Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 12133
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació amb grau en Informàtica per a la realització del projecte «eVIHA, PRAN»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació amb grau en Informàtica per a la realització del projecte «eVIHA, PRAN».

 

Palma, 4 de diciembre de 2020

El director gerent de la Fundació

José Lladó Iglesias

  

Annex I

Convocatòria per a la contractació d'una tècnica o tècnic de suport a la investigació amb grau en Informàtica per a la realització del projecte «eVIHA, PRAN»

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per a poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal d'un tècnic o d'una tècnica de suport a la investigació amb grau en Informàtica per a la realització del projecte «eVIHA, PRAN».

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés per a la contractació d'una tècnica o tècnic de suport a la investigació amb grau en Informàtica per a la realització del projecte «eVIHA, PRAN» amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

  1. Requisits de la plaça

  • Tenir el títol de grau o llicenciatura en Informàtica o afí.
  • Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) es permeti l'accés a l'ocupació pública.
  • Tenir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • Tenir complerts 16 anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
  • Emplenar el formulari d'autoavaluació (annex III de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

  1. Funcions de la plaça

  • Manteniment de les bases de dades clíniques eVIHA de pacients amb infecció per VIH.
  • Manteniment de les bases de dades de bacterièmia, bacteris multiresistents, ús d'antibiòtics, COVID, i altres bases clíniques del servei de Medicina interna – infeccioses.
  • Explotació de les dades de les bases de dades anteriors.
  1. Presentació de sol·licituds

Es poden presentar al registre físic o mitjançant el correu electrònic del Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es)[1], o bé de qualsevol altra manera prevista en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d'enviar a l'IdISBa per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins de les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud, datada i segellada per l'oficina de correus en què consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

  1. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució a la pàgina web de l'IdISBa, mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. Aquesta resolució serà publicada a la pàgina web de la Fundació.

  1. Reserva en favor de les persones amb discapacitat

Existeix a l'IdISBa una reserva del 7% de llocs de treball per a persones amb discapacitat, d'acord amb el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, per el qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'EBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

  1. Modalitat de contractació

Contracte per obra i servei a temps parcial (25 hores setmanals, a 5 hores diàries de dilluns a divendres), amb una duració de 12 mesos amb possibilitat de pròrroga, en el projecte «eVIHA, PRAN».

Remuneració bruta: 23.100,00 euros anuals bruts (prorrata de pagues extraordinàries inclosa).

Ubicació del lloc de treball: Hospital Universitari Son Espases i Hospital Universitari Son Llàtzer.

  1. Acreditació dels requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

  1. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'haurà de presentar el contracte amb la vida laboral.

  2. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.

  3. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa o dels crèdits aconseguits.

  4. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per un òrgan competent (Escola Oficial d'Idiomes, Conselleria, UIB; British Council o University of Cambridge).

  5. Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'hauran de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

  1. Tribunal qualificador

  • Dr. Melchor Riera Jaume, cap de servei de Medicina Interna de l'HUSE.

  • Dra. Helem Vilchez Rueda, metgessa del servei de Medicina Interna de l'HUSE.

  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

  1. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el barem que apareix a continuació, a més d'una entrevista personal.

  1. Formació relacionada amb la plaça (4 punts màx.)

  • Formació en base de dades (0.05 punts per hora acreditada; 1 punt màxim).

  • Acreditar especialització, postgrau o màster relacionat amb les tasques a desenvolupar (1 punt per especialització, postgrau o màster; 3 punts màxim).

  1. Experiència professional (4 punts màx.)

  • Experiència en elaboració, manteniment i explotació de bases de dades (EXCEL i ACCESS) en l'àmbit sanitari (0.01 punts per mes treballat; 0.5 punts màxim).
  • Experiència en elaboració, manteniment i explotació de bases de dades (ORACLE, SQLSERVER i ACCESS) en l'àmbit sanitari (0.05 punts per mes treballat; 2 punts màxim).
  • Experiència en PENTAHO DATA INTEGRATION (0.01 punts per mes treballat; 0.5 punts màxim).
  • Experiència en JASPER (0.01 punts per mes treballat; 0.5 punts màxim).
  • Experiència en gestió de projectes (0.01 punts per mes treballat; 0.5 punts màxim).
  1. Coneixement d'idiomes (1 punt màx.)

Només es valorarà el nivell més alt de cada idioma.

  • Anglès o català nivell B1/B2 (0.25 punts per certificat).
  • Anglès o català nivell C1 (0.5 punts per certificat).
  • Anglès o català nivell C2 (0.75 punts per certificat).
  1. Fase d'entrevista (1 punt màx.)

L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per a poder acarar-los en cas de no haver-los aportat acarats juntament amb la sol·licitud. No presentar-se a l'entrevista és motiu d'exclusió.

  1. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

  

Palma, 4 de diciembre de 2020

El director gerent de la Fundació

José Lladó Iglesias

 

 

Annex II

Formulari d'inscripció per a l'oferta de contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació amb grau en Informàtica per a la realització del projecte «eVIHA, PRAN» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

Nom:             

Cognoms:

DNI:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació amb grau en Informàtica per a la realització del projecte «eVIHA, PRAN» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit (document 1)

    • Títol que consta com a requisit (doc. 1.1)

  • Fotocòpia del DNI o NIE (document 2)

  • CV actualitzat (document 3)

  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada.

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per a formar part del procés de selecció per a la contractació d'una tècnica o tècnic de suport a la investigació amb grau en Informàtica per a la realització del projecte «eVIHA, PRAN» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Palma, _____________________

Signatura

 

 

​​​​​​​Annex III AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Contractació d'una tècnica o tècnic de suport a la investigació amb grau en Informàtica per a la realització del projecte «eVIHA, PRAN»

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

FORMACIÓ

4

 

 

Formació en bases de dades (0.05 p./hora)

1

 

 

Especialització, postgrau o màster relacionat (1 p. per titulació)

3

 

 

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

4

 

 

Experiència en elaboració, manteniment i explotació de bases de dades (EXCEL i ACCESS) en l'àmbit sanitari (0.01 punts per mes treballat)

0.5

 

 

Experiència en elaboració, manteniment i explotació de bases de dades (ORACLE i SQLSERVER) en l'àmbit sanitari (0.05 punts/mes treballat)

2.0

 

 

Experiència en PENTAHO DATA INTEGRATION (0.01 p./mes treballat)

0.5

 

 

Experiència en JASPER (0.01 p./mes treballat)

0.5

 

 

Experiència en gestió de projectes (0.01 p./mes treballat)

0.5

 

 

CONEIXEMENT D'IDIOMES

1

 

 

Català o anglès B1/B2 (0.25 p./certificat)

1

 

 

Català o anglès C1 (0.5 p./certificat)

 

 

Català o anglès C2 (0.75 p./certificat)

 

 

ENTREVISTA

1

X

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (Ex.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma)

[1]Els documents adjunts al correu electrònic hauran de ser en format PDF i, si és possible, comprimits en un únic ZIP.