Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 55
Bases específiques que regiran el procés selectiu per contractar, amb caràcter d’interinitat en lloc vacant, un cap d’àrea de Govern Digital, referència GD02-20
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.
Segona.- S'ofereix un contracte d' interinitat en grup vacant, grup de classificació A o grup de classificació B, depenent de la titulació universitària, amb jornada completa de 37,5 hores setmanals per prestar serveis com a Cap d'Àrea de Govern Digital a la Fundació Bit, centre empresarial de Son Espanyol, ParcBit de Palma.
Les tasques consisteixen en la coordinació i gestió del suport a les administracions publiques en el desenvolupament del Govern Digital així com la gestió de l' equip de feina de l' àrea.
La jornada habitual es distribueix entre les 8:00h a 15.30h amb un règim flexible d'entrada i sortida.
S'ofereix una remuneració bruta anual de 36.770,77€ distribuït en dotze pagues per un grup de classificació A
S'ofereix una remuneració bruta anual de 34.276,41€ distribuït en dotze pagues per un grup de classificació B
Tercera.- El procés de selecció es realitzarà mitjançant una oferta d'ocupació pública amb la publicació al BOIB i els candidats/es hauran de complir els següents requisits:
2 anys d'experiència en gestió de projectes de Govern Digital o en funcions de desenvolupament de Govern Digital.
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una Comissió de Selecció:
President: Juan Tramullas Vich (titular) Director Tècnic; Francisco Tous Llull (suplent) Cap Àrea TIC Innovació
Vocal: Jordi Llopis Femenías (titular) Coordinador equip SSPP; Domingo Sebastián Sastre (suplent) Tècnic Superior SSPP
Secretària: Raquel Díaz Martín (titular) Cap Àrea Recursos Humans; Sonia Plaza García (suplent) Tècnic Recursos Humans
Fase 1
Els aspirants hauran d'aportar la documentació justificativa (original i fotocòpia) a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n - Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l'horari de 09:00h a 13:00h tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web de la Fundació Bit: https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina/ i a les oficines de l'entitat)
D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència)
Curriculum Vitae
Certificació de la titulació exigida en el punt 3
Nivell C1 de català. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent.
Les persones interessades en participar a la convocatòria disposen de 7 dies hàbils per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.
El Gerent de l'entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase
Fase 2
Prova tipus test, amb 10 preguntes amb 4 respostes cadascuna. De cada pregunta solament una resposta de les quatre possibles serà correcta. A l'examen es demanaran preguntes extretes del següent contingut:
Aquesta prova tindrà una durada de 30 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,4 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,133 punts, arrodonint al segon decimal.
Aquesta prova tindrà una puntuació màxima de 4 punts.
Només els candidats que superin la prova de coneixements amb una puntuació de 2 o superior podran continuar amb el procés de selecció.
Fase 3
Es realitzarà la valoració dels següents mèrits:
Experiència professional en la gestió de projectes tant en empresa pública com en empresa privada: 0,05 per cada mes d'experiència, fins un màxim de 2 punts. L'experiència laboral es justificarà amb un informe de vida laboral, el Curriculum Vitae on s'especificarà els projectes i tecnologies que s'han desenvolupat així com el temps que s'ha treballat en ells i una declaració jurada de la veracitat de les dades.
Experiència professional com a programador en Administració Electrònica, tant en empresa pública com en empresa privada: 0,05 per cada mes d'experiència, fins un màxim d'1,5 punts. L'experiència laboral es justificarà amb un informe de vida laboral, el Curriculum Vitae on s'especificarà els projectes i tecnologies que s'han desenvolupat així com el temps que s'ha treballat en ells i una declaració jurada de la veracitat de les dades.
Realització de cursos de formació i perfeccionament en metodologia Agile: 0,01 punts per cada hora de formació rebuda amb un màxim d'1 punt. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent.
Coneixements d'anglès: C1 (0,15 punts) o C2 (0,25 punts) amb un màxim de 0,25 punts. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per Escoles Oficials d'Idiomes (EOI), de les universitats, de l'EBAP, altres escoles d'administració pública, per Cambridge University (CAE, Certificate in Advanced English) o CPE (Certificate of Proficiency in English) , per Trinity College London (ISE - Integrated Skills in English III o IV)
Coneixements de català: 0,25 punts per al nivell C2. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent
Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per a la realització de la feina: Capacitat per gestionar un equip de treball, per aconseguir objectius i per adaptar-se ràpidament al entorn. Màxim d'1 punt.
Fase 4
Els barems s'establiran de la següent manera:
Conclosa la meritació, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de cinc dies hàbils, des de l'endemà al de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
En el cas que varis candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:
Ser dona, degut a la representació inferior al 40 %, del gènere femení en la categoria de facultatiu superior o tècnic a la Fundació Bit, d'acord amb l'article 43 de la llei Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
Puntuació a l' entrevista personal
Puntuació d 'experiència professional en la gestió de projectes
La comissió de selecció valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
Tota la informació del procés de selecció es publicarà a la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit
Palma, 23 de desembre de 2020
El gerent
Álvaro Medina Ballester