Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 12145
Resolució conjunta del director general del Servei de Salut de les Illes Balears i del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca, d'una banda, la provisió amb caràcter interí d'una plaça vacant de personal estatutari del subgrup A1 dependent d'alguna de les gerències del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca (HUSE, HSLL o GAP Mallorca) i, d'altra banda, la contractació com a investigador/a clínic/a dins el programa "CLINIC" del projecte "TALENT PLUS". Construint Salut, Generant Valor", finançat pel Pla Anual 2018 de l'Impost de Turisme Sostenible

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

  1. D'una banda, existeixen en aquests moments diverses places vacants de personal estatutari sanitari del subgrup A1 a les diverses plantilles de personal estatutari de les gerències de l'Àrea de Salut de Mallorca del Servei de Salut de les Illes Balears Mallorca (HUSE, HSLL o GAP Mallorca), la provisió de les quals es considera necessària.

  2. D'altra banda, la Fundació Institut d'Investigació Sanitària de les Illes Balears (IDISBA) necessita efectuar la incorporació temporal d'un investigador o investigadora per al programa "CLINIC" del projecte "TALENT PLUS. Construint Salut, Generant Valor", de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

  3. El projecte TALENT PLUS té com a objectiu establir programes de captació de talent investigador que impulsi la contractació a la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), en règim de concurrència competitiva, de personal investigador i de suport a la investigació que pugin contribuir a la generació de valor i  en la producció de resultats en salut a la Fundació IdISBa.

Consideracions Jurídiques

1. L'article 9.1 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, determina que «per motius de necessitat, d'urgència o per al desenvolupament de programes de caràcter temporal, conjuntural o extraordinari, els serveis de salut podran nombrar personal estatutari temporal».

De conformitat amb l'article 9.2 de la Llei 55/2003 esmentada, el nomenament de personal amb caràcter interí s'expedirà per a l'acompliment d'una plaça vacant dels centres o serveis de salut, quan sigui necessari atendre les funcions corresponents.

L'article 33 d'aquesta llei disposa que «la selecció de personal estatutari temporal s'efectuarà mitjançant procediments que permetin la màxima agilitat en la selecció, els quals es basaran en els principis d'igualtat, mèrit, capacitat, competència i publicitat, i que seran establerts amb prèvia negociació a les taules corresponents».

A l'àmbit del Servei de Salut de les Illes Balears encara no s'han dictat disposicions reglamentàries que regulin la selecció i la provisió del personal estatutari, per la qual cosa continua vigent, de conformitat amb l'apartat 1.c de la disposició transitòria sisena de la Llei 55/2003, amb rang reglamentari, el Reial Decret Llei 1/1999, de 8 de gener, sobre la selecció de personal estatutari i provisió de places a les institucions sanitàries de la Seguretat Social. Per aquest motiu, mentre que no s'aprovi una norma reglamentària que reguli la selecció de personal estatutari, es va aprovar l'Acord del Consell de Govern de 25 de novembre de 2016 pel qual es ratifica l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat d'11 de novembre de 2016 pel qual s'aprova el Text refós que regula els procediments de selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears mitjançant la creació de borses de treball per a cada categoria i especialitat (BOIB núm. 71, de 09/06/2018), modificat per l'Acord del Consell de Govern de 8 de juny de 2018 pel qual es ratifica l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 29 de maig de 2018 (BOIB núm. 71, de 09/06/2018). D'ara endavant, Acord de Borsa Única.

El punt 26 del citat Acord de Borsa Única estableix un procediment especial de selecció de facultatius especialistes d'àrea, quan ho requereixin el treball i la especificitat del lloc de treball.

En virtut del punt 2 de la Resolució de la consellera de Salut de 13 de gener de 2016 per la qual es deleguen competències en matèria de personal estatutari als òrgans del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 10, de 21/01/2016), es delega en la persona titular de la Direcció General del Servei de Salut la competència de convocar i resoldre els procediments de selecció de personal estatutari fix i de personal estatutari temporal interí, establir les bases, els programes i els continguts de les proves i nomenar els membres dels òrgans de selecció, així com la resta de facultats que, en relació amb les anteriors, corresponguin al conseller de Salut d'acord amb la legislació vigent.

