Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

INSTITUT D'ESTUDIS BALEÀRICS

Núm. 12469
Resolució del director de l'Institut d'Estudis Baleàrics de 9 de desembre de 2020 per la qual s'aprova la convocatòria d'un procés selectiu per cobrir, temporalment, una plaça vacant de lloc base de tècnic de grau superior

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. El Consell de Direcció de l'Institut d'Estudis Baleàrics (IEB) va aprovar, en la sessió de dia 25 juny de 2020, la creació d'una plaça de tècnic superior, amb la finalitat de donar suport a la gestió economicofinancera i pressupostària de l'ens, condicionada als informes necessaris.

2. En data 3 de setembre de 2020, la Direcció General de Funció Pública va emetre un informe sobre l'esborrany de les bases que han de regir la convocatòria per cobrir la plaça esmentada, en el qual va fer unes observacions que varen ser tengudes en compte.

3. El director general de Pressuposts, en data 24 de setembre, va informar favorablement sobre la creació d'un lloc de tècnic superior, així com la seva cobertura temporal mitjançant interinitat. Així mateix, en data 9 d'octubre, la Comissió Interdepartamental de Retribucions va acordar informar favorablement sobre la creació i dotació de la plaça esmentada.

4. El Consell de Direcció de l'IEB, en la sessió de dia 23 de novembre, va aprovar definitivament la creació i la dotació de la plaça. Els efectes de la creació i la dotació són a partir de l'adopció d'aquest acord.

5. Finalment, en data 1 de desembre de 2020, la Direcció General de Funció Pública va informar favorablement sobre el procediment selectiu i la contractació d'un tècnic superior, mitjançant un contracte d'interinitat.

Fonaments de dret

1. L'Institut d'Estudis Baleàrics (en endavant, IEB) és una entitat pública empresarial de les que preveu l'article 2.1 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Va ser creada per l'article 40 de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2015 i dotada de personalitat jurídica pròpia i diferenciada i de capacitat d'actuar i autonomia de gestió plenes, sens perjudici de la relació de tutela de l'Administració de la Comunitat Autònoma.

2. D'acord amb l'article 30 dels seus Estatuts, aprovats mitjançant el Decret 48/2018, de 21 de desembre, el personal al servei de l'IEB pot ser personal laboral propi i personal funcionari de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que li sigui adscrit.

3. El personal al servei de l'IEB es regeix per la legislació aplicable en cada cas. En tot cas, i com a mínim, és d'aplicació a tot el personal al servei de l'IEB la regulació establerta en el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, quant als deures dels empleats públics i el codi de conducta, els principis ètics, els principis de conducta, els principis rectors de l'accés a l'ocupació pública i les normes reguladores de la reserva de quota per a persones amb discapacitat.

4. El personal laboral propi de l'IEB, a més de regir-se per les disposicions contingudes en l'Estatut bàsic de l'empleat públic que li siguin aplicables i per la resta de normes laborals i convencionals aplicables al personal d'aquesta naturalesa, es regeix pels preceptes de la Llei 7/2010 i per les normes que la despleguin, com també per les normes d'ocupació pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que ho disposin expressament. La selecció d'aquest personal s'ha de fer mitjançant una convocatòria pública d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit i capacitat, i amb els informes exigits per la normativa vigent.

5. D'acord amb l'article 19.1 de la Llei 19/2019, de 30 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2020, durant l'any 2020, i amb caràcter general, se suspenen el nomenament de nou personal funcionari interí i la pròrroga del nomenament dels funcionaris interins adscrits a programes temporals o nomenats per subvenir necessitats urgents, i també el nomenament de personal estatutari temporal i la contractació de personal laboral temporal —i les pròrrogues d'aquests nomenaments i contractes— a l'Administració de la comunitat autònoma i a la resta d'ens que integren el sector públic instrumental autonòmic.

