Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 12151
Resolució del director d’Àrea de Professionals i Relacions Laborals del Servei de Salut de les Illes Balears de 12 de novembre de 2020 per la qual se sotmet a informació pública l’Avantprojecte de decret pel qual es regula el règim disciplinari del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears
Fets
1. El 14 de febrer de 2020, la consellera de Salut i Consum va ordenar l'inici de l'expedient per elaborar el decret pel qual es regula el règim disciplinari del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears.
Així mateix, es va designar la Direcció de Recursos Humans i Relacions Laborals (actualment Direcció d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals del Servei de Salut de les Illes Balears) com a òrgan responsable de tramitar-lo.
2. El 14 de febrer de 2020, el director d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals del Servei de Salut va emetre la corresponent memòria d'anàlisi de l'impacte normatiu.
Fonaments de dret
1. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. L'article 42 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, que regula el procediment d'elaboració de les disposicions administratives, i l'article 44, que en regula la informació pública.
3. Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això dict la següent
Resolució
1. Sotmetre a informació pública l'Avantprojecte de decret pel qual es regula el règim disciplinari del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears, i posar-lo a disposició de les persones interessades a les dependències de la Direcció d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals del Servei de Salut de les Illes Balears (carrer de la Reina Esclarmunda, 9, de Palma), a la web http://salut.caib.es i al Portal de Participació Ciutadana (<participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears.
2. Establir el termini per a la informació pública en 15 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Disposar que les al·legacions s'han de presentar a les dependències de la Direcció d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals del Servei de Salut de les Illes Balears o per qualsevol de les vies que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015 (les quals s'han d'adreçar a la Direcció d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals).
4. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions telemàticament per mitjà de l'apartat “Participació en l'elaboració de normativa” del Portal de Participació Ciutadana durant el termini establert, de conformitat amb l'article 34.2.f de la Llei 3/2003, i determinar que sempre que en les al·legacions presentades telemàticament figuri la identificació de la persona o de l'entitat que les presenta s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d'entrada electrònic de l'Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari de l'òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d'expedir una diligència sobre les al·legacions presentades.
5. Ordenar que es publiqui aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 12 de novembre de 2020
El director d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals del Servei de Salut Gabriel Lladó Vidal