2. En relació al contracte d'investigació derivat de la selecció d'aquest facultatiu o aquesta facultativa, que es subscriurà a l'IDISBA, cal destacar:

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

L'article 27 dels estatuts de la Fundació estableix que el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

3. D'altra banda, cal tenir en compte l'Acord del Consell de Govern de 28 de febrer de 2020, pel qual s'autoritza la superació dels límits previstos a l´article 7.1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, per al personal sanitari estatutari, laboral i funcionari de les escales sanitàries que presta serveis a les institucions sanitàries dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, per a realitzar tasques d'investigació sanitària a llocs de treball de l'IdISBa (BOIB núm. 26, de 29/02/2020).

Per tot això, dictam la següent

Resolució

PRIMER: Convocar, d'una banda, la provisió amb caràcter interí d'una plaça vacant de personal estatutari sanitari del subgrup A1 dependent d'alguna de les gerències del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca (HUSE, HSLL o GAP Mallorca) i, d'altra banda, la contractació com a investigador/a clínic/a per al programa "CLINIC" del projecte "TALENT PLUS. Construint Salut, Generant Valor", finançat pel Pla Anual 2018 de l'Impost de Turisme Sostenible, d'acord amb les bases que figuren com annex 1 a aquesta resolució.

Segon: Publicar la present resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució –que esgota la via administrativa– pot interposar-se un recurs de reposició davant els òrgans que ho dicten, en el termini d'un mes a contar des del dia següent a la data de publicació al BOIB, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També pot interposar-se directament un recurs contenciós-administratiu davant la jurisdicció contenciosa-administrativa en el termini de dos meses a contar des del dia següent a la data de publicació en el BOIB, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa-administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

Palma, 3 de desembre de 2020

La Consellera de Salut i Consum P.D. Director general del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB 10/2016) Julio Miguel Fuster Culebras El director gerent de la Fundació Institut d'Investigació SanitàriaIlles Balears José Llado Iglesias

 

ANNEX I BASES DE LA CONVOCATÒRIA

I. I. Plaça convocada / Lloc de treball convocat

D'una banda, plaça vacant de personal estatutari sanitari del subgrup A1 dependent d'alguna de les gerències del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca (HUSE, HSLL o GAP Mallorca). La concreció de la categoria assignada en el nomenament i de la gerència d'adscripció dependrà del títol de metge/metgessa especialista que aporti la persona adjudicatària.

I, d'altra banda, lloc d'investigador/a clínic/a per al programa "CLINIC" del projecte "TALENT PLUS. Construint Salut, Generant Valor", finançat pel Pla Anual 2018 de l'Impost de Turisme Sostenible, amb un contracte a temps parcial de 24 hores setmanals per una durada de 3 anys amb la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears. 

II. Característiques

a. Lloc i centre de treball

En tant que personal estatutari, dependrà de la categoria estatutària i de la gerència d'adscripció.

I en tant que personal laboral, a la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears, ubicada a l'Edifici S de l'Hospital Universitari Son Espases, carretera de Valldemossa 79, de Palma (07120) o on la Fundació determini.

b. Tipus de nomenament i contracte

A la persona seleccionada se li expedirà un nomenament de personal estatutari amb caràcter interí, per plaça vacant, que es prolongarà fins que aquesta es cobreixi mitjançant el corresponent procediment de selecció o provisió, ja sigui amb caràcter definitiu o per reingrés provisional, o fins que –en el seu cas– s'amortitzi la plaça vacant.

Així mateix, se li farà un contracte a temps parcial de 24 hores setmanals per una durada de 3 anys.

c. Retribucions

D'una banda, per part de l'Ib-Salut, les corresponents a la categoria estatutària de la plaça assignada d'acord amb la normativa vigent i la Instrucció de retribucions.

