Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS DE LES ILLES BALEARS

Núm. 696
Bases de la convocatòria que ha de regir el procés ordinari de selecció per a cobrir de manera eventual o interina el lloc de treball de responsable de control de qualitat que es produeixi en la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears (d'ara endavant, FBSTIB), en relació a la categoria professional de cap d'àrea sanitària a l'illa de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera

Objecte

L'objecte de les presents bases és regir el procés ordinari de selecció per a cobrir de manera eventual o interina el lloc de treball de responsable de control de qualitat que es generi en la FBSTIB, en relació a la categoria professional de cap d'àrea sanitària a l'illa de Mallorca

Aquest lloc de treball és a jornada completa de 37,5 hores, en torn de matí.

La plaça s'adjudicarà a la persona aspirant que hagi superat el procés selectiu, d'acord amb la puntuació total obtinguda, seguint l'ordre de prelació, en concordança a la normativa vigent i a la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

El compliment de les funcions de la plaça serà, amb caràcter eventual o intern, fins que la mateixa sigui coberta en propietat, s'amortitzi o es produeixin altres supòsits previstos en la legislació vigent.

Reserva per a persones amb discapacitat

D'acord amb el que disposa l'art. 59 i la disposició addicional primera de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic dels Empleats públics (EBEP), per a facilitar l'accés dels aspirants amb discapacitat a aquesta bossa, es reserva una quota mínima del 7% de les vacants per a persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33%, sense perjudici que s'hagi d'acreditar la compatibilitat amb les funcions de les categories professionals corresponents.

Els criteris per a seleccionar les persones aspirants d'aquesta quota de reserva seran els següents:

1. les persones amb discapacitat formaran part de la llista general de la bossa, d'acord amb els criteris d'ordenació d'aquesta llista, en situació d'igualtat amb la resta de les persones integrants en aquesta bossa.

2. d'altra banda, quan s'hagi d'efectuar una oferta de treball, aquesta es farà a les persones amb discapacitat, a qui correspongui, d'acord amb la puntuació obtinguda en el procés selectiu, i com a mínim, el lloc 10 s'adjudicarà a la primera persona seleccionada de la llista de reserva de persones amb discapacitat, i a continuació se seleccionaran les persones aspirants següents per cada 5 places, és a dir, la número 15, 20, 25, 30, 35, 40, i així successivament. No obstant això, s'oferirà el lloc de treball a la persona amb discapacitat que, per la puntuació obtinguda en el procés selectiu, li correspondria un lloc de treball del torn lliure.

 

Segona

Requisits i condicions generals de les persones aspirants

Per a ser admesos a les proves selectives, les persones interessades hauran de reunir els següents requisits:

1. Tenir nacionalitat espanyola

2. Tenir nacionalitat d'un estat membre de la Unió Europea o d'algun estat al qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.

3. Les persones que no estiguin incloses en els supòsits anteriors i es trobin a Espanya en situació de legalitat, han de ser titulars de la documentació que els habilita per a residir i poder accedir sense limitació al mercat laboral.

4. Tenir divuit anys complerts.

5. Estar en possessió del títol o nivell de titulació exigit, o estar en condicions d'obtenir-ho en la data en les quals finalitza el termini de presentació de les sol·licituds.

6. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, es presentarà la corresponent homologació o certificat acreditatiu del reconeixement del títol equivalent, atorgat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, atenint-se a la normativa vigent.

7. Acreditar els coneixements de llengua catalana que estableix el Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per a ocupar llocs de treball en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, assenyalades en l'Annex 1. Els coneixements s'acreditaran mitjançant l'aportació d'un certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats.

8. Acreditar els coneixements de llengua castellana quan no es tingui la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprengui el seu coneixement. En aquest cas, s'acreditarà el coneixement de la mateixa mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedit per les escoles oficials d'idiomes, o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol.

9. No sofrir cap malaltia ni estar afectada per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb el desenvolupament de les funcions de la plaça a la qual s'opti.

