Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MANACOR

Núm. 12174
Aprovació bases reguladores i convocatòria del procediment de concessió directa de subvencions destinades al sector de la restauració afectat pels decrets 11/2020 de 28 d'octubre i 14/2020 d'11 de novembre

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

La Junta de Govern Local, en sessió duta a terme el dia 4 de desembre de 2020, ha adoptat, entre altres i sense perjudici de la ulterior aprovació de l'acta, el següent acord:

«1. Aprovar les bases reguladores i convocatòria del procediment de concessió directa de subvencions destinades al sector de la restauració afectats pels Decrets 11/2020, de 28 d'octubre i 14/2020, d'11 de novembre, pels quals s'adopten mesures  temporals i excepcionals per raó de salut pública per a la contenció de la COVID-19 al nucli urbà principal de Manacor, que quedaran redactades com s'indica a continuació:

2. Publicar les bases en el Bolletí Oficial de les Illes Balears i en la base de Dades Nacional de Subvencions.

BASES REGULADORES I CONVOCATÒRIA DEL PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ DIRECTA DE SUBVENCIONS DESTINADES AL SECTOR DE LA RESTAURACIÓ AFECTAT PELS DECRETS 11/2020, DE 28 D'OCTUBRE, I 14/2020, D'11 DE NOVEMBRE

Preàmbul

La crisi sanitària provocada per la COVID-19 ha suposat un gran retrocés en l'activitat econòmica del municipi de Manacor i ha afectat tots els sectors de la nostra economia, especialment el del comerç i el de la restauració.

Molts autònoms i empreses s'han vist afectats per les mesures preses arran del Decret 11/2020, de 28 d'octubre, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'adopten mesures temporals i excepcionals per raó de salut pública per a la contenció de la COVID-19 al nucli urbà principal de Manacor, a l'empara de la declaració de l'estat d'alarma; i pel Decret 14/2020, d'11 de novembre, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'introdueixen modificacions i es prorroguen les mesures establertes mitjançant el Decret 11/2020, de 28 d'octubre.

Les mesures que afecten de manera directa els establiments que es dediquen a la restauració són:

• Es prohibeix el servei de restauració a espais interiors, excepte per a l'activitat de menjar per endur. En espais exteriors, els establiments que exerceixin l'activitat de restaurant o de bar cafeteria han de limitar la capacitat al 50 %. La disposició física de les taules o agrupacions de taules ha de garantir el manteniment de la distància de seguretat interpersonal d'un metre i mig. Els treballadors dels establiments han de dur màscara en tot moment i els clients només en poden prescindir durant el temps indispensable per a la consumició de menjar o de begudes.

• L'ocupació màxima és de sis persones per taula o agrupació de taules.

• Tots els establiments de restauració (restaurants i bars cafeteria) tenen com a hora de tancament la legalment autoritzada, i no poden superar en cap cas les 22.00 h.

• No es permet el consum a la barra.

L'Ajuntament de Manacor, conscient de la importància que té el sector de la restauració en el desenvolupament econòmic del municipi, ha decidit posar en marxa una sèrie d'actuacions amb l'objectiu d'impulsar la reactivació econòmica de Manacor i, a la vegada, donar suport a les petites i mitjanes empreses.

1. Objecte i finalitat

L'objecte d'aquesta convocatòria és atorgar una ajuda destinada a preservar l'activitat econòmica del sector de la restauració del nucli urbà de Manacor que s'ha vist afectat pels Decrets 11/2020, de 28 d'octubre, i 14/2020, d'11 de novembre. 

2. Persones beneficiàries i requisits

Poden ser beneficiàries de la subvenció les empreses constituïdes per persones físiques o jurídiques o les entitats sense personalitat jurídica (comunitats de béns i societats civils) amb objecte mercantil que siguin titulars d'una activitat emmarcada dins del sector de la restauració, i que tenguin un establiment dins el nucli de Manacor afectat pel tancament perimetral declarat mitjançant el Decret 11/2020, de 28 d'octubre, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'adopten mesures temporals i excepcionals per raó de salut pública per a la contenció de la COVID-19 al nucli urbà principal de Manacor, a l'empara de la declaració de l'estat d'alarma. 

