Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE FERRERIES

Núm. 870
Delegació de competències

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa pública la Resolució de Batlia núm. 575/2020, de data 02/11/2020, que va resoldre un nou organigrama municipal arran de les renúncies dels regidors Sr. Francesc Pons Morlà i Sra. Francisca Allès Camps, tal com es transcriu textualment a continuació:

“Fent ús de les atribucions que em confereix l'article 21 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, el Reial decret legislatiu 781/86, de 18 d'abril, i altra legislació concordant.

Atès que mitjançant la Resolució d'Alcaldia núm. 371, de data 3/07/2019, després de les eleccions celebrades el dia 26 de maig de 2019, i una vegada constituïda la Corporació, es van resoldre les delegacions de batlia.

Atès que mitjançant la Resolució d'Alcaldia núm. 668, de data 12/11/2019, arran de la baixa mèdica de llarga durada de la regidora Francisca Allès Camps, la Batlessa considera necessari revocar-li les competències delegades, modificant la Resolució anterior.

Vista la Resolució d'Alcaldia núm. 326, de data 19/06/2020, que modifica les Resolucions núm. 371 i 668 de l'any 2019, arran de la baixa mèdica de llarga durada del regidor Francesc Pons Morlà.

Atès que davant les renúncies al càrrec de regidors, de la Sra. Allés Camps, el passat mes de juny, i del Sr. Pons Morlà, el passat més de setembre, i en conseqüència la incorporació de dues regidores en substitució dels anteriors, es fa necessari elaborar un nou organigrama municipal.

I resultant que la Batlessa assumirà les gestions de les següents matèries dins les respectives àrees:

GOVERNACIÓ:

  • Policia urbana.
  • Vigilància i seguretat.

HISENDA

  • Previsions pressupostàries
  • Seguiment de l'execució del pressupost
  • Planificació de despeses
  • Previsions de modificacions pressupostàries

URBANISME

  • Llicències d'obres
  • Llicències d'activitats
  • Terme municipal i població (nuclis de població, denominació de carrers i places, padró d'habitants, cens i estadística en general).
  • Gestions referides al cementiri municipal i qüestions funeràries. En especial, manteniment del cementiri i impulsió del seu desenvolupament.

RESOLC:

1. DEIXAR SENSE EFECTES les resolucions d'Alcaldia que es diran pels motius exposats:

  • Resolució d'Alaldia núm. 371, de data 03/07/2019
  • Resolució d'Alcaldia núm. 668, de data 12/11/2019
  • Resolució d'Alcaldia núm. núm. 326, de data 19/06/2020.

2. DELEGAR en el regidor ANTONI SALORD FEBRER, la gestió ordinària de les àrees definides com a TURISME, INDÚSTRIA I COMERÇ, i COOPERACIÓ, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

TURISME

  • Gestions que facin referència a la promoció de l'activitat turística; relacions amb els empresaris del sector.
  • Gestió concessions platja Cala Galdana.
  • Gestió Bandera Blava.
  • Gestió mediambiental de la platja de Cala Galdana (bandra verda)
  • Gestió i iniciatives en el sector comercial (informació, guies...).
  • Foment turístic del municipi. Punt d'informació turística.

INDÚSTRIA I COMERÇ

  • Gestions que facin referència a la promoció de l'activitat industrial i comercial; relacions amb els empresaris.
  • Manteniment i gestions en relació a POIFE.
  • Gestió i iniciatives en el sector comercial (informació, guies…)

COOPERACIÓ

  • Fons Menorquí per a la Cooperació.

3. DELEGAR en la regidora MARIA PONS PONS, la gestió ordinària de les àrees definida com a SERVEIS GENERALS ( RRHH, règim intern, brigada i parc mòbil), CULTURA, I EDUCACIÓ, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

SERVEIS GENERALS

  • Organització, coordinació i inspecció de serveis i oficines
  • Adquisició de material i equips d'oficina
  • Organització, coordinació i gestió de la brigada municipal i parc mòbil

CULTURA

  • Promoció cultural i aules de cultura en general.
  • Biblioteca. Serveis i personal.
  • Servei de normalització lingüística.
  • Promoció actuacions de plans supramunicipals culturals.
  • Política língüística.
  • Exposicions. Concursos i publicacions.
  • Relacions amb entitats culturals i programació i impulsió d'activitats.
  • Centre de Geologia de Menorca, Ferreries.
  • Auditori i Centre de Formació de Ferreries

EDUCACIÓ

  • Relacions amb altres administracions i entitats en matèries que tenguin relació amb l'educació.
  • Relacions amb els centres docents de la localitat i altres.
  • Necessitats i censos escolars. Centres d'ensenyament. Escoletes infantils.
  • Conservació i manteniment d'edificis escolars. Transport escolar. Beques i ajudes a l'estudi.
  • Gestions relatives als espais familiars i a l'escola d'estiu.

FESTES

  • Gestió ordinària de l'àrea de Festes, compren totes les facultats inherents a la mateixa.
  • Desenvolupament de programes de festes anuals i altres que en poguessin tenir relació.
  • Gestions per la programació i impulsió d'actes festius.

