Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT I CONSUM

Núm. 30
Resolució del director general de Prestacions i Farmàcia per la qual es modifica la composició de la comissió de valoració per instruir i valorar els mèrits del concurs per a l’adjudicació de 34 oficines de farmàcia convocat per Resolució de 25 de novembre de 2015 (BOIB núm. 174, de 26 de novembre)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. En data 25 de novembre de 2015 el director general de Planificació, Avaluació i Farmàcia va dictar resolució per la qual es va convocar un concurs de mèrits per a l'adjudicació de 34 oficines de farmàcia (BOIB nº 174, de 26 de novembre).

2. D'acord amb la base 5 de l'annex 2 de la convocatòria del concurs de mèrits per a l'adjudicació de les oficines de farmàcia, per efectuar la instrucció del procediment i la valoració dels mèrits al·legats pels sol·licitants admesos s'ha de constituir una comissió de valoració que ha d'estar integrada pels membres següents:

a) President: el cap del Servei d'Ordenació Farmacèutica de la Direcció General de Prestacions i Farmàcia.

b) Vocals:

  • Un representant del Departament de l'Àrea Jurídico-administrativa de la Conselleria de Salut i Consum, designat per la secretària general.
  • Dos tècnics de la Direcció General de Prestacions i Farmàcia, designats pel director general.
  • Un representant del Col·legi Oficial de Farmacèutics de les Illes Balears, designat pel director general de Prestacions i Farmàcia a proposta de la corporació esmentada.

c) El secretari de la comissió, que tindrà veu i vot, l'ha de designar el director general de Prestacions i Farmàcia d'entre els vocals.

3. En data 4 de setembre de 2019, el director general de Prestacions i Farmàcia va dictar Resolució mitjançant la qual es nomenen els membres de la comissió de valoració per instruir i valorar els mèrits del concurs esmentat (BOIB núm. 125, de 12 de setembre de 2019).

4. Atès els canvis produïts en el personal tècnic de la Direcció General, resulta necessari dictar una nova resolució per la qual es modifica la composició de la comissió de valoració per instruir i valorar els mèrits del concurs d'adjudicació de les 34 oficines de farmàcia.

Fonaments de dret

1. L'article 22 i següents de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

2. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. La Resolució del director general de Planificació, Avaluació i Farmàcia de 25 de novembre de 2015 per la qual es convoca un concurs de mèrits per a l'adjudicació de 34 oficines de farmàcia (BOIB nº 174, de 26 de novembre).

4. La base 5 de l'annex 2 de la convocatòria del concurs de mèrits esmentat.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Designar els nous membres de la comissió de valoració del concurs de mèrits que figuren en l'annex d'aquesta resolució, d'acord amb el punt 5 de l'annex 2 de la Resolució del director general de Planificació, Avaluació i Farmàcia de 25 de novembre de 2015, mitjançant la qual es convoca un concurs de mèrits per a l'adjudicació de 34 oficines de farmàcia (BOIB nº 174, de 26 de novembre).

2. Deixar sense efecte la Resolució del director general de Prestacions i Farmàcia de 4 de setembre de 2019, per la qual es nomenen els membres de la comissió de valoració per instruir i valorar els mèrits del concurs d'adjudicació de 34 oficines de farmàcia.

3. Designar la secretària de la comissió de valoració entre els seus vocals, d'acord amb el que consta a l'annex d'aquesta Resolució.

4. Notificar aquesta resolució als membres de la comissió de valoració del concurs que es designen a l'annex d'aquesta Resolució.

5. Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució —que no exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs d'alçada davant la consellera de Salut i Consum, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb el que preveuen l'article 114.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l'article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

Palma, 29 de desembre de 2020

El director general Atanasio García Pineda

 

 

ANNEX

Membres de la comissió de valoració

Presidenta: Isabel Iglesias Martín, cap del Servei d'Ordenació Farmacèutica

Vocals:

1. Sebastián Vanrell Sintes, membre titular del Departament Jurídic-administratiu de la Conselleria de Salut i Consum.

2. María Isabel Rodríguez Baos, membre suplent del Departament Jurídic-administratiu de la Conselleria de Salut i Consum.

3. Isabel Gimeno Franco, tècnica de la Direcció General de Prestacions i Farmàcia.

4. María Jesús Martín Sánchez, tècnica de la Direcció General de Prestacions i Farmàcia.

5. Vicenç Terrades Gayà, com a membre titular, i Maria Antònia Febrer Bauzà, com a membre suplent, en representació del Col·legi Oficial de Farmacèutics de les Illes Balears.

Secretària: Isabel Gimeno Franco