Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 11414
Registre de Personal. Aprovació proposta de modificació MF-679 relativa a la creació de un lloc de TAG i un lloc de gestor/a de projectes al departament d'Innovació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 21/10/2020, es va aprovar el següent:

“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma que figura a la proposta adjunta MF-679 relativa a la creació d'un lloc de TAG i un lloc de gestor/a de projectes al departament de Innovació.

2. Les funcions específiques dels llocs aprovats són les següents:

TAG:

- Suport a l'organització, coordinació i control de les gestions, personal i tràmits administratius de l'MI.

- Suport en la gestió dels expedients administratius de l'IMI.

- Suport administratiu en matèria de contractació.

-Suport administratiu en matèria de recursos humans.

- Proposar mesures de modernització, simplificació de tràmits i millora de la gestió i mètodes de treball administratius de l'IMI.

- Coordinació amb els serveis centrals de l'Ajuntament per assegurar l'aplicació a l'IMI dels criteris, instruccions i normes que des de l'Ajuntament s'estableixin.

- Suport en l'aplicació de la legislació vigent a l'IMI.

Gestor/a de projectes:

- Seleccionar l'estratègia de desenvolupament, l'estructura de la mateixa, seleccionat els processos principals que l'integren, fixació de calendaris, planificació de projectes i viabilitat econòmica.

- La direcció de projecte, realitzant les tasques de seguiment i control econòmic sota les directrius del departament financer i econòmic de l'Ajuntament i IMI, la seva revisió i avaluació de resultats i la coordinació dels equips seleccionats.

- Gestió i resolució de incidències que puguin sorgir durant el desenvolupament dels projectes i l'actualització de la planificació inicial.

- Elaboració dels informes de seguiment i l'arxiu de la documentació de gestió de projectes assignats una vegada finalitzats.

- Realitzar tasques de consultoria o assessorament . Segons la seva branca professional, en els aspectes relatius al negoci (Consultor) i/o en els aspectes relacionats amb la informàtica (Consultor Informàtic) .

- La redacció de plecs relacionats amb l'execució dels projectes o com resultes de les tasques de consultoria.

- Assistència tècnica als projectes de gestió de fons europeus per a la innovació.

- Complir les directrius, normes, procedimentsiaccions preventives establertes en matèria de prevenció de riscos laborals i assumir les funcions encomanades en matèria d'emergències, col•laborant amb el servei de prevenció quan sigui requerit.

- La coordinació i secretaria de la Smart Office de l'Ajuntament de Palma, per aportar el suport tècnic que requereixi Batlia i la regidoria de Innovació per portar a terme lesseves atribucions en matèria de innovació i Smart City assignades (* Segons decret d'organització de serveis municipals num. 201713051 ).

- Seguiment, execució i renovació dels plans estratègics de Innovació, (Smart City), així com dels seus projecteso accions derivades.

- Seguiment, execució i renovació dels plans estratègics d'Administració Electrònica, així com dels seus projectes o accions derivades.

- Suport a la pertinent oficina tècnica municipal de implantació de l'administració electrònica.

- Suport a l'Oficina Municipal de Fons Europeus.

3. Establir com a data d'efectes la del dia següent de la seva aprovació.

4.Publicar el contingut de l'Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

   

Palma, 17 de novembre de 2020

La cap de secció del Registre de Personal

p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014

(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)

Francisca M. Matas Escobar

  

 

PROPOSTA 679 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

EHI

ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ

ÒRGAN:

EHI010

COORDINACIÓ GENERAL D'ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ

UNITAT:

EHI0100300

Unitat Desconeguda

LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20010071

TAG

1

G

23

59

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)

 

C1

 

F20250087

GESTOR/A DE PROJECTES

1

S

27

80

C

IB

A1

JG1

H1

AE

251B - ESCALA DE TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I TELECOMUNICACIONS DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB ESPECIALITAT INFORMÀTICA

2510 - COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB ESPECIALITAT INFORMÀTICA

3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT INFORMÀTICA

7380 - ESCALA DE TÈCNICS SUPERIORS EN TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIONS DE LA UIB

 

B2

 

LLEGENDA

 

 

NL

NÚMERO DE LLOCS

 

 

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

G

GENÈRIC

 

 

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

 

 

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

 

 

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

IB

TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES DE LES ILLES BALEARS

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

 

 

GR

GRUP

 

 

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

 

 

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

 

 

OBS

OBSERVACIONS

 

 

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

59

  18.814,46 €

80

  26.455,38 €