Això no obstant, en l'apartat 2 de l'article esmentat es preveu que en els casos en què aquesta suspensió pugui suposar un greu perjudici en la prestació de serveis essencials per a la comunitat autònoma o en la hisenda de la comunitat autònoma i se'n justifiqui una necessitat urgent i inajornable, es poden autoritzar el nomenament de personal funcionari interí i de personal estatutari temporal i la contractació de personal laboral temporal, i també les pròrrogues, a l'Administració de la comunitat autònoma i a la resta d'ens que integren el sector públic instrumental autonòmic, sempre que, prèviament a aquests nomenaments, contractacions o pròrrogues, la Direcció General de Pressuposts i la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques emetin sengles informes favorables sobre els aspectes pressupostaris i de sostenibilitat financera i sobre els aspectes de legalitat aplicables, respectivament, a sol·licitud motivada de l'òrgan directiu competent per raó de la matèria.

6. L'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007 de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast del control de l'article 5 de l'Acord del Consell de Govern de dia 19 de desembre de 1995 sobre comptabilitat i rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en l'apartat segon B), estableix el procediment per donar compliment als principis de publicitat i d'objectivitat en la selecció de personal laboral temporal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

7. L'article 10.n) dels Estatuts de l'IEB estableix que una de les funcions del president de l'IEB és dictar els actes que siguin necessaris per desenvolupar els acords del Consell de Direcció.

8. La Resolució de la presidenta de l'Institut d'Estudis Baleàrics de 9 d'octubre de 2019 (BOIB núm. 145, de 24 d'octubre de 2019) delega en el director de l'Institut d'Estudis Baleàrics, entre d'altres, la funció esmentada en el punt anterior.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria d'un procés selectiu per cobrir, en règim d'interinitat, una plaça vacant de lloc base de tècnic de grau superior a l'Institut d'Estudis Baleàrics.

2. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que s'adjunten com a annex 1 d'aquesta Resolució, el model de sol·licitud i declaració responsable que s'ha de presentar per participar en la convocatòria, el qual s'adjunta com a annex 2, i el barem de mèrits, que figura en l'annex 3.

3. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears en la Seu Electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i en el lloc web de l'IEB.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de maç, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb el que estableix l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 9 de desembre de 2020

El director de l'Institut d'Estudis Baleàrics Mateu Alexandre Malondra Flaquer Per delegació de la presidenta de l'IEB (BOIB núm. 145, de 24/10/2019)

 

 

 

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria per a la cobertura temporal d'un lloc base de tècnic de grau superior

1. Objecte de la convocatòria

L'objecte de la convocatòria és ocupar una plaça de lloc base de tècnic superior inclosa en la relació de llocs de treball de l'Institut d'Estudis Baleàrics (IEB), mitjançant un contracte laboral temporal.

2. Àmbit funcional

Les funcions a desenvolupar són les següents:

— Procediments de contractació

— Gestió administrativa dels procediments de subvenció

— Gestió econòmica i pressupostària

— Comptabilitat

— Elaboració dels comptes anuals

— En general, qualsevol altra tasca administrativa que li encomanin els seus superiors jeràrquics del departament assignat o de la resta de departaments de l'empresa.

3. Forma de selecció

La selecció dels aspirants es fa mitjançant el procediment de concurs de mèrits, d'acord amb els criteris que figuren en l'annex 3 d'aquesta convocatòria.

4. Requisits i condicions dels aspirants

Per poder participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents:

1. Tenir complerts 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

2. Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública, d'acord amb l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

3. No haver estat separades, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial o per exercir funcions similars a les del lloc de treball objecte de la convocatòria. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no han de trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

4. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball convocat.

5. Estar en possessió d'un títol universitari de llicenciatura en administració i direcció d'empreses o llicenciatura en ciències econòmiques i empresarials o llicenciatura en ciències empresarials o llicenciatura en economia o títol universitari de grau equivalent.

