Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE POLLENÇA

Núm. 8550
Bases reguladores de subvencions i ajudes per a l’adquisició de llibres de text, material escolar i/o quota de material per al curs 2020-2021

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de la Corporació, en sessió ordinària de dia 28 de gener de 2021, ha aprovat les bases reguladores de subvencions i ajudes per a l'adquisició de llibres de text, material escolar i/o quota de material per al curs 2020-2021 (Base dades nacional de subvencions núm. 550077)

Bases reguladores de l'Ajuntament de Pollença de subvencions i ajudes per a l'adquisició de llibres de text, material escolar obligatori i/o quota de material per al curs 2020-2021

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte d'aquesta convocatòria és l'atorgament, per part de l'Ajuntament de Pollença, de subvencions per a l'adquisició de llibres de text, material escolar obligatori (inclosos mitjans electrònics) i/o quota de material per al curs 2020-2021 a les famílies amb infants que estiguin cursant algun dels cursos dels distints nivells d'educació Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat. Estiguin matriculats a un centre d'educació infantil, primària, secundària obligatòria, formació professional bàsica, grau mitjà i batxillerat

Les subvencions tenen la finalitat de donar suport econòmic a la despesa que suposa la compra de llibres de text, llibres de lectura  obligatoris, material escolar obligatori i/o quota de material, a les famílies del municipi de Pollença.

Així mateix, amb aquesta convocatòria es pretén fomentar i potenciar la reutilització de llibres de text i material educatius didàctics susceptibles de ser reutilitzats.

2. REQUISITS

-Els sol·licitants han d'estar empadronats al municipi de Pollença. Aquest requisit s'aplicarà a la persona sol·licitant (pare, mare o tutor legal) i a l'alumnat beneficiari.

-Els alumnes han d'estar matriculats a centres escolars ubicats al municipi de Pollença.

-Els sol·licitants s'han de comprometre a facilitar la reutilització dels llibres i dels materials escolars, susceptibles de ser reutilitzats, pels quals siguin subvencionats.

  1. Si el centre escolar on estan matriculats els alumnes o l'APIMA, compta amb programa de reutilització de llibres de text i material escolar obligatori, hi hauran d'estar adherits.
  2. Si el centre escolar on estan matriculats els alumnes o l'APIMA, no compta amb programa de reutilització de llibres de text i material escolar obligatori, els llibres o material escolar obligatori susceptible de ser reutilitzat es dipositarà al centre en acabar el curs escolar.

-Els sol·licitants han d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Seguretat Social, l'Estat i l'Ajuntament de Pollença

-Els sol·licitants no s'han de trobar sotmesos a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques.

-Els sol·licitants no s'han de trobar sotmesos dins cap causa de prohibició contemplada a l'article 14  de la Llei 38/2003, de  17 de novembre, General de Subvencions.

3. DESTINATARIS

Podran sol·licitar les subvencions el pare, la mare o qui tingui la tutoria legal i figuri al padró de Pollença en representació de l' infant que també haurà de figurar al padró de Pollença, i haver formalitzat la matrícula a algun dels diferents nivells d'Educació Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat.

 

4. DOTACIÓ PRESSUPOSTÀRIA

L'import destinat a aquestes subvencions és de 20.000€ .

5. FORMA I DOCUMENTACIÓ DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:

Les persones interessades a sol·licitar una subvenció s'han d'adreçar al registre general de l'Ajuntament de Pollença i aportar la següent documentació:

-Sol·licitud (Annex1)

-Fotocòpia del DNI, NIE o passaport del sol·licitant.

-Fotocòpia del Llibre de Família o certificat de naixement on es pugui identificar el menor i els seus progenitors.

-En cas de fills amb discapacitat, document acreditatiu oficial.

-Fotocòpia de la declaració de la Renda de l'exercici 2019 del pare i la mare de l'alumne o dels seus representants legals i persones que conformin la unitat familiar de convivència. (vegeu base 7)

-En cas de famílies monoparentals el justificant on s'acrediti que la pàtria potestat recau en un sol progenitor.

