Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TRANSICIÓ ENERGÈTICA I SECTORS PRODUCTIUS

Núm. 12270
Resolució del vicepresident i conseller de Transició Energètica i Sectors Productius per la qual es modifica la Resolució del vicepresident i conseller de Transició Energètica i Sectors Productius de 25 de setembre 2020 per la qual s’aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat eficient i sostenible (Programa MOVES II)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El dia 1 d'octubre de 2020, es va publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la Resolució del vicepresident i conseller de Transició Energètica i Sectors Productius de 25 de setembre de 2020 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat eficient i sostenible (Programa MOVES II).

És procedent modificar la Resolució del vicepresident i conseller de Transició Energètica i Sectors Productius de 25 de setembre de 2020 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat eficient i sostenible (Programa MOVES II) per tal d'adaptar l'actuació 1, Adquisició de vehicles d'energies alternatives, al que estableix el Reial decret 569/2020, de 16 de juny, pel qual es regula el Programa d'Incentius a la Mobilitat Eficient i Sostenible (Programa MOVES II) i s'acorda la concessió directa dels ajuts d'aquest Programa a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Modificar l'apartat 3.3.1.1. de la convocatòria, que queda redactat de la manera següent:

3.3.1.1. Són subvencionables l'adquisició directa o per mitjà d'operacions de finançament per lísing financer o d'arrendament per rènting de vehicles nous, matriculats per primera vegada a Espanya a nom del beneficiari de l'ajut, excepte en els casos de rènting, en els quals podrà estar matriculat a nom de l'empresa de rènting. La data de la factura de compravenda i la data de matriculació han de ser posteriors a la data de registre de la sol·licitud en el Registre de la Conselleria de Transició Energètica i Sectors Productius, en les seves delegacions o en qualssevol dels llocs que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sens perjudici del que estableix l'apartat 3.2.3.

També són subvencionables l'adquisició de vehicles elèctrics i de pila de combustible de les categories M1 i N1 de fins a nou mesos d'antiguitat, comptada des de la seva primera matriculació fins a la data de registre de la sol·licitud d'ajut, i la titularitat l'ha de tenir el concessionari, el punt de venda o el fabricant/importador que faci la venda del vehicle al beneficiari de l'ajut. En aquest cas, el vehicle ha de ser adquirit pel concessionari o punt de venda, com a vehicle nou, al fabricant o importador.

2. Modificar l'apartat 3.3.1.3 de la convocatòria, que queda redactat de la manera següent:

3.3.1.3. Els vehicles susceptibles de ser subvencionats han de figurar en la Base de vehicles de l'IDAE (http://coches.idae.es/base-datos/vehiculos-elegibles-programa-MOVES) i complir els requisits següents:

a) Per als vehicles pertanyents a les categories M i N s'exigeix la pertinença a algun dels tipus següents:

- Vehicles N2 i N3 propulsats per motors de combustió interna que puguin utilitzar combustibles fòssils alternatius, homologats com a GLP/autogàs, gas natural comprimit (GNC), gas natural liquat (GNL) o bifuel gasolina-gas. Queden exclosos dels ajuts els vehicles M1, N1, M2 i M3 propulsats per GLP/autogàs o gas natural (comprimit o liquat).

- Vehicles elèctrics purs (BEV) propulsats totalment i exclusivament mitjançant motors elèctrics l'energia dels quals procedeix parcialment o totalment de l'electricitat de les seves bateries i que utilitzen per a la recàrrega l'energia d'una font exterior al vehicle com, per exemple, la xarxa elèctrica.

- Vehicles elèctrics d'autonomia estesa (REEV) propulsats totalment i exclusivament mitjançant motors elèctrics l'energia dels quals procedeix parcialment o totalment de l'electricitat de les seves bateries, que utilitzen per a la recàrrega l'energia d'una font exterior al vehicle i incorporen un motor de combustió interna de gasolina o gasoil per a la recàrrega d'aquestes.

