Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 680
Departament de Personal. Servei de Selecció. Convocatòria oposició pel torn lliure, per a la cobertura de 36 places d’Auxiliar Administratiu/va, corresponents a la taxa de reposició de les ofertes d’ocupació pública de l’any 2018 i 2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El regidor de l’Àrea d’Hisenda, Innovació i Funció Pública per decret número 00656 de data 25 de gener de 2021,  ha resolt el següent:

PRIMER.- Convocar oposició torn lliure, per a la cobertura de 36 places de la subescala d’AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA, vacants a la plantilla de funcionaris/àries d'aquest Ajuntament pertanyents a l'Escala l'Administració General, Subescala auxiliar, grup C, subgrup C2, dotades pressupostàriament i corresponents a la taxa de reposició de l'oferta d'ocupació pública de 2018,  publicada al BOIB núm. 24 de novembre de 2018 i de l'oferta d'ocupació pública de 2019,  publicada al BOIB núm. 171 de 21 de desembre de 2019.

SEGON.- Aprovar les bases específiques que regiran aquesta convocatòria, que s’adjunten. 

TERCER.- El termini de presentació de les sol·licituds serà de vint dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE).

QUART.- Les instàncies s’hauran de dirigir al Molt Honorable Senyor Batle en la forma establerta en la base tercera de les bases generals que regeixen aquesta convocatòria que varen ser publicades al BOIB núm. 86 de 7 de juliol de 2016, modificades per resolució  núm. 21.854 de 28 de novembre de 2017 publicades al BOIB núm. 147 de 2 de desembre de 2017.

CINQUÈ.- No es podrà declarar superat el procés selectiu a un número d’aspirants superior al de la plaça convocada.

SISÉ.- Nomenar una vegada efectuat el corresponent sorteig al Departament de Personal  amb els sindicats UGT, CCOO i CSIF el dia 23 de novembre de 2020, als membres que formaran part dels tribunals que avaluaran les convocatòries del procés selectiu d’auxiliar pel sistema de concurs-oposició per torn lliure corresponent a la taxa addicional d’estabilització de feina temporal i pel sistema d’oposició pel torn lliure corresponents a la taxa de reposició d’auxiliar.

Els membres dels tribunals que duran a terme les convocatòries pel sistema d’oposició  de la subescala AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA són els següents:

PRESIDENT/A – Designat/ada per la Corporació:

Titular: Damià Sans Tous

Suplent: Raquel Cucarella Ribera

VOCALS – Designats per sorteig efectuat al  Departament de Personal amb els sindicats en data 23 de novembre de 2020:

Titular 1:  Francisco Javier Oliver Hormanchea 

Suplent 1:  Catalina Rosselló Comas

 

Titular 2: Teresa Jiménez Vigara                                          

Suplent 2: Sandra Porras Cazorla

 

Titular 3: Mª José Muñóz Muñoz 

Suplent 3: Eva C. Herrero Balbastre

 

Titular 4:  José Carlos Casasayas Talens

Suplent 4: Virginia Massanet Isern

El tribunal podrà disposar la incorporació de personal assessor especialista. Podran assistir, amb veu però sense vot, les persones representants de les organitzacions sindicals representatives per a efectuar funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu.

Les possibles causes d’abstenció, segons l’article 23 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, presentades pels membres del tribunal s’hauran d’acreditar degudament per qualsevol mitjà admès en dret.

BASES ESPECÍFIQUES PER COBRIR 36 PLACES VACANTS D’AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA. (TAXA DE REPOSICIÓ) OPOSICIÓ PEL TORN LLIURE. OFERTA D’OCUPACIÓ PÚBLICA  DE L’ANY 2018 I DE L’ANY 2019, INCLOSA LA RESERVA PER A LES PERSONES AMB DISCAPACITAT.

OBJECTE I NORMES GENERALS.

L'Ajuntament de Palma convoca proves selectives, mitjançant el sistema d’oposició torn lliure, per a la cobertura de 36 places d’AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA, vacants a la plantilla de funcionaris/àries d'aquest Ajuntament pertanyents a l'Escala l'Administració General, Subescala auxiliar, grup C, subgrup C2, dotades pressupostàriament i corresponents a la taxa de reposició de l'oferta d'ocupació pública de 2018,  publicada al BOIB núm. 24 de novembre de 2018 i de l'oferta d'ocupació pública de 2019,  publicada al BOIB núm. 171 de 21 de desembre de 2019, amb la següent distribució: 

- 25 places corresponents a la taxa de reposició de l’Oferta d’Ocupació Pública de l’any 2018.