6. Estar en possessió del certificat de coneixements de llengua catalana corresponent al nivell C1 de català o equivalent, o en condició d'obtenir-lo en la data d'acabament del termini de presentació de les sol·licituds.

7. Abans de prendre possessió de la plaça, l'aspirant ha de fer constar que no ocupa cap lloc de feina ni du a terme cap activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep cap pensió de jubilació, retir o orfandat. Si du a terme alguna activitat privada, incloses les de caràcter professional, ho ha de declarar en el termini de deu dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la signatura del contracte laboral, per tal que la conselleria competent en matèria de funció pública resolgui sobre la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

5. Documentació 

Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria han de presentar la documentació següent:

a. El full de la sol·licitud i el de l'autobaremació dels mèrits degudament emplenats i signats. Els models d'aquests documents s'adjunten com a annexos 2 i 3 d'aquesta convocatòria. També es poden descarregar dels webs http://ieb.caib.es i http://iebalearics.org i de la Seu Electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (https://www.caib.es/seucaib).

b. El currículum.

c. La documentació acreditativa dels mèrits al·legats i de la titulació universitària exigida. El fet de no acreditar qualsevol dels mèrits dins el termini de presentació de les sol·licituds implicarà que aquest mèrit no es valorarà. S'ha d'adjuntar un certificat de vida laboral expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social.

d. Per a les persones aspirants amb discapacitat, el certificat acreditatiu del grau de discapacitat, així com el certificat d'aptitud expedit per la Direcció General de Dependència o per un organisme públic equivalent, sobre les condicions personals d'aptitud per exercir les funcions corresponents al lloc de treball convocat i que ha d'expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del lloc de feina, mitjançant, si escau, les adaptacions adients.

L'IEB, d'acord amb el que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, obté per mitjans telemàtics les dades dels aspirants contingudes en els documents següents: el DNI i els certificats de llengua catalana expedits per la conselleria competent en matèria de política lingüística o per l'EBAP, o bé l'equivalència expedida per la conselleria competent en matèria de política lingüística d'acord amb la normativa autonòmica vigent.

Si el sol·licitant s'oposa expressament (indicant-ho en la sol·licitud) a l'obtenció esmentada, ha de presentar els documents següents:

a. El certificat del nivell de coneixements de català exigits (nivell C1 o equivalent). El certificat l'ha d'haver expedit la conselleria competent en matèria de política lingüística o ha de ser reconegut com a equivalent per la normativa autonòmica vigent.

b. Una fotocòpia del DNI o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, el document oficial acreditatiu de la identitat (NIE, passaport o targeta de residència).

Els aspirants han de presentar fotocòpia de la documentació, sense perjudici que en el moment de la contractació hagin de presentar els documents originals per tal de comprovar-ne l'autenticitat.

La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds. En cas que no hi hagi acreditació d'algun dels requisits, l'aspirant no serà admès a aquesta convocatòria.

Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta selecció donen el consentiment perquè l'IEB tracti les seves dades personals als efectes que se'n deriven.

6. Presentació de sol·licituds

El termini per presentar les sol·licituds és de 20 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de l'anunci d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les sol·licituds que es presentin fora del termini establert no es tindran en compte.

Les sol·licituds i la documentació s'han de presentar de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, a la seu de l'IEB (Ca n'Oleo, c/ de l'Almudaina, 4, de Palma), o a qualsevol dels llocs prevists en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les sol·licituds també es poden trametre per correu ordinari a la seu de l'IEB (c/ de l'Almudaina, 4, 07001, Palma), complint el que estableix l'article 14 de la Llei 43/2010, de 30 de desembre, del servei postal universal, dels drets dels usuaris i del mercat postal. En aquest cas, la sol·licitud i la documentació s'han de dur dins un sobre obert perquè el funcionari de Correus pugui datar i segellar la sol·licitud abans de certificar la tramesa.