10. No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici de la funció pública.

11. Les persones aspirants que al·leguin discapacitat hauran de presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat dels equips multi professionals de la Direcció General de Dependència que acrediti les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions fonamentals de les categories professionals convocades en aquest procés selectiu.

12. No incórrer en causa d'incompatibilitat específica.

 

Tercera

Requisits específics

Les persones aspirants hauran de reunir els requisits establerts en la categoria professional, conforme a la plaça a la qual opten, que figuren en l'annex 1.

Quarta

Sol·licitud, documentació, termini, vigència i lloc de presentació

1. La sol·licitud per a formar part en les proves selectives per a la borsa de treball es presentaran amb l'imprès corresponent (veure annex 2), degudament emplenada i dirigida al Departament de Recursos Humans de la FBSTIB.

En la sol·licitud, les persones aspirants hauran d'esmentar expressament que reuneixen tots els requisits i condicions exigides en cada cas.

Les persones aspirants que no facin constar les dades exigides en la sol·licitud, podran esmenar les deficiències en un període no superior a 3 dies, de no ser així seran excloses.

2. Per a formar part del procés de selecció per a la borsa de treball, les persones aspirants hauran de presentar obligatòriament la següent documentació:

a. Sol·licitud, d'acord amb el model de l'annex 2.

b. Fotocòpia del DNI o equivalent o, en cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la identitat, i, en el seu cas, de la residència legal.

c. Titulació exigida, d'acord amb l'annex 1.

d. Certificat de Nivell exigit en coneixements, orals i escrits, de la llengua catalana, d'acord amb l'annex 1, en cas necessari.

e. Per a les persones aspirants amb discapacitat, un certificat dels equips multi professionals de la Direcció General de Dependència que acrediti la compatibilitat per a l'exercici de les funcions corresponents a la categoria professional objecte de la convocatòria, i en el qual es determinin, si escau, les adaptacions que la persona aspirant necessita per a complir les funcions del lloc de treball.

f. Currículum en el qual figurin, com a mínim les dades personals i de contacte, les dades formatives i acadèmiques i les dades laborals remunerades.

g. Autovaloració de mèrits, d'acord amb el model de l'annex 3.

h. Acreditació documental dels mèrits al·legats en l'autovaloració, mitjançant còpies compulsades.

La sol·licitud i la resta de documentació exigida en l'apartat anterior podrà presentar-se de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores, en el Registre de la FBSTIB, situat al carrer de Rosselló i Caçador, 20 (Mallorca) o remetre's per correu ordinari a l'adreça abans esmentada complint el que s'estableix en l'art. 14 de la Llei 43/2010, de 30 de desembre, que regula el servei postal universal, els drets dels usuaris i el mercat postal.

El termini per a presentar les sol·licituds serà des de l'endemà a la data de publicació de les presents bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) fins a 20 dies hàbils després. Quan l'últim dia del termini sigui inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.

Les presents bases també estaran disponibles en el portal web de la FBSTIB, en l'adreça electrònica http://www.fbstib.org.

Cinquena

Sistema de selecció i fases del procés selectiu per a formar part de la borsa de treball

El sistema de selecció serà el de concurs de mèrits.

En aquesta fase es valoraran els mèrits al·legats en l'autoavaluació de mèrits i d'acord amb els documents presentats degudament acreditats.

El concurs està valorat en un màxim de 100 punts, i constitueix el 100% del procés selectiu.

Els mèrits que es valoraran es divideixen en:

• Titulacions acadèmiques : 15 punts

• Formació: 25 punts

Formació complementària i específica relacionada amb el lloc al qual s'opta.

• Experiència professional: 50 punts

Experiència en lloc de treball de categoria igual o similar en continguts tècnics

• Idiomes (català/altres): 10 punts

Nivells de coneixements orals i escrits, de llengua catalana i de llengües estrangeres.

Tots els documents acreditatius dels mèrits s'aportaran originals o fotocòpies degudament compulsades que justifiquin de manera fefaent les dades indicades anteriorment.

Sisena

Desenvolupament del procés selectiu

Aquest es desenvoluparà segons l'article 25 del Conveni Laboral.