- Vehicles híbrids endollables (PHEV) propulsats totalment o parcialment mitjançant motors de combustió interna de gasolina o gasoil i elèctrics l'energia dels quals procedeix parcialment o totalment de l'electricitat de les seves bateries, i que utilitzen per a la recàrrega l'energia d'una font exterior al vehicle com, per exemple, la xarxa elèctrica. El motor elèctric ha d'estar alimentat amb bateries carregades des d'una font d'energia externa.

- Vehicle elèctric de cèl·lules de combustible (FCV), vehicle elèctric que utilitza exclusivament energia elèctrica procedent d'una pila de combustible d'hidrogen embarcat.

- Vehicle elèctric híbrid de cèl·lules de combustible (FCHV), vehicle elèctric de cèl·lules de combustible que equipa, a més, bateries elèctriques recarregables.

b) Els vehicles M1 i N1, que s'acullin al programa d'incentius, han de comptar amb un descompte d'almenys 1.000 euros en la factura de venda per part del fabricant/importador o punt de venda del vehicle adquirit que s'ha de traslladar al beneficiari de l'ajut.

Així mateix, i en el cas d'adquisició de vehicles nous de categories M1 i N1, es podrà incrementar l'import d'ajut per a l'adquisició del vehicle, en la quantia recollida en l'apartat 5 d'aquesta convocatòria, si el beneficiari acredita la baixa definitiva en circulació d'un vehicle matriculat a Espanya, i n'ha de ser el titular en el Registre de Vehicles de la Direcció General de Trànsit, sempre que ambdós vehicles compleixin els requisits que s'estableixen en aquesta convocatòria.

En aquest cas, el beneficiari, que serà adquirent titular del vehicle subvencionable, o l'arrendatari del vehicle en el cas de les operacions de rènting o lísing operatiu, podrà acreditar la baixa definitiva en circulació del vehicle per desballestar en el Registre de Vehicles de la Direcció General de Trànsit mitjançant la presentació del certificat acreditatiu corresponent de la baixa definitiva del vehicle.

El vehicle per desballestar ha de ser, indistintament, de la categoria M1 o N1 i ha d'estar matriculat a Espanya amb anterioritat a l'1 de gener de 2013. Addicionalment, i independentment de la seva categoria, el vehicle per desballestar ha d'haver tingut en vigor la ITV a l'entrada en vigor del Reial decret 569/2020 o, si escau, en la data de publicació del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, i ha de presentar el darrer rebut de l'impost de vehicles de tracció mecànica, abonat degudament, almenys des de l'any 2019.

El beneficiari ha de tenir la titularitat del vehicle desballestat almenys durant els dotze mesos anteriors a la data de sol•licitud de l'ajut, així com presentar el darrer rebut de l'impost de vehicles de tracció mecànica, degudament abonat, almenys des de 2019.

c) Els vehicles de la categoria L han de ser propulsats exclusivament per motors elèctrics i han d'estar homologats com a vehicles elèctrics. Les motocicletes noves (categories L3e, L4e i L5e) han de tenir bateria de liti, motor elèctric amb una potència del motor igual o superior a 3 kW, i una autonomia mínima de 70 km.

d) Per als vehicles N2 i N3 homologats com a GLP/autogàs, GNC, GNL o bifuel gasolina-gas, s'entén com a vehicle nou aquell procedent de fàbrica o transformat i garantit sota el control del fabricant a través de la seva xarxa autoritzada i matriculat per primera vegada a Espanya a nom del beneficiari. Els vehicles han d'estar registrats en la Base de dades de consum de carburants i emissions de CO2 en vehicles nous elaborada per l'IDAE.

e) Les adquisicions de vehicles per mitjà d'operacions de finançament per rènting només poden ser objecte d'ajut a condició que:

i. El corresponent contracte d'arrendament estableixi una durada mínima de dos anys des de la data de l'entrada en vigor i la formalització sigui, en tot cas, posterior a la data de registre de la sol·licitud d'ajut.