En cas que la sol·licitud i la documentació es presentin en una oficina de Correus o en un registre que no sigui de l'IEB, a fi de tenir constància que s'han presentat, es recomana enviar dins el termini de presentació de sol·licituds una còpia del full de sol·licitud ja registrat a l'adreça electrònica info@ieb.caib.es.

Així mateix, es poden presentar sol·licituds a través del Registre Electrònic Comú (REC) del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública. El REC està disponible a la pàgina web https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do.

7. Comissió Tècnica de Valoració

La Comissió Tècnica de Valoració està formada per les persones següents:

Membres titulars

President: Jaume Gerard Cirer Tortella, pels Serveis Jurídics de l'IEB

Vocal: Maria Magdalena Capó Coll, tècnica de l'IEB

Vocal: Antònia Ramis Amengual, tècnica de l'IEB

Vocal: Eva Maria Guasp Pol, tècnica de l'IEB

Secretària: Catalina Company Vidal, tècnica de l'IEB

Membres suplents

President: Xavier Barceló Piña, tècnic de l'IEB

Vocal: Cristina Gaviño Vadell, tècnica de l'IEB

Vocal: Ignacio Trueba Riera, cap de la Secció III de la Delegació de Cultura

Vocal: Maria Hevia Blach, coordinadora de l'Àrea Audiovisual de l'ICIB

Secretària: Francesca Tugores Truyol, cap del Servei de Coordinació d'Arxius, Biblioteques i Museus

Els membres de la Comissió Tècnica de Valoració s'han d'abstenir d'intervenir-hi si hi concorren els motius establerts en l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:

a. Comprovar que les persones aspirants compleixen els requisits establerts en aquesta convocatòria.

b. Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants i dur a terme l'entrevista personal, de conformitat amb el barem establert en aquesta convocatòria.

c. Proposar la contractació de la persona seleccionada.

Als efectes de comunicacions i altres incidències, la Comissió Tècnica de Valoració tindrà la seu a l'IEB, al carrer de l'Almudaina, 4, 07001, de Palma.

8. Llistes de persones admeses i excloses

En el termini de quinze dies hàbils, comptadors des de la data d'acabament del termini de presentació de les sol·licituds, s'ha de publicar als webs de l'IEB la relació provisional de persones admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió.

Les persones interessades disposen d'un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de l'exposició de les llistes, per esmenar els defectes i aportar els documents preceptius. Si els aspirants no compleixen aquest requeriment, es considera que desisteixen de la sol·licitud.

Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, s'ha de publicar la llista definitiva de persones admeses i excloses, de la mateixa manera que la provisional.

9. Valoració dels mèrits

Els mèrits al·legats s'han de valorar d'acord amb el barem que s'adjunta en l'annex 3. Tant l'experiència professional com els mèrits acadèmics i la formació han d'estar directament relacionats amb les funcions del lloc de treball.

La plaça s'adjudicarà a la persona que hagi obtingut una major puntuació total. En cas d'empat, es tindran en compte els criteris següents:

  • la major puntuació atorgada, en la valoració dels mèrits, a l'experiència professional
  • la persona de més edat
  • la persona amb més càrregues familiars
  • el sorteig

La Comissió Tècnica de Valoració es reserva el dret de sol·licitar als aspirants més informació referent als mèrits que acrediten.

10. Publicació de les valoracions dels mèrits

Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, es publicarà als webs de l'IEB la llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants.

Les persones aspirants disposen d'un termini de sis dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista esmentada, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits.

Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits, s'ha de publicar la llista definitiva de les valoracions als webs de l'IEB en el termini màxim d'un mes des de la data de finalització del termini de presentació de les al·legacions. Aquesta llista definitiva pot incloure també l'esmena d'ofici dels errors detectats.

11. Entrevista personal

La Comissió Tècnica de Valoració ha de convocar a una entrevista personal els aspirants admesos a la convocatòria.