I, d'altra banda, per part de l'IdISBa, una retribució anual bruta de 30.080,00 €. Altres recursos econòmics a disposició del professional:

  • A més de l'anterior, aquest contracte anirà acompanyat de la dotació de 102.000,00 € per a dur a terme un projecte d'investigació en salut, distribuïts en 3 anualitats de 34.000 €. La distribució per anualitats podria ser modificada en funció de les necessitats reals d'execució del projecte d'investigació, sempre sense excedir la quantitat total.
  • Finalment, també s'afegeix la dotació per a la contractació d'un investigador postdoctoral per a incorporar-se a la línia d'investigació que estableixi l'investigador seleccionat, amb un cost de 37.908,55 € anuals (sou de 28.000,00 €).

d. Funcions o tasques principals

A l'Ib-Salut, les pròpies de la categoria estatutària.

A l'IdISBa, les funcions del projecte d'investigació que aporti la persona adjudicatària. A més, les funcions de l'investigador/a clínic/a per al programa "CLINIC" del projecte "TALENT PLUS. Construint Salut, Generant Valor" seran:

  • Desenvolupament de programes d'investigació propis de la seva àrea, incorporant-se a grups d'investigació de l'IdISBa.
  • Potenciació de les línies d'investigació existents.
  • Realització i fomentació de publicacions d'impacte nacional i internacional.
  • Generació i transferència de coneixements amb impacte en la salut de la població i al sistema sanitari.

e. Període de prova

A l'Ib-Salut, el màxim establert a l'article 33 de l'Estatut marc.

A l'IdISBa, el que s'estableixi, en el seu cas, al contracte de treball. 3 mesos.

f. Jornada de treball

A l'Ib-Salut, la corresponent al personal estatutari.

A l'IdISBa, jornada a temps parcial de 24 hores setmanals per una durada de 3 anys.

III. Requisits

1. Requisits generals. Per a ser admeses en aquest procés selectiu, les persones aspirants han de complir els següents requisits generals:

a. Tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol altre estat de la Unió Europea o la de qualsevol altre estat al qual li sigui aplicable la lliure circulació de treballadors en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya. També poden participar (independentment de la nacionalitat) els cònjuges d'espanyols i de ciutadans d'altres estats de la Unió Europea sempre que aquests no estiguin separats de dret, així com els seus descendents menors de 21 anys o que tinguin la condició de dependents i siguin majors d'aquesta edat.

b. Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c. Estar en possessió del títol universitari de llicenciat/ada o graduat/ada en Medicina i Cirurgia i de qualsevol títol de metge/metgessa especialista. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, és necessari tenir la credencial que acrediti la seva homologació pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, o bé estar en disposició d'obtenir-la dins el termini de presentació de sol·licituds.

d. Tenir la capacitat funcional necessària per a desenvolupar les funcions que es derivin del nomenament corresponent.

e. La persona aspirant no ha d'haver estat separada del servei –mitjançant expedient disciplinari– de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria, ni ha d'haver estat inhabilitada amb caràcter ferm per a exercir funcions públiques ni per a la professió corresponent.

f. En el cas de les persones d'altres estats esmentats al paràgraf a), la persona aspirant no ha d'estar inhabilitada per sanció o pena per a accedir a funcions o serveis públics en un estat de la Unió Europea, ni ha d'haver estat separada de cap de les seves administracions ni cap dels seus serveis públics per sanció disciplinària en els sis anys anteriors a la convocatòria.

g. No tenir la condició de personal estatutari fix, interí o eventual en la mateixa categoria i especialitat a la qual s'opta, independentment de la seva situació administrativa.

h. Acreditar coneixements de llengua catalana nivell B1 mitjançant l'aportació del certificat expedit per l'Escola Balear d'Administracions Públiques o certificat expedit, reconegut com equivalent o homologat per la Direcció General de Política Lingüística CAIB que acrediti estar en possessió del nivell de coneixements de català esmentat. No obstant això, tenint en compte que el present procediment de provisió afecta a una categoria de personal estatutari sanitari, quan la falta o la insuficiència acreditada del professional pugui afectar a la prestació assistencial o quan el compliment de les funcions de la plaça o lloc de treball requereixin una especial qualificació, coneixements i habilitats directives, excepcionalment, si el personal no pogués acreditar el nivell de coneixements de la llengua catalana corresponents a la plaça o lloc de treball al qual opta, s'admetran les sol·licituds de participació de tots els aspirants, i la persona que resulti adjudicatària quedarà obligada a aconseguir aquests coneixements de la llengua catalana en un termini màxim de dos anys, a partir de la data d'ocupació de la plaça o lloc de treball.