ii. La tramitació de la sol·licitud d'ajut l'ha de sol·licitar el beneficiari de l'ajut, que és l'arrendatari.

iii. El contracte d'arrendament ha d'establir expressament que l'arrendatari és el beneficiari de l'ajut que s'atorgui, i ha de fer-hi constar, també expressament, que, un cop que l'empresa de rènting rebi el pagament de l'import, en aquesta data, aplicarà el total d'aquest ajut a la reducció de les quotes de pagament o renda de l'arrendament que quedin per satisfer per part de l'arrendatari.

iv. El contracte ha de recollir que, en cas que l'import de la suma de les quotes pendents per abonar sigui inferior a l'import de l'ajut, l'excedent d'ajut pendent d'abonar al beneficiari ha de ser abonat per la companyia de rènting al beneficiari a la finalització del contracte d'arrendament. L'arrendatari, per tant, com a beneficiari de l'ajut, és qui ha de complir els requisits i les incompatibilitats que es preveuen en les bases.

v. En cas de les operacions de rènting, en tots els supòsits, independentment de qui tramiti l'ajut, el beneficiari de l'ajut ha de signar un document de cessió de el dret de cobrament a favor de la companyia de rènting que formalitzi l'operació.

3. Modificar l'apartat 4.3 de la convocatòria, que queda redactat de la manera següent:

4.3. La distribució dels fons d'acord amb les actuacions indicades en el punt 3.1 d'aquesta convocatòria és la següent:

- Actuació 1. Adquisició de vehicles d'energies alternatives: 963.292,02 €

D'aquest pressupost es destinaran com a màxim 100.000 € per a l'adquisició de vehicles de la categoria M1 o N1 sense que s'acrediti la baixa definitiva en circulació d'un vehicle matriculat a Espanya, de conformitat amb el que estableix l'apartat 3.3.1.3 d'aquesta convocatòria.

D'aquest pressupost es destinaran com a màxim 96.329,20 € per a l'adquisició de vehicles pesants propulsats per autogàs o gas natural.

D'aquest pressupost es reservaran 90.000 € per a sol·licituds de persones amb discapacitat i mobilitat reduïda.

- Actuació 2. Implantació d'infraestructura de recàrrega de vehicles elèctrics: 963.292,02 €.

D'aquest pressupost es reservaran 30.000 € per a sol·licituds de persones amb discapacitat i mobilitat reduïda.

- Actuació 3. Implantació de sistemes de préstecs de bicicletes elèctriques: 240.823,01 €.

- Actuació 4. Implantació de mesures de mobilitat sostenible al treball: 240.823,01 €.

Inicialment, amb aquesta distribució de fons de les actuacions es destinarà un 30 % a l'anualitat de 2020, un 60 % a l'anualitat de 2021 i un 10 % a l'anualitat de 2022.

4. Modificar l'apartat 5.1.2 de la convocatòria, que queda redactat de la manera següent:

5.1.2. En cas que el beneficiari de l'ajut estigui comprès en les lletres a), b), c) o e) de l'apartat 2 d'aquesta convocatòria, s'estableixen les quanties individuals d'ajut següents, sempre que no se superi el límit de preu de venda del vehicle establert en la taula següent, i s'ha d'entendre com a preu el preu de venda al client en el moment de sol·licitar l'ajut, abans de l'IVA:

Motorització

Categoria

MMTA (kg)

Límit preu venda vehicle (€)

Ajut (€)

GLP/autogàs o bifuel

N2

-

 

3.600

N3

Menor de 18.000

 

5.400

Major de 18.000 o igual

 

13.500

 

Motorització

Categoria

MMTA (kg)

Límit preu venda vehicle (€)

Ajut (€)

GNC, GNL o bifuel

N2

-

 

4.500

N3

Menor de 18.000

 

6.300

Major de 18.000 o igual

 

13.500

 

Motorització

Categoria

Autonomia (km)

Límit preu venda vehicle (€)