-En cas que algun membre de la unitat familiar no estigui subjecte a fer la declaració de la renda, CERTIFICAT D'IMPUTACIONS emès per l'Agència Tributària.

-En cas de separació dels pares, cal presentar la sentència judicial i el règim de manutenció.

-Declaració jurada de no haver rebut cap altre subvenció o ajut pel mateix concepte. (Annex 2)

-Compromís signat en què s'especifiqui que l'alumne/a beneficiari/a, en acabar el curs, dipositarà els llibres i materials EDUCATIUS didàctics susceptibles de ser reutilitzats en el centre (Annex 3).

-Model compte justificatiu juntament amb la Factura i justificant de pagament de la compra de llibres de text, llibres de lectura obligatoris, material escolar obligatori i/o quota de material. (Annex 4)

-Document bancari en què constin les dades del compte i el titular d'aquest. ( s'acreditarà amb una fotocòpia de la llibreta)

Les dades relatives a l'empadronament i la convivència en el mateix domicili seran comprovades pel propi Ajuntament de Pollença i per tant, no és necessari aportar els certificats.

La sol·licitud de la subvenció suposa una autorització expressa a l'Ajuntament de Pollença per accedir a les dades dels membres de la unitat familiar que consten en el padró municipal.

Les subvencions es sol·licitaran mitjançant el model de sol·licitud (Annex 1), dirigit al batle de Pollença i subscrit pel tutor/a legal de l'alumne/a en representació d'aquest/a, al Registre d'entrada de l'Ajuntament de Pollença en el termini previst.

La presentació de la sol·licitud implicarà l'autorització a l'Ajuntament, perquè, en nom del sol·licitant, realitzi les gestions i comprovacions pertinents per a la tramitació de les subvencions, singularment per demanar certificat als centres escolars, acreditant la matriculació dels fills/filles dels sol·licitants.

6. TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

El termini per la presentació de les sol·licituds serà de quinze (15) dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i al web de l'Ajuntament.

Es podran presentar les sol·licituds de dilluns a divendres, de 9:00h a 14:00h, en el Registre General de la corporació, o mitjançant qualsevol de les formes previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

7. DETERMINACIÓ DE LA UNITAT FAMILIAR

A efectes d'aquesta convocatòria, es considera que conformen la unitat familiar:

-Els pares i, si s'escau, el/la tutor/a o persona encarregada de la guarda i protecció del menor, no separats legalment.

-Els fills menors d'edat, amb excepció dels emancipats.

-Els fills majors d'edat amb discapacitat psíquica, física o sensorial, o incapacitats judicialment.

-Els fills fadrins menors de vint-i-cinc anys i que convisquin en el domicili familiar a 31 de desembre de l'any immediatament anterior.

-Els ascendents dels pares que justifiquin la residència en el mateix domicili que els anteriors a 31 de desembre de l'any immediatament  anterior

Quan no existeixi vincle matrimonial, la unitat familiar s'entendrà constituïda pel pare, la mare i tots els fills i ascendents dels pares que convisquin i reuneixin els requisits de l'apartat anterior. En cas que no existeixi convivència s'haurà d'acreditar documentalment, mitjançant certificat de convivència.

En cas de separació o divorci no es considerarà membre computable aquell que no con visqui amb el sol·licitant de la subvenció. No obstant, tindrà consideració de membre computable la nova parella o persona unida per anàloga relació, i per tant, les seves rendes s'inclouran dins el còmput de la renda familiar. La separació o divorci s'acreditarà de la següent manera:

-En la separació de fet, s'haurà de presentar un document justificant d'interposició de demanda, o altres documents que avalin  aquesta situació.

-Si la separació és legal o divorci, s'haurà de presentar la sentència judicial o el conveni regulador a on consti la custòdia del menor.

-A efectes de càlcul de renda per càpita, computaran per dos els fills de la unitat familiar amb una discapacitat igual o superior al 33 per cent, situació que s'haurà d'acreditar fefaentment.

