Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CAMPOS

Núm. 533
Bases comissió serveis policia local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

CONVOCATÒRIA COMISSIÓ DE SERVEIS PER A PROVEIR EL LLOC DE CAP DEL COS DE LA POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE CAMPOS

Mitjançant Decret de Batlia de data 18 de gener de 2021, en ús de les competències atorgades per l'article 21.1.g) i i) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, s'aprova la convocatòria i les bases per a cobrir, en comissió de serveis pel sistema de lliure designació, el lloc de feina del cap del cos de la policia local de l'Ajuntament de Campos en els termes següents:

1. Aprovar la convocatòria d'una comissió de serveis per a proveir el lloc de CAP DEL COS de la policia local de l'Ajuntament de Campos, pel sistema de lliure designació, la cobertura de la qual és urgent i inajornable, i que té les següents característiques:

Lloc de feina: Cap de la policia local de Campos.

FP: Lliure designació.

Grup: C1.

Escala: Administració especial, subescala serveis especials, escala bàsica del cos de policia local, categoria oficial.

Funcions: Les recollides expressament a l'article 47 del Decret autonòmic 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

2. Aprovar la bases que han de regir la convocatòria i que es transcriuen a continuació.

3. Publicar un edicte amb el contingut del present acord en el Tauler d'anuncis electrònic (seu electrònica) de l'Ajuntament, en la seva plana web i en el BOIB.

BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER COBRIR, EN COMISSIÓ DE SERVEIS PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ, EL LLOC DE CAP DEL COS DE LA POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE CAMPOS

Primera.- Requisits de les persones aspirants

1. Ser personal funcionari de carrera de qualsevol cos de la policia local, autonòmica o de les forces i cossos de seguretat de l'Estat i conforme a l'equivalència establerta en l'apartat 4.c de l'article 46, del Decret autonòmic 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

2. Pertànyer com a personal funcionari de carrera a la mateixa escala (o a la categoria superior de l'escala immediatament inferior del cos del municipi) a cossos de la policia local del propi municipi, d'altres municipis o d'altres cossos o forces de seguretat.

3. Estar en servei actiu.

4. Estar en possessió de la titulació exigida per accedir a la categoria a la qual està adscrit el lloc de feina convocat o de titulació equivalent en virtut de l'establert a l'article 46.4.c del Decret autonòmic 40/2019, de 24 de maig.

5. Complir la resta de requisits del lloc convocat:

Grup: C1.

Escala: Administració especial, subescala serveis especials, escala bàsica del cos de policia local, categoria oficial.

6. Tenir un mínim de dos anys d'antiguitat a l'escala de procedència, excepte per al personal de l'Ajuntament de Campos.

 

Segona.- Durada de la comissió de serveis

La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol del següents supòsits:

a. Quan el lloc de treball es proveeixi de forma definitiva.

b. Quan es reincorpori el titular amb reserva del lloc ocupat.

c. En el termini màxim d'un any. No obstant això, i en el cas de no haver tingut lloc la provisió definitiva en aquest termini i si no consta cap informe en contra de l'òrgan competent, es podrà prorrogar d'acord amb l'establert a l'article 46.3 del Decret autonòmic 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

d. Quan cessin les raons d'urgència i necessitat inajornable que la motivaren.

e. En cas de supressió o amortització del lloc de treball.

f. Per renúncia de la persona interessada.

Les persones que tinguin una comissió de serveis tindran reserva del lloc d'origen mentre duri la comissió, i percebran les retribucions corresponents al lloc que efectivament ocupin.

La meritació de triennis a efectes econòmics mentre duri la comissió de serveis es farà al grup de l'escala del lloc convocat.

Tercera.- Presentació d'instàncies

1. Les sol·licituds per participar en la convocatòria s'han de presentar segon el model que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria i han d'anar dirigides a la Sra Batlessa de l'Ajuntament de Campos. S'han de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament, o en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. El termini per presentar les sol·licituds és de deu (10) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB.

3. Per ser admesos i, si escau, prendre part en la convocatòria corresponent, bastarà que les persones aspirants manifestin en les sol·licituds que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la convocatòria i adjuntin a la sol·licitud:

a. Fotocòpia acarada del document nacional d'identitat.

b. Fotocòpia acarada dels documents que acreditin el compliment dels requisits de la base primera.

c. Currículum amb la relació dels seus mèrits professionals i acadèmics.

L'Administració podrà, en qualsevol moment, exigir o comprovar l'acreditació dels mèrits al·legats.

4. Tota la documentació que es presenti en una llengua no oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada.

5. Les persones que han presentat una sol·licitud per participar a aquesta convocatòria donen consentiment perquè l'Administració tracti les seves dades personals a tots els efectes que se'n derivin.

Quarta.- Procediment

1. Acabat el termini de presentació d'instàncies, la batlessa de l'Ajuntament de Campos resoldrà la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos. Aquesta resolució es publicarà al tauler d'anuncis de la pàgina web de l'Ajuntament de Campos.

2. Una vegada publicada la llista provisional, es donarà un termini de 10 dies hàbils per procedir a l'esmena de deficiències o adjuntar el document que sigui preceptiu. Als efectes del que s'estableix a les bases s'entendrà com a causa d'exclusió no esmenable la presentació de la sol·licitud fora de termini.

3. Acabat el termini es publicarà l'adjudicació de la comissió de serveis al portal de transparència i al tauler d'anuncis de la pàgina web de l'Ajuntament de Campos, sense perjudici que pugui declarar-se deserta si cap de les persones aspirants reuneix la idoneïtat adequada per a la seva ocupació.

4. L'adjudicació de la comissió de serveis mitjançant el sistema de lliure designació es realitzarà d'acord els principis d'igualtat, objectivitat, mèrit i capacitat, tenint en compte els mèrits aportats, així com l'acreditada experiència en funcions anàlogues al lloc de feina convocat.

5. Notificada la resolució de la persona interessada, si aquesta hi renuncia, es podrà proposar una nova persona entre les persones aspirants.

 

Cinquena.- Recursos i impugnacions

Contra aquesta convocatòria i aquestes bases, que esgoten la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i el 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Campos, 18 de gener de 2021

La batlessa,

Francisca Porquer Manresa

 

 

ANNEX I

SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ AL PROCEDIMENT SELECTIU

 

Sr/Sra______________________________________________, amb DNI núm. ___________ amb domicili a __________________________________, núm.____________, CP ______, Telf. ____________________ i adreça electrònica _________________________________

EXPÒS

Que m'he assabentat de la convocatòria per cobrir en comissió de serveis, pel sistema de lliure designació, el lloc de feina de Cap del cos de la policia local de Campos, les bases de la qual varen ser publicades al BOIB núm. ____ de data __________________________________

Que reunesc totes i cada una de les condicions exigides en les bases per a la presentació d'aquesta sol·licitud.

SOL·LICIT

Prendre part en aquesta convocatòria.

_________________________, ___ d_________________ de 2021

(Signatura)

SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE CAMPOS