- 9 places corresponents a la taxa de reposició de  l’Oferta d’Ocupació Pública  de l’any 2019.

Reserva per a persones amb discapacitat:

- 1 plaça corresponent a la taxa de reposició de l’Oferta d’Ocupació Pública de l’any 2018.

- 1 plaça corresponent a la taxa de reposició de l’Oferta d’Ocupació Pública de l’any 2019.

La present convocatòria està, a més, subjecta al que es disposa en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques.

Les presents bases tindran en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes, pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, el Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes i la llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes de les Illes Balears.

L'article 55 de la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes disposa que "l'aprovació de convocatòries de proves selectives per a l'accés a l'ocupació pública haurà d'acompanyar-se d'un informe d'impacte de gènere, excepte en casos d'urgència i sempre sense perjudici de la prohibició de discriminació per raó de sexe", que es complementa amb l'article 43.3 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol d'Igualtat de dones i homes de les Illes Balears: "A les ofertes d’ocupació pública de les administracions públiques de les Illes Balears, s’hi ha d’adjuntar una avaluació de l’impacte de gènere". Tot això posa de manifest el compromís assumit per l'Ajuntament de Palma en relació amb la promoció activa de la igualtat d'oportunitats entre dones i homes, així com de prevenció i actuació davant la violència de gènere.

Les bases generals que regeixen aquesta convocatòria es varen publicar al BOIB núm. 129, de 21 de setembre de 2019.

REQUISITS  DE LES PERSONES  ASPIRANTS: A més dels que es preveuen a les bases generals:

1-. Estar en possessió del títol d’educació secundària obligatòria o equivalent.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'acreditar que s'està en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, si s'escau, l'homologació del títol. Aquest requisit no és aplicable als aspirants que hagin obtingut el reconeixement de la seva qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades.

2-. Acreditar el coneixement de la llengua catalana de nivell B2 mitjançant un certificat expedit per l’EBAP, o bé pels títols, diplomes i certificats homologats establert a l’Ordre del Conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció general de Cultura i Jovent (BOIB núm. 34, de 12-03-2013) o per Certificat expedit per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Joventut, que segons el Decret 6/2012, de 3 de febrer, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, (BOIB número 19, de 07-02-2012), garanteixi els coneixements de català exigits. Aquest document acreditatiu, original o fotocòpia compulsada, s’haurà de presentar dins el termini d’admissió de sol·licituds al procés selectiu, sense que es puguin presentar en cap altre moment.

FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES

Les persones aspirants a les proves selectives hauran d’emplenar l’imprès establert per l’Ajuntament de Palma, que se’ls facilitarà a les Oficines d’Atenció a la  Ciutadania d’aquest Ajuntament. Així mateix, l’esmentat imprès podrà obtenir-se a través d’Internet consultant la pàgina web www.palma.cat; aquest imprès haurà d’obtenir-se per duplicat a l’objecte que l’interessat es quedi una còpia segellada de la instància presentada.

Les sol·licituds s’han de dirigir al Batle i es podran presentar a qualsevol de les Oficines d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Palma o en qualsevol de les formes previstes a l’art. 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

Els drets d’examen seran de 13,79 euros i seran abonats per les persones interessades dintre el termini d’admissió d’instàncies mitjançant el document d’autoliquidació que les Oficines d’Atenció a la Ciutadania (OAC) els entregarà al presentar la sol·licitud d’admissió a la convocatòria. També es poden abonar per gir postal a les oficines de correus o amb targeta financera a la pròpia OAC.

El termini de presentació de les sol·licituds serà de vint dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE). Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil, s’entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent. Els  successius anuncis es publicaran únicament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Juntament amb la sol·licitud, les persones interessades hauran d’acompanyar:

a. Una fotocòpia del document nacional d’identitat o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència).

b. Una fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit en cada convocatòria (anvers i revers) o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol.

c. El resguard del pagament de la taxa fet segons la via seleccionada.

d. Còpia autèntica del certificat de coneixements de llengua catalana que s’indiqui en la convocatòria específica. Els coneixements de llengua catalana s’han d’acreditar mitjançant un certificat expedit o reconegut com a equivalent o que estigui homologat per la Direcció General de Política Lingüística, o bé expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública.

ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS.