2. Requisits específics. A més dels requisits generals anteriors, també s'han de complir els següents requisits específics:

a. Haver completat la Formació Sanitària Especialitzada via MIR o equivalents (altres vies de formació sanitària amb examen nacional).

b. Nivell B2 d'anglès. El nivell B2 d'anglès també és demostrable mitjançant la realització d'estudis superiors en anglès o per haver tingut contractes de treball superiors a un any en països angloparlants o contractes on l'anglès fos la llengua de comunicació; la qual cosa s'haurà d'acreditar mitjançant la documentació pertinent o amb la realització de l'entrevista amb anglès.

c. Tenir un doctorat oficial.

3. Els requisits establerts a la base 3.1 i 3.2 han de complir-se en el moment de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins el moment de la toma de possessió, amb excepció, en el seu cas, del requisit de la base 3.1.h). La persona aspirant ha d'acreditar-los fefaentment en el moment de presentar la sol·licitud.

IV. Sol·licituds

Les persones interessades en participar en la convocatòria han de presentar, en el termini de 3 mesos des del dia següent a la publicació de la convocatòria, la següent documentació:

Sol·licitud de participació en la convocatòria d'acord amb el model que consta a l'annex III d'aquesta resolució.

  • Documentació original o compulsada que acrediti el compliment dels requisits i els mèrits al·legats.
  • S'haurà d'acompanyar certificació de traducció jurada en llengua catalana o castellana de tots els documents que no siguin redactats en un d'aquests dos idiomes.
  • Projecte d'investigació i apartat d'aposta estratègica de contribució per desenvolupament de l'IdISBa.
  • Curriculum vitae.

La documentació referida en el punt anterior pot presentar-se en el registre del Servei de Salut de les Illes Balears, ubicat al carrer Reina Esclaramunda, núm. 9, de Palma (07003), o en qualsevol lloc que estableixi l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

V. Criteris de selecció i desenvolupament del procés selectiu

1. El sistema selectiu serà el de concurs, d'acord amb el barem de mèrits que s'especifica a l'annex II adjunt a aquesta resolució, per la qual es podrà obtenir una puntuació màxima de 10 punts.

2. El procés selectiu es desenvoluparà de la següent manera:

a. Llistes provisionals d'aspirants admesos i exclosos (amb causa d'exclusió) per a participar a la convocatòria: Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Comissió de Selecció verificarà que les persones aspirants han presentat la sol·licitud dins del termini esmentat anteriorment al punt 4 i que aquestes compleixen amb els requisits que s'exigeixen en la convocatòria, i confeccionarà i publicarà a les pàgines web www.ibsalut.es i www.idisba.es les llistes provisionals d'aspirants admesos i exclosos (amb causa d'exclusió) per a participar a la convocatòria.

Les persones interessades tindran un termini de 10 dies hàbils, comptant des del dia següent a la publicació d'aquestes llistes, per a presentar reclamacions –que no tindran caràcter de recurs o per a esmenar defectes.

b. Llistes definitives d'aspirants admesos i exclosos (amb causa d'exclusió) per a participar a la convocatòria: Transcorregut el termini dels 10 dies hàbils esmentat al paràgraf anterior, i una vegada resoltes les possibles reclamacions o esmenen presentades per la Comissió de Selecció, aquesta confeccionarà i publicarà a la pàgina web www.ibsalut.es i a www.idisba.es les llistes definitives d'aspirants admesos i exclosos (amb causa d'exclusió) per a participar a la convocatòria.