Ajut (€) amb desballestament

Ajut (€) sense desballestament

Pila combustible (FCV, FCHV)

M1

-

-

5.500

4.000

PHEV, REEV, BEV

Major de 30 o igual i menor de 90

45.000 (53.000 per a vehicles BEV de vuit places, en cas que el beneficiari sigui una administració pública o entitats o institucions que es dediquin principalment a prestar serveis socials o sense ànim de lucre reconegudes d'utilitat pública)

2.600

1.900

Major de 90 o igual

5.500

4.000

 

Motorització

Categoria

Autonomia (km)

Límit preu venda vehicle (€)

Ajut (€)

PHEV, REEV, BEV, pila combustible (FCV, FCHV)

N1

Major de 30 o igual

-

Sense desballestament

Amb desballestament

4.400

6.000

 

Motorització

Categoria

Autonomia (km)

Límit preu venda vehicle (€)

Ajut (€)

PHEV, REEV, BEV, pila combustible (FCV, FCHV)

M2, N2

-

-

8.000

M3, N3

15.000

BEV

L6e

-

600

L7e

800

L3e, L4e, L5e, amb P ≥ 3 kW

Major de 70 o igual

10.000

750

Per al cas d'adquisició de vehicles de categoria M1 per beneficiaris que siguin persones físiques discapacitades amb mobilitat reduïda i vehicle adaptat o que s'adapti per a la conducció, sempre que l'adaptació consti en la fitxa tècnica del vehicle adquirit, s'ha d'incrementar la quantia de l'ajut en 750 euros. Aquest increment també s'ha d'aplicar a l'adquisició de vehicles de categoria N1 per part de professionals autònoms discapacitats amb mobilitat reduïda i vehicle adaptat o que s'adapti per a la conducció.

5. Modificar l'apartat 5.1.3 de la convocatòria, que queda redactat de la manera següent:

5.1.3. En cas que el beneficiari de l'ajut estigui comprès en la lletra d) de l'apartat 2 d'aquesta convocatòria, i d'acord amb la grandària de l'empresa, segons el que es defineix en el Reglament (UE) núm. 651/2014 de la Comissió, de 17 de juny de 2014, s'estableixen les quanties individuals d'ajut següents, sempre que no se superi el límit de preu de venda del vehicle establert en la taula següent, i s'ha d'entendre com a preu el preu de venda al client en el moment de sol·licitar l'ajut, abans de l'IVA. En tot cas, la quantia de l'ajut no pot superar els llindars definits en el reglament comunitari que li sigui aplicable:

Motorització

Categoria

MMTA (kg)

Límit preu venda vehicle (€)

Ajut PIME (€)

Ajut gran empresa (€)

GLP/autogàs o bifuel

N2

-

-

2.250

1.800

N3

Menor de 18.000

5.400

Major de 18.000 o igual

13.500

 

Motorització

Categoria

MMTA (kg)

Límit preu venda vehicle (€)

Ajut PIME (€)

Ajut gran empresa (€)

GNC, GNL o bifuel

N2

-

-

2.250

1.800

N3

Menor de 18.000

5.400

Major de 18.000 o igual

13.500

 

​​​​​​​

Motorització

Categoria

Autonomia (km)

Límit preu venda vehicle (€)

Ajut (€) amb desballestament

Ajut (€) sense desballestament

PIME

Gran empresa

PIME

Gran empresa

Pila combustible (FCV, FCHV)

M1

-

-

5.500

5.500

4.000

4.000

PHEV, REEV, BEV

Major de 30 o igual i menor de 90

45.000 (53.000 per a vehicles BEV de vuit places, en cas que el beneficiari sigui una administració pública o entitats o institucions que es dediquin principalment a prestar serveis socials o sense ànim de lucre reconegudes d'utilitat pública)

2.300

2.200

1.670

1.600

Major de 90 o igual

4.000

3.000

2.920

2.190

 

Motorització

Categoria

Autonomia (km)

Límit preu venda vehicle (€)