Exhaurit el termini de presentació d’instàncies, l’òrgan competent dictarà resolució en el termini màxim d’un mes aprovant la llista provisional de persones admeses i excloses, amb expressió de la causa d’exclusió, si s’escau. La relació de les persones admeses i excloses s’exposarà en el tauler electrònic d’edictes i anuncis de la pàgina web d’aquest Ajuntament i a l’apartat d’oferta pública de feina de la mateixa pàgina web. La relació de persones excloses es publicarà al BOIB.

Per a esmenar el possible defecte o presentar els documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d’un termini de 10 dies hàbils, comptadors des de la publicació de la relació indicada en el BOIB. Si no es presenten esmenes la llista esdevindrà definitiva.

Transcorregut aquest termini s’aprovarà la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses, que es publicarà al tauler electrònic d’edictes i anuncis de la pàgina web www.palma.cat, i a l’apartat d’oferta pública de feina de la mateixa pàgina web, a la relació de persones excloses es farà constar les resolucions de les reclamacions presentades.

PROCEDIMENT DE SELECCIÓ: oposició pel torn lliure.

El present procediment selectiu generarà un borsí del qual es podran nomenar per ordre de puntuació final les persones que figurin en el borsí de persones candidates que hagin superat tots els exercicis o alguns, d’acord amb allò establert a l’article 18.2 de l’Acord regulador de les condicions de treball del personal funcionari, eventual i dels òrgans directius de l’Ajuntament de Palma.

Participació de les persones aspirants en la convocatòria del torn lliure per taxa de reposició i en la convocatòria pel torn lliure per taxa addicional d'estabilització de l'ocupació  temporal de la mateixa especialitat

En el cas que una persona aspirant figuri a les llistes provisionals de persones aprovades corresponents a la convocatòria del torn lliure per taxa de reposició i en la convocatòria pel torn lliure per taxa addicional d'estabilització de l'ocupació temporal de la mateixa especialitat si no ha optat per alguna d’elles, se la considerarà aprovada en la convocatòria de l'oferta pel torn lliure per taxa de reposició, i quedarà eliminada de la llista definitiva de persones aprovades a la convocatòria de l'oferta de la taxa addicional d'estabilització de l'ocupació  temporal.

QUALIFICACIONS: Els exercicis obligatoris seran eliminatoris i es puntuaran d’acord amb allò establert a les presents bases específiques.

 

CALENDARI DELS EXERCICIS:

El primer exercici s’efectuarà  a partir del tercer trimestre de 2021. Es publicarà la data del primer exercici al web municipal. La resta es determinaran pel tribunal.

COMPOSICIÓ DEL TRIBUNAL QUALIFICADOR: Per a cada convocatòria, el tribunal qualificador estarà constituït per un president o presidenta, designat per l’òrgan competent, i quatre vocals, que seran designats per sorteig d’entre personal funcionari en servei actiu que reuneixi els requisits exigits a la normativa vigent. Aquesta designació implicarà la dels respectius suplents. El secretari/a serà designat per votació d’entre els vocals. El tribunal podrà disposar la incorporació de personal assessor especialista per a totes o algunes de les proves.

Podran assistir, amb veu però sense vot, les persones representants de les organitzacions sindicals representatives, per a efectuar funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu.

FASE D’OPOSICIÓ

PRIMER EXERCICI. Obligatori i eliminatori. Consistirà en contestar per escrit un qüestionari de 80 preguntes amb respostes alternatives, més 2 preguntes de reserva, que també cal contestar, en previsió de possibles anul·lacions, sobre el contingut del temari que a continuació s’indica. El temps màxim per desenvolupar aquest exercici serà de 60 minuts. L'exercici es qualificarà de 0 a 30 punts, i serà necessari obtenir una  puntuació mínima de 15 punts per superar aquest exercici.