Juntament amb la publicació de les llistes definitives d'aspirants admesos i exclosos, s'anunciarà el lloc, data i hora de les entrevistes amb les persones admeses, a la qual fa referència l'apartat 6 del barem de mèrits.

c. Llistes provisionals de mèrits: Una vegada publicades les llistes definitives d'aspirants admesos i exclosos (amb causa d'exclusió) per a participar en la convocatòria, la Comissió de Selecció baremarà els mèrits al·legats i aportats juntament amb la sol·licitud per cada una de les persones admeses d'acord amb el barem de mèrits del annex II adjunt, i confeccionarà i publicarà a les pàgines web www.ibsalut.es i www.idisba.es les llistes provisionals de mèrits.

Les persones interessades tindran un termini de 5 dies hàbils, comptant des del dia següent a la publicació d'aquestes llistes, per a presentar reclamacions –que no tindran caràcter de recurs o per a esmenar defectes.

d. Llistes definitives de mèrits i puntuació total del procediment: Transcorregut el termini dels 5 dies hàbils esmentat al paràgraf anterior, i una vegada resoltes les possibles reclamacions o esmenen presentades per la Comissió de Selecció, aquesta confeccionarà i publicarà a la pàgina web www.ibsalut.es i a www.idisba.es les llistes definitives de mèrits.

Juntament amb aquestes llistes definitives de mèrits, es publicaran les llistes amb les puntuacions totals del procés selectiu, amb indicació de l'ordre de prelació definitiu.

e. Resolució de la convocatòria: Finalitzat el procés selectiu, la Comissió de Selecció elevarà als òrgans convocants la proposta de resolució de la convocatòria amb l'ordre de prelació definitiu, per a que aquests òrgans resolguin la present convocatòria per mitjà d'una resolució que ha de publicar-se al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

VI. Comissió de Selecció

1. La Comissió de Selecció està composta pels membres següents:

- Un president: Miquel Fiol Sala, director científic de l'IdISBa.

- Sis vocals:

  • Julia García Fuster, subdirectora científica de l'IdISBa.
  • Maria Adoración Romaguera Bosch, investigadora de l'IdISBa.
  • Antonio Gayà Puig, investigador de l'IdISBa.
  • Dr. Joan Benejam Gual, uròleg de l'Hospital de Manacor.
  • Dr. Maties Torrent Quetglas, tècnic de salut i responsable de formació de l'Àrea de Salut de Menorca.
  • Dr. Bartolomé Boned Serra , pediatra de l'Hospital Can Misses.
  • Secretària: Carolina Millán Pons, responsable de Recursos Humans de l'IdISBa.

2.   Quant a l'abstenció i recusació dels membres de la Comissió de Selecció ha d'estar-se al que s'estableix en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic, i en els articles 22 i 23 de la Llei 3/2003, de 26 de març.

3.   Les funcions de la Comissió de Selecció són les següents:

a) Verificar que les persones aspirants han presentat la sol·licitud dins del termini esmentat anteriorment al punt 4 i que compleixen els requisits que s'exigeixen a aquesta convocatòria.

b) Valorar els mèrits al·legats i aportats juntament amb la sol·licitud per cada una de les persones aspirants participants en la convocatòria d'acord amb el barem de mèrits de l'annex II adjunt.

c) Confeccionar i publicar les llistes provisionals i definitives d'aspirants admesos i exclosos (amb causa d'exclusió) per a participar en la convocatòria.

d)   Confeccionar i publicar les llistes provisionals i definitives dels mèrits de les persones aspirants admeses d'acord amb el barem de mèrits de l'annex II adjunt.

e)   Resoldre les reclamacions o esmenes que es presentin, així com els dubtes que sorgeixin en l'aplicació del barem de mèrits.

f) Elevar a l'òrgan convocant la proposta de resolució de la convocatòria amb l'ordre de prelació definitiu.

g)   Qualsevol altra funció quant al desenvolupament del procés.

VII.  Nomenament i presa de possessió

1. La persona seleccionada disposarà d'un termini d'un mes, comptant a partir del dia següent a la publicació en el BOIB, per a prendre possessió de la plaça estatutària i per a signar el contracte corresponent.

