Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES I MODERNITZACIÓ

Núm. 1481
Resolució de la consellera d'Administracions Públiques i Modernització per la qual se sotmet a informació pública el Projecte de decret pel qual es regula la modalitat de prestació de serveis mitjançant teletreball a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. Des de dia 10 de desembre de 2020 fins a dia 23 de desembre de 2020 s'ha substanciat una consulta pública prèvia, a travès de la pàgina de Participació ciutadana sobre la proposta d'elaboració del Projecte de decret pel qual es regula la modalitat de prestació de serveis mitjançant teletreball a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. En data 22 de gener de 2021, la consellera d'Administracions Públiques i Modernització va dictar la resolució per la qual s'ordena l'inici del procediment d'elaboració del Projecte de decret esmentat, i es va designar la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques com a òrgan responsable d'aquest procediment.

3. Una vegada elaborat el Projecte de decret, i d'acord amb la normativa aplicable, s'ha de sotmetre al tràmit d'informació pública i al tràmit d'audiència de les entitats interessades.

Fonaments de dret

1. L'article 133 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. L'article 58 de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears, que estableix que els projectes de reglament s'han de sotmetre als tràmits d'audiència, consultes i informació pública.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Sotmetre a l'audiència ciutadana el Projecte de decret pel qual es regula la modalitat de prestació de serveis mitjançant teletreball a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i posar-lo a disposició de les persones interessades, per consultar-lo, a la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques, ubicada al c/ del Gremi de Corredors, 10 baixos, polígon Son Rossinyol de Palma, i a la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.

2. Fixar el termini d'informació pública en quinze dies hàbils des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s'han de presentar a la seu de la Conselleria d'Administracions Públiques i Modernització , ubicada al c/ del Gremi de Corredors, 10 baixos, polígon Son Rossinyol de Palma, o a qualsevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015.

3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions al Projecte per mitjans telemàtics, a través l'apartat «Participació en l'elaboració normativa» de la pàgina web de Participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins del termini que s'estableix a l'apartat anterior, d'acord amb l'article 58.1 e) de la Llei 1/2019.

Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o l'entitat que les fa, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa.

4. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 12 de febrer de 2021

La consellera d'Administracions Públiques i Modernització Isabel Castro Fernández