Cada pregunta resposta correctament es valorarà amb 0,25 punts. Les preguntes no resoltes, tant si figuren les quatre opcions en blanc com si figuren amb més d'una resposta, no es valoraran. Les preguntes amb resposta errònia es penalitzarà amb un terç del valor assignat a la resposta correcta. Per efectuar la qualificació de l'exercici s'aplicarà la fórmula següent:

[A-(E/3)] x 10

Q = -----------------------

P

Q: Resultat de la prova

A: Número de respostes correctes

E: Número de respostes errònies

P: Número de preguntes de l'exercici

SEGON EXERCICI. Consistirà en la realització d’una prova de caràcter pràctic amb ordinador utilitzant un processador de textos, de l’àrea de coneixements 1 que s’indica a continuació, i un programa de fulles de càlcul, de l’àrea de coneixement 2 que s’indica a continuació (versió Office 365). Perquè l’exercici pugui ser corregit de manera mecanitzada, les persones aspirants han de respondre un qüestionari de tipus test de 30 preguntes amb quatre respostes alternatives, només una de les quals és la correcta. Les preguntes amb resposta errònia es penalitzaran amb un terç del valor assignat a la resposta correcta. El temps per efectuar-lo serà de 60 minuts. Aquesta prova es valorarà de 0 a 10 punts i serà necessari obtenir un mínim de 5 punts per superar-la.

El tribunal podrà determinar la realització d’aquesta prova en un o diversos torns, i fins i tot en una o diverses sessions, tenint en compte el nombre de persones aspirants.

Àrees de Coneixement:

Àrea 1. Editor de textos Microsoft Word

Capítol 1. Conceptes bàsics i edició de textos. Conèixer la interfície del Word.

Capítol 2. Format de caràcters.

Capítol 3. Format de paràgraf.

Capítol 4. Format de pàgina. Vista preliminar per veure un document abans d’imprimirlo. Marges. Salts de pàgina en un document. Impressió. Creació de capçaleres i peus de pàgina. Nota al peu de pàgina. Treball en vista disseny de pàgina. Utilització d’estils. Aplicació de format amb estil de paràgraf.

Capítol 5. Revisió de documents. Ortografia. Autocorrecció.

Capítol 6. Autotext.

Capítol 7. Taules: disseny i creació.

Capítol 8. Columnes d’estil periodístic i imatges. Concepte de secció. Columnes.

Capítol 9. Imatges: inserir des d’arxiu o imatges predissenyades. Canvi de la mida d’una imatge.

Capítol 10. Creació i impressió de documents combinats.

Àrea 2 . Full de càlcul Microsoft Excel

Capítol 1. Introducció. El full de càlcul Excel.

Capítol 2. Conceptes bàsics. Entrada i edició de dades. Donar format als texts i les cel·les. Impressió del document. Quaderns i fulls.

Capítol 3. Fórmules i referències de cel·la. Entrada de fórmules. Direccions de les cel·les: referències absolutes i relatives.

Capítol 4. Funcions. Ús de l’assistent per a funcions.

Capítol 5. Gràfiques. Gràfics estadístics: ús de l’assistent per a gràfics

Borsa de persones aspirants per nomenar personal funcionari interí

Constitució de la borsa d’interins

S'ha de constituir una borsa per al nomenament de personal interí de l'especialitat d’auxiliar administratiu/va, que estarà integrada per les persones aspirants que hagin superat, com a mínim, el primer exercici d'aquesta convocatòria i per les persones que hagin superat, com a mínim, el primer exercici de la convocatòria relativa a la mateixa especialitat de l'oferta  corresponent a la taxa d’estabilització.

En el cas que una persona aspirant hagi superat, el primer exercici o successius exercicis de les dues convocatòries, oferta pública d’ocupació per taxa de reposició i oferta pública d’ocupació per taxa addicional d’estabilització de la feina temporal, s’integrarà en la borsa amb la puntuació més alta obtinguda a cada una d'elles.

 

ANNEX TEMARI TEMES PRIMER EXERCICI

Tema 1. La Constitució espanyola de 1978: estructura i principis generals.

Tema 2. La Constitució espanyola de 1978: Els drets i els deures fonamentals a la Constitució. El Tribunal Constitucional. La reforma de la Constitució.

Tema 3. La Constitució espanyola de 1978: La Corona. Les Corts Generals. El Defensor del Poble i el Tribunal de Comptes. El Poder Judicial.

Tema 4. La Constitució espanyola de 1978: L’organització territorial de l’Estat a la Constitució. Els estatuts d’autonomia: la seva significació.

Tema 5. L’Estatut d’autonomia de les Illes Balears: principis generals, competències i institucions.

Tema 6. El règim local espanyol a la Constitució. La llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local: disposicions generals. L’autonomia local.

Tema 7. La llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local: Concepte i elements del municipi. El terme municipal. La població: especial referència a l’empadronament.

Tema 8. La llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local: Organització dels municipis de règim general. Les competències municipals.