2. La presa de possessió i la signatura del contracte quedaran condicionades a la presentació d'un informe mèdic que acrediti l'aptitud psicofísica per al desenvolupament del lloc de treball adjudicat.

 

​​​​​​​ANNEX II BAREM DE MÈRITS (màxim 10 punts)

1. Experiència professional en tasques pròpies del lloc de treball assistencial (mèrits darrers 10 anys).  Màxim 0,8 punts.

· 0,00666 punts per mes de treball.

2. Mèrits docents. Màxim 2 punts.

2.1. En formació especialitzada de residents als darrers 10 anys. Màxim 0,5 punts.

  • 0,005 punts per mes com a tutor o tècnic d'unitat docent.
  • 0,01 punts per mes com a cap d'unitat docent.

2.2 En formació universitària. Màxim 1,5 punts.

  • Acreditat com a contractat ajudant doctor (0,25 punts).
  • Acreditat com a contractat doctor (0,5 punts).
  • Acreditat com a professor titular ANECA o equivalent (1 punt).
  • Acreditat com a catedràtic ANECA o equivalent (1,5 punts).

3.   Experiència investigadora. Màxim 4 punts.

3.1 Publicacions WoS, d'acord amb el JCR any publicació. Originals, editorials. Màxim 1,5 punts. (Mèrits darrers 5 anys)

  • Primer autor, darrer autor o corresponding author. 0,08 punts per publicació D1.
  • Primer autor, darrer autor o corresponding author. 0,05 punts per publicació q1.
  • Primer autor, darrer autor o corresponding author. 0,03 punts per publicació q2.
  • Primer autor, darrer autor o corresponding author. 0,01 punts per publicació q3, q4.
  • Altre signant: 0,03 punts per publicació D1.
  • Altre signant: 0,01 punts per publicació q1.
  • Altre signant: 0,005 punts per publicació q2.
  • Altre signant: 0,003 punts per publicació q3, q4.

3.2 Projectes d'investigació com a IP. Màxim 1,5 punts. (Mèrits projectes aprovats els darrers 10 anys).

  • Investigador principal de projecte competitiu públic internacional. 0,3 punts.
  • Co-IP o cap de paquet de treball WP de projecte competitiu públic internacional. 0,15 punts.
  • Investigador col·laborador de projecte competitiu públic internacional. 0,05 punts.
  • Investigador principal de projecte competitiu públic nacional. 0,1 punts.
  • Co-IP de           projecte competitiu públic nacional. 0,05 punts.
  • Investigador col·laborador de    projecte competitiu públic nacional. 0,005 punts.
  • Investigador     principal            de        projecte            competitiu         privat nacional/internacional. 0,05 punts.
  • Co-IP de projecte competitiu privat nacional. 0,025 punts.
  • Investigador col·laborador de    projecte competitiu privat nacional. 0,002 punts.
  • Investigador principal    de projecte competitiu privat autonòmic. 0,02 punts.
  • Co-IP de projecte competitiu privat autonòmic. 0,01 punts.
  • Investigador col·laborador de    projecte competitiu privat autonòmic. 0,001 punts.
  • Col·laborador de projectes no competitius nacionals/internacionals (assaigs clínics, etc.). 0.001 punts.

3.3 Capacitat captació de fons competitius d'investigació, innovació, traslació clínica, lideratge de grups... Màxim 1 punt. (Mèrits darrers 10 anys)

  • Fons captats per investigació (màxim 0,5 punts):
  • Responsable de la captació com a IP o co-IP: 0,1 punts per cada 200.000 € de fons.
  • Transferència: (màxim 0,5 punts):
  • Guies i informes per a agències internacionals (0.1 punts si editor o primer autor, 0,02 punts si darrer autor).
  • Guies i informes per a agències nacionals, serveis públics de salut (0.05 punts si editor o primer autor, 0,01 punts si darrer autor).
  • Llibres científics: 0,05 punts si primer autor o editor, 0,01 punts per capítol.
  • Registre propietat intel·lectual: 0,05 punts.
  • Patent llicenciada: 0,2 punts.
  • Lideratge de grups d'investigació reconeguts. Màxim 0,1 punts.