4. DELEGAR en el regidor GABRIEL JANER RIUDAVETS, la gestió ordinària de les àrees definides com a GOVERNACIÓ, MEDI AMBIENT, ARTESANIA, FIRES I MERCATS que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

 

GOVERNACIÓ

  • Mobilitat i transport públic (taxis, vehicles de lloguer).
  • Regulació de la circulació i el transport (trànsit rodat, senyalització, marques vials, aparcaments i estacionaments, instal·lacions a la via pública, etc.)
  • Extinció d'incendis i salvament.
  • Convivència i participació ciutadana.

MEDI AMBIENT

  • Actuacions que afectin a l'ecologia i medi ambient des d'una perspectiva general. Promoció de la conservació del medi ambient.
  • Serveis de depuració d'aigües residuals.
  • Control i seguiment del funcionament de l'EDAR de Ferreries.
  • Gestió d'assumptes referents a l'agricultura, en general, i relacions amb aquest sector.
  • Impulsió i tramitació d'iniciatives que afectin a camins rurals.

ARTESANIA, FIRES I MERCATS

  • Foment del municipi (informació, cultura i costums)
  • Vigilància i desenvolupament del Mercat Artesà, i altres mercats municipals.
  • Promoció de l'artesania.
  • Organització i gestió de fires.

5. DELEGAR en la regidora MAITE PONS PONS, la gestió ordinària dins les àrees d'URBANISME, ENERGIA i RESIDUS, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers, dels assumptes que facin referència a les matèries que tot seguit es relacionen:

URBANISME

  • Planejament urbanístic
  • Obres municipals
  • Gestió i disciplina urbanística

RESIDUS I ENERGIA

  • Servei de recollida i tractament de residus sòlids urbans. Neteja viària.
  • Recollida selectiva.
  • Estalvi i eficiència energètica.
  • Impuls de projectes de sostenibilitat.

6. Delegar en la regidora ÀGADA COLL ALLÈS, la gestió ordinària de l'àrea definida com a INFÀNCIA I JOVENTUT, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

INFÀNCIA I JOVENTUT

  • Promoció de les activitats per a joves i la seva participació.
  • Casal de Joves.
  • Relació amb les entitats juvenils.
  • Campaments i albergs juvenils.

7. DELEGAR en la regidora ENRIQUETA CAMPS CARDONA, la gestió ordinària de l'àrea definida com a SERVEIS SOCIALS i ESPORTS, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

SERVEIS SOCIALS

  • Centre de salut; relacions amb el personal sanitari i administratiu adscrit. Serveis sanitaris en general.
  • Inspecció d'aliments i begudes. Proveïment a la població.
  • Salubritat pública en general. Campanyes sanitàries, vacunacions, desratitzacions, etc.
  • Assistència i serveis socials. Personal de l'àmbit i direcció dels serveis socials.
  • Assumptes en matèria de geriatria.
  • Relacions i desenvolupament de programes de la Creu Roja.

ESPORTS

  • Col·laboració amb les entitats esportives.
  • Instal·lacions esportives municipals. Gestió i manteniment.
  • Proves i competicions esportives.
  • Gestió de plans supramunicipals que afectin a la política esportiva.
  • Personal i coordinació esportiva.

8. Nomenar un/a no/va representant municipal a les entitats que es diran, a conseqüència d'aquesta nova distribució d'àrees a conseqüència de les dues renúncies al càrrec de regidor, tal com s'ha fet constar en la part expositiva d'aquesta Resolució:

  • CONSORCI DE RESIDUS I ENERGIA DE MENORCA: Sra. Maite Pons Pons
  • CONSORCI DE PROTECCIÓ DE LA LEGALITAT URBANÍSTICA EN SÒL RÚSTIC: Titular: Maite Pons Pons Suplent: Maria Pons Pons
  • CONSORCI SOCIOSANITARI DE MENORCA: Enriqueta Camps Cardona
  • ASSEMBLEA CREU ROJA LOCAL: Enriqueta Camps Cardona
  • FONS MENORQUÍ DE COOPERACIÓ: Toni Salord Febrer
  • CONSELL ECONÒMIC I SOCIAL DE MENORCA: Joana Febrer Rotger
  • CONSELLS ESCOLARS IES BIEL MARTÍ, COL·LEGI PÚBLIC CASTELL DE SANTA ÀGUEDA I COL·LEGI CONCERTAT SANT FRANCESC D'ASSÍS I ESCOLETA SES ORONELLES: Maria Pons Pons.
  • CENTRE DE GESTIÓ CADASTRAL (2): Joana Febrer Rotger i Maite Pons Pons
  • SILME, SA: Maria Pons Pons
  • CONSELL DE PARTICIPACIÓ DE LES DONES DE MENORCA: Enriqueta Camps Cardona.
  • CONSELL DE SERVEIS SOCIALS: Enriqueta Camps Cardona

9. Notificar aquesta resolució a les persones interessades pel seu coneixement i efectes oportuns.

10. Publicar aquesta resolució al BOIB als efectes oportuns.

11. Donar compte al Ple de l'Ajuntament d'aquesta resolució.»

 

Ferreries, 25 de gener de 2021

La batlessa Joana Febrer Rotger