12. Resolució de la convocatòria

Una vegada realitzada l'entrevista personal, la Comissió Tècnica de Valoració sumarà totes les puntuacions obtingudes en la valoració de mèrits i en l'entrevista personal i publicarà als webs de l'IEB les llistes amb les puntuacions provisionals dels aspirants.

Les persones interessades disposen d'un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional, per presentar-hi al·legacions.

Després d'haver examinat les reclamacions presentades dins termini, la Comissió Tècnica de Valoració aprovarà les puntuacions definitives i elevarà a la Direcció de l'IEB una proposta d'aprovació de la llista definitiva, amb la valoració dels aspirants. Així mateix, la proposta definitiva pot incloure, respecte de la provisional, l'esmena d'ofici dels errors detectats.

La Direcció de l'IEB, tenint en compte la proposta de la llista definitiva de la Comissió Tècnica de Valoració, dictarà una resolució en què declararà aprovada la llista amb les puntuacions definitives i adjudicarà la plaça a la persona que hagi obtingut una major puntuació total. Aquesta resolució s'ha de publicar als webs de l'IEB i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquesta resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada davant la presidenta de l'IEB en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 122 de la Llei 39/2015 i l'article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

En cas que la persona seleccionada renunciï o no superi el període de prova, es podrà contractar la següent persona amb major puntuació i així successivament. Els aspirants que no han estat seleccionats formaran part d'una borsa de treball, per ordre de puntuació, que podrà ser tinguda en compte per l'IEB en cas que es produeixin noves modificacions de la plantilla, sens perjudici que l'IEB pugui optar per fer una altra convocatòria.

13. Protecció de dades de caràcter personal

El tractament de la informació facilitada en les sol·licituds per participar en la convocatòria ha de tenir en compte les previsions del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), i les previsions de la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals.

Les circumstàncies i les condicions del tractament de dades esmentat són les següents:

a. Finalitat del tractament. Gestió de la convocatòria per cobrir un lloc de treball vacant de tècnic superior d'administració general i la gestió de la borsa resultant, d'acord amb el que preveu l'article 6 del Reglament general de protecció de dades.

b. Responsable del tractament. Institut d'Estudis Baleàrics (c/ de l'Almudaina, 4, 07001 Palma; a/e: info@ieb.caib.es).

c. Destinataris de les dades personals. Se cediran les dades personals a l'entitat encarregada dels recursos humans de l'Institut d'Estudis Baleàrics. D'altra banda, els aspirants poden sol·licitar la consulta dels mèrits al·legats per altres participants per comprovar el funcionament correcte del concurs. En cap cas no poden obtenir les dades de contacte d'altres aspirants, com ara l'adreça postal, el número de telèfon o l'adreça electrònica. En cas que algun jutjat o tribunal requereixi l'expedient del procediment, l'IEB trametrà a l'Administració de justícia les dades personals que hi constin.

d. Termini de conservació de les dades personals. Es conservaran de manera indefinida mentre la persona interessada no en sol·liciti la supressió.

e. Decisions automatitzades amb les dades personals i transferències de dades a tercers països. No se'n faran.

f. Exercici de drets i reclamacions. La persona interessada pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat i d'oposició davant el responsable del tractament esmentat abans, adreçant un escrit a la Direcció de l'IEB per correu postal (c/ de l'Almudaina, 4, 07001 Palma) o bé per correu electrònic (info@ieb.caib.es).

Els aspirants tenen dret a retirar el consentiment del tractament de les seves dades. No obstant això, és lícit tot el tractament de les seves dades personals anterior a la retirada del consentiment.

Una vegada rebuda la resposta del responsable o en el cas que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, la persona interessada pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (https://www.aepd.es).

g. Delegació de Protecció de Dades. La Delegació de Protecció de Dades de l'IEB està ubicada a la seu de l'entitat (c/ de l'Almudaina, 4, 07001 Palma; a/e: info@ieb.caib.es).

h. Conseqüències de no facilitar les dades personals. No presentar les dades necessàries implica que la persona interessada no pot participar en la convocatòria.