En tot cas, aquesta convocatòria s'adreça a microempreses, que són aquelles que tenen menys de deu treballadors i un volum de negoci que no supera els dos milions d'euros.

No són beneficiàries d'aquesta ajuda les associacions i entitats sense ànim de lucre, així com les administracions públiques, societats públiques, les entitats que n'estan vinculades o en són dependents, i qualsevol altra empresa constituïda o regida per dret públic.

3. Quantia subvencionable

Les persones beneficiàries poden optar a les ajudes següents:

1. Restaurants o bars sense ocupació de via pública ubicats dins el tancament perimetral establert pel Decret 11/2020, de 28 d'octubre: 

◦ Sense ocupació de via pública: 2.600,00 €

2. Restaurants o bars amb ocupació de via pública ubicats dins el perímetre de tancament establert pel Decret 11/2020, de 28 d'octubre:

◦ Amb ocupació de via pública de 1 a 4 taules: 2.300,00 €

◦ Amb ocupació de via pública de 5 a 8 taules: 2.100,00 €

◦ Amb ocupació de via pública de 9 a 12 taules: 1.900,00 €

◦ Amb ocupació de via pública de 13 a 16 taules: 1.700,00 €

◦ Amb ocupació de via pública de 17 taules o més: 1.500,00 €

El crèdit pressupostari total màxim per a la subvenció és de 300.000,00 €. El 60 % (180.000,00 €) és amb càrrec a la partida pressupostària 110 9200 4792020, i la resta, el 40 % (120.000,00 €), queda condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el moment de la resolució de la subvenció.

4. Requisits de les persones sol·licitants

La persona física o jurídica interessada en aquesta subvenció ha de complir els requisits següents:

a) Ha de tenir la seva activitat dins el perímetre establert pel Decret 11/2020, de 28 d'octubre.

b) Ha d'estar donada d'alta com a autònoma, i en el cas d'empreses ha d'estar donada d'alta en el cens empresarial.

c) La seva activitat ha d'estar inclosa en algun dels epígrafs de l'impost d'activitats econòmiques (IAE) que s'enumeren en l'annex V.

d) La persona que representa legalment l'entitat ha de presentar una declaració de no estar inhabilitada per contractar amb les administracions públiques o per obtenir-ne subvenció, i d'estar facultada per actuar en nom de l'entitat.

e) Ha de presentar una declaració responsable d'estar al corrent del pagament de les obligacions tributàries locals, autonòmiques i estatals.

f) Ha d'haver justificat qualsevol subvenció que l'Ajuntament de Manacor li hagi concedit amb anterioritat, sempre que hagi finalitzat el corresponent termini de justificació.

5. Termini i presentació de sol·licituds

5.1 El termini per a la presentació de sol·licituds és de 15 dies hàbils, a comptar a partir de l'endemà de la data de publicació d'aquestes bases i convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Atesa l'especificitat de la subvenció, s'opta per aprovar conjuntament les bases i la convocatòria.

Els models normalitzats, així com les bases i la resta de documentació associada a l'expedient, està disponible a la seu electrònica de l'Ajuntament de Manacor.

La simple presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases que regeixen la convocatòria i el compromís de la persona sol·licitant de complir amb les obligacions i deures que en deriven.

5.2 S'ha de presentar una sol·licitud per empresa i activitat econòmica afectada, independentment que es disposi d'un o més establiments o locals per a l'exercici de les activitats.

5.3 Les sol·licituds s'han de formalitzar per escrit segons el model normalitzat de sol·licitud que s'adjunta com a annex I. Han d'anar adreçades a la Batlia Presidència i acompanyades de la documentació indicada en l'article 6.

