Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 447
Resolució del director gerent de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un tècnic o d’una tècnica de suport a la investigació de la RETIC redIAPP «xarxa d’investigació en activitats preventives i de promoció»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en l'article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució de què emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació a atenció primària de salut (vegeu l'annex adjunt).

 

Palma, 19 de gener de 2021

El director gerent de la Fundació

José Lladó Iglesias

 

ANNEX I Convocatòria per a la provisió/contractació d'una plaça de tècnica o tècnic de suport a la investigació a atenció primària de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d'una persona per al desenvolupament correcte del projecte d'investigació Grup GRAPP-caIB, de la «redIAPP (RD16/007/008 de l'ISCIII)».

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast del control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica de suport a la investigació amb el grau en Ciències de la Salut i Ciències Socials amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de grau o llicenciatura en Ciències de la Salut1 i Ciències Socials2
  • Acreditar almenys nivell B2 de català.
  • Acreditar almenys nivell B2 d'anglès.
  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), es permeti l'accés a l'ocupació pública.
  • Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
  • Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració Pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
  • Formulari d'autoavaluació degudament emplenat (annex III de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Tasques de suport al grup d'investigació en activitats preventives i atenció al càncer (GRAPP-caIB) de la redIAPP.
  • Donar suport en la gestió de projectes d'investigació.
  • Suport en la recollida de dades dels projectes.
  • Monitorització i gestió d'assajos clínics.
  • Altres tasques relacionades am els estudis epidemiològics que porta a terme la redIAPP.
  • Donar suport a l'IP en la gestió del grup GRAPP-caIB de la redIAPP.
 

III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic o a través del correu electrònic del Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es)3, o bé de qualsevol altra manera prevista en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d'enviar a l'IdISBa per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins de les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud, datada i segellada per l'oficina de correus en què consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució, a la pàgina web de la Fundació, mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes de exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. La esmentada resolució serà publicada a la pàgina web de la Fundació.

V. Reserva en favor de les persones amb discapacitat

Existeix en el IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei  5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Tribunal qualificador

  • Dr. Joan Llobera Cànaves, investigador principal del GRAPP-caIB de redIAPP-ISCIII.
  • Sra. Joana Ripoll Amengual, investigadora del GRAPP-caIB de redIAPP.
  • Dr. Alfonso Leiva Rus, investigador del GRAPP-caIB de la redIAPP.
  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa

Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una llista definitiva de totes les persones aspirants que formin part del procés selectiu, per ordre de puntuació obtinguda. Aquesta llista serà publicada a la web de la Fundació.

La contractació de la persona aspirant més idònia es realitzarà d'acord amb l'ordre de prelació.

VIII. Modalitat de contractació

Contracte por obra i servei a temps complet de 8 mesos de durada, prorrogable segons disponibilitat  al projecte «RD16/007/008 (GRAPP-caIB, de la redIAPP)».

Remuneració: 21 782.04 € bruts anuals (en 12 pagues).

Ubicació del centre de treball: Atenció primària de Mallorca.

 

​​​​​​​IX. Acreditació de requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

a. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'ha de presentar contracte i vida laboral.

b. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.

c. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

d. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

e. Publicacions: un exemplar de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

X. Procediment de la selecció

Valoració dels mèrits acreditats pels aspirants, d'acord amb el barem que apareix a continuació i una entrevista personal.

Barem de mèrits i valoració

1. Experiència professional en tasques relacionades de suport a la docència, investigació, assistencials sanitàries o socials, o altres feines de caire tècnic (4.5 punts màx.)

(3 punts màx.)

  • Serveis prestats a l'empresa privada en tasques esmentades.(0.02 punts per mes treballat)
  • Serveis prestats a administracions diferents de l'àmbit sanitari, organismes i entitats públiques, en tasques esmentades. (0.05 punts per mes treballat)
  • Serveis prestats a l'àmbit sanitari públic en tasques esmentades. (0.06 punts per mes treballat)

(1.5 punts màx.)

  • Publicacions d'articles d'investigació (0,6 punts màx.):
    • Indexades al Journal Citation Report (JCR): 0.2 punts com a primer o darrer signant o autor de correspondència, o 0.1 punts com a signant en un altre ordre.
    •  
    • Publicacions científiques en ciències de la salut en revistes no indexades al JCR, llibres, protocols, guies o informes tècnics amb ISBN o ISSN: 0.1 punts com a primer signant i 0.05 punts com signant en altre ordre.
  • Projectes de recerca de convocatòria competitiva nacional o internacional (0,6 punts màx.):
    • Com a investigador/a principal: 0.5 punts per projecte.
    • Com a investigador/a col·laborador/a: 0.2 punts per projecte.
  • Projectes de recerca no competitius, incloent assajos clínics, com investigador/a o monitor/a d'assajos clínics: 0.05 punts per projecte (0.3 punts màx.).

2. Formació relacionada amb el lloc de feina de suport a la investigació en humans (2 punts màx.)

En primer lloc es valorarà l'especialització sanitària, seguida de la formació universitària. També es valorarà la formació complementària específica relacionada.