 

 

ANNEX 2 Sol·licitud per formar part de la convocatòria d'una plaça de lloc base de tècnic superior de l'IEB

DESTINACIÓ

Institut d'Estudis Baleàrics

SOL·LICITANT

Llinatges:

Nom:

DNI:

Telèfon mòbil:

Telèfon fix:

Adreça postal:

Localitat:

CP:

Municipi:

Adreça electrònica:

 

EXPÒS:

  1. Que m'he assabentat de la convocatòria d'un procediment selectiu per cobrir un lloc de treball vacant de tècnic superior d'administració general a l'Institut d'Estudis Baleàrics.
  2. Que complesc tots els requisits i les condicions que figuren en l'annex 1 de les bases de la convocatòria.

 

SOL·LICIT:

Que se m'admeti per participar en el procediment selectiu esmentat.

 

DOCUMENTACIÓ

Documentació que es pot obtenir per mitjans telemàtics

D'acord amb l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s'entén atorgat el consentiment per obtenir dades de documents elaborats per altres administracions que es puguin consultar mitjançant xarxes corporatives o sistemes electrònics habilitats a aquest efecte, i que siguin necessàries per tramitar aquesta sol·licitud.

 

M'opòs que l'IEB obtengui telemàticament les dades obtingudes de la documentació següent:

 

(  ) el DNI

(  ) els títols universitaris

(  ) el certificat de coneixements de llengua catalana expedit per la conselleria competent en matèria de política lingüística o per l'EBAP

 

Per això present els documents que, entre d'altres, consten en l'apartat «Documentació que s'adjunta».

Documentació que s'adjunta (Indicau els documents presentats.)

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

6.

 

 

 

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Declar:

a. Que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i que em compromet a aportar la documentació per acreditar-ho en el cas que l'Administració me la requereixi.

b. Que no he estat separat del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni estic inhabilitat per a l'exercici de la funció pública, i que em compromet a comunicar a l'IEB qualsevol canvi que es produeixi en aquest sentit en la meva situació personal.

c. Que complesc el requisit de tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de feina que s'ofereix.

 

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS

Les dades obtingudes a través d'aquest formulari o del currículum seran

tractades de conformitat amb el que preveuen el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia de drets digitals.

 

Tractament de les dades

La finalitat del tractament i la base jurídica per a aquest tractament és la tramitació del procediment selectiu.

El responsable del tractament és l'Institut d'Estudis Baleàrics. Els destinataris de les dades personals són els membres de la Comissió Tècnica de Valoració, regulada en el punt 5 de les bases de la convocatòria (annex 1). Les dades personals es poden cedir d'acord amb el que estableix la legislació vigent en matèria de protecció de dades.

 

Exercici de drets i reclamacions

En qualsevol moment, els aspirants poden exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i, fins i tot, de retirar el consentiment, si escau, en els termes que estableix el Reglament esmentat), adreçant un escrit al responsable del tractament (Institut d'Estudis Baleàrics, carrer de l'Almudaina, 4, 07001, Palma).

 

AUTORITZ:

L'IEB perquè tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria.

 

........................................, ........ d.......................................... de 2020

[rúbrica]

 

 

 

ANNEX 3 Barem de valoració de mèrits

Nom:

Puntuació total

(màxim 100 punts):

FORMACIÓ ACADÈMICA (màxim 40 punts)

 

Títol universitari de grau, o equivalent, diferent del presentat com a requisit: 8 punts per títol 

Diplomatura universitària o equivalent: 7 punts per títol

Doctorat: 6 punts per títol

Màster oficial: 5 punts per títol

Títols propis de postgrau (especialista universitari, expert universitari i cursos d'actualització universitària): 0,05 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i 0,125 punts per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores, amb un màxim de 4 punts

Tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior: 4 punts per títol Tècnic especialista corresponent a formació professional de segon grau: 2 punts per títol

 

 

Accions formatives relacionades directament amb les funcions de la categoria professional. Es valoren els cursos de formació i perfeccionament impartits i promoguts per les administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l'Administració i els sindicats i els homologats per l'EBAP i qualsevol altre organisme públic. També es valoren els impartits per universitats o altres centres oficials:

 

0,05 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i 0,125 per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores, amb un màxim de 20 punts en el cas dels cursos amb certificat d'assistència

 

0,1 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i 0,25 per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores, amb un màxim de 30 punts en el cas dels cursos amb certificat d'aprofitament

 

 

Títols oficials d'idiomes d'anglès, alemany i francès:

 

Nivell A2 o equivalent: 0,25 punts

Nivell B1 o equivalent: 0,5 punts

Nivell B2 o equivalent: 1 punt

Nivell C1 o equivalent: 1,5 punts

Nivell C2 o equivalent: 2 punts

 

En cas d'aportar més d'un certificat d'un mateix idioma, es valora únicament el del nivell més alt.

 

Es poden valorar simultàniament llengües diferents amb els criteris indicats.

 

 

Coneixements de català

 

Certificat C2: 4 punts

Certificat LA: 1 punt

 

 

Cursos d'informàtica, de protecció de dades, d'igualtat, de qualitat i de prevenció de riscs laborals:

 

0,05 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i 0,125 per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores, amb un màxim de 5 punts en el cas dels cursos amb certificat d'assistència

 

0,1 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i 0,25 per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores, amb un màxim de 10 punts en el cas dels cursos amb certificat d'aprofitament

 

 

 

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL RELACIONADA AMB LES FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL (màxim 50 punts)

 

Experiència en l'Administració pública o en qualsevol ens del sector públic instrumental com a personal funcionari o personal laboral: 0,4 punts per mes treballat

Experiència en l'empresa privada: 0,2 punts per mes treballat

S'ha d'atorgar la puntuació que proporcionalment correspongui a la jornada quan aquesta és inferior a l'ordinària

 

 

Docència de matèries relacionades amb les funcions del lloc de treball:

 

0,1 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores de docència

0,25 punts per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores de docència

0,25 punts per cada mes complet treballat

 

 

Publicacions, ponències o comunicacions:

 

Per cada article, ponència o comunicació: 0,02 punts per coautoria i 0,05 per autoria individual

 

Per llibres o recopilacions normatives comentades o edicions equivalents en altres suports audiovisuals: 0,03 punts per coautoria i 0,06 per autoria individual

 

Es valoren les publicacions amb ISBN o ISSN sobre estudis o treballs en mitjans especialitzats, científics, tècnics o professionals sobre matèries o temes relacionats directament amb les funcions de la categoria.

 

 

ENTREVISTA PERSONAL (màxim 10 punts)

 

Es valoren els aspectes següents:

- Motivació

- Sentit de la responsabilitat

- Capacitat de treball en equip

- Iniciativa

- Disponibilitat

 

 

No es valoren com a mèrits els títols o certificats que serveixin per acreditar un requisit. Un mateix mèrit no pot ser valorat en més d'un apartat o subapartat.

En els certificats dels cursos de formació i de perfeccionament hi ha de constar el nombre d'hores o de crèdits i la data d'expedició, a més de la diligència d'homologació o acreditació del centre per part de qualsevol de les administracions públiques i organismes dependents amb competència material.

Per poder valorar l'experiència professional, s'ha d'acreditar documentalment la durada del contracte i les funcions duites a terme al lloc de treball.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o primer cicle necessaris per obtenir-lo, excepte si les titulacions corresponen a branques diferents i en el supòsit del títol de doctorat, màster oficial o títol propi de postgrau, en què sí que es pot valorar el grau, la llicenciatura o l'equivalent.