Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

Núm. 1156
Bases de la convocatòria per proveir temporalment el lloc de treball de lliure designació, cap de Servei de Joventut i Participació Ciutadana, mitjançant una comissió de serveis ordinària voluntària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Decret de Batlia

Vistes les necessitats organitzatives d'aquesta Corporació, així com l'informe emès en data 19/01/2021 per la directora general de l'àrea de Joventut i Participació Ciutadana, s'ha de proveir temporalment el lloc de treball de nova creació CAP DE SERVEI DE JOVENTUT I PARTICIPACIÓ CIUTADANA, lliure designació, mitjançant una comissió de serveis ordinària voluntària, amb l'objectiu de que la persona que ocupi el lloc assumeixi les tasques pròpies de la seva categoria i els canvis substancials que s'han de dur a terme en ambdós serveis.

És per això que, aquesta Tinença de Batlia, en virtut de les competències que li atorga l'article 21.1 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, disposa la següent

Resolució

1. Aprovar les bases de la convocatòria per proveir temporalment el lloc de treball de lliure designació, cap de Servei de Joventut i Participació Ciutadana.

BASES

Primera.-

L'objecte d'aquesta convocatòria és la provisió del lloc de treball que s'especifica:

Denominació: cap de Servei de Joventut i Participació Ciutadana

Grup: A1/A2

Nivell: 26

Complement específic anual: 21.325,86 €

Nombre de llocs a proveir: un.

Provisió: lliure designació

Dedicació: sí

Disponibilitat: sí

Exclusivitat: sí

Funcions generals i específiques del lloc de treball:

1.- És responsable del Servei de Joventut i Participació Ciutadana i depèn directament de la Direcció General de l'Àrea.

2.- Dirigeix les grans línies d'actuació del Servei, en funció dels criteris i directrius d'actuació marcats per la Regidoria de Participació Ciutadana i Joventut, així com de la Direcció General de l'Àrea, i estableix mecanismes de seguiment i control de resultats.

3.- És responsable de la presa de decisions, direcció, execució, coordinació i control de les unitats administratives que integren el Servei.

4.- Realitza altres funcions d'assessorament i suport als òrgans superiors, elabora informes i altres documents que li siguin requerits, com també aquelles tasques que li siguin encomanades.

5.- Avalua el funcionament del servei i realitza propostes de millora

6.- És superior jeràrquic amb autoritat descentralitzada dels recursos humans de la seva unitat.

 

Segona.-

Requisits de les persones aspirants:

a) Ser personal funcionari de carrera al servei d'una administració pública, trobar-se en la situació administrativa de servei actiu i ocupar plaça del grup A, subgrup A1 o subgrup A2.

b) Titulació acadèmica de grau o llicenciatura en Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia, Treball Social, Educació Social o equivalents.

c) Coneixement de la llengua catalana, nivell C1, que s'ha d'acreditar mitjançant original o fotocòpia del corresponent certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

Tercera.-

Les sol·licituds de participació, juntament amb la documentació que correspongui, s'han de presentar en el Registre General d'Entrada, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

El termini de presentació de sol·licituds és de set dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB.

Juntament amb la instància de participació s'ha de presentar:

- Currículum i els requisits indicats en la base segona, llevat que la persona aspirant indiqui en la instància de participació que autoritza aquesta Corporació perquè els comprovi per mitjans electrònics.

Quarta.-

La Comissió de Valoració estarà composta per les següents persones funcionàries: senyora Sandra Sedano Colom, senyor Eduardo Cózar Chillerón i senyora Francisca Sánchez Font, les quals examinaran i determinaran, d'acord amb la documentació presentada per les persones aspirants, qui o quines són les persones més idònies per ocupar el lloc de treball convocat.

Les persones aspirants seran convocades a la realització d'una entrevista, sobre qüestions derivades de la seva trajectòria professional, així com qualssevol altres que la Comissió de Valoració consideri necessàries. S'atendrà especialment les propostes i estratègies en matèria de participació, voluntariat i joventut al municipi de Calvià que les persones candidates presentin durant el desenvolupament de l'entrevista.

Una vegada finalitzat el treball de la Comissió de Valoració, aquesta ha de presentar una proposta/informe en què constin les persones que, reunint els requisits de la convocatòria, siguin les més idònies. Una vegada oïda la Tinença de Batlia de Participació Ciutadana i Joventut, resoldrà el nomenament la Tinença de Batlia de Serveis Generals i Infraestructures.

Cinquena.-

La durada de la comissió de serveis és d'un any, prorrogable d'acord amb la normativa vigent i sense perjudici que el lloc de treball es proveeixi abans mitjançant el procediment reglamentari.

Sexta.-

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb el que disposa l'art. 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes a comptar de l'endemà al de la publicació d'aquesta resolució, i en aquest cas no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt expressament el de reposició o s'hagi produït la seva desestimació presumpta.

El recurs de reposició s'ha de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015 abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no es resolgui i notifiqui en el termini d'un mes, a comptar de l'endemà de la seva interposició, cas en què quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

 

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, cal interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement a l'establert en l'article 123 anteriorment citat, i en els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant els jutjats contenciosos administratius de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà al de la recepció d'aquesta notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.

 

Calvià, 4 de febrer de 2021

El tinent de batle delegat de Serveis Generals i Infraestructures

(Delegació per Resolució de Batlia de 17/06/2019)

Juan Recasens Oliver