Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE MANACOR

Núm. 1422
Nomenament de policies locals com a funcionaris en pràctiques

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Nomenament d'aspirants com a funcionaris en pràctiques per haver superat les proves selectives del procés especial unificat per cobrir les places de la categoria de policia de l'Ajuntament de Manacor

Per Decret 2021/363 de la Batlia de data 08 de febrer de 2021 s'ha resolt:

<<DECRET

Antecedents

Resolució de la directora gerent de l'Escola Balear d'Administració Pública de 24 de novembre de 2020 per la qual s'aprova la relació de persones aspirants que han superat les proves selectives del procés especial unificat per cobrir les places de la categoria de policia dels ajuntaments d'Alaró, Binissalem, Ciutadella de Menorca, Eivissa, es Castell, Felanitx, Ferreries, Inca, Manacor, Maó, Pollença, Sant Llorenç des Cardassar, Sant Lluís, Selva i Son Servera. , publicada al BOIB núm. 201 de 28 de novembre de 2020.

Ofici de la Conselleria d'Administracions Públiques comunicant la relació de persones que han de ser nomenades funcionàries en pràctiques per haver superat les proves selectives del procés especial unificat per cobrir les places de la categoria de policia de l'Ajuntament de Manacor.

Informe de la TAG Cap de Recursos Humans, de 5 de febrer de 2021.

Fonaments de dret

1. Conveni de col·laboració entre l'Escola Balear d'Administració Pública i l'Ajuntament de Manacor de delegació de la competència per a la convocatòria i la gestió del procés selectiu extraordinari per a l'ingrés en el cos de policia local en la categoria de policia.

2. Decret Llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006 i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears quant al procediment extraordinari d'accés a les plantilles de les policies locals de les Illes Balears, publicat al BOIB núm. 44, de 6 d'abril de 2019.

3. Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

5. Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

6. Reial Decret 364/1995, de 10 de març, que aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració general de l'Estat i provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració general de l'Estat, quan al nomenaments del personal funcionari.

7. Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, i el Decret 28/2015, de 30 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament marc de les policies locals de les Illes Balears.

8. Bases específiques de la convocatòria, aprovades per resolució del director geernt de l'EBAP de 6 de maig de 2019 (BOIB núm. 63 de 9 de maig de 2019). La base novena regula la fase de pràctiques en cada ajuntament

«Nomenament com a personal funcionari en pràctiques de la categoria de policia local Els ajuntaments nomenaran personal funcionari en pràctiques de la categoria de policia local els aspirants que hagin superat la fase de concurs oposició del procés selectiu i acreditin que compleixen els requisits que exigeix la convocatòria. El període de pràctiques tindrà una durada de sis mesos.

En cap cas no podrà ser nomenat personal funcionari en pràctiques un nombre d'aspirants superior al de places convocades per cada ajuntament.

Aquesta situació s'ha de mantenir fins que sigui nomenat personal funcionari de carrera, si escau, o qualificat com a no apte. Si cap aspirant és qualificat com a apte en la fase de pràctiques, en la mateixa resolució es requerirà la documentació de la base 8 a l'aspirant que hagi aprovat totes les proves, per l'ordre de puntuació obtinguda en les proves en l'ajuntament corresponent, per ser nomenat personal funcionari en pràctiques. Es podrà recórrer contra la resolució esmentada, que exhaureix la via administrativa, en els termes que estableix la Llei 39 /2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El personal funcionari en pràctiques té dret a percebre les retribucions equivalents al sou i les pagues extraordinàries corresponents al subgrup, o al grup d'adscripció en el supòsit que aquest no tengui subgrup, al qual aspiri a ingressar, i, si escau, els triennis que es tenguin reconeguts amb anterioritat a l'inici del període de pràctiques.

No obstant això, si el període de pràctiques es du a terme desenvolupant un lloc de treball, es percebran, a més, les retribucions complementàries corresponents al lloc esmentat.»

