Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT D'ALGAIDA
Núm. 1189
Nomenament de presidents de les noves Comissions Informatives
La Batlessa de l'Ajuntament d'Algaida, en data 5 de febrer de 2021, ha dictat la resolució següent:
NOMENAMENT DE PRESIDENTS DE LES NOVES COMISSIONS INFORMATIVES
La presidència originària de les comissions correspon a la Batlessa però la Batlia, d'acord a l'article 125 del Reglament d'Organització i Règim Jurídic de les Entitats Locals, pot delegar la presidència en un vocal de la mateixa.
Així mateix l'article 25 de la Llei 20/2006 municipal i de règim local de les Illes Balears estableix que l'administració municipal es pot estructurar en departaments encapçalats per una tinència d'alcaldia o per una regidoria que actuen per delegació de l'alcaldia.
És per això que HE RESOLT, romanent sotmesa la resolució a l'aprovació pel plenari de la proposta de modificació de les comissions informatives pel que fa a la delegació de la presidència de les mateixes i essent efectiva des d'ara en el que fa a la delegació de competències d'aquesta Alcaldia:
1.- Delegar a la regidora, Sra. Margalida Fullana Arrom, la presidència de la: Comissió informativa de desenvolupament local i econòmic, fires i mercats
I anomenar-la regidora delegada d'aquesta alcaldia per a les àrees competència material de dita comissió.
2.- Delegar al quart tinent de Batlessa, Sr. Jaume Lliteras Ballester, la presidència de la: Comissió informativa de mobilitat sostenible i accessibilitat
I anomenar-lo regidor delegat d'aquesta alcaldia per a les àrees competència material de dita comissió.
Les presents delegacions exclouen l'adopció de resolucions que, excedint l'àmbit d'organització interna i personal de l'Ajuntament, resultin declaratives de drets pels particulars, ciutadans i persones jurídiques.
La qual cosa es fa pública per general coneixement i als efectes oportuns.
Algaida, 5 de febrer de 2021
La batlessa Maria Antònia Mulet Vich