1. El procés selectiu s'iniciarà amb la realització de la valoració dels mèrits al·legats en l'autoavaluació de mèrits d'acord amb els documents degudament acreditats.

2. Una vegada finalitzada la valoració de mèrits, es publicarà en el web de la FBSTIB la llista provisional de les persones admeses per a formar part de la borsa de treball, amb l'ordre de prelació, i les persones excloses, obrint-se un termini de 10 dies hàbils per a possibles reclamacions.

3. En cas que no es presentin reclamacions dins d'aquest termini, o una vegada esmenades les reclamacions que s'hagin pogut produir, es publicarà la llista definitiva de les persones admeses per a formar part de la borsa de treball, amb l'ordre de prelació.

4. L'ordre de prelació obtingut quedarà determinat per la suma de la puntuació obtinguda en la fase del concurs de mèrits (titulació, formació, experiència i llengües).

5. Tot nomenament s'oferirà a la persona candidata amb major puntuació. En cas que diverses persones candidates tinguin la mateixa puntuació en la llista definitiva, s'aplicaran els criteris de desempat següents:

a. Amb caràcter general, tindran prioritat les dones en cas que hi hagi una menor representació el sexe femení en la categoria i l'especialitat, de conformitat amb l'article 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.

b. A continuació, qui hagi acreditat en la llista més serveis prestats en la categoria dins de la FBSTIB i subsidiàriament en el sistema nacional de salut.

c. Si persisteix l'empat, el nomenament s'oferirà en primer lloc a qui acrediti major puntuació en l'apartat relatiu a l'experiència professional.

d. Si així i tot l'empat persisteix, tindrà prioritat qui tingui major puntuació en l'apartat de formació continuada.

e. Finalment, si les persones segueixen empatades, el desempat es dirimirà segons l'escala següent: primer, ser candidata major de 45 anys; després, tenir majors càrregues familiars; a continuació, ser víctima de violència de gènere; i, finalment, qui tingui més edat.

6. En cas que no es presentessin reclamacions dins d'aquest termini, o una vegada esmenades les reclamacions que s'hagin pogut produir, es dictarà una resolució per la qual es publicarà la llista definitiva de persones per a formar part de la borsa de treball, amb l'ordre de prelació.

Setena

La Comissió de selecció de personal serà nomenat pel gerent de la Fundació i tindran la consideració d'òrgans dependents de la seva autoritat, corresponent-los el desenvolupament i valoració dels mèrits professionals de les persones aspirants. Està constituïda per tres persones titulars, com a mínim, i amb el mateix nombre de persones suplents. Tant les persones titulars com les suplents hauran de posseir una titulació acadèmica d'igual o superior nivell que l'exigit als aspirants, i la meitat més un hauran de posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements que l'exigida a les persones aspirants, si aquesta s'especifica.

La determinació de la composició dels tribunals es realitzarà conforme a les següents normes:

1. La persona que ocupi la presidència serà designada lliurement pel gerent de la Fundació.

2. Les persones designades com a vocals seran nomenades per sorteig entre el personal laboral fix o indefinit no fix en situació de servei actiu en la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears que pertanyin al grup i categoria professional de què es tracti o a una superior. El sorteig es realitzarà amb participació del Comitè d'Empresa.

3. La secretaria correspondrà a la persona designada per votació del tribunal entre les persones designades com a vocals.

Les persones integrants dels tribunals o comissions de selecció de personal s'abstindran de formar part dels mateixos quan concorrin les circumstàncies previstes en l'article 28 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, notificant-lo a l'autoritat convocant. Les persones aspirants a les places convocades podran recusar-les.

Tampoc podrà formar part de les mateixes el personal laboral que tingui assignat un crèdit horari per realitzar funcions sindicals o de representació de personal.

De conformitat amb l'article 61.7 de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, el Comitè d'Empresa podrà designar una persona, amb veu i sense vot, que participarà com a observadora en el desenvolupament de tot el procés selectiu.

La Comissió queda facultada per a interpretar aquestes bases, resoldre dubtes que es plantegin i per a prendre els acords necessaris per a assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst en les bases.