Tema 9. La llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local: Règim d’organització dels municipis de gran població.

Tema 10. La Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma: títol preliminar.

Tema 11. Altres entitats locals: mancomunitats, comarques, àrees metropolitanes i entitats d’àmbit territorial inferior al municipi. Els consorcis locals previstos a la legislació de règim local de les Illes Balears.

Tema 12. Submissió de l’Administració a la llei i al dret. Fonts del dret administratiu: especial referència a la llei.

Tema 13. La potestat reglamentària a l’esfera local: ordenances, reglaments i bans. Procediment d’elaboració i aprovació.

Tema 14. Els principis d’actuació de l’Administració pública: eficàcia, jerarquia, descentralització, desconcentració i coordinació.

Tema 15. La Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Disposicions generals. Els interessats en el procediment administratiu.

Tema 16. L’acte administratiu: concepte, classes i elements. Motivació i notificació. Eficàcia dels actes administratius.

Tema 17. Les fases del procediment administratiu: iniciació, ordenació, instrucció i finalització. Dimensió temporal del procediment.

Tema 18. Invalidesa dels actes administratius. Revisió d’ofici dels actes administratius.

Tema 19. Els recursos administratius.

Tema 20. Identificació i firma dels interessats en el procediment administratiu. Dret de les persones en les relacions amb les administracions públiques. Drets i obligacions de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.

Tema 21. Llei 40/2015 d’1 d’octubre del règim jurídic del sector públic. Capítol V Funcionament electrònic del sector públic: La Seu electrònica. Portal d’Internet. Sistemes d’identificació de les Administracions Públiques. Actuació administrativa automatitzada. Sistemes de signatura per a l’actuació administrativa automatitzada. Signatura electrònica del personal al servei de les administracions públiques. Intercanvi electrònic de dades en entorns tancats de comunicació. Assegurament i interoperabilitat  de la signatura electrònica. Arxiu electrònic de documents.

Tema 22. Funcionament dels òrgans col·legiats locals: règim de sessions i acords. Actes i certificacions d’acords. Les resolucions del president de la corporació.

Tema 23. Formes de l’acció administrativa a l’Administració local. L’activitat de foment. L’activitat de policia. El servei públic local.

Tema 24. Els béns de les entitats locals. El domini públic. Els béns patrimonials.

Tema 25. Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic. Tipus de contractes del sector públic. Els sistemes de selecció dels contractistes. Formalització dels contractes.

Tema 26. El personal al servei de les entitats locals: concepte i classes.  La selecció dels funcionaris públics. Requisits per a l’ingrés a la funció pública. Adquisició i pèrdua de la condició de funcionari. Situacions administratives del personal funcionari.

Tema 27. Drets i deures del personal a l’Estatut bàsic de l’empleat públic. Incompatibilitats. Règim disciplinari. Procediment sancionador.

Tema 28. Les hisendes locals. Classificació dels ingressos. Les ordenances fiscals.

Tema 29. Estudi especial dels ingressos tributaris: imposts, taxes i contribucions especials. Els preus públics.

Tema 30. Els pressuposts de les entitats locals. Principis, integració i documents de què consten. Procés d’aprovació del pressupost local. Principis generals d’execució del pressupost. Liquidació del pressupost.

Tema 31. La despesa pública local: concepte i règim legal. Execució de les despeses públiques. Comptabilitat i comptes.

Tema 32. Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscs laborals: àmbit d’aplicació. Principis de l’acció preventiva. Obligacions dels treballadors en matèria de prevenció de riscs.

Tema 33. Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscs laborals: consulta dels treballadors. Comitè de Seguretat i Salut.

Tema 34. La Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre de protecció de dades personals i garanties dels drets digitals règim jurídic i els seus àmbits. Principis de la protecció de dades. Drets de les persones.

Tema 35. La Llei 9/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Transparència i accés a la informació. La gestió per processos. La gestió per competències i per objectius. Principis de bon govern.

Tema 36. Llei 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes: objecte i àmbit de la llei. El principi d’igualtat a l’ocupació pública. Llei 11/2016, de 28 de juliol d’igualtat de dones i homes de les Illes Balears, mesures per a la integració de la perspectiva de gènere en l’actuació de les administracions públiques de les Illes Balears.

Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

 

Palma,  25 de gener de 2021

El cap de Departament de Personal pd Decret de Batlia núm. 3000, de 26.02.2014 (BOIB núm. 30 de 03/04/2014) Antoni Pol Coll