Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 1151
Bases específiques que regiran la convocatòria per contractar en règim d’ interinitat un/a Tècnic/a Superior Jurídic/a per l'Àrea Jurídica de la Fundació Bit (JUR01-21)
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.
Segona.- S'ofereix un contracte d'interinitat a temps parcial, grup de classificació A, amb un horari entre les 8:00h i les 15:30h (règim flexible d' entrada i sortida) amb una remuneració bruta anual per a temps complet de 34.091,39.-€
La feina consisteix en gestionar i dirigir els aspectes jurídics de la Fundació BIT: contractació, àrea immobiliària, urbanisme, aspectes fiscals, defensa jurídica, i qualsevol altre activitat relativa a l' activitat de l'ens.
Tercera.- Els/Les candidats/tes hauran de complir els següents requisits:
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:
President: Amparo Arnao Sáez (titular), Cap del Servei de Registre de Personal de la direcció general de Funció Pública; Jesús Giménez Rigo (suplent), Cap del Servei de Gestió del Personal Funcionari de la direcció general de Funció Pública
Vocal: Pilar Romero Otero (titular), Tècnica Superior Jurídica; María José López-Polín Hernanz (suplent) Cap àrea Econòmic-Financer
Secretària: Raquel Díaz Martín (titular) Responsable Recursos Humans; Sonia Plaza García (suplent) Tècnic Recursos Humans
Quinta.- El procés selectiu constarà de 4 fases:
Fase 1-PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES
La documentació justificativa (original i fotocòpia) s'haurà d'aportar a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l'horari de 09:00h a 13:00h. Tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a la Llei 39/2015, d' 1 d' octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les persones interessades en participar a la convocatòria disposen de 7 dies hàbils per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.
El Gerent de l'entitat emetrà resolució amb el llistat definitiu d'admesos i començarà la següent fase
Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.
Fase 2 – PROVA DE CONEIXEMENTS (5 PUNTS)
Prova tipus test amb 50 preguntes d'opció múltiple (4 opcions).
De cada pregunta solament una resposta serà correcta. A la prova es demanaran qüestions del següent temari:
Aquesta prova tindrà una durada de 60 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,10 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,033 punts, arrodonint al segon decimal.
La puntuació màxima es de 5 punts. Només els candidats que superin la prova de coneixements amb una puntuació de 2 punts o superior podran continuar amb el procés de selecció.
Fase 3 – ENTREVISTA PERSONAL (1 PUNT)
Entrevista personal- Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: Capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge, autonomia i capacitat resolutiva.
Fase 4 – VALORACIÓ DE MÈRITS (4 PUNTS)
Experiència laboral en departament jurídic o assessoria fent tasques de contractació pública tant a l' Administració Pública o a una entitat del Sector Públic Instrumental, 0,15 punts per cada mes de feina amb un màxim de 3 punts
Experiència laboral en departament jurídic o assessoria fen tasques de nivell jurídic tant a empresa privada com a l' Administració Pública o a una entitat del Sector Públic Instrumental, 0,15 punts per cada mes de feina amb un màxim d' 0,5 punt.
L' experiència laboral es justificarà amb: un informe de vida laboral, el Curriculum Vitae (on s'han d' especificar les tasques de contractació desenvolupades i/o les de nivell jurídic, així com el temps que s'ha treballat en ells), una declaració jurada de la veracitat de les dades i el contracte de treball o certificat adient de l' ocupador.
Coneixements de català: 0,5 punts per al nivell C2. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent.
Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s' obrirà un termini de cinc dies hàbils, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
La comissió de selecció valorarà les al·legacions i elaborarà les llistes definitives que s' elevaran al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es fa la reserva d' un lloc de feina que podrà ser cridat si es produeix una baixa en aquest lloc de feina.En el cas que varis candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:
Ser dona, degut a la representació inferior al 40 %, del gènere femení en la categoria de tècnic superior a la Fundació Bit, d'acord amb l'article 43 de la llei Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
Puntuació a l' entrevista personal
Puntuació d 'experiència professional
Tota la informació del procés de selecció (convocatòries de la prova de coneixements, llista provisional, definitiva,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit
L' ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d' acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s' hi pugui presentar una reclamació davant l' òrgan que dicta aquestes bases.
Palma, 2 de febrer de 2021
El gerent de la Fundació Balear d' Innovació i Tecnologia Álvaro Medina Ballester