D'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les sol·licituds es poden presentar de forma telemàtica a la seu electrònica de l'Ajuntament de Manacor (https://www.seu-e.net/manacor/), en la qual hi ha disponibles la informació de la convocatòria i el model de sol·licitud, així com les publicacions de la resolució de les ajudes.

Les sol·licituds també es poden presentar de forma presencial al Registre General de l'Ajuntament de Manacor, o bé utilitzant qualsevol dels mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions.

6. Documentació a aportar amb la sol·licitud

6.1 Documentació relativa a l'empresa sol·licitant (segons escaigui):

a) Sol·licitud (annex I)

b) Fotocòpia del CIF de l'empresa o DNI/NIE (autònoms) de la persona sol·licitant

c) Fotocòpia del DNI/NIE de la persona signant

d) Certificat d'alta d'autònom

e) En cas d'empreses:

◦ Fotocòpia de l'escriptura de constitució

◦ Fotocòpia del document que acredita la representació de la persona que actua en nom de l'empresa sol·licitant

f) Certificat de l'IAE de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària

g) Declaració responsable (annex II)

h) Certificat bancari de titularitat del compte on es vol que s'ingressi la subvenció (annex III)

i) Autorització de consulta de dades (annex IV)

6.2 L'Ajuntament de Manacor pot sol·licitar qualsevol altra documentació complementària a la prevista en aquestes bases, per completar o aclarir el dret a la subvenció o la documentació presentada. En el cas que no s'aporti la documentació establerta o la sol·licitada posteriorment, s'entén que la persona sol·licitant desisteix del procediment, i té l'obligació de reintegrar la subvenció percebuda, si és el cas.

7. Procediment, resolució i pagament de la subvenció

7.1 El procediment de concessió es tramita en règim de concessió directa, segons el que estableix l'article 22.2 c) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, així com l'art. 6 de l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de Manacor, atenent a raons d'interès públic, econòmic i social ateses les circumstàncies actuals que dificulten la convocatòria pública en règim de concurrència competitiva.

La gestió de les ajudes previstes en aquesta convocatòria se subjecta als principis de publicitat, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació, així com l'eficàcia en el compliment d'objectius i l'eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.

7.2 L'òrgan competent per a l'ordenació i la instrucció del procediment de concessió de l'ajuda prevista en aquesta convocatòria és el departament de Desenvolupament Local.

Rebudes les sol·licituds, l'òrgan competent ha d'instruir els procediments, comprovar el compliment dels requisits exigits en aquestes bases i en la convocatòria corresponent i, si escau, requerir a les persones sol·licitants que aportin tota la documentació i informació complementària que s'estimi oportuna per fonamentar la sol·licitud, o que esmenin els defectes apreciats en la sol·licitud, en el termini de deu dies hàbils.

A més, aquest òrgan pot realitzar d'ofici totes les actuacions que estimi necessàries i convenients per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades que figurin en les sol·licituds, en virtut de les quals s'han de valorar les sol·licituds per a la resolució de l'expedient de concessió d'ajuda. 

Atès que estam davant un procediment de concessió directa, no resulta necessari realitzar una comparació i prelació de sol·licituds presentades en un moment concret i únic del procediment. D'acord amb el que disposa l'article 71 de la Llei 39/2015, en la tramitació de sol·licituds s'ha de guardar l'ordre estricte de presentació.

La persona tècnica instructora designada ha d'emetre un informe proposta de resolució respecte a la totalitat o un nombre determinat de sol·licituds, indicant les persones beneficiàries i les quanties de les subvencions corresponents a cadascuna, així com aquelles que hagin estat desestimades.

7.3 L'òrgan competent per resoldre i concedir la subvenció és la Junta de Govern Local. La resolució de concessió ha de determinar la quantia concedida i ha d'incorporar, si és el cas, les condicions i obligacions a què està subjecta la persona beneficiària.