Vuitena

Publicació de l'ordre de prelació de la convocatòria

Una vegada s'hagi incorporat la persona seleccionada, es publicarà en el portal web de la FBSTIB la llista de persones amb l'ordre de prelació, d'acord amb les puntuacions que hagin obtingut totes les persones que hagin participat en la convocatòria.

Novena

Vigència de la borsa de treball

La borsa de treball estarà integrada per les persones aspirants que hagin participat en el procés selectiu.

La vigència de la llista que conforma la borsa de treball tindrà una vigència màxima de 36 mesos, a comptar des de l'endemà al de la resolució de publicació de la borsa de treball o una vegada que aquesta s'hagi esgotat (segons el que succeeixi abans).

Desena

Protecció de dades personals

De conformitat amb el que disposa l'article 6 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals (en endavant “LOPD”), s'informa a les persones aspirants que en presentar les seves candidatures manifesten d'igual forma el seu consentiment perquè les dades personals contingudes en la seva sol·licitud d'admissió, la documentació que s'acompanyi o la que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, seran tractades per la FBSTIB en atenció al que es disposa en la normativa d'aplicació. La finalitat serà únicament a l'efecte de convocatòria, tramitació, qualificació i resolució d'aquesta convocatòria.

Podran consultar els dubtes corresponents en aquest sentit al Delegat de Protecció de Dades de la FBSTIB en el correu electrònic dpd@fbstib.org.

Les dades personals que siguin necessaris podran ser publicats en el portal web d'aquesta Fundació d'acord amb el que disposen les bases d'aquesta convocatòria i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim Jurídic del Sector Públic.

Onzena

Incidències

L'ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb el que estableix la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que es pugui presentar una reclamació davant de l'òrgan que dicta aquestes bases.

Dotzena

Gestió de la bossa

1. La persona que obtingui un nomenament interí o eventual a conseqüència de formar part de la bossa serà donada de baixa temporalment. Una vegada que deixi de prestar els serveis a la Fundació pels quals va ser nomenada com a personal interí o eventual, es reincorporarà a la bossa en l'ordre de prelació que li correspongui, excepte si manifesta la seva voluntat en sentit contrari.

2. Es considera motiu d'exclusió de la bossa la persona que en el moment en què se li ofereixi un contracte d'interinitat o eventual renunciï expressa o tàcitament, tret que al·leguin alguna de les circumstàncies descrites en el punt 3, que haurà d'acreditar documentalment en els 3 dies següents a la renúncia.

3. Els aspirants poden estar en situació de NO DISPONIBLE si concorren alguna d'aquestes causes següents:

- estar en període d'embaràs, maternitat, paternitat o situacions similars

- sofrir alguna malaltia o incapacitat temporal

- estar en situació d'incompatibilitat

 

Palma, 25 de gener de 2021

El director gerent de la FBSTIB

Ismael Gutiérrez Fernández

 

 

 

 

ANNEX 1

Requisits específics

Responsable Control de Qualitat

a) Estar en possessió, com a mínim d'un dels següents títols; Llicenciatura en Bioquímica, Biotecnologia o Biologia; o grau en Bioquímica, Biotecnologia o Biologia juntament amb màster en l'àmbit de sanitat o salut.

b)  Estar en possessió, com a mínim, del nivell de català B2 o equivalent.

 

 

ANNEX 2

Model de sol·licitud

SOL·LICITUD PER Al PROCÉS SELECTIU PER A la BORSA DE TREBALL DE LA FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS

DADES DE LA PERSONA SOL·LICITANT

Nom i cognoms:

DNI:

Domicili: Núm.:

Localitat:

Població:

Codi postal:

Telèfon fix:

Telèfon mòbil:

Correu electrònic:

Plaza sol·licitada:

Titulació al·legada:

Nivell de coneixements de català:

Permís de conduir (tipus):

Reserva discapacitat (=/>33%):

(Marcar amb una X, si escau.)

DECLARACIÓ

DECLARO:

1. Que reuneixo tots els requisits i condicions per a aquesta plaça.

2. Sota la meva responsabilitat, que són certs i comprovables les dades d'aquesta sol·licitud, així com els del currículum i els de l'autovaloració que s'adjunta.