  • Especialista sanitari (amb el període de formació sanitària especialitzada complet): 0.3 punts per any de residencia.
  • Màster oficial en Epidemiologia o Salut Pública: 0.5 punts.
  • Altre màster oficial relacionat: 0.25 punts. (0.5 punts màx.)
  • Altre màster no oficial o diploma de postgrau relacionats: 0.1 punts màx.
  • Estada de recerca en humans a centre nacional o estranger (3 o més mesos): 0.2 punts màx.
  • Formació complementària específica relacionada en investigació: 0.001 punts per cada 10 hores acreditades. (0.5 punts màx.)

3. Coneixements d'idiomes (1 punt màx.)

Només compta el certificat màxim de l'idioma.

  • Nivell C1 de català: 0.3 punts.
  • Nivell C2 de català: 0.5 punts.
  • Nivell C1 o superior d'anglès: 0.6 punts.
  • Altres idiomes d'interès: 0.1 punts per nivell mitjà i 0.2 punts per nivell superior.

4. Coneixements d'ofimàtica i programes informàtics d'ús per a la recerca  (1.5 punts màx.)

Acreditable mitjançant certificat laboral de funcions: 0.08 punts per mes treballat en el sector públic i 0.04 per mes treballat en el sector privat.

5. Fase d'entrevista (1 punt màx.)

Es farà una entrevista personal, on es valorarà l'adequació de la persona candidata al lloc de feina específic. L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder confrontar-los.

El dia i hora de l'entrevista  es publicarà a la web de la Fundació: www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista per adjudicar-li una hora concreta. La no realització de l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.

XI. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni capo reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, 19 de gener de 2021

El director gerent de la Fundació

José Lladó Iglesias

 

ANNEX II

Formulari d'inscripció per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica de suport a la investigació de la RETIC redIAPP «xarxa d'investigació en activitats preventives i de promoció» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

Nom:

Cognoms:

DNI:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria per a la contractació d'una tècnica o d'un tècnic de suport a la investigació de la RETIC redIAPP «xarxa d'investigació en activitats preventives i de promoció» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

- Titulació exigida com a requisit. (Document 1)

  • Títol de grau. (Doc. 1.1)
  • Certificat català B2. (Doc. 1.2)
  • Certificat d'anglès B2 (Doc. 1.3)

- Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)

- CV actualitzat. (Document 3)

Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)                      

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per a formar part del procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica de suport a la investigació de la RETIC redIAPP «xarxa d'investigació en activitats preventives i de promoció» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Palma, _____________________

 

Signatura

 

ANNEX III ​​​​​​​ AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica de suport a la investigació de la RETIC redIAPP «xarxa d'investigació en activitats preventives i de promoció» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL RELACIONADA

4.5

 

 

Serveis a l'empresa privada en tasques esmentades prèviament (0.02 p. per mes)

3

 

 

Serveis a administracions diferents de l'àmbit sanitari, organismes i entitats públiques en tasques esmentades prèviament (0.05 p. per mes)

 

 

Serveis a l'àmbit sanitari públic en tasques esmentades prèviament (0.06 p. per mes)

 

 

Publicacions d'articles indexades al JCR (0.2 p. com a primer autor, darrer o de correspondència; 0.1 p. com a signant en altre ordre)

 

0.6

 

 

Altres publicacions esmentades prèviament no indexades al JCR (0.1 p. com a primer signant; 0.05 punts com a signant en altre ordre)

1.5

 

 

 

 

Projectes de recerca en convocatòria competitiva nacional o internacional (0.5 p. com a IP per projecte; 0.2 p. com a col·laborador per projecte)

0.6

 

 

Projectes de recerca no competitius com a investigador o monitor (0.05 p. per projecte)

0.3

 

 

FORMACIÓ RELACIONADA

2

 

 

Especialista sanitari (formació completa) (0.3 p. per any de residència)

 

 

 

Màster oficial en Epidemiologia o Salut Pública (0.5 p.)

 

 

 

Màster oficial relacionat (0.25 p.)

0.5

 

 

Màster no oficial o diploma de postgrau relacionat

0.1

 

 

Estada de recerca en humans a centre nacional o estranger (3 o més mesos)

0.2

 

 

Formació complementària específica relacionada (0.001 p. per cada 10 h)

0.5

 

 

CONEIXEMENTS D'IDIOMES

1

 

 

Català (0.3 p. nivell C1; 0.5 p. nivell C2)

 

 

 

Anglès (0.6 p. nivell C1 o superior)

 

 

 

Altre idioma d'interès (0.1 p. nivell mitjà; 0.2 p. nivell superior)

 

 

 

CONEIXEMENTS D'OFIMÀTICA PER A LA RECERCA

1.5

 

 

Certificat laboral de funcions (0.08 p. per mes al sector públic; 0.04 p. per mes al sector privat)

 

 

 

ENTREVISTA

1

 

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (Ex.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma)

1 S'entén per ciències de la salut: Infermeria, Psicologia, Medicina, Nutrició, Fisioteràpia o Odontologia.

2 S'entén per ciències socials: Treball Social, Antropologia o Sociologia.

3 Els documents adjunts al correu han d'estar en format PDF i comprimits dins un ZIP.