4. Idiomes. Coneixements d'altres idiomes diferents als propis i oficials de la CAIB. Màxim 0,2 punts.

0.1 punt per idioma, demostrant fluïdesa amb la titulació corresponent (equivalent a C1) o en temps de residència per treball superior a 1 any en país de parla de l'idioma.

5.   Projecte d'investigació i apartat d'aposta estratègica de contribució per al desenvolupament del IdISBa. Màxim 2 punts.

6.   Entrevista. Màxim 1 punt.

Aquesta entrevista podrà fer-se totalment o parcialment en anglès.

 

 

ANNEX II Formulari d'inscripció per a l'oferta de la provisió amb caràcter interí d'una plaça vacant de personal estatutari sanitari del subgrup A1 dependent d'alguna de les gerències del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca (HUSE, HSLL o GAP Mallorca) i, d'altra banda, la contractació com a investigador/a clínic/a dins el programa "CLINIC" del projecte "TALENT PLUS. Construint Salut, Generant Valor", finançat pel Pla Anual 2018 de l'Impost de Turisme Sostenible

Nom:

Cognoms:

DNI:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés selectiu de la provisió amb caràcter interí d'una plaça vacant de personal estatutari sanitari del subgrup A1 dependent d'alguna de les gerències del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca (HUSE, HSLL o GAP Mallorca) i, d'altra banda, la contractació com a investigador/a clínic/a dins el programa "CLINIC" del projecte "TALENT PLUS. Construint Salut, Generant Valor", finançat pel Pla Anual 2018 de l'Impost de Turisme Sostenible.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

Titulació exigida com a requisit. (Document 1)

Doctorat. (Document 1.1)

Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)

CV actualitzat. (Document 3)

Haver completat la Formació Sanitària Especialitzada via MIR o equivalent (Document 4)

Nivell d'anglès (Document 5)

Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR

Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per a formar part del procés selectiu per a la provisió amb caràcter interí d'una plaça vacant de personal estatutari sanitari del subgrup A1 dependent d'alguna de les gerències del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca (HUSE, HSLL o GAP Mallorca) i, d'altra banda, la contractació com a investigador/a clínic/a dins el programa "CLINIC" del projecte "TALENT PLUS. Construint Salut, Generant Valor", finançat pel Pla Anual 2018 de l'Impost de Turisme Sostenible.

​​​​​​​Palma, _____________________

 

Signatura

 

ANNEX III AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

La provisió amb caràcter interí d'una plaça vacant de personal estatutari sanitari del subgrup A1 dependent d'alguna de les gerències del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca (HUSE, HSLL o GAP Mallorca) i, d'altra banda, la contractació com a investigador/a clínic/a dins el programa "CLINIC" del projecte "TALENT PLUS. Construint Salut, Generant Valor", finançat pel Pla Anual 2018 de l'Impost de Turisme Sostenible.

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL  en tasques pròpies del lloc de treball assistencial (mèrits darrers 10 anys).  Màxim 0,8 punts.

0,8

 

 

0,00666 punts per mes de treball

0,8

 

 

Mèrits docents. Màxim 2 punts.

2

 

 

En formació especialitzada de residents als darrers 10 anys. Màxim 0,5 punts.

0,5

 

 

0,005 punts per mes com a tutor o tècnic d'unitat docent.

               

0.5

 

 

0,01 punts per mes com a cap d'unitat docent.

0.5

 

 

En formació universitària. Màxim 1,5 punts.

1,5

 

 

Acreditat com a contractat ajudant doctor (0,25 punts).

               

0,25

 

 

Acreditat com a contractat doctor (0,5 punts).

0,5

 

 

Acreditat com a professor titular ANECA o equivalent (1 punt).

1

 

 

Acreditat com a catedràtic ANECA o equivalent (1,5 punts).