D'acord amb la LOPD, l'informem que les dades facilitades seran recollides i tractades per la FBSTIB amb domicili en C/Rosselló i Caçador, 20 – 07004 Palma.

La finalitat del tractament és dur a terme els processos de selecció de personal atesos els principis de mèrit i capacitat, així com també els criteris d'idoneïtat, competència professional i experiència, mitjançant procediments que garanteixin la publicitat i concurrència, tal com es requereix en l'article 30 de l'IV Conveni Col·lectiu de la FBSTIB de 6 de novembre de 2014.

 

ANNEX 3

Autobarem

​​​​​​​

 

Màxim

Puntuació

1. TITULACIONS ACADÈMIQUES: Puntuació màxima 15 punts.

15

 

Títol de Doctor en Medicina ( MECES 4) : 15 punts

 

 

Llicenciat en Medicina, con la especialitat d'Hematologia i Hemoteràpia (MECES 3): (12 punts)

 

 

Llicenciat en Medicina o Farmàcia o bé graduat en Medicina o Farmàcia (MECES 3); que estigui en possessió d'un Màster Universitari sobre Sistemes de Gestió de la Qualitat(10 punts)

 

 

Llicenciat  en Biologia, o en Biotecnologia, o en Bioquímica (MECES 3), o  Graduat en alguna d'aquestes disciplines amb Máster Universitari en Sistemes de Gestió de Qualitat (MECES 3):  (10 punts)

 

 

Llicenciat en Medicina o Farmàcia o bé Graduat en Medicina o Farmàcia ( MECES 3): (8 punts)

 

 

Llicenciat  en Biologia, o en Biotecnologia, o en Bioquímica (MECES 3), o Graduat en alguna d'aquestes disciplines con Máster ( MECES 3):  (8 punts)

 

 

                                                                                                                     TOTAL RESULTAT   1

 

 

2. FORMACIÓN CERTIFICADA i ACREDITADA: Puntuació màxima 25 punts

25

 

Inclou la valoració de la formació de postgrau, la formació especialitzada i altres mèrits.

 

 

2.1. Aportacions científiques:

 

 

2.1.1. Publicacions en llibres científics, relacionats directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta i que tinguin ISBN i dipòsit legal:

 

 

Llibre complet: primer autor 3 punts; 2n-3r 1 punt

 

 

Cada capítol ( màxim 3 capítols /lliuro): primer autor 1 punt; 2n-3r 0,5 punts

 

 

 

2.1.2. Publicacions en revistes científiques recomanades en "índex medicus", relacionades directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta:

 

 

Internacionals: primer autor 2 punts per article; 2n-2n-4t-5è autor 1 punt per article

 

 

 

Nacionals: primer autor 1 punt per article; 2n-2n-4t-5è autor 0,5 punts per article

 

 

 

2.1.3. Ponent/Comunicació oral/pòster en Congressos o reunions científiques relacionades directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta:

 

 

Internacionals: ponent 1 punt; comunicació o pòster (primer autor): 0,25 punts

 

 

Nacionals: ponent 0,5 punts; comunicació o pòster (primer autor): 0,15 punts

 

 

Autonòmics: ponent 0,3 punts; comunicació o pòster (primer autor): 0,08 punts

 

 

Sessions clíniques relacionades directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta, degudament acreditades i de durada superior a 1 hora: 0,06 punts per sessió clínica

 

 

2.1.4. Docència en Qualitat, Ciències de la Salut i Recerca

 

 

Docència:

 

 

- tutoritzar pràctiques o impartir docència acreditada: 0,005 punts per cada 10 hores

 

 

Investigació:

 

 

Premis de Recerca atorgats per societats científiques o organismes oficials de recerca: 1 punt en l'àmbit internacional; 0,6 punts en l'àmbit nacional i 0,3 punts en l'àmbit autonòmic

 

 

Per cada participació en projectes de recerca finançades per organismes públics: Investigador principal : 1 punt; Investigador col·laborador: 0,5 punts.