8- RENDA PER CÀPITA

La renda familiar serà el resultat de sumar les rendes de tots els membres de la unitat familiar computables que hagin generat ingressos. Es calcularà realitzant la suma de les caselles corresponents a la base imposable general + la base imposable d'estalvi, de la Declaració de IRPF de l'any 2019.

9- QUANTIA I NOMBRE DE SUBVENCIONS I/O AJUDES                                       

El nombre i la quantia de subvencions, s'establirà en funció de la quantitat d'alumnes amb sol·licitud aprovada per la Comissió de Valoració i el total de l'aplicació pressupostària destinats a tal fi. Les beques no excediran en cap cas el 80% del cost de la despesa subvencionable.

10- CRITERI D'ADMISSIÓ PER SER BENEFICIARIS

Per a la concessió de les beques s'aplicarà la següent fórmula:

El Salari Mínim Interprofessional de l'any anterior a la sol·licitud (el SMI de 2019, és de 900€/mes o 12.600€/any, segons el Real Decret 1462/2018, de 27 de Desembre, pel qual queda fixat el salari mínim interprofessional per a 2019), es multiplicarà pel nombre de membres de la unitat familiar. Aquesta quantitat no ha de ser superior a la renda per càpita familiar, és a dir :

-Unitat familiar de 2 membres, fins a una renda familiar màxima de 25.200 €

-Unitat familiar de 3 membres, fins a una renda familiar màxima de 37.800 €

-Unitat familiar de 4 membres, fins a una renda familiar màxima de 50.400 €

-Unitat familiar de 5 membres. fins a una renda familiar màxima de 63.000 €

-Unitat familiar de 6 membres, fins a una renda familiar màxima de 75.600 €

Les sol·licituds que compleixin la condició anterior quedaran admeses a tràmit, i les que no la compleixin quedaran excloses.

11.- PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ. INICI, INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ

1. Les bases i l'inici del procediment de concessió de subvencions es produeix d'ofici i el Ple de l'Ajuntament serà l'òrgan encarregat de la seva aprovació. Les bases seran publicades al BOIB, a la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i al web www.ajpollenca.net, per tal que es puguin presentar les sol·licituds durant el termini establert a la base sisena.

2. L'òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la regidoria d'educació, que ha de dur a terme les actuacions a què es refereix l'article 24 de la Llei 38/2003 general de subvencions.

Una comissió avaluadora es reunirà per examinar si les persones beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions i avaluar les sol·licituds conforme als criteris de valoració establerts en aquestes bases. S'aixecarà acta de tot l'actuat en aquesta reunió.

La comissió avaluadora estarà integrada pels membres següents:

Presidència: el batle de l'Ajuntament de Pollença o, en el seu lloc, persona en qui delegui.

Vicepresidència: el regidor d'Educació de l'Ajuntament de Pollença o, en el seu lloc, persona en qui delegui.

Secretari/ària: un/a funcionari/ària adscrit/a Intervenció.

Vocals:            Regidor/a de la Corporació

                        Regidora de Benestar Social

                        Tècnic/a d'Educació.

                        Interventor de la Corporació.

La comissió tècnica avaluadora quedarà constituïda legalment amb l'assistència del president, vicepresident i secretari o els seus substituts, si escau, i d'un dels quatre vocals esmentats en el paràgraf anterior.

L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'acta de la reunió de la comissió, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà al web de l'Ajuntament, moment en què s'obrirà un termini de deu (10) dies per presentar al·legacions.

Si no es presenten al·legacions dins el termini concedit, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiva. En altre cas, una vegada examinades les al·legacions presentades pels interessats, l'òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar el sol·licitant o la relació de sol·licitants per als quals es proposa la concessió de la subvenció i la seva quantia, tot especificant-ne l'avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

La proposta de resolució definitiva es publicarà al web de l'Ajuntament i s'atorgarà als beneficiaris un termini de deu (10) dies per tal que comuniquin la seva acceptació. S'entendrà acceptada si dins d'aquest termini no s'expressa el contrari.

3. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s'atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un cop dictada la proposta de resolució definitiva i emès informe de fiscalització per la Intervenció municipal.

La resolució es notificarà a totes les persones sol·licitants i es publicarà al web de l'Ajuntament.