La resolució, la dicta l'òrgan competent i la notifica a les persones beneficiàries mitjançant un anunci publicitat en la seu electrònica de l'Ajuntament de Manacor (https://www.seu-e.net/manacor/). Els terminis de recurs es compten a partir del dia següent al que es produeix aquesta publicació.

La resolució també ha de donar per justificada la subvenció, reconèixer l'obligació (import justificat) a favor de les persones beneficiàries i ordenar el pagament de les obligacions reconegudes mitjançant transferència bancària, en el compte corrent que hagi indicat la persona beneficiària.

No pot realitzar-se el pagament de la subvenció si la persona beneficiària no està al corrent de les obligacions tributàries (AEAT, Agència Tributària de les Illes Balears i Hisenda Local) i de la Seguretat Social, o si és deutora per resolució de procedència de reintegrament.

7.4 El pagament d'aquesta subvenció s'ha de fer en dos moments diferents (el 60 % de la subvenció rebuda, el 2020, i la resta, el 40 %, el 2021) a cada persona beneficiària per la totalitat de l'import concedit, mitjançant transferència bancària, a partir de la data de la resolució de concessió, sense que sigui necessària la constitució de garanties.

En cas que la persona beneficiària tengui deutes pendents amb la hisenda municipal, l'Ajuntament pot saldar prèviament d'ofici els deutes pendents de cobrament, per compensació amb el total o amb part de la subvenció reconeguda.

7.5 La persona sol·licitant pot desistir de la sol·licitud, o renunciar al dret a l'ajuda, en qualsevol moment i mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Manacor.

L'Ajuntament de Manacor ha de dictar una resolució en què expressi les circumstàncies que hi concorren, amb indicació dels fets produïts i les normes legals, així com, si és el cas, la concessió de la subvenció a la persona o persones sol·licitants següents en l'ordre del registre d'entrada.

8. Obligacions de les persones beneficiàries

Les persones beneficiàries tenen les obligacions establertes a l'article 14 de la Llei general de subvencions.

9. Compatibilitat amb altres subvencions

9.1 Aquesta ajuda és compatible amb les ajudes, subvencions, ingressos o recursos que altres administracions o ens, públics o privats, puguin posar en marxa. En aquest cas, s'ha d'iniciar un procediment per reintegrar l'excés subvencionat, segons el procediment establert en la Llei general de subvencions.

10. Incompliments

L'incompliment de les condicions imposades en aquestes bases pot donar lloc al reintegrament total o parcial de les quantitats percebudes, en els termes que preveu l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de Manacor. També es poden imposar les sancions administratives i exigir les responsabilitats previstes en l'Ordenança esmentada.

11. Tractament de les dades de caràcter personal

De conformitat amb el que preveu la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals:

El responsable del tractament de les dades de les persones interessades és l'Ajuntament de Manacor (CIF P0703300D, carrer del Convent, 1, Illes Balears), únic destinatari de la informació aportada voluntàriament.

La finalitat del tractament de les dades és gestionar la sol·licitud de subvenció directa per atenuar l'impacte econòmic produït pel Decrets 11/2020, de 28 d'octubre, i 14/2020, d'11 de novembre al nucli urbà de Manacor.

El temps de conservació de les dades és el termini de vigència d'aquest expedient. No obstant això, les dades es conserven amb finalitat d'arxiu d'interès públic o finalitats estadístiques.

L'Ajuntament de Manacor té legitimació per al tractament de les dades en l'exercici dels poders públics o competències pròpies.