 

 

2.2. Formació postgraduada: si els cursos o màster estan acreditats, es comptabilitzarà per a la puntuació els crèdits en lloc de les hores o qualsevol altre concepte. Es consideraran els cursos o màsters avalats per certificats oficials relacionats amb

 

 

.2.1. Directrius de Bones Pràctiques o també denominades Normes de Correcta Fabricació o Good Manufacturing Practices, en anglès

 

 

-Amb acreditació CFC-Comissió de Formació contínua o sistema d'implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària (LRU): 0,25 punts el crèdit/10 hores lectives:

 

 

-Amb acreditació ECTS- Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits: 0,75 punts el crèdit/25 hores lectives:

 

 

2.2.2. En altres Sistemes de Gestió de Qualitat(segons model ISO 9000: EFQM, o Fundació Europea per a la Gestió de Qualitat; CAT: Comitè d'Acreditació Transfusional, així com formació en Auditories, Acreditació i Avaluació de les Organitzacions i Pràctiques Sanitàries)

 

 

-Amb acreditació CFC-Comissió de Formació contínua o sistema d'implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària (LRU): 0,125 punts el crèdit/10 hores lectives:

 

 

-Amb acreditació ECTS- Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits: 0,36 punts el crèdit/25 hores lectives:

 

 

2.2.3. En altres especialitats no versades en Qualitat però relacionades indirectament amb el lloc al qual s'opta: *bioestadística, tècniques de publicació d'articles científics, prevenció de riscos laborals.

 

 

 

-Amb acreditació CFC-Comissió de Formació contínua o sistema d'implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària (LRU): 0,10 punts el crèdit/10 hores lectives

 

 

-Amb acreditació ECTS- Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits: 0,30 punts el crèdit/25 hores lectives:

 

 

                                                                                                                     TOTAL RESULTAT   2

 

 

3. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL: Puntuació màxima 50 punts. Es valoraran l'experiència al lloc de treball de categoria igual o similar en continguts tècnics.

50

 

3.1. En centres de transfusió en l'àmbit de la Unió Europea ( experiència en Gestió de Qualitat) : 0,25 punts per mes complet treballat.

 

 

3.2. En bancs de sang hospitalaris (experiència en Gestió de Qualitat) en l'àmbit de la Unió Europea: 0,15 punts per mes complet treballat.

 

 

 

3.3. En altres centres hospitalaris o sanitaris (exceptuant experiència en Gestió de Qualitat): 0,10 punts per mes complet treballat.

 

 

 

3.4. En altres Centres de Transfusió en l'àmbit de la Unió Europea, en una categoria diferent a aquella en la qual s'opta i per a la qual s'exigeix tenir Títol de la categoria: 0,05 punts per mes complet treballat.

 

 

                                                                                                                     TOTAL RESULTAT   3

 

 

4. CATALÀ /altre idioma: Puntuació màxima 10 punts.

10

 

 

4.1. Català: s'estarà al que determini la DG de Política Lingüística (BOIB num 53 de 09/04/2011, o el vigent a cada moment). Si es té més d'un Nivell, només es valorarà el de nivell més alt.

 

 

        - Nivell C1 o equivalent: 5 punts

 

 

        - Nivell C2 o equivalent: 6 punts

 

 

       - Certificat de coneixement de llenguatge administratiu LA: es sumarà 1 punt al Nivell que es presenti

 

 

 

 

 

4.2. Inglés: tots els certificats han de ser expedits per la Escola Oficial d'Idiomes o un certificat oficial reconegut per un ministeri competent en matèria d'educació. Del mateix idioma tan sols es valorarà el nivell més alt:

 

 

        - Nivell B1 o equivalent: 0,75 punts

 

 

        - Nivell B1+ o equivalent: 1 punt

 

 

        - Nivell B2 o equivalent: 1,5 punts

 

 

        - Nivell B2+ o equivalent: 2 punts

 

 

        - Nivell C1 o equivalent: 2,5 punts

 

 

        - Nivell C2 o equivalent: 3 punts

 

 

                                                                                                                     TOTAL RESULTAT   4

 

 

TOTAL

100

0