Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SINEU

Núm. 11658
Convocatòria de subvencions a empreses per sufragar les despeses dels residus durant l'estat d'alarma per tancament o sense activitat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local va aprovar en data 19 de novembre de 2020 les bases i la convocatòria dels ajuts a les empreses de Sineu per sufragar les despeses dels fems durant l'estat d'alarma on varen estar tancades i sense activitat.

La qual cosa es publica als efectes indicats a la base segona.2 i als efectes de la seva publicitat.

«BASES QUE REGIRAN ELS AJUTS A LES EMPRESES DE SINEU PER SUFRAGAR LES DESPESES DEL FEMS DURANT L'ESTAT D'ALARMA ON VAREN ESTAR TANCADES I SENSE ACTIVITAT

Dins de la política que du a terme l'Ajuntament de Sineu de col·laboració, ajuda i recolzament a les empreses del nostre poble, la creació d'unes ajudes específiques per retornar la part proporcional del rebut del fems del temps que l'empresa va romandre tancada en motiu de l'estat d'alarma, i d'acord amb la competència municipal de l'article 25.2 e) LRBRL «atenció immediata a persones en situació o risc d'exclusió social.» es regeixen les següents bases :

PRIMERA.- Destinataris i requisits

1.- Podran ser beneficiaris d'aquestes ajudes, les empreses i comerços que varen romandre tancades en qualsevol moment de durada de l'estat d'alarma, és a dir, entre dia 14 de maig i 21 de juny de 2020 com a conseqüència de les restriccions imposades.

2.- No podran beneficiar-se d'aquesta ajuda les empreses que no tinguin la seu al municipi de Sineu.

SEGONA.- Sol·licituds

1.- La sol·licitud d'ajuda s'ha de realitzar:

a) En el cas de persones jurídiques, de forma electrònica a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sineu https://sineu.eadministracio.cat.

b) En el cas de persones físiques, es pot fer de forma electrònica a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sineu https://sineu.eadministracio.cat o be de forma presencial a les oficines municipals, segons model Annex I de les presents bases i en horari de dilluns a divendres de 09:00 a 14:00h.

2.-El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les presents bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Tota sol·licitud presentada fora de termini serà desestimada.

Amb la sol·licitud s'acompanyarà la següent documentació:

Fotocòpia del CIF de l'empresa que sol·licita l'ajuda juntament amb l'escriptura de constitució de la mateixa i els seus estatuts.

En cas de persones físiques, fotocòpia del DNI i de la documentació que acrediti l'exercici de l'activitat, com poden ser rebut de la Seguretat Social en el règim d'autònoms o justificant d'alta a Hisenda (p.ex. model 036 o model 037).

Documentació que acrediti el tancament de l'activitat durant qualsevol moment de l'estat d'alarma.

Si s'actua per mitjà de representant, s'ha d'aportar la documentació que acrediti aquesta representació juntament amb el DNI del representant.

Certificat del compte bancari on s'ha de realitzar l'ingrès de la subvenció concedida, signat per l'entitat bancària i on aparegui l'IBAN complet i el nom de l'empresa com a titular.

TERCERA.- Tipus i quantia

Les ajudes consistiran en una quantitat fixa consistent en l'import de 20% del rebut de fems de 2020 del negoci o comerç pel qual es sol·licita l'ajuda.

 

QUARTA.- Procediment de concessió

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'òrgan instructor que recaurà en la Secretària-Interventora municipal, emetrà un informe de compliment dels requisits i assignació de les quanties corresponents. També formularà proposta de resolució a la Junta de Govern Local, que serà l'òrgan competent per resoldre.

L'informe- proposta de Resolució de l'òrgan instructor es publicarà en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Sineu, ubicat a la seu electrònica, i a la pàgina web municipal per tal de que els interessats puguin formular les reclamacions que estimis oportunes durant un termini de 3 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació.

Si es formulen reclamacions, s'emetrà un altre informe de l'òrgan instructor amb una proposta de resolució de les mateixes, que serà elevat a la Junta de Govern Local per a la resolució de les reclamacions i la concessió definitiva de les subvencions.

La Resolució per la qual es concedeixen les subvencions es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la seu electrònica.

CINQUENA.- Publicitat

Les bases es publicaran al BOIB, en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Sineu, ubicat a la seu electrònica i a la pàgina web municipal ( www.ajsineu.net )

 

Sineu, 24 de novembre de 2020

El batle

Tomeu Mulet Florit

 

 

ANNEX I

Model sol·licitud de subvenció per ajudes despeses de fems durant l'estat d'alarma.

SOL·LICITANT

Nom i llinatges/ Raó social:

DNI/ CIF:

Adreça:

CP:

Telèfon:

Municipi:

Adreça electrònica:

Vull ser notificat electrònicament: NO ( ) SI ( )*

*Adreça electrònica on s'enviarà l'avís de la notificació:

REPRESENTANT (en el cas d'actuar mitjançant representant)*

Nom i Llinatges:

DNI:

Adreça:

CP:

Telèfon:

Municipi:

Adreça electrònica:

EXPOSA

Estant informat de la convocatòria específica de subvenció d'acord amb les bases per subvencionar ajudes a les empreses per sufragar les despeses del fems durant l'estat d'alarma on varen restar tancades i sense activitat declaro complir els requisits que en ella s'exigeixen i, adjunt la documentació requerida.

S'ADJUNTA

(   )Fotocòpia del CIF de l'empresa que sol·licita l'ajuda, escriptura de constitució de i estatuts.

(   )Fotocopia del DNI i de la documentació que acrediti l'exercici de l'activitat (en cas de persones físiques)

(   )Documentació que acrediti la representació (en cas d'actuar per mitjà de representant)

(   ) Documentació que acrediti que l'establiment va estar tancat durant qualque moment de l'estat d'alarma.

(  )Certificat del compte bancari on s'ha de realitzar l'ingrès de la subvenció concedida, signat per l'entitat bancària i on aparegui l'IBAN complet i el nom de l'empresa com a titular.

DECLARACIÓ JURADA:

Declaro que no rep cap subvenció o ajuda per aquest concepte.

SOL·LICITA

Que me sigui concedida la subvenció indicada

Sineu, _____ d ________________ de 2020.

SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE SINEU»