Les dades no se cedeixen a terceres persones alienes a l'Ajuntament de Manacor, llevat que hagin de ser comunicades a altres entitats públiques per imperatiu legal.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades i sol·licitar-ne la rectificació o, si escau, cancel·lació, oposició o supressió. Poden sol·licitar la limitació o, si escau, oposar-se al tractament de les seves dades. Per exercir aquests drets, la persona interessada pot fer-ho de les maneres següents:

a) Per correu postal, adjuntant una fotocòpia del DNI o document equivalent, adreçat a: Delegat de Protecció de Dades, Ajuntament de Manacor, plaça del Convent, 1, 07500 Manacor, Illes Balears.

b) Presencialment, mitjançant un escrit presentat en el Registre General de l'Ajuntament de Manacor, o a través de qualsevol dels mitjans establerts en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015.

c) Per correu electrònic adreçat al delegat de Protecció de Dades: dpd@manacor.org

12. Legislació supletòria i interpretació de les bases

12.1 En tot allò que no preveuen aquestes bases regeix el que disposa l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de Manacor, publicada al Butlletí de les Illes Balears núm. 175, de 24 de novembre de 2007.

Igualment, són aplicables els preceptes bàsics de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic, així com la resta de disposicions legals i reglamentàries que siguin d'aplicació.

12.2 Per resoldre totes les qüestions que no preveuen aquestes bases i per interpretar els dubtes que puguin sorgir en la seva aplicació, és competent l'òrgan amb facultats per aprovar les bases, que queda autoritzat per dictar aquells actes que siguin necessaris.

13. Publicitat

El text íntegre d'aquestes bases i convocatòria es publica al web municipal i en la Base de Dades Nacional de subvencions, i un extracte es publica en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

14. Normativa d'aplicació

En tot el que no regulen aquestes bases és d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial decret 887/06, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament general de la Llei de subvencions; l'Ordenança municipal de subvencions, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el que sigui aplicable.

15. Recursos

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, potestativament es pot interposar un recurs de reposició davant la Batlia de l'Ajuntament de Manacor en el termini d'un mes, comptat a partir de l'endemà de la data de publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí de les Illes Balears, o directament un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu competent. Tot això, de conformitat amb el que disposa l'article 52.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local; els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8.1, 25.1 i 46.1 de la Llei 29/1988, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que es pugui interposar qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. 

 

 

ANNEX I SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ RESTAURACIÓ AFECTADA PELS DECRETS 11/2020, DE 28 D'OCTUBRE, I 14/2020, D'11 DE NOVEMBRE

DADES DE LA PERSONA SOL·LICITANT 

Nom i llinatges: ...............................................................................................

DNI/CIF: ..........................................................................................................

Adreça: ...........................................................................................................

Població: ............................................................. Codi postal: ......................

DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT

Nom i llinatges: ...............................................................................................

DNI/CIF: ..........................................................................................................

Adreça: ...........................................................................................................

Població: ............................................................. Codi postal: ......................

EXPÒS

1. Que he tengut constància que al BOIB de data .................... s'han publicat les bases reguladores i convocatòria del procediment de concessió directa de subvencions destinada al sector de la restauració afectat pels decrets 11/2020, de 28 d'octubre, i 14/2020, d'11 de novembre.

2. Que som titular d'una activitat econòmica situada i amb activitat en el nucli urbà de Manacor, i que aquesta activitat s'ha vist afectada per les mesures adoptades pels decrets abans esmentats.

3. Que reunesc tots els requisits establerts en aquestes bases per ser persona beneficiària d'una subvenció de ................ euros.

SOL·LICIT

Que, amb els tràmits oportuns previs, se'm concedeixi l'esmentada subvenció.

ADJUNT DOCUMENTACIÓ (  ) SÍ(  ) NO

(Marcau la documentació que presentau juntament amb la sol·licitud)

(  )Fotocòpia del CIF de l'empresa o DNI/NIE de la persona sol·licitant

(  )Fotocòpia del DNI/NIE de la persona signant

(  )Poder de la representació de la persona signant de la sol·licitud, en cas d'actuar en representació de la persona interessada

(  )Representació per a la realització per mitjans telemàtics del tràmit del procediment

(  )En el cas de societats, escriptura pública o contracte privat de constitució de l'entitat, així com fotocòpia del poder de representació suficient de qui actuï en nom seu, quan es tracti de persones jurídiques

(  )Justificant d'alta en el règim especial de treballadors autònoms i en l'impost d'activitats econòmiques a la data d'inici de les mesures dictades pel Decret 11/2020, de 28 d'octubre.

