Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 1151
Bases específiques que regiran la convocatòria per contractar en règim d’ interinitat un/a Tècnic/a Superior Jurídic/a per l'Àrea Jurídica de la Fundació Bit (JUR01-21)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.

Segona.- S'ofereix un contracte d'interinitat a temps parcial,  grup de classificació A, amb un horari entre les 8:00h i les 15:30h (règim flexible d' entrada i sortida) amb una remuneració bruta anual per a temps complet de 34.091,39.-€

La feina consisteix en gestionar i dirigir els aspectes jurídics de la Fundació BIT: contractació, àrea immobiliària, urbanisme, aspectes fiscals, defensa jurídica, i qualsevol altre activitat relativa a l' activitat de l'ens.

Tercera.- Els/Les candidats/tes hauran de complir els següents requisits:

  • Nacionalitat espanyola o alguna altra d'acord amb l'article 57 de l' EBEP.
  • Tenir 16 anys d' edat complerts i no haver arribat a l' edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a un lloc de feina en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
  • Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen a la plaça oferta.
  • Estar en possessió de la titulació de Llicenciat o Grau en Dret o titulació equivalent.
  • Certificat de català nivell C1.

Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:

President: Amparo Arnao Sáez (titular), Cap del Servei de Registre de Personal de la direcció general de Funció Pública; Jesús Giménez Rigo (suplent), Cap del Servei de Gestió del Personal Funcionari de la direcció general de Funció Pública

Vocal: Pilar Romero Otero (titular), Tècnica Superior Jurídica; María José López-Polín Hernanz (suplent)  Cap àrea Econòmic-Financer

Secretària: Raquel Díaz Martín (titular) Responsable Recursos Humans; Sonia Plaza García (suplent) Tècnic Recursos Humans

Quinta.- El procés selectiu constarà de 4 fases:

Fase 1-PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

La documentació justificativa (original i fotocòpia) s'haurà d'aportar a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l'horari de 09:00h a 13:00h. Tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a la Llei 39/2015, d' 1 d' octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. 

  • Sol·licitud de participació en el procés (a disposició a la web https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina i a les oficines de l'entitat)
  • Fotocòpia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).
  • Curriculum Vitae
  • Titulació universitària de llicenciat o grau en Dret o titulació equivalent.
  • Certificat C1 de català (s'ha d'aportar certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitat)

Les persones interessades en participar a la convocatòria disposen de 7 dies hàbils per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.

El Gerent de l'entitat emetrà resolució amb el llistat definitiu d'admesos i començarà la següent fase

Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.

Fase 2 – PROVA DE CONEIXEMENTS (5 PUNTS)

Prova tipus test amb 50 preguntes d'opció múltiple (4 opcions).

De cada pregunta solament una resposta serà correcta. A la prova es demanaran qüestions del següent temari:

  • Part I. Dret Constitucional.
  • Part II. La Comunitat Autònoma de les Illes Balears: Institucions i competències.
  • Part III. La Unió Europea.
  • Part IV. Gestió Pública, igualtat d'oportunitats i transparència.
  • Part V. Dret Administratiu.
  • Part VI. Funció Pública, Dret Laboral i Dret Penal.
  • Part VII. Economia, Hisenda Pública i Sistema Fiscal.
  • Part VIII. Dret Civil.

Aquesta prova tindrà una durada de 60 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,10 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,033 punts, arrodonint al segon decimal.

La puntuació màxima es de 5 punts. Només els candidats que superin la prova de coneixements amb una puntuació de 2 punts o superior podran continuar amb el procés de selecció.

Fase 3 – ENTREVISTA PERSONAL (1 PUNT)

Entrevista personal- Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: Capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge, autonomia i capacitat resolutiva.

Fase 4 – VALORACIÓ DE MÈRITS (4 PUNTS)

Experiència laboral en departament jurídic o assessoria fent tasques de contractació pública tant a l' Administració Pública o a una entitat del Sector Públic Instrumental, 0,15 punts per cada mes de feina amb un màxim de 3 punts

Experiència laboral en departament jurídic o assessoria fen tasques de nivell jurídic tant a empresa privada com a l' Administració Pública o a una entitat del Sector Públic Instrumental, 0,15 punts per cada mes de feina amb un màxim d' 0,5 punt.

L' experiència laboral es justificarà amb: un informe de vida laboral, el Curriculum Vitae (on s'han d' especificar les tasques de contractació desenvolupades i/o les de nivell jurídic, així com el temps que s'ha treballat en ells), una declaració jurada de la veracitat de les dades  i el contracte de treball o certificat adient de l' ocupador.

Coneixements de català: 0,5 punts per al nivell C2. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent.

Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s' obrirà un termini de cinc dies hàbils, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.

La comissió de selecció valorarà les al·legacions i elaborarà les llistes definitives que s' elevaran al Gerent per a la resolució definitiva del procés.

La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es fa la reserva d' un lloc de feina que podrà ser cridat si es produeix una baixa en aquest lloc de feina.En el cas que varis candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:

  1. Ser dona, degut a la representació inferior al 40 %, del gènere femení en la categoria de tècnic superior a la Fundació Bit, d'acord amb l'article 43 de la llei Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

  2. Puntuació a l' entrevista personal

  3. Puntuació d 'experiència professional

Tota la informació del procés de selecció (convocatòries de la prova de coneixements, llista provisional, definitiva,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit

L' ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d' acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s' hi pugui presentar una reclamació davant l' òrgan que dicta aquestes bases.

 

Palma, 2 de febrer de 2021

El gerent de la Fundació Balear d' Innovació i Tecnologia Álvaro Medina Ballester