitud.

2.- Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S'ha d'acreditar el nomenament i la vigència del càrrec.

3.- Fotocòpia dels Estatuts o Acta Fundacional inscrits en el Registre Oficial Corresponent.

4.- Projecte explicatiu de les activitats o actuacions per a les quals se sol·licita l'ajuda econòmica, segons model adjunt (ANNEX III) En el cas de que a la data de sol·licitud ja s'hagi realitzat el projecte pel qual es sol·licita la subvenció, s'adjuntarà una memòria descriptiva de les actuacions realitzades.

5.- Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s'ha d'ingressar l'import de la subvenció (ANNEX IV)

6.- Declaració responsable segons ANNEX II.

7.- Certificat d'estar al corrent davant l'Agència Estatal de l'Administració Pública.

8.- Certificat d'estar al corrent davant la Tresoreria General de la  Seguretat Social.

9.- Autorització a l'Ajuntament per comprovar que s'està al corrent amb les obligacions tributàries davant aquest Ajuntamentt. ( ANNEX V)

10.- Declaració responsable i justificació del Projecte executat (ANNEX VI)

 

Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2021

Sgt.:_____________________________

 

ANNEX II

DECLARACIÓ RESPONSABLE

ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom o raó social:_________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

REPRESENTANT DE L'ENTITAT:

Nom i llinatges:__________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

Qualitat en la que intervé:__________________________________________________

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

1. Que l'entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l'AEAT, la Seguretat Social i l'Ajuntament de Santa Margaida.

2. Que l'entitat no està incursa en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. En especial, no concorr cap de les circumstàncies establertes en l'article 13.2. de la Llei 38/2003, que a continuació es transcriu:

"2. No podran obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions les persones o entitats en qui concorri alguna de les circumstàncies següents, excepte que per la naturalesa de la subvenció s'exceptuï per la seva normativa reguladora:

a. Haver estat condemnades mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics.

b.Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarades insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarades en concurs, excepte que en aquest hagi adquirit eficàcia un conveni, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitades d'acord amb la Llei 22/2003, de 9 de juliol, Concursal, sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat a la sentència de qualificació del concurs.

c. Haver donat lloc, per causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb una administració pública.

d. Estar incursa la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d'altres persones jurídiques, per algun dels supòsits de la Llei 5/2006, de 10 d'abril, de regulació dels conflictes d'interessos dels membres del Govern i dels alts càrrecs de l'Administració General de l'Estat, la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d'incompatibilitats dels membres del Govern i dels alts càrrecs de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electius regulats a la Llei Orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que s'hi estableixen o en la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries. 

e. No trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o de la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en els termes que reglamentàriament es determinin

f. Tenir la residencia fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com a paradís fiscal.

g. No estar al corrent en el compliment d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que reglamentàriament es determinin.

h. Haver estat sancionades amb caràcter ferm amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons la Llei 38/2003 General de Subvencions o altres Lleis que així ho estableixin."

 3. Que l'entitat

(    ) No ha demanat cap altre ajuda o subvenció pel mateix concepte.

(    ) Ha demanat i/o rebut els ajuts que es detallen a continuació:

Entitat                                       Import            Sol·licitat        Concedit

_______________________________         __________    ___________  _____________ 

_______________________________         __________    ___________  _____________ 

_______________________________         __________    ___________  _____________ 

_______________________________         __________    ___________  _____________ 

 

 Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2021

 Sgt.:_____________________________                          

 

 ANNEX III

MEMÒRIA DEL PROJECTE A REALITZAR

 1. DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE:

 

 

 

 

2. OBJECTIUS:

 

 

 

 

 3. DADES D'INICI I FINALITZACIÓ:

 

 

 4. PRESSUPOST

INGRESOS

 

DESPESES

 

CONCEPTE

IMPORT /IVA

TOTAL

CONCEPTE

IMPORT/IVA

TOTAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

TOTAL

 

 

 5.  DESTINATARIS:

 

 

 

6. MESURES DE DIFUSIÓ:

 

 

 

 

​​​​​​​ 7. DADES BANCÀRIES:

ENTITAT:

 

IBAN:

 

---- --------    --------    ----    --------------------

 

 Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2021

Sgt.:_____________________________

 

ANNEX IV

SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS

ENTITAT CREDITORA:

Nom o raó social:_________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

REPRESENTANT DE L'ENTITAT CREDITORA:

Nom i llinatges:__________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

Qualitat en la que intervé:__________________________________________________

DADES PER A LA TRANSFERÈNCIA:

ENTITAT:                                                                    SUCURSAL:

 

LOCALITAT:

 

IBAN:

 

---- ----------    ----------    ------    ----------------------

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

Que les dades anteriors corresponen al c/c o llibreta, obert/ta al meu nom, al/a la qual vul que sigui transferit l'import dels pagaments que l'Ajuntament de santa Margalida m'hagui de realitzar.

 

Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2021

Sgt.:_____________________________

DILIGÈNCIA DE L'ENTITAT BANCÀRIA

Les dades ressenyades coincideixen ma bles que es tenen a aquesta oficina.

El/la directora/a

(signatura i segell)

 

ANNEX V

AUTORITZACIÓ

ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom o raó social:_________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

REPRESENTANT DE L'ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom i llinatges:__________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

Qualitat en la que intervé:__________________________________________________

AUTORITZA

A l' AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA perquè obtingui les dades relatives al compliment de les seves obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Santa Margalida, en el procediment de la subvenció.

________________, a ___ de ____________ de 2021

Sgt.:_____________________________

 

ANNEX VI

DECLARACIO RESPONSABLE I JUSTIFICACIÓ

ENTITAT BENEFICIARIA:

Nom o raó social:____________________________________________________________

NIF.:______________________________________________________________________

Domicili:___________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:_______________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:_________________________

REPRESENTANT DE L'ENTITAT:

Nom i llinatges:____________________________________________________________

NIF.:_____________________________________________________________________

Domicili:__________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:______________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:_________________________

Qualitat en la que intervé:____________________________________________________

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

1. Que l'entitat beneficiària de la subvenció ha executat dit projecte i la subvenció atorgada s'ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir.

2. Que de l'execució de l'esmentat projecte s'han derivat els ingressos i despeses els justificants dels quals s'aporten en una relació adjunta, indicant-ne, si escau, la desviació.

3. Que les factures presentades per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l' IVA.

COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT

CREDITOR

DOCUMENT

IMPORT

DATA EMISSIÓ

DATA PAGAMENT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Santa Margalida,  ___ de ____________ de 2021

Fdo. :                                                               ​​​​​​​