(  )Declaració responsable (annex II)

(  )Certificat bancari de titularitat de compte (annex III)

(  )Autorització per consultar les dades fiscals de la persona beneficiària (annex IV)

Manacor, .............. d ........................ de 2020

Signatura

 

SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE MANACOR

Protecció de dades de caràcter personal: informació bàsica

Les vostres dades personals seran tractades sota la responsabilitat de l'Ajuntament de Manacor. Finalitat: controlar les entrades i sortides de documents a l'Ajuntament de Manacor, davant del qual les persones afectades poden exercir els seus drets. El tractament de dades queda legitimat per obligació legal i el consentiment de les persones interessades. Conservació: mentre existeixi un interès mutu per a això. En funció dels terminis legals aplicables.

Les vostres dades personals s'incorporaran als fitxers automatitzats de l'Ajuntament de Manacor únicament per a la tramitació d'aquesta sol·licitud. En compliment de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, podreu exercir-ne el dret d'accés, modificació, cancel·lació i oposició mitjançant una sol·licitud expressa adreçada al Registre General de l'Ajuntament de Manacor.

 

ANNEX II DECLARACIÓ RESPONSABLE

DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT LEGAL DE L'ENTITAT

Nom i llinatges: ...............................................................................................

DNI: .................................................................................................................

En representació de l'entitat: .........................................................................

CIF: .................................................................................................................

En qualitat de: ...............................................................................................

DECLAR:

(  )Que l'activitat econòmica que desenvolupa l'entitat s'ha vist afectada per les mesures del Decret 11/2020, de 28 d'octubre.

(  )Que estic al corrent de les obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Manacor, l'Agència Estatal d'Administració tributària, l'Agència Tributària de les Illes Balears i la Tresoreria General de la Seguretat Social.

(  )Que no tenc cap subvenció concedida amb anterioritat per l'Ajuntament de Manacor pendent de justificar fora de termini.

(  )Que no estic sotmès a cap supòsit d'incapacitat o incompatibilitat per ser persona beneficiària de la subvenció (que estableix la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions), ni en cap de les causes de prohibició establertes en l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de Manacor. Ni estic inhabilitat per contractar amb les administracions públiques o per obtenir-ne subvenció.

(  )Que totes les dades contingudes en la sol·licitud i en la documentació adjunta són certes.

Manacor, .................. d.......................... de 2020

 

Signatura

 

 

ANNEX III CERTIFICAT BANCARI DE TITULARITAT DE COMPTE

DADES DE LA PERSONA BENEFICIÀRIA

NOM

NIF

ADREÇA

LOCALITAT

CP

TELÈFON

ADREÇA ELECTRÒNICA

DADES BANCÀRIES

SUCURSAL DEL BANC

BIC

IBAN

BANC

OFICINA

NÚM. COMPTE

CERTIFICAT DE CONFORMITAT DEL BANC

Aquestes dades coincideixen amb les que consten a la nostra oficina.

Manacor, ......... d.......................... de 2020

El director/la directora/el delegat/la delegada de l'oficina,

Signatura

 

(Segell del banc)

 

 

ANNEX IV AUTORITZACIÓ DE CONSULTA DE DADES

Les persones sotasignades autoritzen l'AJUNTAMENT DE MANACOR a sol·licitar de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, de l'Agència Tributària de les Illes Balears o de la Tresoreria General de la Seguretat Social les dades relatives a estar al corrent de les obligacions tributàries per comprovar el compliment dels requisits establerts en aquest procediment:

CONCESSIÓ DIRECTA DE SUBVENCIONS DESTINADES AL SECTOR DE LA RESTAURACIÓ AFECTAT PELS DECRETS 11/2020, DE 28 D'OCTUBRE, I 14/2020, D'11 DE NOVEMBRE

Aquesta autorització s'atorga exclusivament a l'efecte del reconeixement, seguiment i control dels requisits establerts en el procediment administratiu esmentat anteriorment i en aplicació del que disposa l'article 95.1 k) de la Llei 58/2003, general tributària, que permet, amb l'autorització prèvia de la persona interessada, la cessió de les dades tributàries que necessiten les administracions públiques per al desenvolupament de les seves funcions.