1,5

 

 

Experiència investigadora. Màxim 4 punts.

4

 

 

Publicacions WoS, d'acord amb el JCR any publicació. Originals, editorials. Màxim 1,5 punts. (Mèrits darrers 5 anys)

1,5

 

 

Primer autor, darrer autor o corresponding author. 0,08 punts per publicació D1.

 

 

 

Primer autor, darrer autor o corresponding author. 0,05 punts per publicació q1.

 

 

 

Primer autor, darrer autor o corresponding author. 0,03 punts per publicació q2.

 

 

 

Primer autor, darrer autor o corresponding author. 0,01 punts per publicació q3, q4.

 

 

 

Altre signant: 0,03 punts per publicació D1.

 

 

 

Altre signant: 0,01 punts per publicació q1.

 

 

 

Altre signant: 0,005 punts per publicació q2.

 

 

 

Altre signant: 0,003 punts per publicació q3, q4.

 

 

 

Projectes d'investigació com a IP. Màxim 1,5 punts. (Mèrits projectes aprovats els darrers 10 anys).

1,5

 

 

Investigador principal de projecte competitiu públic internacional. 0,3 punts.

0,3

 

 

Co-IP o cap de paquet de treball WP de projecte competitiu públic internacional. 0,15 punts.

0,15

 

 

Investigador col·laborador de projecte competitiu públic internacional. 0,05 punts.

0,05

 

 

Investigador principal de projecte competitiu públic nacional. 0,1 punts.

0,1

 

 

Co-IP de projecte competitiu públic nacional. 0,05 punts.

0,05

 

 

Investigador col·laborador de        projecte competitiu públic nacional. 0,005 punts.

0,005

 

 

Investigador principal de projecte                competitiu privat nacional/internacional. 0,05 punts.

0,05

 

 

Co-IP de projecte competitiu privat nacional. 0,025 punts.

0,025

 

 

Investigador col·laborador de        projecte competitiu privat nacional. 0,002 punts.

0,002

 

 

Investigador principal       de projecte competitiu privat autonòmic. 0,02 punts.

0,02

 

 

Co-IP de projecte competitiu privat autonòmic. 0,01 punts.

0,01

 

 

Investigador col·laborador de projecte competitiu privat autonòmic. 0,001 punts.

0,001

 

 

Col·laborador de projectes no competitius nacionals/internacionals (assaigs clínics, etc.). 0.001 punts.

0,001

 

 

Capacitat captació de fons competitius d'investigació, innovació, traslació clínica, lideratge de grups... Màxim 1 punt. (Mèrits darrers 10 anys)

1

 

 

Fons captats per investigació (màxim 0,5 punts)

0,5

 

 

Responsable de la captació com a IP o co-IP: 0,1 punts per cada 200.000 € de fons.

 

 

 

Transferència: (màxim 0,5 punts)

0,5

 

 

Guies i informes per a agències internacionals (0.1 punts si editor o primer autor, 0,02 punts si darrer autor).

 

 

 

Guies i informes per a agències nacionals, serveis públics de salut (0.05 punts si editor o primer autor, 0,01 punts si darrer autor).

 

 

 

Llibres científics: 0,05 punts si primer autor o editor, 0,01 punts per capítol.

 

 

 

Registre propietat intel·lectual: 0,05 punts.

 

 

 

Patent llicenciada: 0,2 punts.

 

 

 

Lideratge de grups d'investigació reconeguts. Màxim 0,1 punts.

0,1

 

 

CONEIXEMENT D'IDIOMES

0,2

 

 

Coneixements d'altres idiomes diferents als propis i oficials de la CAIB. Màxim 0,2 punts.

0.1 punt per idioma, demostrant fluïdesa amb la titulació corresponent (equivalent a C1) o en temps de residència per treball superior a 1 any en país de parla de l'idioma.

0,2

 

 

Projecte d'investigació i apartat d'aposta estratègica de contribució per al desenvolupament del IdISBa

2

 

 

ENTREVISTA

1

X

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claretat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (Ej.: certificat B2 d'anglès de l'EOI)