12-JUSITIFCACIÓ I PAGAMENT

Les persones beneficiàries/perceptores resten obligades a justificar les despeses efectuades amb càrrec a subvenció o ajuda econòmica concedida dins l'exercici econòmic en el qual s'hagi concedit .

Per justificar la subvenció atorgada s'ha de presentar compte justificatiu (Annex 4).

Les factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada, expedides a nom de les persones subvencionades i amb el seu NIF, han d'expressar clarament:

  • Data d'emissió, que haurà de correspondre al període comprès de juliol de 2020 a desembre de 2020 inclosos corresponent al curs escolar 2020-2021
  • Dades fiscals (nom, domicili, NIF, etc.) de l'entitat emissora i de l'entitat pagadora.
  • Número de la factura.
  • Concepte detallat pel qual s'expedeix, que haurà de ser suficientment clar. En tot cas han de fer referència als llibres de text i/o material escolar d'adquisició obligatòria, del curs 2020-2021.
  • Import, desglossant la part que correspon a IVA, si escau. Si l'operació està exempta d'IVA s'ha d'esmentar a la factura.

Les despeses s'han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en original i còpia per compulsar. Si s'han de retornar les factures o justificants originals, s'haurà de sol·licitar per part de la persona beneficiària en el mateix moment que presenti la sol·licitud.

Si la persona beneficiària únicament disposa de la factura o document justificatiu que acredita la despesa rebuda per correu electrònic, s'admetrà sempre que a la impressió de la factura s'adjunti un certificat signat pel representant legal de l'entitat en el qual manifesti la impossibilitat o dificultat greu per obtenir el document original i declari que la factura ni s'ha utilitzat ni s'utilitzarà per justificar cap altra subvenció.

El pagament es realitzarà mitjançant transferència bancària al compte facilitat pel sol·licitant, titularitat del qual ha de coincidir amb el beneficiari de la subvenció.

13.- PROCEDIMENT DE GESTIÓ PRESSUPOSTÀRIA

L'aprovació de la despesa s'haurà d'efectuar amb caràcter previ a la convocatòria de la subvenció.

La resolució de la concessió de la subvenció comportarà el compromís de despesa corresponent.

El pagament de la subvenció es realitzarà després que el beneficiari hagi justificat les despeses totals generades per l'activitat, i s'hagi certificat pels serveis tècnics de l'àrea d'Educació envers la realització de l'activitat i compliment de la finalitat que va determinar la concessió de la subvenció d'acord amb l'article 32 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 88 del RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament General de Subvencions.

El pagament de les subvencions o ajudes econòmiques es farà, com a norma general, després que el sol·licitant hagi justificat les despeses totals generades per l'activitat.

14.- COMPATIBILITAT DE LES SUBVENCIONS

Les subvencions concedides en virtut de la present convocatòria no són compatibles amb qualsevol altre ajut i/o beca que es pogués percebre per la mateixa finalitat d'altres entitats públiques. A tal efecte, els sol·licitants hauran de signar una declaració jurada (Annex 2). En cas de què el beneficiari hagués rebut una subvenció pel mateix concepte i el mateix període de temps, haurà de procedir al reintegrament de la subvenció.

15.- OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

Seran obligacions mínimes dels beneficiaris de les subvencions:

a) Dur a terme l'activitat objecte de la subvenció d'acord amb les condicions establertes.

b) Acreditar davant l'Ajuntament de Pollença la realització de l'activitat amb les corresponents factures girades per tercers al beneficiari de la subvenció en les quals es farà constar el concepte de la despesa i també el compliment dels requisits o condicions que determini la concessió de la subvenció.

c) Comunicar a l'Ajuntament de Pollença les modificacions que s'hagin produït i que siguin causa de la concessió o compliment de la subvenció.

d) Comunicar a l'Ajuntament de Pollença, en qualsevol moment, l'obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat i no consignades en la sol·licitud.

e) Constituir les garanties que siguin exigibles, si escau.

f) L'Ajuntament de Pollença podrà, en qualsevol moment, auditar tant econòmicament com tècnicament, el programa objecte de la subvenció.

g) Sotmetre's a les actuacions de fiscalització i control de la Intervenció de l'Ajuntament de Pollença.

