Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 12177
Secretaria General del Ple. Decret de batlia de modificació del Decret de batlia d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament de Palma
Per Decret de batlia núm. 202019432, de 2 de desembre de 2020, s'ha modificat el Decret de batlia núm. 201913026, de 28 de juny de 2019, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament de Palma, publicat al BOIB núm. 94 d'11 de juliol de 2019, d'acord amb el que s'especifica:
1.1.- On diu:
II.e. Població i Demarcació Territorial
a. Definir les bases de dades corporatives essencials per a la implementació de qualsevol servei municipal.
b. Mantenir i actualitzar les bases de dades corporatives (base de dades de Palma i base de dades de persones físiques i jurídiques).
c. Tramitar els expedients d'alteració del terme municipal i proposta de les divisions territorials del terme.
d. Dirigir i coordinar els serveis d'Estadística i Padró d'Habitants.
e. Coordinar la logística dels processos electorals.
f. Senyalitzar els vials i mantenir la llista municipal de carrers.
g. Dur a terme la identificació postal dels edificis.
II.f. Potestat sancionadora
Exercir les competències de la Batlia pel que fa a la potestat sancionadora en matèria d'infraccions generals, d'acord amb la legislació vigent.
II.g. Adscripció d'organismes i empreses
S'adscriuen a aquesta Àrea:
- Empresa Funerària Municipal (EFM)
Ha de dir:
II.d.4. Població i Demarcació Territorial
a. Definir les bases de dades corporatives essencials per a la implementació de qualsevol servei municipal.
b. Mantenir i actualitzar les bases de dades corporatives (base de dades de Palma i base de dades de persones físiques i jurídiques).
c. Tramitar els expedients d'alteració del terme municipal i proposta de les divisions territorials del terme.
d. Dirigir i coordinar els serveis d'Estadística i Padró d'Habitants.
e. Coordinar la logística dels processos electorals.
f. Senyalitzar els vials i mantenir la llista municipal de carrers.
g. Dur a terme la identificació postal dels edificis.
II.e. Potestat sancionadora
Exercir les competències de la Batlia pel que fa a la potestat sancionadora en matèria d'infraccions generals, d'acord amb la legislació vigent.
II.f. Adscripció d'organismes i empreses
S'adscriuen a aquesta Àrea:
- Empresa Funerària Municipal (EFM)
1.2.- On diu:
III.1.a.2. Escola Municipal de Formació
a. Exercir les competències de formació i reciclatge professional de tot el personal, excepte del personal de l'Àrea de Seguretat Ciutadana.
b. Col·laborar en l'execució dels plans de formació de l'Àrea de Seguretat Ciutadana.
Ha de dir:
III.1.A.2. Escola Municipal de Formació
a. Proporcionar l'adquisició i millora de les aptituds i habilitats professionals del personal al servei de l'Ajuntament i fomentar la millora professional de tots els seus treballadors.
b. Fomentar l'adquisició d'actituds, la innovació, l'estudi de programes d'actuació en matèria de prevenció, els fòrums d'opinió i la promoció cultural.
c. Coordinar amb altres institucions, autonòmiques o estatals la programació i execució d'accions formatives, de les quals aquests organismes són competents.
1.3 Afegir un nou punt a l'apartat VII.b. Urbanisme:
(...)
m. Informar, a través del departament d'Activitats, sobre la concessió per l'Àrea de Mobilitat de guals vinculats a edificacions i/o activitats.
1.4.- On diu:
IX.a. Mobilitat
(...)
f. Regular i gestionar les zones ORA, Acire i la resta d'ordenacions circulatòries i aparcaments especials prevists a l'Ordenança de circulació.
Ha de dir:
IX.a. Mobilitat
(...)
f. Regular, gestionar i resoldre sobre les zones ORA, ACIRE, guals i la resta d'ordenacions circulatòries i aparcaments especials prevists a l'Ordenança de circulació.
2. Aquest decret tendrà efectes des de la seva signatura, sense perjudici de la preceptiva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears, conforme al que disposa l'article 44.2 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Reial decret de 28 de novembre de 1986, i se'n donarà compte a les Àrees afectades i al Ple.
Palma, 2 de desembre de 2020
El secretari adjunt Miquel Ballester Oliver