Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 312
Modificació de la delegació d’atribucions en els departaments de serveis socials i igualtat.
Modificació de la delegació d’atribucions en els departaments de sanitat, gent gran, mercat i fira
(Exp. núm. 858/2019)
Resolució de batlia núm. 30-2021
1. Fets.
S'han ateses les circumstàncies personals i familiars de la regidora delegada María Lourdes Bennasar Bennasar i s'ha escoltat el parer dels membres de l'equip de govern.
La gestió dels serveis de gent gran i de relacions amb les entitats de persones majors passarà a la regidora María Angustias Cabañero Lavara.
2. Fonaments de dret.
Article 21,3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, sobre delegació de l'exercici de les atribucions de la batlia.
Art. 25 de la Llei autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, respecte l'estructura orgànica de l'administració municipal.
Arts. 43 i 44 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, tot complementant la regulació de la delegació.
3. Resolució.
Es revoca i es deixa sense efectes la delegació del departament de gent gran en la regidora María Lourdes Bennàsar Bennàsar.
Delego el departament de gent gran en la regidora María Angustias Cabañero Lavara.
a) Àmbit dels assumptes als quals es refereix la delegació:
Gent gran.
Relacions amb les entitats de persones majors
b) Facultats que es deleguen:
Estudi, direcció interna i gestió dels serveis corresponents, amb la formulació de propostes de resolució o d'acord i informes.
c) Condicions específiques d'exercici:
No se n'imposen.
En tot allò no previst en aquesta resolució, s'estarà al règim general establert a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, i Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
D'aquesta delegació se'n donarà compte al ple de l'ajuntament en la primera sessió que celebri, serà notificada a la persona interessada i s'entendrà acceptada de forma tàcita si en el termini de tres dies naturals no es manifesta res en contra, i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Cosa que fem pública per a general coneixement.
Recursos.
Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:
a) Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució.
b) El recurs de reposició potestatiu davant la batlia, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.
No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Alaró, 13 de gener de 2021
El batle
Llorenç Perelló Rosselló