Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 11327
Bases específiques que regiran el procés selectiu per constituir una borsa per cobrir amb caràcter d’interinitat en lloc vacant o d’interinitat, llocs de feina de la categoria de Facultatiu Tècnic TIC (FTTIC01-20) per prestar serveis d’administració de sistemes a la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia, Fundació Bit

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera. - La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.

Segona. - S'ofereix un contracte d'interinitat en lloc vacant o d'interinitat, grup de classificació B, per a una jornada completa, amb el següent horari general, de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h, i amb un règim flexible d'entrada i sortida.

La feina que li correspon és l'administració de sistemes informàtics.

Tercera. - Els candidats hauran de complir els següents requisits:

  • Nacionalitat espanyola o alguna altra d'acord amb l'article 57 de l'EBEP.

  • Tenir 16 anys d'edat complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

  • No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a una plaça en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.

  • Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen al lloc de feina ofert.

  • Estar en possessió de la titulació d'Enginyeria Tècnica, Diplomatura, Grau d'Enginyeria Informàtica o Telecomunicacions o Matemàtiques o titulació equivalent.

  • Certificat de català nivell B2.

Quarta. - El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:

President: Juan Tramullas Vich, Director Tècnic (titular); Jose Antonio Serrano Espases, Cap Àrea Sistemes Serveis generals (suplent).

Vocal: Esteban Bardolet Ritcher, Cap Àrea Sistemes (titular); Damià Gual Bennasar, Tècnic Superior (suplent).

Secretari: Raquel Díaz Martín, Responsable Recursos Humans (titular); Sonia Plaza García, Tècnic Recursos Humans (suplent).

Cinquena.- El procés selectiu constarà de 4 fases:

Fase 1-Presentació de candidatures

Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s'haurà d'aportar a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l'horari de 09:00h a 13:00h, o d'alguna altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques: 

  • Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web https://www.fundaciobit.org/ i a les oficines de l'entitat).

  • D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).

  • Curriculum Vitae

  • Titulació universitària requerida a la base tercera.

  • Certificat B2 de català (s'ha d'aportar certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitat) 

Les persones interessades en participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.

El Gerent de l'entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase

Només els candidats que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.

Fase 2-Prova de coneixements

Prova tipus test amb 20 preguntes amb 4 respostes cadascuna. De cada pregunta solament una resposta de les quatre possibles serà correcta. A l'examen es demanaran preguntes extretes del següent contingut:

- Administració de sistemes Linux i Windows.

- Bases de dades Oracle.

- Servidor d'aplicacions JBoss.

- Virtualizació VMware.

Aquesta prova tindrà una durada de 90 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,25 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,083 punts, arrodonint al segon decimal. Aquesta prova tindrà una puntuació màxima de 5 punts.

Fase 3-Entrevista personal

Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: tenir capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge i ràpida adaptabilitat al nou entorn.

Fase 4-Baremació

Els barems s'establiran de la següent manera:

1-Prova de coneixements: Màxim de 5 punts, segons allò establert a la descripció de la Fase 2.       

2-Coneixements de català: 0,3 punts  per al nivell C1;  0,5 punts per al nivell C2.

3-Certificat d'anglès nivell B2 o superior: 0,5 punts. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per Escoles Oficials d'Idiomes (EOI), de les universitats, de l'EBAP, altres escoles d'administració pública, per Cambridge University (First Certificate in English), Trinity College London (Integrated Skills in English), Diplomat Universitari especialista en llengua anglesa (mestre o altres) o equivalent.

4-Experiència laboral en administració de sistemes : (0,05 per cada mes d'experiència) fins un màxim de 3 punts. L'experiència laboral es justificarà amb un informe de vida laboral i el Curriculum Vitae on s'especificaran els projectes i tecnologies que s'han administrat, així com el temps que s'ha treballat en ells i una declaració jurada de la veracitat de les dades.

5-Entrevista personal: Màxim d'1 punt.

Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.

La comissió de selecció, els dos dies hàbils següents, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.

Es preveu una quota de reserva per a persones amb discapacitat del 7%.

Es conformarà llavors una borsa que s'ordenarà en funció de la puntuació obtinguda en el procés.

En el cas que varis candidats obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació de la puntuació final, serà el següent:

  • Puntuació de la prova de coneixements.

  • Puntuació a l'entrevista personal.

Quan es produeixi una vacant en la categoria s'oferirà el lloc de treball a la primera persona de la llista. Les citacions es realitzaran via telefònica. Si en 48 hores no s'aconsegueix localitzar al candidat es passarà a la persona següent per estricte ordre de prelació.

Són causes de no exclusió de la borsa de treball:

a) Estar en període de gestació, de maternitat o de paternitat, adopció o acolliment permanent o pre-adoptiu, incloent el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

b) Prestar serveis en un lloc de la relació de llocs de treball de l'Administració de l'Estat, de l'Administració de la CAIB o de qualsevol ens del sector públic d'acord amb la delimitació que fa l'article 2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la CAIB

c) Patir malaltia o incapacitat temporal.

d) Que el lloc de treball que s'hagi d'ocupar per interinitat no asseguri un contracte laboral superior als sis mesos de durada.

Aquestes circumstàncies hauran de justificar-se adequadament per deixar-ne constància la seva situació de no disponibilitat que es mantindrà fins que l'interessat manifesti per escrit (en un termini no superior a deu dies) el canvi en la seva situació. La falta de comunicació en el termini establert determina passar en l'últim lloc de la llista.

Quan una persona seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa cessi en el lloc de treball, tret que sigui per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia.

Els integrants de la borsa de treball poden renunciar en qualsevol moment a formar part de la borsa. Per renunciar hauran de remetre escrit al departament de Recursos Humans de la Fundació Bit manifestant clarament la intenció de no formar part de la borsa.

La borsa té una vigència màxima de tres anys des de que es publica en el B.O.I.B.

Tota la informació del procés de selecció (convocatòries de l'examen, llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org/ i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.

Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit. 

 

Palma, 13 de novembre de 2020

​​​​​​​El gerent de la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia Álvaro Medina Ballester