Ajut (€) amb desballestament

Ajut (€) sense desballestament

PHEV, REEV, BEV, pila combustible (FCV, FCHV)

N1

Major de 30 o igual

-

PIME

Gran empresa

PIME

Gran empresa

5.000

4.000

3.630

2.900

 

 

Motorització

Categoria

Autonomia (km)

Límit preu venda vehicle (€)

Ajut PIME (€)

Ajut gran empresa (€)

PHEV, REEV, BEV, pila combustible (FCV, FCHV)

M2, N2

-

-

6.000

5.000

 

M3, N3

15.000

BEV

L6e

-

-

600

L7e

800

L3e, L4e, L5e amb P ≥ 3 kW

Major de 70 o igual

10.000

750

700

Nota: l'autonomia és en mode de funcionament exclusivament elèctric, que es defineix com la distància capaç de recórrer el vehicle utilitzant exclusivament l'energia acumulada en les seves bateries, i que declara el fabricant en la documentació tècnica i comercial del vehicle.

6. Modificar l'apartat 6.2 de la convocatòria, que queda redactat de la manera següent:

6.2. La documentació que s'ha d'aportar és la següent:

a) El document normalitzat 1 de la sol·licitud de subvenció d'aquesta convocatòria. La presentació de la sol·licitud suposa que la persona interessada accepta les prescripcions contingudes en la convocatòria corresponent, en el Reial decret 569/2020, de 16 de juny, com també que autoritza l'òrgan instructor del procediment, si és procedent, a obtenir de forma directa l'acreditació de les obligacions tributàries i amb la Tresoreria General de la Seguretat Social.

En cas que el sol·licitant denegui expressament l'autorització, ha d'aportar un certificat de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària i de la Tresoreria de la Seguretat Social que justifiqui que està al corrent de les obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

b) La fotocòpia del DNI, per als ciutadans espanyols, o del document equivalent que acrediti la identitat dels estrangers i en el qual ha de figurar el NIE de la persona física titular de l'establiment, o de la targeta d'identificació fiscal on consti el NIF de la persona jurídica, així com, en ambdós casos, del seu representant; llevat del consentiment exprés de l'interessat perquè les seves dades d'identitat personal puguin consultar-se mitjançant el sistema de verificació de dades d'identitat establert en l'Ordre PRE/3949/2006, de 26 de desembre, per la qual s'estableix la configuració, les característiques, els requisits i els procediments d'accés al sistema de verificació de dades d'identitat, de conformitat amb el que disposa el Reial decret 522/2006, de 28 d'abril, pel qual se suprimeix l'aportació de fotocòpies de documents d'identitat en els procediments administratius de l'Administració General de l'Estat i dels seus organismes públics vinculats o dependents.

c) Les persones jurídiques, públiques o privades, i altres entitats, amb personalitat jurídica o sense, a més del que estableix l'apartat anterior, han d'aportar la documentació acreditativa de les facultats de representació de la persona que formuli la sol·licitud d'ajut com a representant d'aquesta, inscrita degudament, si escau, en els registres públics corresponents.

d) En cas d'una entitat vinculada o dependent del sector públic ha de presentar una declaració responsable en la qual s'acrediti l'adscripció, i s'ha d'especificar si es refereix a l'Administració General de l'Estat, a una comunitat autònoma o a una entitat local, i en la qual declari si desenvolupa o no activitat comercial i mercantil.

e) Si es tracta de professionals autònoms, a més s'ha d'aportar el certificat d'alta en el Cens d'empresaris, professionals i retenidors expedit per l'Agència Estatal d'Administració Tributària.

f) Per a les actuacions 2, 3 i 4 definides en l'apartat 3 d'aquesta convocatòria, una memòria descriptiva de les actuacions que s'han d'emprendre que contengui almenys la descripció i l'abast de l'actuació, la inversió, el cost subvencionable i l'ajut sol·licitat.