14.- REINTEGRAMENT DE SUBVENCIONS

S'haurà d'aplicar l'article 37 de la LGS respecte de les causes de reintegrament de les subvencions, entre d'altres:

a) Obtenció de la subvenció falsejant les condicions requerides o ocultant aquelles circumstàncies que ho haguessin impedit.

b) Incompliment total o parcial de l'objectiu de l'activitat.

c) Incompliment de l'obligació de justificació o la justificació insuficient.

d) Resistència, excusa, obstrucció o negativa a les actuacions de comprovació i control financer, o la concurrència de subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració o ens públic o privat, nacional, de la Unió Europea o d'organismes internacionals.

e) L'incompliment de les obligacions imposades per l'Administració a les entitats col·laboradores i als beneficiaris, així com dels compromisos assumits per aquests, amb motiu de la concessió de la subvenció, sempre que afectin o es refereixin a la manera com s'han d'aconseguir els objectius, realitzar l'activitat, executar el projecte o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció

El dret de reconèixer o liquidar el reintegrament prescriu als quatre (4) anys, art. 39 de la  Llei General de Subvencions 38/2003, de 17 de novembre.

El procediment de reintegrament s'haurà d'ajustar als articles 41, 42 i 43 de la  Llei General de Subvencions 38/2003, de 17 de novembre.

15.- RÈGIM D'INTERPOSICIÓ DE RECURSOS

Contra aquesta resolució es podrà interposar recurs de reposició en el termini d'un mes des de la seva publicació o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos.

 

Pollença,  23 de febrer de 2021

El batle Bartomeu Cifre Ochogavia

 

ANNEX 1 SOL·LICITUD

CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A L'ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT I/O MATERIAL ESCOLAR CURS 2020/2021

....................................  .........................................  ...................................

(NOM I LLINATGES)

Com a pare   mare  tutor/ tutora legal

Que visc a ...........................................................................núm.............pis.........

Població.................................................................................................................

Telèfon fix.............................................Telèfon mòbil...........................................

Amb DNI...............................................

Núm. Compte corrent (20 dígits)       _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

EXPÒS:

Que tinc interès a sol·licitar a l'Ajuntament de Pollença la subvenció per a l'adquisició de llibres de text  i/o material escolar per al curs  escolar 2020/2021 pels següents alumnes dels quals tenc la representació legal(pare/mare o tutor/ tutora):

Nom i cognoms................................................................................................

En qualitat de       (  ) pare   ( ) mare    ( ) tutor/tutora legal

Centre educatiu.....................................................................................................

curs............    ( ) Educació Infantil                   ( )  Primària       ( ) Secundària     ( ) PISE Nom i cognoms..................................................................................................

En qualitat de      (  )   pare    ( ) mare    ( ) tutor/tutora legal

Centre educatiu.....................................................................................................

curs.............     (  ) Educació Infantil                       ( ) Primària        ( ) Secundària          ( ) PISE Nom i cognoms..................................................................................................

En qualitat de      (  ) pare      ( ) mare    ( ) tutor/tutora legal

Centre educatiu.....................................................................................................

curs............    (  ) Educació Infantil ( ) Primària    ( ) Secundària  ( ) PISE Nom i cognoms..................................................................... ............................

En qualitat de      ( )  pare     ( ) mare     ( )  tutor/tutora legal Centre educatiu.....................................................................................................

curs.............      (  ) Educació Infantil                       ( ) Primària        ( ) Secundària          ( )  PISE

Que el nombre de membres de la unitat familiar a la qual pertanyem la conformen un total de persones.

 

Que les persones que integren la unitat familiar són (a excepció dels alumnes abans detallats):

 

Nom i cognoms

DNI/NIE

Relació amb l'alumne (pare, mare, germà, germana, padrí/na, padrí...)