Per això,

RESOLC

1. Nomenar els següents aspirants com a Agents de la Policia Local amb caràcter de personal funcionari en pràctiques, amb efectes a 8 de febrer de 2021 i per un període de sis mesos.

Pino Moyano, Antonio Jesús, amb DNI ****8172 L, núm. de relació de plantilla 1.1.46.26

Del Santo Fajardo, Daniel, amb DNI ****6834 Z, núm. de relació de plantilla 1.1.46.60

Tarifa Juan, Guillermo, amb DNI ****2347 M, núm. de relació de plantilla 1.1.46.11

Ramonell Ojeda, Antonio, amb DNI ****0274 X-, núm. de relació de plantilla 1.1.46.17

Bosch Robles, Damià, amb DNI ****5458 Q, núm. de relació de plantilla 1.1.46.65

Del Salto Fajardo, Javier, amb DNI ****6833 J, núm. de relació de plantilla 1.1.46.70

Julia Rosselló, Cristina, amb DNI ****7922 E, núm. de relació de plantilla 1.1.64.57

Sureda Gomila, Sebastià, amb DNI ****8429 E, núm. de relació de plantilla 1.1.46.73

Sabater Ashen, Christian, amb DNI ****8600 Z, núm. de relació de plantilla 1.1.46.67

Hinojosa Abato, Daniel, amb DNI ****9654 P, núm. de relació de plantilla 1.1.46.61

Sastre Forteza, Lorenzo José, amb DNI ****7517 S, núm. de relació de plantilla 1.1.46.62

Celdran Verdera, Alejandro, amb DNI ****9235 R, núm. de relació de plantilla 1.1.46.35

Villanueva Gayà, Andrés, amb DNI ****9022 C, núm. de relació de plantilla 1.1.46.63

Calero Vaquero, Javier, amb DNI ****0722 W, núm. de relació de plantilla 1.1.46.5

López Seco, Jaime, amb DNI ****0143 F, núm. de relació de plantilla 1.1.46.49

Moya Martínez, Pedro, amb DNI ****6353 L, núm. de relació de plantilla 1.1.46.56

Font Tugores, Joan, amb DNI ****2641 W, núm. de relació de plantilla 1.1.46.32

Sbert Busquets, Miguel Antonio, amb DNI ****9597 N, núm. de relació de plantilla 1.1.46.59

Díaz Capó, Rubén, amb DNI ****3343 V, núm. de relació de plantilla 1.1.46.71

Gayà Martínez, Bartomeu, amb DNI ****7965 M, núm. de relació de plantilla 1.1.46.7

Garví Montoro, Arturo, amb DNI ****9701 D, núm. de relació de plantilla 1.1.46.64

Gomila Urbanus, Jaume, amb DNI ****5510 G, núm. de relació de plantilla 1.1.46.72

2. Comunicar aquesta resolució a les persones interessades i a nòmines als efectes oportuns.>>

Contra aquesta resolució, de conformitat amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podreu interposar, alternativament, recurs de reposició potestatiu davant el mateix òrgan que la dictà, en el termini d'un mes a comptar del dia següent al del rebut d'aquesta notificació, o recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos a comptar del dia següent a aquesta notificació.

Si optau per interposar el recurs de reposició potestatiu, no podreu interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell sia resolt expressament o hagi transcorregut un mes de la seva interposició en que s'entendria desestimat per silenci administratiu. El termini per interposar, en el seu cas, recurs contenciós administratiu, si heu optat per interposar el recurs de reposició potestatiu, serà de dos mesos comptats del dia següent a la notificació de la resolució expressa del recurs de reposició. Si no hagués resolució expressa el termini serà de sis mesos a comptar de la data en que s'entengui desestimat per silenci el recurs de reposició.

Tot això sense perjudici que pogueu exercitar qualsevol altre recurs que considereu oportú.

 

Manacor, 12 de febrer de 2021

El delegat especial de Personal

Joan Gaià i Mascaró