Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 465
Notificació de proposta de resolució d’expedient per infracció administrativa en matèria de pesca núm. 2020/6968L
Atès que s'ha intentat pels mitjans establerts la notificació personal de la proposta de resolució de l'expedient sancionador núm. 2020/6968L per infracció administrativa en matèria de pesca, Llei 6/2013 de 7 de novembre de pesca marítima, marisqueig i aqüicultura a les Illes Balears (BOIB núm. 156 de 13 de novembre de 2013), i no tenint constància en aquest expedient de la seva recepció per la persona interessada, de conformitat amb el que es preveu a l'article 44 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, amb aquest anunci es posa en coneixement de la persona interessada que s'indica a continuació, que s'ha dictat proposta de resolució de l'expedient sancionador per pressumpta infracció comesa en matèria de pesca següent:
Núm. d'expedient: 2020/6968L
NIE Presunto infractor: X2123397Z
Data de la Proposta de resolució: 15 de desembre de 2020
Preceptes infringits: Infracció prevista a l'article 119b de la Llei Balear de Pesca 6/2013, de 7 de novembre de 2013, de pesca marítima, marisqueig i aqüicultura a les Illes Balears, en relació amb l'article 2 i 3 del Decret 34/2014, d'1 d'agost, pel qual es fixen els principis generals de la pesca recreativa i esportiva en les aigües interiors de les Illes Balears (BOIB núm. 104, de 2 d'agost de 2014), per pescar sense la pertinent llicència de pesca.
Últim domicili: Cr. Portinatx, Km. 25,3 - 07810
Municipi: Sant Joan de Labritja
Qualificació de la infracció: Greu
Sanció: Infracció de 151 €; en cas de pagament i reconeixment de responsabilitat abans de resolució: 90,60 €.
Se us comunica que a partir d'aquest moment podeu accedir amb l'assistència, en el seu cas, dels assessors que necessiteu, al contingut de l'expedient que es troba a les dependències del Departament de Promoció Turística, Medi Rural i Marí del Consell Insular d'Eivissa, a l'av. d'Espanya, 49, 3r pis, per tal d'obtenir còpies dels documents que contengui a l'empar del que estableix l'art. 14 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament del procediment a seguir per l'Administració de la Comunitat Autònoma en l'exercici de la potestat sancionadora, i se us concedeix un termini de quinze dies hàbils a comptar des del següent a la recepció d'aquesta publicació per a que formuleu al·legacions i presenteu els documents i les informacions que considereu pertinents. Així mateix, podreu reconèixer la vostra responsabilitat i fer efectiva la sanció corresponent. En cas de no efectuar al·legacions ni reconèixer la vostra responsabilitat dins del termini legalment establert, es dictarà resolució definitiva de l'expedient.
Eivissa, 20 de gener de 2021
La TAG del Departament de Promoció Turística i Medi Rural i Marí Mª José Cardona Muñoz