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

7

 

 

 

8

 

 

 

Per això,

DEMAN

Que s'accepti a tràmit aquesta sol·licitud de subvenció en els termes que regula la convocatòria DE SUBVENCIONS PER A  L'ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT I/O MATERIAL ESCOLAR, PER AL CURS 2020/2021.

Així mateix DECLAR:

a) No me trob sotmès/a a cap dels supòsit de prohibició per ser beneficiàri/a de subvencions .

b) Me trob al corrent de les meves obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

c) Que el finançament d'aquesta activitat per al 2020, per part d'altres administracions o entitats privades, és el que es declara. En el moment de la justificació, el beneficiari/ària es compromet a comunicar altres ajuts concedits després d'aquesta sol·licitud.

d) Que totes les dades contingudes en aquesta sol·licitud i en la documentació que s'annexa són certes i que accepta les normes de la convocatòria, facilitant la informació i documentació que sigui necessària.

e) Autoritza que s'incloguin les dades anteriors a l'informatitzat de l'Ajuntament. La persona sol·licitant podrà exercir els drets d'accés, cancel·lació i/o rectificació de les seves dades en qualsevol moment. Conforme al que disposa la Llei 15/99, de protecció de dades de caràcter personal, les dades subministrades en el present document sols seran utilitzades per a les seves pròpies finalitats.

Pollença, ........... de.................... de 2020

Signatura

 

ANNEX 2 DECLARACIÓ JURADA

El/La Sr./a__________________________________________amb DNI _________________ i domicili al carrer ____________________________________, núm. __________, pis _______,

població ______________________________CP __________ que actua en nom____________

_____________________________________________________________________________                                 

DECLARA QUE: (marqui amb una X).

SÍ  He  sol·licitat una altra subvenció per a la mateixa finalitat a una altra entitat pública per import de______ euros.

            NO He sol·licitat una altra subvenció per a la mateixa finalitat a una altra entitat pública

I perquè surti a efectes on correspongui signo aquest document a

Pollença,.................de ....................................................2020

Signatura

 

ANNEX 3 FULL DE COMPROMÏS

Jo…………………………………………………………………

Amb DNI…………………………, com a pare/mare/tutor/a de ………………………………………………

Alumne/a del centre educatiu …………………………………………, em compromet a acollir-me al programa de reutilització de llibres de text del centre del qual el meu fill/a n'és alumne/a.

I perquè surti a efectes on correspongui signo aquest document a

Pollença, ……………………………. de …………… de 2020

Signatura

 

ANNEX 4 MODEL DE   COMPTE JUSTIFICATIU

1. MEMÒRIA ECONÒMICA

1.RELACIÓ CLASSIFICADA DE LES DESPESES I PAGAMENTS EFECTUATS RELACIONATS AMB L'ACTIVITAT SUBVENCIONADA.

[Cal adjuntar les factures o altres documents comptables acreditatius del pagament, i també els certificats, càrrecs bancaris o detalls de moviments de compte que acreditin la despesa]

CREDITOR (CIF)

DESCRIPCIÓ DE LA DESPESA

IMPORT

DATA EMISSIÓ

DOCUMENT ACREDITATIU DE LA DESPESA

DATA DE PAGAMENT

 

 

 

 

 

 

Mitjançant la present,  El/La Sr./a__________________________________________amb DNI _________________ i domicili al carrer ____________________________________, núm. __________, pis _______,

població ______________________________CP __________ que actua en nom____________

_____________________________________________________________________________                     

DECLARA sota la seva responsabilitat:

1.-Que totes les dades presentades en aquest compte justificatiu són certes.

2.-Que la subvenció atorgada s'ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir.

3.- Que les factures presentades per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l'IVA.

4.- Que totes les despeses presentades en aquest compte justificatiu s'han abonat en la seva totalitat al proveïdor o subministrador.

Per tal de justificar l'adequada execució de la despesa realitzada i el fidel compliment de la finalitat per a la qual va ser concedida la subvenció davant l'Ajuntament de Pollença, com a òrgan concedent, s'emet aquest certificat.

Pollença, _____ de/d' _________ de 20__  

Representant legal del beneficiari de la subvenció.

Sr./Sra. __________________________________

Signatura: _________________