g) En cas d'empreses, la declaració responsable inclosa en el document normalitzat 1, en la qual s'ha d'indicar la condició de pime o gran empresa o, si escau, si es tracta d'una entitat sense activitat mercantil i comercial.

h) L'autorització inclosa en el document normalitzat 1 per comprovar que està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i davant la Seguretat Social; o, en cas d'oposar-s'hi, el certificat d'estar-ho; o bé la declaració responsable d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, quan la quantia de l'ajut no superi els 3.000 euros per persona beneficiària, de conformitat amb el que preveu l'article 22 del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.

i) La declaració responsable inclosa en el document normalitzat 1 de no trobar-se en cap de les circumstàncies enumerades en l'article13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre; i, en particular, de trobar-se al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions, en els termes prevists en l'article 25 del Reglament de la Llei general de subvencions.

j) La declaració responsable inclosa en el document normalitzat 1 que no es disposa d'altres ajuts per a la mateixa actuació, per incompatibilitat d'ajuts.

k) L'oferta econòmica de l'actuació i, d'acord amb l'article 31.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, quan l'import de la despesa subvencionable supera els imports establerts en la legislació estatal en matèria de contractes del sector públic per als contractes menors (40.000 euros, en cas d'execució d'obres, o 15.000 euros quan es tracta d'altres contractes), el beneficiari ha de presentar, com a mínim, tres ofertes de diferents proveïdors, amb caràcter previ a assumir el compromís per a la prestació del servei o lliurament del bé, llevat que per les característiques especials de les despeses subvencionables no hi hagi en el mercat entitats suficients per dur-lo a terme.

L'elecció de les ofertes presentades s'ha de fer de conformitat amb els criteris d'eficàcia i d'economia, i s'ha de justificar expressament en cas que l'elecció no recaigui en la proposta econòmica més avantatjosa (document normalitzat 2).

No obstant això, ateses les característiques especials en l'adquisició de vehicles —normalment es fa a través de concessionaris oficials— no és necessària la presentació dels tres pressuposts per a l'actuació 1.

l) Quan s'opti per l'ajuda addicional pel desballestament d'un vehicle per a l'obtenció de l'ajut, s'ha d'acreditar la titularitat del vehicle durant el darrer any i s'ha d'aportar la fotocòpia del rebut de l'impost de vehicles de tracció mecànica de l'exercici de 2019 i la fitxa tècnica (targeta ITV) del vehicle per desballestar en què consti la data de la darrera inspecció tècnica de vehicles i la data de caducitat d'aquesta.

7. Modificar l'apartat 9 de la convocatòria, que queda redactat de la manera següent:

9. Competència i resolució

Correspon al director general d'Energia i Canvi Climàtic l'ordenació i la instrucció del procediment. El director general d'Energia i Canvi Climàtic ha d'emetre les propostes de resolució.

El conseller de Transició Energètica i Sectors Productius és l'òrgan competent per dictar les resolucions que posin fi al procediment.

8. Modificar l'apartat 18 de la convocatòria, que queda redactat de la manera següent:

18. Models normalitzats

Una vegada publicada la convocatòria, la Direcció General d'Energia i Canvi Climàtic, a través de l'enllaç web http://energia.caib.cat, ha de posar a disposició dels interessats la documentació normalitzada següent:

- Document 1. Sol·licitud de subvenció

- Document 2. Llista dels pressuposts sol·licitats.

9. Tenir per correctament presentades, sens perjudici dels possibles requeriments, les sol·licituds de subvencions emmarcades en l'actuació 1, pel que fa a l'adquisició de vehicles de la categoria M1 o N1 sense que s'acrediti la baixa definitiva en circulació d'un vehicle matriculat a Espanya, de conformitat amb el que estableix l'apartat 3.3.1.3 d'aquesta convocatòria.

10. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller de Transició Energètica i Sectors Productius en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 4 de desembre de 2020

El vicepresident i conseller de Transició Energètica i Sectors Productius Juan Pedro Yllanes Suárez