A) DADES DE LA PERSONA INTERESSADA

DNI/NIF

Llinatges i nom / Raó social

B) DADES DE LA PERSONA QUE AUTORITZA (NOMÉS EN EL CAS QUE SIGUI UNA PERSONA JURÍDICA O UNA ENTITAT INCLOSA EN L'ARTICLE 35.4 DE LA LLEI GENERAL TRIBUTÀRIA)

DNI/NIF

Llinatges i nom / Raó social

Actua en qualitat de ......................................................................

Si NO s'autoritza la consulta de dades:

(   ) NO AUTORITZ la consulta de les dades relatives d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, de l'Agència Tributària de les Illes Balears i de la Tresoreria General de la Seguretat Social per comprovar el compliment dels requisits establerts en aquest procediment i aport les dades i certificats que requereix el procediment.

Manacor, ............. d .............................. de 2020

Signatura de la persona interessada i la que autoritza, si correspon

 

NOTA: Podeu revocar aquesta autorització en qualsevol moment mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Manacor.

 

 

ANNEX V ACTIVITATS SUBVENCIONABLES

GRUP 671. SERVEIS A RESTAURANTS

• Epígraf 671.1. De cinc forquilles

• Epígraf 671.2. De quatre forquilles

• Epígraf 671.3. De tres forquilles

• Epígraf 671.4. De dues forquilles

• Epígraf 671.5. D'una forquilla

GRUP 672. A CAFETERIES

• Epígraf 672.1. De tres tasses

• Epígraf 672.2. De dues tasses

• Epígraf 672.3. D'una tassa

GRUP 673. A CAFETERIES I BARS, AMB O SENSE MENJAR

• Epígraf 673.1. De categoria especial

• Epígraf 673.2. Altres cafès i bars

GRUP 674. SERVEIS ESPECIALS DE RESTAURANT, CAFETERIA I CAFÈ BAR

• Epígraf 674.1. Serveis en vehicles de tracció mecànica

• Epígraf 674.2. Serveis en ferrocarrils de qualsevol classe

• Epígraf 674.3. Serveis en vaixells

• Epígraf 674.4. Serveis en aeronaus

• Epígraf 674.5. Serveis que es presten en societats, cercles, casinos, clubs i establiments anàlegs

• Epígraf 674.6. Serveis establerts en teatres i altres espectacles que únicament estan oberts durant les hores de l'espectable, excepte els balls i similars

• Epígraf 674.7. Serveis que es presten en parcs o recintes firals classificats en l'epígraf 989.3 

GRUP 675. SERVEIS EN QUIOSCS, CAIXONS, BARRAQUES O ALTRES LOCALS ANÀLEGS SITUATS EN MERCATS O PLACES D'ABASTIMENTS, A L'AIRE LLIURE EN LA VIA PÚBLICA O JARDINS

GRUP 676. SERVEIS EN XOCOLATERIES, GELATERIES I ORXATERIES

GRUP 677. SERVEIS PRESTATS PELS ESTABLIMENTS CLASSIFICATS EN ELS GRUPS 671, 672, 673, 681 I 682 DE LES AGRUPACIONS 67 I 68, REALITZATS FORA D'AQUESTS ESTABLIMENTS, ALTRES SERVEIS D'ALIMENTACIÓ

• Epígraf 677.1. Serveis prestats pels establiments classificats en els grups 671, 672, 673, 681 i 682 de les agrupacions 67 i 68, realitzats fora d'aquests establiments

• Epígraf 677.9. Altres serveis d'alimentació propis de la restauració»

 

Manacor, 4 de diciembre de 2020

El batle Miquel Oliver Gomila